JEREMIA 2 ; Suomelle!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Tänään, itkin Herrani ja Jumalani edessä, itkin ja huusin Häneltä apua, että Hän uudistaisi kaiken sen, mitä olen työskennellyt Hänen edessään.
Sitten koin, että minun tulee ottaa siinä kyynelehtiessäni Raamattu ja pyysin, että Hän vastasi siinä minulle ja se avautui Jeremia 1:sestä. Ja itkin enetistä enemmän ja huusin Herralle etten minäkään osaa puhua, anna siis Sanasi suuhuni! Rukouksen omaisesti sitä Häneltä anoin.
Laitoin Raamatun pois ja jatkoin puhumista Hänen kanssaan, että Hän eheyttäisi kokous työmme, uudistaisi ja voimaannuttaisi sen. Huusin tuskaani Hänelle, läheisistäni ja Suomen maasta.
Itkin, kuinka Suomi julistaa Turkua saatanalle. Se on kääntynyt pois Jumalastaan.
Sitten koin että minun oli avattava uudelleen Raamattu ja se avautui samasta kohdasta, joten jatkoin siitä mihin olin jäänyt, eli Jeremia 2:sta.
Ja taas itkin ja koin tekstin edetessä, että nyt tämä oli tarkoitettu Suomen maalle, näin vahvasti koin. Se oli kuin profetiaa Suomelle, joka on hyljännyt oman Jumalansa ja alkanut kumartaa vieraita jumalia, joista ei apua ole!
Kuulkaa siis tuo Sana, lukekaa se niin että se uppoaa sydämiinne!


Kuva


JEREMIA 2
1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2. "Mene ja julista Jerusalemin kuullen ja sano: Näin sanoo Herra: Minä muistan sinun nuoruutesi armauden, morsiusaikasi rakkauden, kuinka sinä seurasit minua erämaassa, maassa, jossa ei kylvöä tehdä.
3. Herralle pyhitetty oli Israel, hänen satonsa esikoinen. Kaikki, jotka sitä söivät, joutuivat syynalaisiksi; onnettomuus kohtasi heitä, sanoo Herra.
4. Kuulkaa Herran sana, Jaakobin heimo ja kaikki Israelin heimon sukukunnat.
5. Näin sanoo Herra: Mitä vääryyttä teidän isänne minusta löysivät, koska he erkanivat kauas minusta ja lähtivät seuraamaan turhia jumalia ja turhanpäiväisiksi tulivat.
6. He eivät kysyneet: 'Missä on Herra, joka toi meidät pois Egyptin maasta, joka johdatti meitä erämaassa, arojen ja kuilujen maassa, kuivuuden ja synkeyden maassa, maassa, jossa ei kukaan kulje eikä yksikään ihminen asu?'
7. Minä toin teidät hedelmätarhojen maahan syömään sen hedelmää ja hyvyyttä, mutta sinne tultuanne te saastutitte minun maani ja teitte minun perintöosani kauhistukseksi.
8. Papit eivät kysyneet: 'Missä on Herra?' Lainkäyttäjät eivät minua tunteneet, ja paimenet luopuivat minusta; profeetat ennustivat Baalin nimessä ja seurasivat niitä, joista ei apua ole.
9. Sentähden minä vielä käyn oikeutta teidän kanssanne, sanoo Herra, ja teidän lastenne lasten kanssa minä käyn oikeutta.
10. Menkää kittiläisten saarille katsomaan ja lähettäkää Keedariin panemaan tarkoin merkille ja katsomaan, onko senkaltaista tapahtunut.
11. Onko mikään pakanakansa vaihtanut jumalia, vaikka ne eivät olekaan jumalia? Mutta minun kansani on vaihtanut kunniansa siihen, josta ei apua ole.
12. Hämmästykää tästä, te taivaat, kauhistukaa, peräti tyrmistykää, sanoo Herra.
13. Sillä minun kansani on tehnyt kaksinkertaisen synnin: minut, elävän veden lähteen, he ovat hyljänneet, ja ovat hakanneet itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät vettä pidä.
14. Onko Israel ostettu orja tai kotona syntynyt? Minkätähden hän on joutunut saaliiksi?
15. Häntä vastaan kiljuivat nuoret leijonat, antoivat äänensä kuulua; ne tekivät hänen maansa autioksi, hänen kaupunkinsa hävitettiin asujattomiksi.
16. Myöskin noofilaiset ja tahpanheelaiset pitivät sinun päälakeasi laitumenansa.
17. Eikö tee tätä sinulle se, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, silloin kun hän tahtoo sinua tiellä kuljettaa?
18. Ja nyt, mitä menemistä sinulla on Egyptiin juomaan Siihorin vettä? Ja mitä menemistä sinulla on Assuriin juomaan Eufrat-virran vettä?
19. Sinun pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen, ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen; niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa se on, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot.
20. Sillä jo ammoisista ajoista sinä olet särkenyt ikeesi, katkaissut siteesi ja sanonut: 'En tahdo palvella'. Sillä kaikilla korkeilla kukkuloilla ja kaikkien viheriäin puitten alla sinä porttona viruit.
21. Minä olin istuttanut sinut jaloksi viiniköynnökseksi, puhtaimmasta siemenestä; kuinka olet muuttunut minulle vieraan viinipuun villiköynnöksiksi?
22. Vaikka pesisit itsesi saippualla ja käyttäisit paljon lipeätä, saastaiseksi jää sittenkin sinun syntisi minun edessäni, sanoo Herra, Herra.
23. Kuinka saatat sanoa: 'En ole saastuttanut itseäni, en ole baaleja seurannut'! Katso menoasi laaksossa, huomaa, mitä olet tehnyt, sinä nopea, nuori naaraskameli, joka juokset sinne ja tänne;
24. sinä villiaasi, erämaahan tottunut, joka himossasi ilmaa ahmit! Kuka hillitsee sen kiiman? Joka sitä etsii, sen ei tarvitse väsyttää itseään; sen löytää, kun tulee sen kuukausi.
25. Varo, ettet juokse jalkaasi anturattomaksi ja kurkkuasi janoiseksi. Mutta sinä sanot: 'Se on turhaa! Ei! Sillä minä rakastan vieraita ja niitä minä seuraan.'
26. Niinkuin teosta tavattu varas on häpeissänsä, niin joutuu Israelin heimo häpeään, se ja sen kuninkaat, ruhtinaat, papit ja profeetat,
27. he, jotka sanovat puulle: 'Sinä olet minun isäni' ja kivelle: 'Sinä olet minut synnyttänyt'. Sillä he ovat kääntäneet minulle selkänsä eivätkä kasvojansa; mutta onnettomuutensa aikana he sanovat: 'Nouse ja pelasta meidät'.
28. Mutta missä ovat sinun jumalasi, jotka olet itsellesi tehnyt? Nouskoot ne, jos voivat pelastaa sinut onnettomuutesi aikana. Sillä yhtä monta, kuin sinulla on kaupunkeja, on sinulla jumalia, Juuda.
29. Miksi riitelette minua vastaan? Olettehan te kaikki luopuneet minusta, sanoo Herra.
30. Turhaan minä olen lyönyt teidän lapsianne; he eivät ole ottaneet kuritusta varteen. Teidän miekkanne on syönyt teidän profeettojanne, niinkuin hävittävä leijona.
31. Voi sukukuntaa - teitä! Katsokaa Herran sanaa: olenko minä ollut Israelille erämaa, pimeyden maa? Miksi sanoo minun kansani: 'Me juoksemme valtoimina, emme tule enää sinun tykösi'.
32. Unhottaako neitsyt koristeensa, morsian koruvyönsä? Mutta minun kansani on unhottanut minut epälukuisina päivinä.
33. Kuinka ovelasti sinä kuljet lempeä etsiessäsi! Niinpä oletkin perehtynyt pahuuden teihin.
34. Vaatteesi liepeetkin ovat köyhien, viatonten veressä. Et tavannut heitä murtautumasta sisälle, mutta yhtäkaikki -!
35. Ja kuitenkin sinä sanot: 'Minä olen syytön; hänen vihansa on kaiketi kääntynyt minusta pois'. Katso, minä käyn oikeutta sinun kanssasi, koska sinä sanot: 'En ole syntiä tehnyt'.
36. Kuinka niin kovin kiiruhdat vaihtamaan tiesi! Egyptistäkin olet saava häpeän, niinkuin olet häpeän saanut Assurista.
37. Senkin tyköä olet lähtevä kädet pääsi päällä, sillä Herra on hyljännyt ne, joihin sinä luotat, ja heistä ei sinulle menestystä tule."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom Sinetti, miksi mieleesi tuli muuten juuri Turku. Se on se seutu, josta kristinusko on luultavammin tullut Suomeen, siksikö vihollinen yrittää sitä itselleen ja siksikö se varmaankin tulee myös kovasti puhdistumaan Herran käsissä?

Suomi-neito on kääntynyt pois Herrasta, mutta Herra palauttaa hänet vielä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom, te kaikki rakkat!
Tuo Turku asia tuli ikävällä tavalla eteeni Sunnuntaina. Kaksi minulle hyvin läheistä ja rakasta ihmistä, olivat olleet keskustelussa netissä, Turku saatanalle tilaisuudesta. Toinen puolusti ja toinen julisti rukousta asiaa vastaan.
Tämä puolustaja laittoi minulle viestiä, että minun pitää olla viestin viejänä tuolle toiselle. Silloin vasta minä sain tietää asiasta, sillä en ole kyseisellä keskustelu foorumilla, enkä mene. No, sain jotensakin asian hoidettua ja pyysivät toisiltaan anteeksi, pitäen omat linjauksensa. Itse tiesin oman kantani ja olin tietenkin samaa mieltä tämän uskovan kanssa.
Miehelleni tuli nuo samat viestit ja hänkin hermostui. Tämä uskova on yksi meidän Rukous ryhmästämme, ja mieheni julisti että sitten saa nuo kokouksetkin loppua meiltä. Minä huusin tuskissani, että tämäkö on palkka minulle siitä että toimin noiden sananviejänä, ulkopuolisena koko asiaan ja minä saan rangaistuksen?
Mieheni sanoi että sittenhän hänkin voisi olla tuollainen saatanan palvoja, koska on uskossaan erilainen kuin meidän rukous porukka.
Laitoin viestiä tuolle uskovalle läheiselleni ja kerroin tilanteen ja että rukousta nyt tarvitaan.
Mietin, miten saan tilanteen laukaistua? Sitten vain ilmoitin miehelleni, että olkoon, ilmoitan kaikille, että Rukousyhteys kokouksia ei enää pidetä.
Silloin mieheni hätääntyi ja kielsi etten saanut tehdä sitä, että saisimme pitää kokouksemme.
Sanoin hänelle, kyyneleet silmissä, että emme koskaan ole vähätelleet hänen uskoaan, vaan olemme päinvastoin iloinneet siitä pienestä uskonsiemenestä, jonka hänessä näemme ja haluaisimme että hänkin ottaisi osaa kokouksiimme.
Mieheni vastasi hiljaa, ääni vähän särähtäen: " Kiitos".
Sitten vielä muistutin miestäni vuosia sitten sanomastani : " Minä sanoin aikanani, että en koskaan halua joutua valinnanpaikalle, uskoni Jeesukseen ja liittomme kohdalla, sillä jos niin käy, käy meille huonosti, Jeesus on minulle YKKÖNEN, tuolla taivaallisissa ja siihen vedän vahvan viivan, jonka alapuolelle jää nämä kaikki mitä minulla täällä maailmassa on."
Hän katsoi minua sanoen: " En anna koskaan sinun joutua tuohon valinnan paikalle."
Keskustelu jäi siihen. Ymmärsin, että tuo keskustelu, jonka läheiseni aloittivat Turku saatanalle tilaisuudesta, siitä aiheutui välitön lumipallo efektimäinen saatanan hyökkäys, joka ulottui meille asti. Saatanalla on kiire. Sunnuntai aamuna sain nuo kuvat " kirjoituksista", joita oli paljon ja se näky tuntui hyvälle ja jo niitä jakaessani koin, että niinköhän kohta tulee hyökkäys. Näytettiinkö minulle lopputekstejä, mitkä saa saatanankin paniikkiin?
Eilen sitten yksinäni tätä kaikkea kävin läpi ja se sattui ja vuodatin sitä Herralle, Jeesukselle Kristukselle. Itkin itkemistäni, välillä lukien Raamattua, niin kuin aloituksessa kerroin ... Koen nyt vahvasti, että Jumala voi hyvinkin puhua nyt Suomelle, Jeremia 2:den sanoin. Suomen päättäjien täytyy herätä ymmärrykseen ja viisauteen, ennen kuin on myöhäistä ja asialla on kiire!
Tässä tämä pääpiirteittäin ja koska tämä on hyvin heng.kohtainen asia, en kaikkea voinut kertoa, mutta toivon että tämä avaa tuota aloitustani.
Jostain syystä meidän kokouksetkin ovat olleet jossakin ihmeellisessä vaiheessa, on pysähtyneisyyden olotila.

Herra sanoi käärmeelle: ”Ja Minä panen vainon sinun ja vaimon välille, ja sinun siemenesi ja hänen Siemenensä välille; Hän - siis vaimon Siemen - polkee rikki sinulta pään, ja sinä pistät Häntä kantapäähän." (1. Moos. 3:15)
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. Vaikka hyökkäys olikin kova, sain kokea omalla kohdallani jonkin asteisen voiton!
Kiitos Jeesus!
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken avasin Raamattuni, pyytäen Herralta Sanaa ja tämä minulle avautui:

HOOSEA 11
1. Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin
poikani.
2. Aina kun kutsujat heitä kutsuivat, he menivät pois heidän kasvojensa edestä, uhrasivat baaleille ja polttivat uhreja epäjumalille.
3. Minä opetin Efraimin kävelemään. - Hän otti heidät käsivarsillensa. - Mutta he eivät ymmärtäneet, että minä heidät paransin.
4. Ihmissiteillä minä heitä vedin, rakkauden köysillä; minä ikäänkuin nostin ikeen heidän leukapieliltänsä, kumarruin heidän puoleensa ja syötin.
5. Eivätkö he joutuisi jälleen Egyptin maahan, eikö Assur tulisi heille kuninkaaksi, koska he eivät ole tahtoneet kääntyä?
6. Miekka on riehuva hänen kaupungeissansa, on hävittävä hänen salpansa, on syövä syötävänsä, heidän neuvonpiteittensä takia.
7. Minun kansallani on halu kääntyä minusta pois; ja kun sitä kutsutaan korkeutta kohti, ei kenkään heistä ylenny.
8. Kuinka minä jättäisin sinut, Efraim, heittäisin sinut, Israel? Kuinka jättäisin sinut niinkuin Adman, tekisin sinulle niinkuin Seboimille? Minun sydämeni kääntyy, minun säälini herää.
9. En minä pane täytäntöön vihani hehkua, en enää hävitä Efraimia. Sillä minä olen Jumala enkä ihminen, olen Pyhä sinun keskelläsi; en tule minä vihan tuimuudessa.
10. Ja he vaeltavat Herran jäljessä. Hän ärjyy kuin leijona - niin, hän ärjyy, ja vavisten tulevat lapset mereltä päin.
11. Vavisten he tulevat Egyptistä kuin linnut, Assurin maasta kuin kyyhkyset, ja minä saatan heidät asumaan kodeissansa, sanoo Herra.


Luin myös HOOSEA 12, 13 ja 14.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos, Sinetti kun avasit meille tuota ahdistuksesi ja itkusi taustaa, se selitti kaiken. Sillä minua ihmetytti tuo edellinen aloituksesi, sillä se ei ollut ns. normaalia sinua. Nyt ymmärrän mikä sai tuon ahdistuksesi aikaan. Kiitos vielä avoimuudestasi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Kiitos AO ...Kiitos Eero ja Atsalea
Tuula1

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Näystä. Olenhan itsekin tänne laittanut tuon näyn tuosta kun Jeesus seisoi eduskuntatalon harjalla kädet levitettynä harjasta harjaan. . Noitten pilarien edessä seisoi kansanedustajamme kuin pienet muurahaiset Jeesukseen verrattuna. käsitin, että Jeesus jakaa eduskunnan vuohiin ja lampaisiin.(kansojen tuomio)tuo tuomio ei ole kaukana. Muuan päivä sitten näin jälleen Jeesuksen. Leijonan kasvot olivat edessäni (Juudan Leijona) ja Hän katsoi suomeen. Noitten kasvojen jälkeen näin näyn taivaalta, jonka peitti sysimusta pimeys.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula tuosta mitä toit, kiitos! Tässä miettii jo omaa järkikultaa, liekkö vielä on tallella. Näin koen nyt minäkin ja vahvana.
Kun minulle laitettiin viestiä, että eihän tuo sen enempää mitään tarkoita, siis tuo nimike; Turku saatanalle, ei sen enempää kuin muutkaan satu olennot, eli rivien välistä ymmärsin kohdistuksen Raamattuun. Jeesus on niin monelle vain satu hahmo ja Raamattu satukirja.
Minulle tuo Turku nimike puhuu vain yhtä asiaa, eikä sitä muutoin voi ymmärtää. Siinä korotetaan saatanaa korokkeelle.
Mutta ihmiset jotka ovat maailmassa, ilman uskoa, eivät voi ymmärtää, eivätkä edes halua ymmärtää, minkä voiman kanssa ovat tekemisissä.
Ja kaikki tämä yhtä aikaa noiden päättäjien hölmöidyjen kanssa, ovat viemässä Suomea peri katoon. Millään muulla ei ole enää väliä, kuin raha, raha ja raha!!! Herra auta meitä! Mutta onko Suomi jo mennyt liian pitkälle? Se todellakin palvoo ja antaa jo vieraille jumalille, jotka ei meitä auta.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

KR 1933/-38
Ilm. 3:16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.

MINÄKIN HALUAN OKSENTAA !!!
Tuula1

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kerttu Kalmarin kirjassa jota suosittelen edelleenkin, että lukekaa selitetään tuosta Turun tuomiokirkosta, että Jumala olisi Kalmarille sanonut näin.ote kalmarin kirjasta."Turun kirkkoon yrittävät myös pahat voimat, pimeyden vallat päästä myös sisälle, mutta se on pyhitetty maa.Hän näytti, että siinä on salaojat ympäri Turun kirkkoa., ne on sinne maan alle kaivettu.Hän sanoi: koko se alue, joka on pyhitetty siihen kirkkoon, sen yhteyteen, niin siinä on raja; sen rajan sisäpuolelle eivät tule mitkään pimeyden vallat temmeltämään, vaan se tulee olemaan Jumalan pyhänä temppelinä, sellaisena, miksi se on rakennettu. Nämä olivat äärettömän ihmeellisiä, vakavia näyttöjä, mitä Hän näytti, kun Hän näytti oikein, että siellä on salaojat. Ja kuulemma on. Minä kysyin jälkeenpäin Turusta, onko siellä salaojat Turun kirkon ympärillä? siellä on salaojat ja Herra näytti vielä, ennekuin ei ollut vielä edes niittokoneita, eikä ollut ruohonleikkureita, eikä ollut mitään sellaisia, niin minä kysyin, mitä nuo lampaat tekevät tuossa narussa kirkon edessä?Niin Hän sanoi, että ennen, silloin kun kirkko oli rakennettu, ne pitivät sen ruohon lyhyenä, ettei kastu ihmisiltä jalat, kun ne menevät kirkkoon. Minä kysyin, että miksi ne ovat otettu sitten poissa tältä pyhältä maalta? Herra vastasi, että ne ovat ajat sitten kuolleet nälkään. Tällanen on Turun tuomiokirkon historia ja sen takia tuolla on niin kova taistelu hyvän ja pahan välillä.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula. Tuo oli hyvin mielenkiintoista. Kun kristinusko on tullut Suomeen juuri Turun kautta, on Turun kirkko pyhitetty Jumalan temppeliksi, tälle maalle ja se on vallan merkki, mitä uskoa edustamme. Se on enesimmäinen kirkkomme ja siksi edustaa meidän uskomme valtaa.
Nyt on tulossa vieraat vallat ja jumalat ja ne haluaa romuttaa sen, mikä on meidän uskomme ja saatana kuuluu noihin valtoihin. Mielenkiintoinen asetelma. Tämä vaatii vahvaa rukousta uskomme puolesta.
Ja tuo kaikki tapahtuu henkivalloissa, ihmisten sitä ymmärtämättä, siis ihmisten, jolla ei ole uskoa, tai se usko ei ole aitoa.
Tuula1

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minusta on uskomatonta, että uskovatkin suomessa hyväksyvät nämä islamistit ja isiksen taistelijat, jotka suomeen tulevat. tuovat mukanaan islamin uskon suomeen ja heikot ihmiset menevät lankaan. annetaan helpolla rakas kotimaamme saatanan käsiin. nyt on aika ajaa suomesta islam ulos ja se onnistuu äänestämällä perussuomalaisia tänä keväänä, saataisiin kristinusko taas näkyviin vahvana. ja vielä sen verran sanon, että politiikan kautta suomeen on nämä pahan vallat tulleet sisälle. Ja politiikan kautta se myös on lähdettävä ulos. sanakin sanoo, että ne ovat raatelevia susia lampaiden vaatteissa.
Viimeksi muokannut Tuula1, 05 Maalis 2019, 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, totta puhut siskoseni.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi KIITOS Atsalea siskoni! Et tiedä kuinka iloitsen sinusta ja kiitän Herraa että löysit luoksemme! ISOHALI!

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vihollisen vallat on murrettu, Herra varmasti voitelee sinut Sinetti tehtäväänsä!

Tuli mieleen, että jos kokouksissa on pysähtynyt tunnelma, niin ei se välttämättä ole huono asia. Olemme kuitenkin ihmisiä ja alkuinnostuksen jälkeen tulee aina seesteinen vaihe, mutta hiljaisesta mietiskelystä alkaa usein nousta esille jotakin uutta. Vaikea sanoa, miten se tapahtuisi kokouksissa, kun en ole sellaisissa vielä käynyt, mutta luulen että samat säännöt pätevät sielläkin, tosin Hengen johdatuksessa aina.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sote kaatui ja hallitus kaatui. Joko nyt toteutuu tuo Tuulan näky, vuohista ja lampaista:
Olenhan itsekin tänne laittanut tuon näyn tuosta kun Jeesus seisoi eduskuntatalon harjalla kädet levitettynä harjasta harjaan. . Noitten pilarien edessä seisoi kansanedustajamme kuin pienet muurahaiset Jeesukseen verrattuna. käsitin, että Jeesus jakaa eduskunnan vuohiin ja lampaisiin.(kansojen tuomio)tuo tuomio ei ole kaukana. Muuan päivä sitten näin jälleen Jeesuksen. Leijonan kasvot olivat edessäni (Juudan Leijona) ja Hän katsoi suomeen. Noitten kasvojen jälkeen näin näyn taivaalta, jonka peitti sysimusta pimeys.

Kuva
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Riikka Halkon 26.4.2018 saama näky eduskuntatalon ravistelusta ja presidentin työpöydän puhdistamisesta

Tänään Herra näytti minulle, kuinka kaksi suurta enkeliä asteli voimakkaan näköisinä Suomen eduskuntatalon edessä olevia portaita ylöspäin. Hitaasti ja voimakkaasti.

Sitten enkelit menivät eduskuntatalon kulmiin, ottivat kiinni sen neljästä kulmasta ja
ravistivat taloa niin voimalla, että pieniä kiviä putoili ulkorappauksista alas.
Ravistivat niin, että koko talo tärisi.

Ja nuo samat enkelit kävivät myös presidentin työpöydän luona suuret pölyhuiskat kädessään ja puhdistivat pöytää ja siivosivat myös koko huonetta.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tähän Eeron kommentiin on tässä tullut ajatusta:
Vihollisen vallat on murrettu, Herra varmasti voitelee sinut Sinetti tehtäväänsä!

Tuli mieleen, että jos kokouksissa on pysähtynyt tunnelma, niin ei se välttämättä ole huono asia. Olemme kuitenkin ihmisiä ja alkuinnostuksen jälkeen tulee aina seesteinen vaihe, mutta hiljaisesta mietiskelystä alkaa usein nousta esille jotakin uutta. Vaikea sanoa, miten se tapahtuisi kokouksissa, kun en ole sellaisissa vielä käynyt, mutta luulen että samat säännöt pätevät sielläkin, tosin Hengen johdatuksessa aina.
Olen miettinyt tätä yksin ja sitten tämän uskovan ystäväni kanssa, että josko tuon Rukous ryhmän on enää kohta tarkoituskaan toteutua. Josko se on ollut minulle sellainen harjoituksen ja kasvun kenttä, ja kohta jatkan matkaani johonkin, mikä on Herran suunnitelmaa. Tuo jokin, evankelistan työ ... aina ennen ajattelin kunnioittavasti evankelistoja, mutten koskaan ajatellut, että minusta tulisi sellaista, mutta jos se on Jumalan tahto ja suunnitelma, se tulee tapahtumaan, tavalla tai toisella, tätä minulle on 3 ihmistä profetoinut toisistaan tietämättä. Minä kun olen kuin tuo Jeremia, joka ei osannut puhua, mutta Jumala lupasi antaa sen , mitä tulee puhua. Nyt olemme pitäneet näitä kokouksia n. 3 ja puoli vuotta. Profetaalinen aika.
Tapahtukoon tässä Jumalan tahto, ei minun.
Amen.

Ps. olen tuolla blogissani ollut hämmästynyt, kun tässä kuukauden sisällä katsoja määrissä on tapahtunut ihmeellisiä muutoksia. Suomalaiset ovat n. viikon aikana lukenut n. 200 kertaa (on muuttuva) Mutta hämmästykseksi Venäjä josta lukijoita on ollut vain 2-3, on yhtä äkkiä lukijoita yli 300, paras 335. Menneet suomalaisten ohi. Kertoo jostain muutoksesta. Lukija kartta on aivan tumman vihreä tuolla pohjois Venäjällä. Samoin Ukraina lähenee 100:taa.
Vastaa Viestiin