Puoliksi kuolleet kalat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Puoliksi kuolleet kalat

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin unen kauan aikaa sitten. Olin meren rannalla. Ranta oli täynnä puoliksi mädäntyneitä kaloja jotka haukkoivat henkeään. Minulla oli atrain jolla pyydystin kalat yksi kerrallaan.
Uni kertoo minulle että meidät jotkut on kutsuttu keräämään taivasten valtakuntaan niitä joilla ei uskota olevan enää toivoa, Jotka ovat synnin jo niin pilaamia.
Jeesus Kristus voi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Puoliksi kuolleet kalat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen katso7. Jumala on antanut eritoten tuon tehtävän sinulle. Sillä sinä olet itse käynyt kovan maailman koulun läpi ja siksi olet Jumalalle tärkeä todistaja, juuri noille ihmisille, jotka ovat jo elämässään puoliksi kuolleita ... Sinulla on kokemus ymmärtää ja auttaa, Jeesuksessa Kristuksessa. Sinä olet Pelastuksen ja Vapautuksen saanut lahjaksi ja sinä voit jakaa tuota samaa sanomaa muille ... niille, jotka kokevat, ettei enää ole mitään jäljellä. Sinä tiedät, että he ovat työtä vaativia tapauksia, siksi, jouduit unessakin noukkimaan heitä yksi kerrallaan ... he tarvitsevat paljon tukea ja rakkautta. Jeesus Kristus siinä kaikessa sinua auttaa ja antaa voimaa, mutta tiedä, työ ei tule olemaan helppo ... Vihollinen pitää näistä ihmisistä kovaa kiinni, sillä onhan se jo heidät puoliksi ominnut, siitä kertoo tuo kalojen mädännäisyys tila ...
Näin tämän koen, sinä katso7 veljeni, tulet olemaan juuri näiden kalastaja ja siihen tarvitset "atraimen", että saat heistä vahvan otteen. Sinun "atraimesi" olkoon Jeesus Kristus!
Siunausta ja voimaa sinulle tähän!!!
Sinettisormus

Re: Puoliksi kuolleet kalat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämä näky voi olla myös kaikille teille, joilla on ollut pohjamutia käyty elämä, mutta olette Kristuksessa siitä Pelastuneet ja Vapautuneet. Olette armolahjana saaneet uskon. Lahjaksi olette saaneet ja lahjaksi antakaa.


"Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."
Matt. 10:7-8

Kuva
Vastaa Viestiin