Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viesti:

Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja katso7 » 15 Kesä 2019, 16:48

Taivas on uskoni määrä matkalle en tahdo jäädä
Rakkaani Jumala on rakkaus siksi ota minut vastaan ehdoitta. Kun sen teet vaikutan elämässäsi Sinun on päätettävä tässä elämässä palveletko minua vai sielun vihollista saatanaa. Tarjoan jokaiselle taivasta monet eivät sitä ota vastaan ja heidän päämääränsä on kadotus. Se joka ei ota vastaan minun Poikaani Jeesusta Kristusta on kadotettu. Elämässä on kysymyksessä tärkeät asiat. Ne kohdistuvat sinun iankakkisuuteesi. Tahtoisin niin jokaisen ihmisen taivaaseen mutta moni kulkee ohitse. He nauttivat tämän maailman hekumasta enemmän kuin minusta. Silti minä olen hyvä Jumala ja tahtoisin niin jokaista siunata minun valtakuntani aarteilla. Rakkaani sinä joka tunnet minut rukoile niiden puolesta joita sinun lähelläsi on. Osoita heille minun pelastussuunnitelmani että he näkisivät Jumalan valtakunnan. Sinä joka olet minun omani tulen viemään eteenpäin. Aikaa ei ole paljon siksi tee kaikki mitä voimallasi tehdyksi saat. Minun tulemukseni on kuin varas yöllä. Taivaassa alkaa pian juhlat. Tahtoisin sinunkin olevan siellä siksi tee kaikki jotta löytäisit minut. Vedän sinua puoleeni armosta ole luja kun tarraudut pelastusankkuriini se on risti joka osoittaa tietä taivaaseen. Ilolla iloitkaa pelastuksesta joka on teille tarjottu ja jonka olette uskossa vastaanottaneet. Iloitse jo sydämessäsi sillä taivaassa sinun sydämesi pomppii ilosta sillä niin ihana on vanhurskaan osa. Tahdothan pukeutua valkeaan vaatteeseen pyhien vanhurskaaseen osaan. Se on sinulle tarjolla jos otat sen vastaan niin kuin sinulle Raamatussa kerrotaan.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Ella

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Ella » 15 Kesä 2019, 17:40

Aamen! Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 16 Kesä 2019, 12:32

Amen, katso7, Amen. Robert puhui eilen samaisista asioista.
Sinun on päätettävä tässä elämässä palveletko minua vai sielun vihollista saatanaa.
(B: 612)
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Pi_O

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 16 Kesä 2019, 20:37

Aamen!

Olen toivottanut Sinut, Jumalan ainosyntyisen Pojan tervetulleeksi elämäni Herraksi ja ottanut kutsun vastaan!
Vapahtajamme, Herramme, tule jo hakemaan!
Ilm. 22:21 Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kaikkein kanssanne. Amen!

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 20 Kesä 2019, 13:44

Kuva
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 23 Kesä 2019, 09:15

Kun sydämesi on kuin kuiva erämaa silloin on minun vuoroni kastella sydämesi ja sielusi. Kerro minulle että olet kuin kuiva puu minä tahdon uudistaa uskosi. Minä annan sinulle mitä sydämesi halajaa. Pysyttele minua lähellä niin saat olla myös henkeni läsnäolossa. Sinusta tulee kuin runsaasti kasteltu puutarha. Saat virvoittaa muita siilä odotan sinun lisääntyvän suurella tavalla. Rohkaise itseäsi minun lupauksillani. En tajdä sinun olevan kuin kuiva erämaa. Tahdon sinut kastella se tulee minun Pyhältä Hengeltäni. Olet kuin virran varrelle istutettu puu et pelkää kuivaa erämaata sillä juuresi on minussa. Olet asetettu taivaallisiin sieltä saat kaiken minun palveluksessani. Olenhan luvannut kattaa sinulle pöydän erämaassa. Kulje hyvän paimenen jäljissä ja seuraa minua vaikeana aikanakin. Turvaa minuun kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi tunne minut kaikilla teilläsi niin tadoitan polkusi. Jeesus Kristus on kaiken elämän lähde. Olen murtanut kaiken synnin ja pimeyden vallat. Kuolema on kukistettu ainiaaksi.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 23 Kesä 2019, 09:21

Amen. Kiitos Jeesus!

"Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon. Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niin kuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat"(Joh.7:37 -38).

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 24 Kesä 2019, 10:34

Kuva

"Tule!
Minä Olen Tie, Totuus ja Elämä"

Pi_O

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 24 Kesä 2019, 19:39

Siunattu hän, kuningas, joka tulee Herran nimessä! Taivaassa rauha, kunnia korkeuksissa! Totisesti!
Ilm. 22:21 Meidän Herran Jesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kaikkein kanssanne. Amen!

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 25 Kesä 2019, 00:40

Aamen! Halleluja ja Aamen! Kiitos Herra, että olet meitä kutsunut ja olemme saaneet vastata "kyllä". Kutsu ihmisiä ja niitä, jotka kuulevat, kutsu heidät Kotiin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 25 Kesä 2019, 14:32

Rakkaani se mitä tarvitset elämään ja jumalisuuteen olen minä Jeesus Kristus. Sain sen aikaan Golgatalla se lahja on sinulle tarjolla. Haluatko elää minun elämääni. Sanon sanassani en elä enää minä vaan Kristus minussa. Tule minun eteeni ja luovuta oma tahtosi minulle. Saat minulta lahjaksi uuden elämän. En jätä sinua kun kuljet minun ristini voimassa. Golgatalla sinut on sovitettu ja lunastettu. Tule ilman pelkoa sillä rakkaudessa ei pelkoa ole. Saat olla ilossa ja pyhyydessä minun edessäni. Saat kokea Pyhän Hengen voimaa ja uutta elämää kun luovutat elämäsi minun ilman ehtoja. Saat kokea siunausta joka ylittää kaiken ymmärryksen. Tule iloiten jos olet murheellinen ja taakoitettu tuo sekin minun eteeni. Minä annan sinulle lahjaksi elävää vettä. Joka janoaa se tulkoon ja juokoon ikuista elämän vettä. Se virvoittaa sinun sielusi ja saat kokea kuinka Pyhän Hengen ihmeellinen voima virtaa sinussa. Otan pois kaiken pelon sillä se ei kuulu minun valtakuntani lapsille. Kasvatan sinua niin kuin isä kasvattaa lapsiaan rakkauteni on suuri sinua kohtaan. Saat tulla luokseni sellaisena kun olet rakkauteni riittää. Siksi voit lähestyä minua ilman pelkoa tule niin saat elävää vettä lahjaksi olet minulle rakas en koskaan jätä tai hylkää sinua. Totisesti avaan taivaan akkunat ja avaan teille totuuden runsauden.
Taivas on niin ihmeellinen täynnä riemua suurta siellä saan nähdä Jeesuksen taivas on niin ihmeellinen oothan kerran siellä...

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 25 Kesä 2019, 14:47

Kuva

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 01 Heinä 2019, 21:15

Kuva

Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. Joh. 13:34

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 02 Heinä 2019, 10:39

Kuva

Rakas Jeesus,
annoit sydämelleni ajatuksen, jossa kehoitat meitä nyt vain perus evankeliointiin.
Maailma on paha ja se pitää huolen itsestään, ei meidän enää sitä tarvitse tehdä.
Me julistamme ja jaamme sitä rakkautta mikä Herralta, Jeesukselta Kristukselta on.
Sinua me koroitamme, ja jaamme sitä oppia minkä meille opetit, rakas Mestarimme.
Kaikki muu on turhaa, kaiken muun me näemme ja kuulemme julistamattakin.
Ole Jeesus meidän voimamme tässä työssä, loppuun asti kilvoitellen, kunnes viimein
tulet meidät, omasi noutamaan.
Se hetki lähestyy lähestymistään, valvokaa siis, älkää nukkuko viimeisellä yön hetkellä!
Kiitos Rakas Jeesus!
Amen.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 02 Heinä 2019, 11:39

Mark. 13:30-37
”Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu.
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä
edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä.
”Pitäkää varanne, olkaa valveilla, sillä te ette tiedä milloin se aika tulee.
Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin
Palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa.
Valvokaa siis, sillä te ette tiedä, koska talon herra tulee: illalla vai keski-
yöllä, kukonlaulun aikaan vai aamun jo valjetessa.
Hän tulee äkkiarvaamatta – varokaa siis, ettei hän tapaa teitä nukkumasta.
Minkä minä sanon teille, sen sanon kaikille: valvokaa!”

Miettikää näitä sanoja:
Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin
Palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 02 Heinä 2019, 14:28

Olen käynyt aiheesta tänään keskustelua: https://keskustelu.suomi24.fi/t/1572431 ... a-siis----

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 08 Heinä 2019, 13:34

Tule Jeesus pian ... minun käteni herpoavat ... tule..

Kuva

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 09 Heinä 2019, 01:23

Aamen, tule Herra Jeesus! Luin tuon Katso7:n viimeisimmän viestin kun se oli maallisten kiireitten vuoksi jäänyt lukematta ja taas "se tapahtui", että tuo sanoma aukaisi yhtäkkiä "korvat kuulemaan". Uskon, että se todella on Pyhän Hengen sanomaa Herralta Jeesukselta. Aamen.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 09 Heinä 2019, 01:29

Ylistystä siis Herrallemme, sillä Hän on tulossa! Ja kestäköön siinä kuinka kauan tahansa, tai tapahtukoon seuraavalla hetkellä, niin täällä olemme Herra ja odotamme Sinua saapuvaksi. Saavu Herra, hae meidät Kotiin, eikä vain meidän vuoksemme, vaan että maailma voisi alkaa parantua ja tulisi sellaiseksi kuin Sinä olet tarkoittanut. Ja että ihmiset voisivat vielä valita kenen puoleen kääntyvät. Tule Juudan Jalopeura, rakas Jeesus Kristus, Jumalan Poika, joka on voittanut kaiken itselleen. Halleluja! Maranata!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 10 Heinä 2019, 08:45

Rakkaani olet asetettu taivaallisiin siis olkoon katseesi ylöspäin luotu olet tekevä taivaallisia tekoja siksi kerro ihmisille ilosanoma joka on tullut taivaasta minä Jeesus Kristus tulin kerran alas elin ihmisen elämän ja kuolin tähtesi ole uskovainen älkä uskomaton vien sinua eteenpäin ota jo rohkeasti sydämesi tahto seurata ja totella minua kaikessa Älä kätke sitä suurta lahjaa jonka olen antanut Jeesuksessa Kristuksessa viisas käy elämän tietä ylöspäin ei alaspäin minä tahdon sytyttää seurakuntani Hengen liekkiin niin että uskomattoman saavat sanoa Herra on tehnyt suuria heitä kohtaan meillä on voitto älä anna vihollisen valloille tilaa sillä se etsii aina tilaisuutta eksyttää sinua pois tahdostani minun silmäni ovat kuin tulen liekit tule minun tyköni vain Jeesuksen sovintoveren turvin silloin olet todellisessa elämässä ja turvassa

Vastaa Viestiin