"Paloauto = Pelastus"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom!
Aamulla aikaisin, heräilin hetkeksi ja näin siinä samassa kuvan.
Näin sen tästä Pelstussanoman sivusta. Tuolla aivan sivun alhaalla, jossa näkyy uuden tulijan/ uusin käyttäjä nimimerkki palstallemme, näkyi nyt siinä kohtaa punaisen paloauton kuva.
Olen ennenkin nähnyt paloautosta näyn, suomi 24 profetiat, aikana, kun siellä harjoittelin tätä kirjoittamista. Kerroin tuolloin tuosta paloautostani, jonka näin. Eräs palstalainen kertoi, että hänen juuri synytynyt lapsen lapsensa oli vaarassa kuolla.
Sitten hän huomasi tuon minun paloauton ja sen että kerroin sen tarkoittavan jollekkin pelastusta. Hän otti tuon vastaan ja lapsen lapsi jäi henkiin.
Lasta ei olisi täällä Suomessa voitu pelastaa, lääkärit nostivat kädet ylös. Tämän asian puolesta rukoiltiin valtavalla joukolla, taisi olla rukoilijoita ulkomaita myöten.
Ihmeen kaupalla lapsi pääsi Ruotsiin hoitoon, sieltä oli tullut yllättäin kutsu, että he varmaankin pystyy auttamaan. Niin tapahtui, lapsi jäi henkiin.
Mitä tämä tänään meille tarkoittaa? Onko jollekkin henkilökohtainen ilmoitus, että apu tulee ylhäältä, vaiko ilmoitus meille kaikille, että Herramme tulee meidät kaikki pelastamaan tästä maailmasta.

Kuva

Sitten kun heräsin kunnolla myöhemmin, näin vielä jonkin lauseen, josta en pystynyt lukemaan kuin kaksi sanaa:
- " .. saada kaste ..."
Tälläkin on tärkeä merkityksensä, ottakaa se uskossa vastaan.
Olkaa siunatut, te kaikki niin rakkaat siskot ja veljet. Rukoillaan toistemme puolesta, sillä Rukous voi! Se on meidän vahvin armolahjamme.
Amen.

" Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Apt.2:38"
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lähetyskäskyn mukaisesti kasteessa tullaan Kristuksen opetuslapseksi. Kasteessa Jumala kutsuu jokaisen nimeltä omakseen. Jumalan toiminta kasteessa tuo ihmiset Hänen yhteyteen ja tekee heistä Jumalan lapsia.
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, Sinä olet meidän Vapahtajamme ja Pelastajamme!
Minä tuon nyt Sinun eteesi, Rakas Jumalani, niin tämän uuden veljemme, Kalevi1960, kuin myös kaikki Pelastussanomalaiset.
Mikä lie tuo asia, josta halusit kertoa ja ilmoittaa, että sinun kauttasi on apu tuleva, tulkoon tuo apu sinne, mihin se on tarkoitettu!
Anna pelastuksesi, Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovinto veresi kautta. Sinä tiedät kenestä tai keistä on kyse ja me tuomme heidät Sinun eteesi ja tulemme Sinun eteesi.
Ja kiitos siitä Pelastus työstä, jonka tässä teet, oli se sitten jollekkin henkilökohtaista tai sitten ilmoitus meille kaikille, että tulet pian noutamaan meidät kaikki, yhtä kaikki, olen KIITOLLINEN Sinulle, että Sinä ilmaisit apusi ja me saamme rukoilla tämän asian vuoksi.
Kiitos että Sinä Pelastat ja Vapautat, Jeesus Kristus!
Amen.
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken tässä sain ajatuksen, että tuossa vertauskuvallisessa "Paloautossa", joka Pelastus työtään tekee, on sisällään myös tuo pelastava "VESI".

Pietarin mainitsema kaste pelastaa meidät, kun sitä edeltää usko Jeesuksen sijaiskuolemaan, joka vanhurskauttaa syntisen (Room. 3:25-26; 4:5). Kaste on ulkoinen merkki Jumalan suorittamasta työstä, kun hän "pelasti meidät pesemällä meidät puhtaiksi, niin että synnyimme uudesti ja Pyhä Henki uudisti meidät” (Tiitus 3:5).
Tuula1

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen. tämän sanan kautta sain selvyyttä omaan työhöni. olen ihmetellyt, ja rukoillut, että pääsisin poissa tästä hoitotyöstä, kun se niin raskasta ja vastuullista ja kaikkea siltä väliltä ja sekavaakin. no nyt se sitten selvisi minulle, miksi teen tätä työtä.kiitos Sinetti.
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hienoa Tuula! Kiitos Jeesus, että Tuulalle avautui ovi, joka antoi avaruutta ja näkökykyä siihen, mitä elämässään tekee. Kiitos Jeesus!
Koen, että tämä voi olla puhetta useammallekkin täällä ja on hienoa jos uskallatte niitä tähän tuoda. Sillä tämä voi tulla/ muuttua TODISTUKSEKSI, Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta.

... siunausta sinulle, rakas siskoni.
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, en minä näitä kuviani ja uniani siksi tuo, että saisin niillä kerskailla, Ei, vaan siksi, että ne parhaimillaan, muuttuu lukijalle todeksi, siksi avuksi ja pelastukseksi, joiksi Herra on ne tarkoittanut. Ja kun sitten tämä ihminen, tuo sen ilon avusta, kaikkien tietoisuuteen, on valtava TODISTUS Kristuksen työstä elämässämme valmistunut ja saamme yhdessä niistä iloita ja se vahvistaa meidän uskoamme.
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos kukaan ei tulisi kertomaan, että hei, nyt tämä oli minulle, muuttuisi tämä kovin ankeaksi, aivan kuin tekisimme siten Jumalasta valehtelijan.
Mutta on hienoa, että on teitä, jotka uskaltaudutte kertomaan ja ilmoituksellanne teette tästä juhlaa ja suurta TODISTUSTA Kristuksesta. Että Hän on puhunut ja vaikuttanut näiden Sanomien ja kuvien kautta. TODISTUS joka kertoo että Hän on vielä tänäänkin ELÄVÄ ja Hänen kauttaan tapahtuu edelleen ihmeitä. Näin korostamme sitä SUURTA YHTEYTTÄ, joka meillä on Kristuksen kautta, Hänen Pyhässä Hengessään.


Kuva
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, unohdinpa tämän kertoa, tai ehkä katsoin sen ensin merkityksettömäksi, mutta ennen kuin herättyäni luin noita saamia sanoja, näin oudon kuvan.
Näin kuvan jonka ala osa oli pitkälle ylös aivan musta ja ylä osa oli vain vähän valkoinen.
Äsken tuon muistin ja ajattelin että kertoiko se sittenkin esim. maailman pimeydestä ja tuo pieni osa ylhäällä oli sitä taivaallista valoa, jota täällä on?
Se oli kuin paperi arkki tai tv ruutu, josta vain muutama sentti oli ylhäältä valkoisena loput mustaa, alaspäin.
Tuo musta kohosi ylös, sitten kuin jumittui, eikä voinut kokonaan kuvaa muuttaa mustaksi vaan jätti vain tuon kapean valkoisen kaistan ylhäälle.

4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
2.Kor.

"Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt." Joh. 1:1-5
Pi_O

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Shalom seurakunta!

Kiitos Sisar Sinetti tästä viestistä!
Nyt en voinut olla vastaamasta. En kehdannut laittaa rukoustani muuten esille.

Minulla on punainen matkalaukku, joka on täynnä viranomaisten kanssa käytyjä asioita.
Ne kaikki ovat seurausta ns. "epäonnesta" kuten omaisuuden turmeleminen ja varastaminen, firmojen petoksiin perustuvat velkomustuomiot (eivät siis noudata totuutta, Suomen eikä Jumalan lakia, ja joista olen tehnyt kantelut jopa EU:n tuomioistuimeen, mutta kukaan ei halua tutkia asioita, ei käräjät, ei hovi eikä poliisi), viranomaisten muut sotkut jne.

Pyydän rukoilemaan, että asiat saisi nyt kuntoon, että totuus tuotaisiin nyt ilmi.
Sitä olen tiiviisti rukoillut noin 7 vuotta. Viime viikon lähes 24/7.
Nämä ovat talouteeni liittyviä ongelmia.
Viimeksi muokannut Pi_O, 01 Huhti 2019, 15:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Jeesus tästä sanasta. Amen
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Pi_O.
Rukoilen tämän asian puolesta.
Rakas Jumala, tuon tämän asian sinun eteesi. Sinä olet tie, TOTUUS ja elämä
Herra ennalle aseta nämän asiat, joissa on tapahtunut vääryyksiä.
Anna näiden asioiden, joiden puolesta on rukoiltu jo 7 vuotta, ja viime viikon on rukousta tullut alati, tulla vihdoin kuntoon, niin että valhe joutuu väistymään ja touttus tulisi niissä ilmi.
Herra Sinä tiedät ja tunnet nämä asiat, joita Pi_O on rukouksessa tuonut. Ole Sinä tuomari näissä asioissa ja puhdista valhe ja vääryys.
Anna totuuden tulla päivän valoon. Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovinto veressä, tämä tapahtukoon!
Me nojaudumme Sinun Sanaasi joka puhuu TOTUUDESTA.
Tulkoon TOTUUS ja valhe väistyköön!
Me kiitämme, että Sinä olet TOTUUS ja annat TOTUUDEN tulla tässäkin valoon!
Amen.

TOTUUS

Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi:
"Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.
Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."
Joh. 8:31-32

Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä.
Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."
Joh. 14:6

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme.
Me saimme katsella hänen kirkkauttaan,
kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa.
Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Joh. 1:14

Lain välitti Mooses,
armon ja totuuden toi Jeesus Kristus.
Joh. 1:17

Jeesus: "Pyhitä heidät totuudellasi (Isä).
Sinun sanasi on totuus."
Joh. 17:17

Sinun sanasi on kokonansa totuus,
ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.
Ps. 119:160

Jeesus: "Te saatte Puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota.
Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta".
Joh. 15:26

Jos väitämme, ettemme ole syntisiä,
me petämme itseämme
eikä totuus ole meissä.
1. Joh. 1:8

Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka,
ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
Ps 51:8

Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä avuksensa huutavat,
kaikkia, jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.
Ps 145:18

Ohjaa minut totuuteesi ja opeta minua,
sinä Jumalani, auttajani!
Sinuun minä luotan aina.
Ps. 25:5

Kuva
Pi_O

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Sisar Sinetti!
Jumalan voimaa ja rakkautta Sinulle ja perhekunnallesi ❤️
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Pi_O!
Ole myös sinä Siunattu, kuin myös perhekuntasi. Siunattu olkoon myös tämä Rukous asiasi, Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa!
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, että Sinä annat tämän pimeyden valheen katketa tässä, iäisyydeltä tuntuvassa taistelussa, jota Pi_O on saanut käydä, nyt se pimeneminen loppuukoon, sillä Sinun valkeutesi ja kirkkautesi, voittaa tuon pimeyden ja valheen, nyt se joutuu pysähtymään, niin kuin tuossa musta valko kuvassani!
Amen.

Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt." Joh. 1:1-5
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Rukouksessa mukana Pi_O toivon oikeuden tapahtuvan kohdallasi. Sitä itse kukin toivomme. Kaikille palastalaisille siunausta!!
Ehkä tämä oli ”pelastussanoma” meille kaikille. Eilen sovin päivän ihan virallisesta uskonkasteesta, joten nyt kun huomasin tämän ketjun niin koin sen koskettavan minuakin. Esteet väistyköön! :) Kiitos Herralle. Kiitos katso7 avusta.
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi Kiitos Jeesus Pigeonin ilmoituksesta. Sillä minulle tuo kasteen lahjan ilmoitus on tärkeä, sillä Jumala on puhunut vahvasti sen kautta minulle ja olin kuuliainen tuolle kutsulle. Olen puhunut siitä paljon. Siihen tulee vain niin henkilökohtainen kutsu, sydämen kautta, se antaa ymmärryksen sen tarpeesta, eikä sitä kutsua vain enää siinä kohtaa voi jättää väliin. Minulla alkaa aina JUHLA, kun kuulen jonkun menevän uskon kasteelle!
Kiitos Jeesus! Kiitos Jumala! Ja kiitos katso7 että avustit Pigeonia asiassa.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mahtavaa Pigeon! Se tulee olemaan suuri askel sinulle. MInulle se oli erittäin merkittävä askel uskon askeleissa! Siunausta kaikille!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: "Paloauto = Pelastus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta katso7,hyvä esimerkki muutoksestasi näkyy täällä, esimerkiksi noissa teksteissäsi joita sen jälkeen aloit jakaa. Nuo Sanomat joita Herralta saat, meidän kaikkien iloksi. Tämä oli vain yksi esimerkki siitä muutoksesta, mikä sinussa tapahtui.
Jeesus teki sen myös meille esimerkiksi ja sen jälkeen Pyhä Henki lasketui Häneen ja näin tapahtuu meillekkin.
Kiitos Jeesus!
Vastaa Viestiin