Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 13 Loka 2019, 17:38

Amen. Kiitos Jeesus ja kiitos katso7 veljeni että jaoit.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 13 Loka 2019, 18:24

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 13 Loka 2019, 18:33

Aamen!
Kiitos katso7.

Hyvää Lehtimajanjuhlaa ts. sadonkorjuujuhlaa kaikille, uusille - ja konkarikirjoittajille sekä lukijoille!
Ilm. 22:21 Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kaikkein kanssanne. Amen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 21 Loka 2019, 19:54

Rakkaani Älä sulje korviasi ja sydäntäsi minun puheeltani. Avaa suusi niin minä sen täytän sanallani siinä on suuri voima Älä pelkää sillä minä olen sinun Herrasi jos vain saan siihen luvan minä totisesti tahdon sinua auttaa senpätähden laita uskalluksesi minuun olethan ottanut minun Herraksesi ja Jumalaksesi. Minä avaan sinun korvasi kun sinua nuhtelen ota se opiksesi sillä minä Jumala olen rakkaus tulethan minun sydämelleni aina minä olen rakkaus ja olet sen saanut kokea. Katso taivaan lintuja ei yksikään niistä putoa maahan ilman minun sallimustani heitä siis pois pelko sillä olen laskenut hiustesi luvun minäkö joka olen luonut maailman en pystyisi auttamaan sinua nyt sinun on laitettava syrjään minun uskollisuuteni epäily tahdon auttaa sinua anna minulle siihen mahdollisuus poistamalla sydämesi levottomuus minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä siis ota oppia minusta. Laita pois kaksinainen mielesi en siedä jakaantunutta sydäntä. Puhdistan sinut kun tulet tyköni ristin juurelle. Nyt on viimeinen aika Älä enää tuhlaa aikaasi vaan käytä aikasi minun johdatuksessani. Kulje kanssani minä otan askeleitani sinun edessäsi sillä olethan Kristuksen päällesi pukenut. Lukita itsesi taivaan mannalla saat kokea minun sydämeni voiman kun vahvistan sinua siis Älä enää tuhlaa aikaasi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 21 Loka 2019, 20:08

Amen! Niin tätä odotin. kiitos!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 21 Loka 2019, 20:35

Minun sydämeni iloitsee taivaalisissa siitä että sydämesi on kääntynyt minun puoleeni. Pidä toivo ja usko ja rakkaus aina sydämelläsi niin et päädy harhailemaan. Ole minun tykönäni kuin uskollinen palvelijani. Älä ota vain minun anteeksiantoani vaan levitä sitä kaikille ympärilläsi oleville niin saat kylvää laupeuden leikkuun. Minä annan varrenn joka siemenelle. Olkoon sinun nisunjyväsi otollinen Herran edessä. Anna sen kasvaa anna minun sateiden kastella jyvääsi niin saat totisesti kokea runsaan lisääntymisesi jopa satakertaiseksi. Älä jätä sydämesi sopukoihin mitään mikä ei minua miellity jos olet paljon anteeksi saanut tulet rakastamaan paljon siksi siitä näet hedelmällisen kylvön. Kaikki on alistettu minun valtaan minun Jeesuksen Kristuksen valtaan. Kulje tiesi suoraan ja puhtaana Golgatan vuoksi. Katso minä tulen pian ja saat iloita yljästäsi Jeesuksesta Kristuksesta rohkaistu lujita ja voimaannu minun sanastani ja lohdutuksesta. Kukaan ei riistä sinua minun kädestäni. Taivas on auki avautukoon sinun sydämesi silmät näkemään juhlajoukon edessäsi laita pois kaikki mikä painaa ja synti joka sinut niin helposti kietoo puhdistu Karitsan veressä ja saat kulkea vapaana saatana otteesta.
Laula matkalainen maan..

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 21 Loka 2019, 20:48

lehtimajan juhlilla olisi ollut mukava käydä tänävuonna, mutta niin kallista on matkustella, eikä loma päiviäkään ole mistä käyttää nyt. Kiitos jälleen lohduttavista ja ihanista profeetallisista sanoista katso7. Saatuja sanomiasi lukee mielellään aina ja niitä jopa odottelee.

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 21 Loka 2019, 21:17

Kiitos katso7. Ajoituksesi on aina niin sopiva. Komppaan Sinettiä ja Tuula1:stä. Aamen!

Koska en itse omaa laulutaitoa niin vielä lisää laulua niiltä, jotka sen taitavat. Sieluni laulaa heidän kanssa!

Barbara Hendricks ja The Capella Istropolitana
Laudate Dominum de Mozart y Aleluya de Haendel
https://www.youtube.com/watch?v=AaEGwph2Qr4
Ilm. 22:21 Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kaikkein kanssanne. Amen!

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 21 Loka 2019, 22:42

Aamen, kiitos Herralle tästä Sanasta, se on tosiaan aina kohdillaan. Miten pieniltä tuntuu maalliset murheet kun tätä lukee, mutta aina niitä silti murehtii. Aivan turhaan! Kiitos ja kunnia ja ylistys Herralle korkeuksissa.

Maranata Herra Jeesus!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Loka 2019, 09:41

Amen!
Tuonne Myrskylään meni katso7:ltä pari kirjaa ja he innolla jäivät odottamaan, josko saisivat katso7:n joskus sinne todistamaan. Kiitos Jeesus, kun haluat käyttää myös veljeämme.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Loka 2019, 10:15

Kuva

(B: 837)

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 23 Loka 2019, 18:26

Minä Jeesus olen sinun turvasi. Älä ole epäuskoinen kuin opetuslapset veden armoilla. Minä tahdon luoda sydämeesi uuden hengen anna minun tulla sinun Herraksesi kaikilla teilläsi Minä olen sinun Jumalasi siksi Turvaa minuun minä en pidätä sinulta hyviä lahjojani kun anot niitä toisten parhaaksi lakkaa ajattelemasta vain itseäsi tuo rakkaasi minun eteeni rukoile heidän puolestaan niin saat kokea kuinka viljaa voit kerätä molemmilta puoliltasi. MInä kuulen sinun rukouksesi en voisi olla kuulematta sillä minä joka loin sinut halajan kuulla ääntäsi tuo rohkeasti anomisesi minun eteeni niin saat vastauksia. Minä tiedän hiustesi luvun siispä tiedä että kaikki olen suunnitellut sinun hyväksesi. Minä annan sinulle tulevaisuuden ja toivon. Luota minuun kaikessa kerro murheesi minulle niin saat tosi Jumalan avuksesi. Tulet hämmästymään minun vastauksiani sinun tilanteeseesi sillä minä olen ratkaisu kaikkeen. Minä joka sinut loin Israelin Jumala annan sinulle kaiken mitä tarvitsen. Etsi minua niin löydät minun ja saat myös lahjojani toisten hyväksi. Tuon sydämesi minun puhdistukseen Golgatan veren kautta. Saat vaeltaa vapaana minun lapsenani.

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 23 Loka 2019, 18:37

Hieno kirjoitus katso7, kiitos!

Hetki sitten katsoin videon, jossa kerrottiin sama vertaus.
Me olemme vertauksessa kuin Pietari ja maailma on kuin vellova meri.
Jos katsomme vain maailmaa niin tuntuu, että hukumme murheellisiin uutisiin. Joten katse Pelastajaamme, Jeesukseen Kristukseen. Hän ei anna meidän hukkua vaan on aina valmis ojentamaan auttavan käden ja vetämään meidät ylös.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 23 Loka 2019, 18:39

Kiitos lohduttavasta sanomasta! Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 23 Loka 2019, 22:17

Aamen Katso7 ja Aamen Pi_O! Aamen Herra Jeesus!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 26 Loka 2019, 11:13

Kiitos Jeesus! Kiitos! Olet Rakkain!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 30 Loka 2019, 18:07

Rakkaani iloitse minussa minun sydämeni sinuun nähden iloitsee niistä kaikista ihanista asioista jo tulen tekemään kauttasi. Älä pelkää tulevia ahdinkoja sillä minä olen kaiken pahan voittaja. Iloitse minussa sillä niin saat olla minun sydäntäni lähellä kuuletko sydämeni äänen sen saat kokea kun annat kaikkesi minulle kuulet Jumalan sydämen sykkeen se on sinun voimasi kun mursin kaiken pimeyden vallan Golgatalla. Älä lähde minun läheltä taas mutkaisille poluille vaan anna minun ohjata sinut oikeille teille minun läheisyyteni. Haluan sinun jo valitsevan kuninkaan tien joka vie kerran perille. Sinä saat loistaa kuin aurinko se on minun kirkkauteni säteily. Saat loistaa minun kirkkauttani kunnan annat kaikkesi minulle. Minä en anna kaksinaiselle sydämelle. Jo on aika sinun laittaa pois kaksinainenbtie se vie lopulta tuhoon. Siksi anna sydämesi minulle niin se alkaa sykkiä Jumalan sydämen sykkeellä. Ilouse ja riemuitse Kaikkivaltias on tullut sydämeesi sen saat itse tuntea että joku elää puolestasi ja voittaa kaikki esteet. Tasoitan tien sinun eteesi eikä sinun tarvitse pelätä. Rauhan tyyssija löytyy sydämestäni. Minä pesen sen Golgatan verellä Poikani verellä. Saat puhdistua Sanani kautta. Saate rakkaani pian laulaa Mooseksen virttä. Taivas on jo vetänyt verhoa pois. Pian taivaat avautuu ja Minä sinun Herrasi tulen sinut hakemaan pois tästä pimeästä maailmasta. Ole valmiina.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Loka 2019, 18:11

Kiitos Jeesus! Olet hyvin kaivattu ja odotettu!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 30 Loka 2019, 18:40

Kiitos Jeesus! Odotan sitä päivää kun saavut.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 30 Loka 2019, 19:38

Älä koskaan epäile minun kyvyykkyttäni vastata sinun pyyntöihisi. Kun ne ovat minun tahtoni mukaiset kuulen kaikki rukoukset ja olen voimallinen kääntämään kaikki sinun voitoiksesi. Kun käännyt minä käännyn sinun. puoleesi. Minä annan sinulle sen mitä pyydät uskossa sentähden olen sanonut kaiken mitä uskossa rukoilette ja anotte te saatte. Tämä on minun sanani ihmeellinen lupaus. Kaikki ne lupaukset ovat Kristuksessa kyllä ja amen. Lupausten aarreaitta on sinulle avoin. Tule pienen lapsen kaltaiseksi joka isältä pyytää. Sanoinhan sanassa ni tulkaa pienen lapsen kaltaiseksi. Pidän huolen niittyjen kukista eikä Salomo kaikessa loistossaan ollut niin vaatetettu voi teitä vähäuskoiset. Laita jo pois epäilevä mielesi sillä tahdon totisesti täyttää kaikki tarpeesi minä olen sinun Isäsi Herra Sebaot sotajoukkojen Jumala. Anna minulle sinun taistelusi lepää minun iankaikkisilla käsivarsillani ja anna vihollisen minulle niin saat totisesti nähdä kuinka saa voiton tulisissa taisteluissa. Minä en häviä yhtäkään sotaa sillä Golgatan voitto on sinun kun kätkeydet minun rakkauteeni. Minä Jeesus sinun sulhasesi pidän rakkaani sinusta huolen luovuta vain elämäsi minulle kokonaan anna minun hallita sinua. Tahdothan pysyä minun rakkaudessani sillä suurenmoinen on minun rakkauteni sinua kohtaan. Mikään rakkaus ei ole niin ihmeellinen kuin minun rakkauteni. Tahdon sinut kokonaan annathan sydämesi minulle sillä sieltä elämä lähtee.

Vastaa Viestiin