Kutsu Hääjuhlaan uni

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Samuli

Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Samuli »

hääjuhla uni 8.4.2016

Olen kaupungilla ja törmään vanhaan työkaveriin. (oltiin samoissa töissä n. 15 v sitten) Työkaverini kutsuu häihinsä, jotka ovat huomenna. Emmin ja harkitsen ehkä sadasosasekunnin, mutta kuitenkin ilahdun kutsusta, että kiva juttu tottakai minä tulen.

Uni jatkuu: Seuraavana päivänä olen makuuhuoneessani ja sängyn päällä on pukuni odottamassa. Katson kelloa se on 10 yli yksi. Häät alkavat kahdelta. Puen rauhallisin mielin puvun päälleni ja lähden häihin, jotka ovat jossain lähistöllä, ehkä samassa kaupungissa.

Uni hyppää häihin. Olen hääpaikalla, huomaan, että siellä on aika vähän ihmisiä. Morsian (työkaverini), joka kutsui minut, sulhanen ja yksi toinen vanha työkaveri. Muita ennestään tuttuja siellä ei ole kuin morsian ja toinen työkaverini. Mietin, että mihinköhän menisin ja asettuisin, jotenkin ajattelen, että minun kuuluu seistä tässä alttarin läheisyydessä lähellä morsianta. Osa vieraista istuu penkeillä ja sitten muutamat meistä seisovat morsiusparin lähellä. Juhlat ovat aika pienet ja rauhaisat ja intiimin oloiset.

Tämä uni on osiltaan hyvin henkilökohtainen, mutta jaan tämän rohkaisuksi muille.
Lyhyt selitys uneen liittyen. Tulin nuorena uskoon, jossa sain joitakin hyviä vuosia taivaltaa, kunnes maailma vei (nukahdin n. 15 vuodeksi). Törmäsin unessa vanhaan työkaveriin (Jeesus), joka kutsui häihinsä (kutsu, usko ja uudestisyntyminen ovat henkilökohtaisia), jotka ovat huomenna. Todellisuudessa Herra ravisteli minut hereille elävään uskoon noin reilu vuosi sitten. Ehkä tämä “huominen hääjuhla” on jo aivan nurkan takana.
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, kiitos että hän herätti sinut uudelleen, veljemme Samuli ja tähän mekin uskomme ja innolla odotamme, että tämä "huominen hääjuhla" on TOTISESTI jo aivan nurkan takana! Tule Herra Jeesus Kristus! Herran siunausta ja rauhaa sinulle Samuli ja kiitos että toit meille jaettavaksi tuon unesi Jeesukselta.
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
näkymätön ninni

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Samuli, kun jaoit tuon vaikuttavan ja lohduttavan unesi meidän kansamme!

Ja totisesti Kiitos Herralle Jeesukselle, että sinut on herätetty uudelleen, niinkuin minutkin ja monet muut!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Samuli ja kiitos profetiastasi!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pihon sivuilta poimin tuoreen profetian:
Seijan 11.4.2016 näkemä näky
Tänään 11.4.2016 tuli ihmeellinen väsymyksen tunne, joten menin sänkyyn lepäämään. Siinä selälläni ollessani ilmestyi eteeni näky, jossa suomalaisia nuoria naisia istui penkillä pitkässä rivissä. Heillä kaikilla oli päällään maamme kansallispuvut sekä pitkät vaaleat hiukset. Tämä rivi oli kaunista katseltavaa.
Ei mennyt kauankaan kun rivin keskelle hyppäsi tumma mies ja samalla nämä kaikki naiset katosivat. Korvin kuultavasti kuulin sanat: ”Tämä on musta hevonen.”
Morsianhan siinä taas katoaa... mutta tuo loppu, musta hevonen ei oikeen istu... toki tuo tumma mies saattaa kuvata meidän pakolaistilannettakin? Ehkä jopa vielä hurjemmin, jos nyt vielä joku kymmenien tuhansien ihmisten pakolaisaalto tulee.
Toinen tumma mies voi olla Vladimir Putin, jos se aktivoituu, koska Niilo Ylivainiolla oli varsin vaikuttava näky viljapelloista ja tempauksesta. Tärkein pointti ajanmerkiksi oli idästä nouseva rajuilma, jonka seurauksena tulee kiire korjata sato:
Niilo Yli-Vainion näky v.1956 Alajärvellä
Nämä tapahtumat selvisivät minulle tavallaan jo vuonna 1956 Alajärvellä, kun seurakunnan rukoushuonetta rakennettiin. Olin sairas jo, 36-vuotiaana. Tuli ilmoitus, "pääni näky", ei ilmestys eikä uni, vaan näky, yöllä!
Näin suunnilleen hehtaarin kokoisen viljavainion. Seisoin sen reunassa. Minulla oli halu ruveta sitä leikkaamaan, mutta vainio oli vihreä.
Kuva katosi niin kuin filmi katoaa.
Sitten ilmestyi sama vainio taas. Nyt se näytti kypsältä, mutta kun katsoin sitä, siinä oli ohdakkeita ja juolaa. Taaskin minulla oli tunne, että pitäisi ruveta leikkaamaan.
Mutta tämäkin kuva katosi.
Sitten tuli kolmas kerta. Pelto oli muuttunut kullankeltaiseksi. Sellaiseksi kuin pellon pitää leikkuuaikana olla.
Taas kuva katosi ja tuli sitten neljännen kerran. Tuuli nousi, idästä, toi synkkiä pilviä, isoja lonkoja, ne laskeutuivat alaspäin. Minulle tuli tunne, että tulossa on hirmumyrsky.
Juuri silloin lähtivät vanhanaikaiset vankkurit liikkeelle. Tuli miehiä, jotka nostivat hirmuisella kiireellä lyhteitä vankkureille, leikattua viljaa, pilvien alla, tuulessa, mustien pilvien alla.
Siihen päättyi näky.
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... totisesti, tuo musta mies kuvaa tätä pakolaistilannetta, Hesekiel 24:27 kuvaa hyvin tätä tilannetta:

27. Sinä päivänä avautuu sinun suusi yhtaikaa kuin pakolaisen, ja sinä puhut etkä enää ole mykkänä.
Sinä olet oleva heille esimerkki, ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

...tämä 24 luku on ollut minulle tärkeä paikka, minkä kautta Herra on puhunut vahvasti. Ja tuo musta hevonen nousee islamista, joka voi myös tarkoittaa antikristusta. Näin näen ja koen.
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

HESEKIEL 24
1. Tämä Herran sana tuli minulle yhdeksäntenä vuotena, kymmenennessä
kuussa, kuukauden kymmenentenä päivänä:
2. "Ihmislapsi, kirjoita muistiisi päivän nimi - juuri tämän päivän nimi: Baabelin kuningas rynnistää Jerusalemia vastaan juuri tänä päivänä.
3. Lausu uppiniskaiselle suvulle vertaus ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Pane pata liedelle, pane. Kaada myös siihen vettä.
4. Kokoile siihen lihakappaleet - kaikki hyvät kappaleet, reittä ja lapaa - ja täytä se valituilla luilla.
5. Ota valiolampaita, lado myös halkoja sen alle. Anna sen kiehumistaan kiehua, niin että siinä luutkin tulevat keitetyiksi.
6. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia, pataa, joka on ruostunut ja josta ei lähde sen ruoste! Tyhjennä se kappale kappaleelta: sille ei ole langennut arpaosaa.
7. Sillä sen vuodattama veri on sen keskellä, paljaalle kalliolle se on sen koonnut, ei ole vuodattanut sitä maahan, tomun peitettäväksi.
8. Nostattaakseni kiivauden, tuottaakseni koston minä olen pannut sen veren paljaalle kalliolle, ettei se peittyisi.
9. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia! Minäkin suurennan liettä.
10. Lisää halkoja, viritä tulta, keitä liha loppuun, kiehuta liemi kuiviin, polta luut karreksi.
11. Anna sen sitten olla tyhjänä hiiltensä päällä, niin että se kuumenee, sen vaski hehkuu ja sen saastat siitä sulavat, sen ruosteesta tulee loppu.
12. Siitä on ollut vaivaa väsymykseen asti, mutta ei ole lähtenyt siitä sen ruosteen paljous. Tuleen sen ruoste!
13. Sinun iljettävän saastaisuutesi takia - koska minä tahdoin puhdistaa sinut, mutta sinä et puhdistunut saastaisuudestasi - sinä et enää puhdistu, ennenkuin minä olen tyydyttänyt kiivauteni sinussa.
14. Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu: teittesi ja tekojesi mukaan sinut tuomitaan, sanoo Herra, Herra."
15. Ja minulle tuli tämä Herran sana:
16. "Ihmislapsi, katso, minä otan sinulta äkkikuolemalla pois silmiesi ihastuksen, mutta älä valita, älä itke, älköönkä tulko sinulta kyyneltä.
17. Huokaile hiljaa, mutta älä pane toimeen kuolleenvalittajaisia. Sido juhlapäähine päähäsi, pane kengät jalkaasi, älä peitä partaasi äläkä syö suruleipää."
18. Ja minä puhuin kansalle aamulla, mutta illalla kuoli minun vaimoni; sitten aamulla minä tein, niinkuin minun oli käsketty tehdä.
19. Niin kansa sanoi minulle: "Etkö meille ilmoita, mitä se tietää meille, kun sinä noin teet?"
20. Minä sanoin heille: "Minulle tuli tämä Herran sana: Sano Israelin heimolle:
21. Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä häpäisen pyhäkköni, joka on teidän varustuksenne ja ylpeytenne, teidän silmienne ihastus ja sielujenne ikävä; ja teidän poikanne ja tyttärenne, jotka teidän on ollut jätettävä, kaatuvat miekkaan.
22. Sitten te teette, niinkuin minä olen tehnyt: ette peitä partaanne ettekä syö suruleipää,
23. juhlapäähineen pidätte päässänne ja kengät jalassanne, ette valita ettekä itke, mutta te riudutte syntivelkanne tähden ja huokailette toinen toisellenne.
24. Hesekiel on oleva teille ennusmerkki: aivan niin, kuin hän on tehnyt, niin tekin teette. Kun tämä tapahtuu, te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
25. Ja sinä, ihmislapsi! Sinä päivänä, jona minä otan heiltä heidän varustuksensa, ihanan ilonsa, silmiensä ihastuksen, sielujensa halajamisen, heidän poikansa ja tyttärensä,
26. sinä päivänä tulee pakolainen sinun luoksesi ilmoittamaan tätä korvaisi kuullen.
27. Sinä päivänä avautuu sinun suusi yhtaikaa kuin pakolaisen, ja sinä puhut etkä enää ole mykkänä. Sinä olet oleva heille ennusmerkki, ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

23. juhlapäähineen pidätte päässänne ja kengät jalassanne, ette valita ettekä itke, mutta te riudutte syntivelkanne tähden ja huokailette toinen toisellenne.

... tässä näen nuo kansallispukuiset naiset.

ja tämä jae tässä 24 luvussa on ollut minulle hyvin tärkeä:
24. Hesekiel on oleva teille ennusmerkki: aivan niin, kuin hän on tehnyt, niin tekin teette. Kun tämä tapahtuu, te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
Samuli

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Monet merkit viittaavat, että nyt tosiaan voisi olla alkusadon leikkaushetki käsillä. :)
Unestani...Kutsu oli huomiselle ja näin sen näköjään vuoden viimeisenä yönä, eli voisi tarkoittaa että nimenomaan tätä vuotta 9.4-->

Patrickin viime aikaisessa naamakirja päivityksessä oli hänen kommentti "Keniassa ollessani Jumala sanoi että saan kaksi vuotta aikaa. Kysyin mitä sitten tapahtuu, ja minulle näytettiin puu josta roikkui ylikypsiä hedelmiä. Kahden vuoden jakson jälkeen puuhun iski nyrkki, ja hedelmät tippuivat alas. Tehtäväni oli kahden vuoden aikana nostaa tarpeeksi monta kättä jotta sato ei tipu maahan.
Kaksi vuotta tulee täyteen 11.5."
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... totisesti, aika on täyttynyt!
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... eilen illalla, minut valtasi suuri ikävä, Herran puoleen, rukoilin kielillä melkein itkien, sitten kävin netistä kurkkaamassa, laulujen laulun sanoja, yritin niitä lukea, mutta se muuttui kielillä laulamiseksi, tunsin valtavaa rakkautta ja ikävää... sanoin Jeesukselle kävellessäni Raamatun luo, että puhu sanassasi. Laitoin silmät kiinni ja avasin pikaisesti raamatun, joka avautui ihanasti korkeaveisuusta; 6 ja 7, luin sen iloiten ääneen ja tunsin molemminpuolista rakkautta, Herra lohdutti vahvasti! Tule pian Jeesus Kristus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samuli kirjoitti:Monet merkit viittaavat, että nyt tosiaan voisi olla alkusadon leikkaushetki käsillä. :) ...oli hänen kommentti "Keniassa ollessani Jumala sanoi että saan kaksi vuotta aikaa. .... Kaksi vuotta tulee täyteen 11.5."
AMEN! Tule Herra Jeesus. mitään muuta toivetta ei ole!
Samuli

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Vielä jatkoa... Koin, että tämä uni tuli saada niin laajaan tietoisuuteen, kuin se minulta vaan on mahdollista, joten julkaisin tämän unen myös naamakirjassa kaikille tutuille.

Ennen kuin sain tämän päähäni, niin pomoni oli juuri törmännyt peuraan...ja omien sanojen mukaan oli hieman sokissa ja sanoi, että hän oli aivan "hereillä" törmäyksestä johtuen. Sitten työkaverini samana päivänä ihmetteli minulle ääneen, "Missä meidän asiakaspalvelu on? Kaikki on hävinnyt kuin savuna ilmaan".
Ajattelin ok tässä on nyt jotain epätavallista. Että tulisiko minun, siis julkaista tämä uneni kaikille? Sitten katsoin yhden lyhyen opetusvideon, aika umpimähkään, jossa opetettiin kuinka Ester oli kansansa hädän hetkellä rohkaistunut ja mennyt puhumaan Kuninkaalle tästä. Ja että hän olisi voinut jättää näin tekemättä, mutta siis hän rohkaisi mielensä ja puhui Kuninkaalle, mikä sitten johti kansansa pelastumiseen.
Jumala näki suoraan sydämeeni sillä tämä upposi juuri oikealla hetkellä ja rohkaisi minua tekemään tämän teon. Sitten vielä samana iltana, kun olin jo mielessäni päättänyt, että tänään tämän unen julkaisen. Syön poikani kanssa ilta-ateriaa ja olemme juuri lopetelleet, kun pihamme laitaan tepastelee nuorehko kaunis fasaani. Sitten fasaani jää siihen hieman meitä töllöttelemään ja ilta-aurinko paistaa kauniisti kuin luoden valokeilan siihen paikkaan ja fasaani oikein loistaa kultaa ja tummanpunaista väriä silmiä hivelevän kauniisti.
Sitten kolahtaa, näin Herra näkee myös minut/meidät kun teemme ja toteutamme hänen tahtoaan. Voi mikä riemu. Ylistys ja kunnia Kaikkivaltiaalle Kuningasten Kuninkaalle!

Luulen, että tämä uni meni ainakin muutaman tuhannen silmien eteen luettavaksi, ja tiedän, että se meni juuri niiden joiden Herra halusi. Ja se saa tehdä sitä työtä heidän sydämissän, jota Hän on tarkoittanut.

Liitin uneen vielä tuon Laulujen laulun kohdan (koska se kertoo morsiamen ylösotosta) ja sitten vertauksen 5 tyhmästä ja 5 viisaasta neityestä (juhlaväen ylösotto)
Koin, että nämä tuli olla siinä, koska kun morsian temmataan, niin täytyy olla saatavilla oikeata tietoa, sillä silloin myös sielun vihollinen iskee kovaa valheillaan.

Fasaanin väritys ilta auringon loisteessa. (kiitos Sinettisormus näistä Raamatullisista värikoodauksista)
KULTA: Pyhyys, kuninkuus, kirkkaus, kunnia, taivas.
VIININPUNAINEN: Uusi viini.
Punainen ja kulta: Vapautetaan Pyhän Hengen tuli
ORANSSI: Ylistys

Jarmon saama varoitus 10.3 tuli kanssa vahvasti mieleeni.
Pitäkää katse Hänessä, vaatteenne puhtaina ja rypyttöminä, älkää antako kruunuanne pois, sillä Hän tulee pian, ehkä pikemmin kuin oikeasti uskommekaan.
Samuli

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Sain tämän huhtikuussa näkemäni unen uudestaan sydämelleni. Ja tämä oli iloinen vahvistus, sillä ymmärsin, että paikan päällä olleet ihmiset ovat pelastussanoman seurakunta ja siis osa morsianta :). Ihmettelin aiemmin, kun en tosiaan tuntenut yhtään vieraista, vaikka tunnen paljon uskovia. Yksi rouva istui etupenkissä joka nyökkäsi ja hymyili minulle ja vastasin hänen hymyynsä (sinettisormus). Mitään sanoja ei vaihdettu vihkipaikassa, mutta kuitenkin ihmiset tuntuivat tutuilta vaikka en heitä kasvoista tuntenutkaan. Meitä oli vihkipaikalla n. muutama kymmenen ja uni loppui siihen kun morsian ja sulhanen olivat alttarilla ja itse vihkiminen olisi alkanut.

Tuntuu lähes uskomattomalta kuinka Herra on johdattanut tänne pelastussanomiin, mutta ymmärrän, että se on tapahtunut Hänen Henkensä johdatuksesssa ja viisaudessa ja olen siitä kiitollinen koko sydämestä.

Ja tässä vielä tämä Kutsu maailman suurimpaan tapahtumaan! Kohta tavataan koko porukka Juhlissa.
viewtopic.php?f=5&t=396
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Äärimmäisen siunauksellista saada lukea tällaista tekstiä. Kyynelsilmin, kiitos Samuli sanoistasi!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Yhdyn Jarmon sanoin.. äärimmäisen siunauksellista lukea tämä viesti! toi valon tähän päivään, kiitos! :)
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samuli, kiitos tuosta unestasi, se toi valtavaa iloa sydämeeni! Kiitos!
Ihmettelin tuota, kuinka tunnistit tuon hymyilevän rouvan, juuri minuksi? Et ole nimittäin ensimmäinen, joka kertoo nähneensä minusta unta, vaikkei ole koskaan nähnyt minua, muutakuin tämän keskustelun välityksellä. Suomi24:llä aikanaan keskustellessani, oli sisareni yksin armosta, jonka kanssa minulla oli valtava yhteys. kerran hän kertoi kuinka oli nähnyt unen, jossa Jeesus antoi minulle kultaisen sormuksen, jonka keskellä oli taivaan sininen kivi. Olin tuota unen ilmoitusta aikaisemmin saanut kaksi kertaa näyn, tuosta kultaisesta sinettisormuksesta, josta on nyt tullut tunnusmerkkini ja toisella kerralla näyssäni, siihen keskelle oli ilmestynyt taivaan sininen kivi. Yksin armosta ei näitä unia ollut tiennyt, eikä kukaan muukaan, kun hän toi tuon vahvistavan unensa minulle. Hän oli aivan varma että Jeesus antoi tuon sormuksen minulle. Ette usko, kuinka luin hänen tekstiään hämmästyneenä, suu auki! WAU!!! Tuolloin nimimerkkini oli opetuslapsi1, ja tuo sormus tuli vahvana elämääni, josta Herra minulle vahvasti todisti ja vahvisti. Sittenmin siitä tuli nimimerkkini, jolla on oikeasti omatarinansa ja johdatuksensa Herrassa. Ja Jarmo teki täällä siitä minulle vielä näkyvämpää. Meillä on niin IHMEELLINEN JUMALA!
Mutta, tämä on sitä Jeesukselta saamaa yhteyttä, toisiimme! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Samuli

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Siunausta sinulle Sinettisormus. Juuri näin, en voi muuta sanoa kuin, että Pyhä Henki toimii keskellämme. Herra tahtoi syystä tuoda tämän nyt julki. Mahtavaa kun saamme elää Hänen rakkaudessaan.
Sinettisormus

Re: Kutsu Hääjuhlaan uni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta myös sinulle Samuli, ja Siunausta meille kaikille täällä, tälle ihanalle "Pelastussanomien seurakunnalle", joka koostuu tästä Taivaallisesta sisarusparvesta täällä, kiitos Jumalalleni teistä, siskot ja veljet, olette niin RAKKAITA!
Vastaa Viestiin