Heräjä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Ariel7

Heräjä

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Palaja ikiaikaisen isän tykö, niinkuin viime sodan päivinä. Heräjä unestasi. Rakkaudella olen antanut sinulle hyvyyttä ja menestyksen vuosia. Miksi näet ne omiksi kättesi töiksi. Minä olen antanut voiman ja viisauden. Heräjä pian ja tee parannus mielessäsi ja Kunnioita Minua. Heräjä ettet pian huomaisi olevasi vihollisen saaliina. Poikani Jeesus ON antanut lunnaat sinusta Rakas piskuinen maa. Nouse siunaamaan omaisuuskansaani, äläkä kiroa, etten Minä sinua kiroaisi. Minä tulen pian ja usko, ne jotka minua avukseen huutavat, saavat Armon ja pelastuksen. Kurittomia en voi auttaa. Rakkaudessani Minä etsin sieluja, jotka ovat otollisia ja kunnioittavat Minua. Vapaaehtoista kaikki on, koska Rakkauteni ei pakota. Tule sinä piskuinen lauma.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Amen! Kiitos Ariel7
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Näin minäkin koen. On aika herätä, on aika jättää se, mitä maailma tarjoaa ...
Kiitos Jeesus, että täällä alkaa nousemaan Sinun Sanan tuojasi!
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Efesolaiskirje:
5:1 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,
5:2 ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."
5:3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
5:5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella - sillä hän on epäjumalanpalvelija - ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
5:6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
5:7 älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
5:8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
5:9 - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä -
5:10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
5:12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
5:13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
5:14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
5:15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
5:16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
5:17 Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
5:18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,
5:19 puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
5:20 kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
5:21 Ja olkaa toinen toisellenne alamaiset Kristuksen pelossa.
5:22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
5:23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
5:24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
5:25 Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
5:26 että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,
5:27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
5:28 Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä.
5:29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
5:30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
5:31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
5:32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
5:33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!
Kiitos, kunnia ja Ylistys Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, meidän Jumalallemme!
Kiitos Magda-sisko, että toit tämän videon, ... itkien ... sitä katselin ja kuuntelin .. ja sydämeni kiittää ja ylistää Jumalaa!!!
Amen.
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. katsokaa ja kuunnelkaa tuo video ja levittäkää sitä eteenpäin ... siinä lepää Suomen historia ja Jumalan käsi, sen ja meidän Suomalaisten yllä ...
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herkistyin tuosta kovin ... näin siinä myös eilisen näkyni ... vedestä, käsistä jotka repivät turpeesta juuria ja Jumalan kirkkauden tulesta ... ja tänään tuo kuin jatkumona, näytti minulle Herran ylistyksestä. Me emme saa juurtua turpeeseen vaan Jumalaan ja kiittää ja ylistää Häntä alati, että Hänen kätensä pysyisi meidän, "turvekansan" yllä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kiitos tästä Ariel7. Oon vähitellen alkanut ymmärtää enemmän ja enemmän, miten menneet sukupolvet ovat turvanneet Herraan valtionjohtoa myöten. Eikä sitä ole pidetty humpuukina! Rukoilkaamme todella Herralta herätystä tähän maahan! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Kiitos sanomasta ja kiitos videosta!!
Vakavaa asiaa viestivät..mutta samalla toivoa antaen!
Rukoilkaamme maamme, kansamme ja päättäjiemme herätyksen puolesta!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja kiitos Magda-sisko tuosta videosta, sen sanoman kun saisi julki koko Suomelle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä levitin sitä jo watsupissa ... eriasia sitten .. kuka oikeesti kattoo.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tuli mieleen, että pitäisikö järjestää rukousrintama Suomen päättäjien puolesta, että jos siellä joku uskaltaisi kehottaa suomalaisia kääntymään takaisin Herran puoleen ja nöyrtymään, ilman että tarvittaisiin mitään kriisiä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ajattelin ennekuin Eero luin viestisi että Jumala puhuttelee ihmisiä varmasti tämän kaiken kautta,todellisesta uskosta!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin ... jotenkin haastaa koko Suomen kansa, Kallion ja hänen vaimonsa tavoin, lukemaan Raamattua ja Rukoilemaan Suomen kansan puolesta.
Netti julistuksessa olisi hyvä jotenkin ottaa tuo VIDEO mukaan ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra kutsu Suomen kansaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Oli pakko kertoa mitä kaverini kertoi juuri puhelimessa. Hän oli kävellyt Tampereella. Autojono oli ollut pitkä. Sitten hän näki ja kuuli kun auton katolla oli ollut kaiutinlaitteeet ja sieltä oli kaiutettu seuraava sanoma. Elämme nyt lopunaikoja antakaa Jeesuksen Kristuksen pestä pois syntinne.
Kaverini oli mennyt auton luo ja jutellut nuoren miehen kanssa joka oli kertonut että Jumala oli hänet kehottanut tekemään näin. Amen lisää tätä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuula1

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Amen, Amen, Aamen. Tärkeä sanoma on ollutkin nuorella miehellä.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Heräjä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Olisiko siitä vuosi, kun huomasin tuon tolppa julisteen muuttuneen "Jeesus tulee pian, oletko valmis" ja
tällä viikolla kiinnitin huomion, että nyt siinä oli jotenkin että... valitse ikuinen elämä! Kuitenkin ensimmäinen versio oli muuttumattomana varmaan 30-40vuotta ?? :roll: Aika käy vähiin!
Vastaa Viestiin