"Rikkinäinen ikkuna!"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Rikkinäinen ikkuna!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva



Rauhaa!
Tänään kun heräsin ja aloin rukoukseen, näin samassa myös kuvan joka oli ; Rikkinäinen ikkuna." Kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Siinä oli vielä reunoilla teräviä paloja pystyssä. Ikkuna oli vanha.
Tämä toi minulle heti mieleen tämän Suomen tilanteen, näin vaalin jälkeen. Siksi toin tämän jakoon juuri tähän profetian puolelle. Kansa on puhunut ja muutoksia tulossa, mutta yhteisymmärrystä hallituksen tekoon puuttuu. Koin tuon ikkunan näköalattomuudeksi/ näkökyvyn puutteeksi.

Ikkunasta sanotaan näin: Ikkuna: Avoin ikkuna on yleensä hyvä enne, suljettu taas povaa vastoinkäymisiä. Rikkinäinen ikkuna povaa vaikeuksia ja turhaa luottamuspulaa, ja ikkunan kautta poistuminen häpeää.
liittyy näkemiseen ja nähdyksi tuleminen. Näyteikkunan takana on julkinen tila, ulos näkyvä tila. Millainen itse ikkuna on? Läpinäkyvä, sellainen josta näkee hyvin ja selkeästi ulos? Vai likainen, peitetty, rikkinäinen? Kummalla puolella ikkunaa unennäkijä on, ”sisällä vai ulkona”, mitä nähdään? Jos ikkuna on eheä, mihin on hyvä ja selkeä näkyvyys? Jos ikkuna on likainen tai rikkinäinen, mitä ei haluta nähdä tai minkä näkeminen ”rikkoo”, jos sitä katsoo?
Sinettisormus

Re: "Rikkinäinen ikkuna!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rukous

Herra, pyydämme maahamme tervehenkisiä johtajia, jotka pitävät voimassa lakia ja oikeutta, että saisimme viettää tyyntä ja rauhallista, kaikin tavoin Sinulle mieluista elämää.

​Kehotan ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuninkaiden ja kaikkien vallanpitäjien puolesta, jotta saisimme viettää tyyntä ja rauhallista elämää, kaikin tavoin hurskaasti ja arvokkaasti. 1 Tim. 2:1-2
Kiitetty olkoon Herra, joka... on asettanut sinut kuninkaaksi pitämään voimassa lakia ja oikeutta. 1 Kun 10:9

​Anna kansamme johtajille, päättäjille ja vaikuttajille ymmärtäväinen sydän, että he osaisivat hallita kansaa oikeamielisesti ja erottaisivat hyvän pahasta.
Anna heille nöyryyttä, herätä heitä rukoilemaan ja pyytämään Sinulta viisautta ja johdatusta päätöksentekoon.

​Anna siksi minulle ymmärtäväinen sydän, jotta osaisin hallita ja tuomita kansaasi ja erottaisin hyvän pahasta. Muutoin en voi oikeamielisesti hallita tätä suurta kansaa. 1 Kun. 3:7

​Ohjaa heidät tekemään sitä, mikä on oikein.

​Herra on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvä on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupetta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä. Miika 6:8
Avaa heidän ymmärryksensä näkemään, että vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä. Snl 14:34

​Auta päättäjiä ja vallanpitäjiä kaikilla tasoilla toimimaan oikeidenmukaisesti ja rehellisesti.

​Jumala, neuvo kuninkaalle lakisi, opeta oikeamielisyys hallitsijalle! Ps. 72:1

​Valaise johtajille ja päättäjille tahtosi, ja johdata heitä totuuden tuntemiseen.
Anna kunnioitus Raamattua kohtaan, anna Raamattuun pohjautuva ihmis- ja perhekäsitys.
Auta, etteivät he mukautuisi väärään. Anna heille viisautta nähdä ajan hengen vaarat.
Auta, etteivät he saattaisi Suomen kansaa osallisiksi muiden kansojen synteihin.

​Auta, etteivät he rohkaisisi päätöksillään, lausunnoillaan ja esimerkillään luopumusta ja Sinun sanasi vastaista elämää.

​Mietittyään asiaa kuningas teetti kaksi kultaista vasikkaa ja sanoi: "Katso, Israel, tässä on sinun jumalasi." Ja hän pystytti toisen Beeteliin ja toisen hän asetti Daaniin. Ja tämä koitui synniksi. Ja kansa kulki sen toisen kuvan luo Daaniin saakka. Hän rakensi myös uhrikukkulatemppeleitä ja teki kansan keskuudesta papeiksi kaikenlaisia miehiä, jotka eivät olleet leeviläisiä. 1 Kun 12:28-31

​Herätä kansassamme ja sen päättäjissä Sinun mielesi mukainen murhe, joka tuo parannuksen. Anna kansallemme ylpeän mielen tilalle nöyryys ja synnintunto.

​Jumalan mieleinen murhe saa aikaan parannuksen, jota ei tarvitse katua, sillä se johtaa pelastukseen. 2 Kor 7:10
Kansa itki kuullessaan, mitä laissa sanottiin. Neh. 8:9
Ja te vielä pöykeilette, vaikka teillä olisi olut syytä surra. 1 Kor 5:2

Anna päättäjien ja vaikuttajien uskoa Sinuun ja pitää Sinut pyhänä kansan edessä. Anna tälle kansalle jälleen käsitys pyhästä.

​Herra sanoi Moosekselle ja Aaronille: Te ette uskoneet minuun, ette pitäneet minua pyhänä israelilaisten edessä. Sen tähden te ette saa johtaa tätä kansaa siihen maahan, jonka minä sille annan. 4 Moos. 19-20
He jälleen pitävät pyhänä minun nimeni, pitävät pyhänä Jaakobin pyhän ja vapisevat kunnioituksesta Israelin Jumalan edessä. Jes. 29:23

​Varjele tämän maan vallanpitäjiä vallasta sokaistumiselta, itsensä korottamiselta muiden yläpuolelle ja vallan väärinkäytöltä.

​Päivien kuluttua umpeen minä, Nebukadnessar, nostin silmäni kohti taivasta ja sain ymmärrykseni takaisin, ja minä kiitin Korkeinta ja ylistin ja kunnioitin häntä, joka elää ikuisesti: "Totisesti, hänen valtansa on ikuinen valta ja hänen valtakuntansa pysyy polvesta polveen!" Dan. 4:31

Amen.
Pi_O

Re: "Rikkinäinen ikkuna!"

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Aamen!

Hieno kirjoitus Sisar Sinetti!

Rukoillaan, että jo tulisi oikeudenmukainen hallitus.
Joko Kristuksen tai sitten "maallinen."

On se kumma, että jo Salomon aikana kansa tiesi, että:
"Sananlaskut 11:24 Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy."
Niin siitä huolimatta sitä ei olla sisäistetty edes 2000-luvulla.
Liiallinen kansan köyhdyttäminen tulee todella kalliiksi yhteiskunnalle.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: "Rikkinäinen ikkuna!"

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä näkökulma Pi_O. Sitä minäkin toivon ja rukoilen, että Suomeen tulisi nyt sellaisia päättäjiä, jotka kääntäisivät katseensa Kristukseen. Vaikkeivat vielä katsoisi, niin että olisivat siihen edes valmiita. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin