UNI ; kuu- asteroidit

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

UNI ; kuu- asteroidit

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sain torstai-aamuna 22.11.2018, juuri ennen ylösnousua tällaisen unen;

Olin isäni ja äitini kanssa jonkun vuoren sivulla, juurella. Se vaikutti materiaaliltaan kuin hienojakeiselta hiilimurskalta. Vuoren kyljessä oli sellainen oven kokoinen aukko. Isäni kehoitti menemään siitä sisälle, mutta minä en tahtonut, en pitänyt sitä turvallisena enkä halunnut/uskaltanut mennä niin epämääräisestä aukosta vuoren sisälle, jos se vaikka vielä sortuisi, ajattelin näin mutta en sanonut sitä ääneen.

Lähdin äitini kanssa kiertämään vuorta sen oikean sivun kautta vuoren vastakkaiselle puolen. Kuljimme äidin kanssa hyvin leveää tietä, mielestäni sekin oli hiilimurskan kaltaista, mutta tie oli leveä ja hyväkuntoinen. Oli aika hämärää. Näin oikealla puolellamme taivaalla täysikuun. Se oli kirkas. Näin jotain pieniä mustia "murusia", pisteitä kuun edessä. Pisteitä oli koko kuun pinnan laajuudelta. En muista liikkuivatko nuo pisteet.

Päästyämme toiselle puolelle vuorta, muistaakseni näin sielläkin täysikuun mutta nyt isompana, lähempänä,tästä en ole aivan varma koska huomioni kiinnittyi siihen mitä muuta näin. Näin taivaalla liikkuvia isoja kiviä. Ja hetken kuluttua nämä kivet olivat alempana ja lähempänä. Ne kiersivät ympyränmuotoista rataa ja tulivat koko ajan samalla lähemmäksi.Niitä oli todella paljon. Nyt erotin ne hyvin tarkasti, todella isoja kiviä. Kokoa en osaa arvioida, koska en tiedä näytettiinkö ne minulle oikeassa mittasuhteessa. Kiinnitin huomioni yhteen järkäleeseen joka radallaan oli noin 100 metrin päässä minusta ja äidistäni. Tajusin, että tässä on vaarallista olla.

Vuoren tällä puolella vuoressa oli todella iso sisäänmenoaukko, ei korkea mutta leveä. Vuorikaan ei täällä näyttänyt ns. hiilimurskalta vaan luonnolliselta vuorelta. Oviaukko oli betoninen, ja juoksimme sisään. Siellä oli valot, ja se vaikuutti kuin isolta, pitkältä ja leveältä parkkihallilta vaaleine kovine betonilattioineen.

Jatkoimme juoksemista vaikka olimme jo sisällä, sillä ymmärsin että täytyy päästä mahdollisimman kauas luolan oviaukosta. Juostessani huusin jotenkin näin; " suojaan, suojaan" tai turvaan, turvaan".

Uni päättyi tähän.

---- Eräässä aiemmassa unessani olivat myös nuo kuut taivaan rannassa, mutta silloin niitä oli 360 astetta ympäriinsä, ja ne muuttuovat erilaisiksi kelloiksi ja ne muuttivat koko nopeutuvasti ulkomuotoaan. Siinä vaiheessa unta ymmärsin ja huusin ; " ajan merkit, ajan merkit, ajan merkit".

Mielestäni tässä uudessa unessa nuo näkemäni kivet olivat asteroideja/meteoriitteja. Se, että näin kivet useassa eri vaiheessa, ja eri tasossa, kuvaisivat unen toteutumistavasta "pidemmän ajan" päästä, ei siis lähiaikoina, näin itse tämän tulkitsen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: UNI ; kuu- asteroidit

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä on linkki sisar Barbaran saamaan uneen, jossa asteroidit iskevät maahan ; https://www.youtube.com/watch?v=snNGXvrg7NQ 24.8.2012

DREAM "ASTEROID STRIKE"

Raamatun kohtana Ilm.8:7-13.

Laitan tähän vapaan käännöksen unesta, kuinka Barbara sitä kertoo. Uni alkaa videon kohdasta 2.10

Uni ; " Olin äitini luona, minun vanhempani asuvat neljän minuutin matkan päässä, olin siellä kyläilemässä. Normaalisti minä käyn sunnuntai iltapäivisin tai juhlina tai heidän syntymäpäivinään,tai jos jotain tärkeää asiaa. Normaali aikani on siis sunnuntai iltapäivänä.

Oli siis siellä, ja me kuulimme tämän valtavan "pamauksen" ulkoa, me juoksimme ovelle ja avasimme oven ja katsoimme taivaalle, ja oli pilvinen päivä, hämärä päivä, päiväsaikaa, ja näin tulevan nopeasti alas savuavia kiviä, ja niitä oli satoja, iskeytyen kaikialle.

Ajattelin itsekseni, ettei ole mitään mahdolisuutta paeta kaikkia näitä taivaalta tulevia savuavia kiviä. Se oli jotain sellaista, jos menet yöllä ulos katsomaan tähdenlentoja taivaalla.

Minulle oli selvää, että ne olivat asteroidin palasia. Ymmärrys jonka sain näitä katsoessa, oli että kun kivet iskeytyvät maahan, niin ne aloittavat kaikkialla valtavia tulipaloja."


Barbara kertoi herättyään vapisseensa, ja Jumalan käskeneen" kertoa tästä/hoitaa asia".

Keskusteluketjussa useampi kirjoittaja kertoo saaneensa aivan samanlaisen unen/näyn asteroideista.

Omassa unessani yhtäläistä Barbaran unen kanssa oli se, että minäkin olin oman isäni ja äitini seurassa unen alussa, mutta lopussa vain äitini. En tiedä tarkoittaako vain äidin kanssa olemiseni, että minun oma isäni ei olisi silloin elossa kun asteroidit iskevät. En tiedä, kunhan pohdin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin