PROFETIA, Sisar Barbaran kautta, Pedosta.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

PROFETIA, Sisar Barbaran kautta, Pedosta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
Sisar Barbaran saama profetia, https://www.youtube.com/watch?v=Qa7v2guG53k

KATSO, SUURI MUUTOS ON TULOSSA


Raamatun kohta; Dan.11:36 Ja kuningas tekee, mitä hän tahtoo, ja korottaa itsensä ja uhittelee jokaista jumalaa, itse jumalien Jumalaa vastaan hän puhuu kauheita. Ja hän menestyy, kunnes vihan aika on lopussa; sillä mikä on säädetty, se tapahtuu.

Käännös;

" Tytär, tänään sinä puhut minun lapsilleni. Tämä on viimeisten päivien määräaika. Sinä puhut niille, joilla on korvat ja silmät avoinna. Sinä puhut heille, jotka kuulevat Minun ääneni ja tekevät Minun tahtoni. Sinä puhut Minun kutsutuilleni ja valituilleni.

Peto seisoo kansanjoukkojen edessä. Hän seisoo selkeästi esillä, vaikkakaan moni ei häntä vielä näe. Hän on saavuttanut suuren suosion. Hän on monien rakastama. He tulevat kutsumaan häntä mestariksi ja messiaaksi. He seuraavat häntä alas tuhon polkua. He kumartavat häntä, eivätkä kyseenalaista mitään, mitä hän puhuu. Hän tulee olemaan voideltu kuningas ja kaikkien maan kansakuntien hallitsija.

Kuolema on hänen lohduttajansa. Viha hänen ystävänsä.

Hän laittaa monet surmattaviksi. Martyyrien veri peittää maan, ja heidän itkunsa Minun puoleeni.

Minä olen paljastanut hänen nimensä Minun profeetoilleni ja sanansaattajilleni. He ovat varoittaneet teitä siitä, mitä on tulossa. Hän tietää keitä he ovat. Hän surmauttaa heitä vaientaakseen heidät. HÄN on mies, OBAMAKSI kutsuttu.

Kuulkaa, suuri muutos on tulossa. Laittakaa asianne kuntoon. Valmistautukaa petoon ja hänen asetuksiinsa/lakeihinsa. Hän on valmistautunut tulemaan nyt esiin, että kaikki palvoisivat häntä sellaisena kuin hän on."




Alkuperäinen kirjoitus;

"Daughter you will speak today to my children. This is the appointed time of the END of DAYS. You are speaking to those with open ears and eyes. You are speaking to those who hear my voice and do my will. YOU ARE SPEAKING TO MY CALLED AND CHOSEN.. The BEAST stands before the multitudes ,He stands in plain sight yet many cant see him. He has gained much favor . He is loved by many. They will call him , master and MESSIAH.. They will follow him down the path of destruction. They will bow to him and question nothing he says.. He will be appointed King and ruler over all the nations of the world. DEATH is his comforter. HATE his friend. . He will cause many to be put to death.The Blood of the martyrs will cover the land and cry to me. . I have revealed his name to my Prophets and Messengers.They have been warning you of what is coming . He knows who they are HE WILL HAVE THEM PUT TO DEATH TO SILENCE THEM. HE is the man called OBAMA. Behold , a great change is coming . Get your house in order . prepare for the BEAST and his decree. He is prepared to step forward now so all may worship him as HE IS."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: PROFETIA, Sisar Barbaran kautta, Pedosta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä sopisi näkyyni, hyökyaallosta, joka muuttui kirjan sivuksi joka avautui uuteen ...
Tuula1

Re: PROFETIA, Sisar Barbaran kautta, Pedosta.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Olen nähnyt nykyään paljon käärmeistä unta.hyvin ennakoivia unia,mitä on tulossa
Vastaa Viestiin