Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinetti
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 19 Syys 2019, 08:37

KIITOS katso7 veljeni ja Jeesus Kristus tämän päivän Sanomasta meille.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 19 Syys 2019, 08:45

Kiitos! Sanomasta tänä aamuna ja siitä kirjasta. Suosittelen kirjaa. Sitä lukiessa Pyhä Henki vahvistaa sanoman.

Siunausta alkavaan päivään! Rakkaat siskot ja veljet!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 19 Syys 2019, 19:14

Nyt minun on pakko sanoa, että tämä profetian teksti kuulostaa ihan minulta itseltäni. Kun luin tämän tekstiä, niin ihmettelin ja mietin, tietääkö muu täällä foorumissa siitä Sanan merkityksellistä opetusta, kuin minä, koska Jumala on itse opettanut minulle Sanan merkityksestä, niin siitä lähtien olen aina opettanut Sanan merkityksestä näin.
katso7 kirjoitti:
18 Syys 2019, 11:12
Tahdon vahvistaa sinua tiedä että Jumalan hyvä käsi on ylläsi. Minä olen sinun Jumalasi tiedän kaiken sinusta etsi minun kasvojani niin saat tuntea Jumalan voiman elämässäsi. Minä tulen pian Minä Jeesus Kristus. Ole valmiina ja valmista sydämesi maaperä otolliseksi minussa sillä en ota tyhmiä neitsyitä valtakuntaani. Valmistaudu sillä kohta pasuuna soi. Minä haluan sinun tuntevan minun rakkauteni sinua kohtaan sillä olen sinun Lunastajasi minä Jeesus Kristus. Miksi pelkäisit vihollisen riekkuvaa ääntä sillä taivaallinen sotajoukko on puolellasi. . Silloin et voi hävitä minä tulen ja autan vahvistan ja tuen sinua. Rohkeasti rakkaani eteenpäin. Minä olen sinun Herrasi ja Jumalasi saat tuntea minun käteni voiman. Tarpeellista on yksi ainoa ja se on minun tunteminen. Olen sanassa ni ilmoittanut tahtoni. Minä olen Sana. Minä vahvistan sinua Sanani kautta. Taivas ja maa katoavat mutta minun sanani ei koskaan katoa.
Mutta kysyn, eikö voi pyytää toista vahvistusta?
Pieni kieliongelmainen lapsi,
rauha totuuden runsauden kanssa
ja rakkaus on lain täyttämys.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 19 Syys 2019, 19:20

Minulle riittää, kun voin sydämen tasolla sanoa näille Sanomille: " Amen".

Kuva
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 19 Syys 2019, 19:25

Henki todistaa Jeesuksesta, johdattaa ihmiset hänen luokseen ja opettaa hänestä. (Joh 16:14)

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 20 Syys 2019, 01:51

Me uskovat olemme parhaimmillaan kuin yhtä Henkeä, jopa täällä maan päällä, niinhän Herramme meidän puolestamme rukoili, että olisimme Yhtä, niin kuin Hän on Isänsä kanssa Yhtä.

Pyhä Henki kertoo meille kaikille näitä samoja asioita ja Katso7 kuulee ne erityisen selvästi. Kiitos Herrallemme siitä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 20 Syys 2019, 07:49

Minun valtakunnassani ei ole mitään pimeyttä siksi anna Henkeni valaista sisimpääsi kammiot. Älä jätä mitään sydämestäsi piiloon minun Hengeltäni sillä tutkin kaikki sydämen salaisuudet. Saat elää valtakuntani valossa. Anna lamppusi loistaa älä kätke sitä anna sen hohtaa ja valaista pineät sydämet. Olet maailmassa tuomassa esiin minun valtakuntaani.. Minä Jeesus olen sen keskiössä valaisen sekä eteen että taakse näen kaiken. Älö ole arka ja pelokas kun kuljet tätä Kristuksen valaisemaan tietä sillä valtakuntani loistaa valosta. Minä Herra sinun Jumalasi pidän sinua kädelläni siksi saat turvassa olla. Minä tulen pian siksi nosta pääsi ja katsele ylöspäin olkoon se sinun katseesi aina. Älä anna pääsi painua masennuksesta alas sillä minussa saat kohottaa pääsi ja iloita sillä minä tulen pian. Saat olla Kuninkaan lapsi ja iloita minussa. Tarpeellisia on yksi ainoa ja se on minun tuntemisen. Sanani valon anna tulla sydämeesi valon lailla. Se puhdistaa ja voimaannuttaa sydämesi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 20 Syys 2019, 09:58

Amen! Kiitos Jeesus, että puhut meille veljemme kautta. Ja minä iloitsen tästä veljestämme, Kiitos Jeesus että toit hänet luoksemme.
(B:806)

Kuva

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 24 Syys 2019, 07:44

Minun sanani on kalliimpi kuin mikään tässä maailmassa. Pidätkö sitä rakkaani niin suuressa arvossa. Se osoittaa kuinka kiintynyt olet minuun. Pidätkö minua rakkaimpanasi. Jos pidät minunkin sydämeni iloitsee jos etsit minua niin löydät minut lupaukseni mukaan. Ano etsi kolkuta taivaan portteja silloin myös löydät. Kaikella voimallasi etsi minua. Haetko sitä kuin kulta aarretta. Se kertoo mitä sydämessäsi on onko siellä rakkautta minua kohtaan. Ano minulta niin saat. Etsi minua niin löydät kolkuta niin sinulle avataan. Minä tulen pian ja totisesti silloin koetellaan mitä sydämessäsi on. Ole viisas neitsyt etsi jo kulta aarrettasi jos minua Jeesusta pidät sellaisena.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 24 Syys 2019, 09:28

Amen! Kiitos Jeesus!

rauhansoturi

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi » 24 Syys 2019, 16:30

katso7 kirjoitti:
24 Syys 2019, 07:44
Minun sanani on kalliimpi kuin mikään tässä maailmassa. Pidätkö sitä rakkaani niin suuressa arvossa. Se osoittaa kuinka kiintynyt olet minuun. Pidätkö minua rakkaimpanasi. Jos pidät minunkin sydämeni iloitsee jos etsit minua niin löydät minut lupaukseni mukaan. Ano etsi kolkuta taivaan portteja silloin myös löydät. Kaikella voimallasi etsi minua. Haetko sitä kuin kulta aarretta. Se kertoo mitä sydämessäsi on onko siellä rakkautta minua kohtaan. Ano minulta niin saat. Etsi minua niin löydät kolkuta niin sinulle avataan. Minä tulen pian ja totisesti silloin koetellaan mitä sydämessäsi on. Ole viisas neitsyt etsi jo kulta aarrettasi jos minua Jeesusta pidät sellaisena.

Minä rukoilin samaan asiaan liittyvän pyynnön Herran puoleen. Kiitos Herralle! <3
Pieni kieliongelmainen lapsi,
rauha totuuden runsauden kanssa
ja rakkaus on lain täyttämys.

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon » 24 Syys 2019, 16:49

Aamen! Kiitos tästä sanomasta!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 26 Syys 2019, 19:14

Rakas lapseni en kiellä sinulta mitään hyvää. Minä olen itse se hyvyyden lähde Jeesus Kristus tahdon sinua siunata ja antaa lahjojani mutta kaksinaiselle sydämelle minun on vaikea lahjoittaa. Sillä sinun sydämesi on jakaantunut. Tule minun luokseni luovuta oma tahtosi ja oma elämäsi minulle joka halajan sitä henkeä jonka olen sinuun asettanut. Tahdon tehdä tahtoni niin maan päällä kuin taivaassa. Anna sen vaikuttaa sinun tahtoosi sillä minä otan sinut kokonaan omakseni kun tulet nöyryydessä minun luokseni. Rukoilet uskossa minua ilman uskoa on rakkaani mahdoton olla otollinen sillä sen jonka Jumalan tykö tulee täytyy uskoa että Jumala on ja hän palkitsee ne jotka häntä etsivät. Minä totisesti palkitsen sinut taivaan lahjoilla. Saat iloita ja riemuita vaikka kaikki ulkonainen sinulta vietäisiin. Tulethan minun tyköni anna minun vallata rakkaudellani sinun sisimpäsi. Luota minuun vaikka elämäsi näyttäsi synkältä. Näe läpi muurien annan sinulle siihen silmät sydämen silmät hengessäsi nähdä taivaan salaisuuksiin. Kerää aarteita taivaaseen niin saat kerätä laupeuden leikkuun anna valosi näkyä älä kätke sitä sillä siihen en mielisty. Sinä saat nousta ja olla kirkas sillä minä yksin sinut valaisen. Sinun läheisesi saavat nähdä valon jonka minä sinulle annan. Se on minun sanani valo joka loistaa kaikille huoneessa oleville. Saat uutta rohkeutta ja lujuutta minussa ja sinun silmäsi loistavat ilosta sen sinulle rakkaani lupaan. Ole luja ja rohkea älä pelkää.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 26 Syys 2019, 19:21

Kiitos Jeesus! Sinun tahdossa tahdon askeltaa, näytithän minulle tien. Voi kuinka kiitollinen olen tästä Sanomasta, sillä koko päiväm sitä täällä ahdistuksessani odotin. Virvoita ja vahvista minua! Pahat henget rienaa ympärillä, ja niiksi ne olen tunnistanut, mutta Sinä olet vahvuuteni ja totuuteni ja jaksan kilvoitella eteenpäin.
Amen.

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon » 26 Syys 2019, 21:14

Aamen! Kiitos, tämä oli rukousvastaus tämänpäiväisiin ajatuksiini! <3

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 04 Loka 2019, 09:30

Minä tahdon kattaa sinulle pöydän erämaasi keskellä. Se on minun sanani pöytä. Vaikka sinulla ei olisi mitään erämaasi keskellä muista rakkaani sinulla on minut. Minä olen sinun Vapahtajasi joka vapautan sinut kaikissa erämaasi vaiheissa. Tule ja katso mitä minä olen sinulle tarjoamassa. Avaa sanani syö ja usko se mitä luet niin kohta maljasi on ylitsevuotavainen. Tahdothan olla minulle uskollinen sillä uskolliset voittavat saatanan minä olen sinun kanssasi älä pelkää pue minut yllesi niin saat. Kulkea aina voitto saatossa. Minä tulen pian pidä mitä sinulla on. Taivas laskeutuu sydämeesi kun olet uskollinen minulle ja vaikka sinulta ei tunnu miltään se ei ole kokemuksissa se on minun uskon sanani joka saat kokea sydämessäsi. Annan sinulle minun rauhaani tule minun tyköni nöyrin sydämin. Vihollisesi ovat jo hävinneet voitin heidät Golgatalla se on riemuvoitto saat juhlia minussa ei minun ulkopuolellani vaan minä ympäröitsen sinut rakkaudella . Mihin voisit paeta rakkauttani minä houkuttelen sinut rakastamaan minua sillä olen se suuri rakkaus. Jos aiot paeta minua sielusi ja sydämesi tulee ikävöimään minun sanaani sillä sen kautta ilmestyn ja vedän sinut aina takaisin. Rakasta minua yli kaiken anna sydämesi minulle kokonaan. Pakene maailmaa rakkauteni syleilyyn. Otan sinut ja kannan sinua lupaukseni mukaan iloitse ja riemuitse tästä suuresta Kristuksen rakkaudesta. Ei ole sen suurempaa rakkautta kuin Golgatan risti ja Jeesuksen voitto saatto. Pidä minua kädestä kiinni en irrota otettani sinusta koskaan.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 04 Loka 2019, 11:48

Amen. Kiitos Jeesus!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 04 Loka 2019, 14:25

Kiitos Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 09 Loka 2019, 00:58

Aamen! Sinä tiedät Herra meidän sydämemme läpikotaisin ja tämä sana, jonka lähetät, on kirkas valo pimenevässä maailmassa. Tuntuu, että nämä sanat ovat aina henkilökohtaisia ja silti jokaiselle meistä. Meillä on ihmeellinen Herra! Tule Jeesus Rakkahin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 13 Loka 2019, 17:24

Rakkaani Älä mistään murehdi. Minä olen vastaus minä itse Jeesus Kristus joka asun sinussa. Vien huolesi ja murheesii. Tule minun tyköni sinä joka kannat raskasta taakka jätä ne minulle. Tahdon sinua auttaa ja vahvistaa sillä minulle on kaikki vallat alistettu. Kasvatan sinua taivasta varten. Se mikä on tässä maailmassa on ilmeistä Älä ota sitä omaksesi. Minä vien sinua askel kerrallaan minä kuljeta ja talutan johdatan. Voiko ihmisellä olla parempaa rakkaani ei voi minä Jeesus rakastan sinua kateuteen asti. Anna elämäsi minulle kokonaan jätä jo puolittainen sydän sillä siihen en mielisty. Minä tulen pian pidä mitä sinulla ottei kukaan ottaisi kruunuasi. Olet minun sinä olet minun älä pelkää rakkaani iloitse sanasta ni ja siitä että olet Kristuksen morsian.

Vastaa Viestiin