Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

"Näin Jeesuksen itkevän Suomen puolesta. Hän itki Isälle sillä tämän kansan yllä käydään raivoisaa taistelua sinun syntymäoikeutesi ja jumalallisten tarkoitusperien puolesta Jumalan valtakunnassa. Mutta Jumala ei etsi väkijoukkoja vaan jäännöstä, niinkuin Gideonin armeijasta sillä Hänen tiensä eivät ole meidän teitämme.
Herra kysyy teiltä: " Rakkaani oletteko nälkäisiä oletteko janoisia? Oletko nälkäinen Henkeni liikehdinnälle, janoatko kirkkauttani? Rakkaani oletteko valmiita, odotatteko ja oletteko valppaat sillä katsokaa, Minä teen uutta maapallolla.

Suomi, itketkö sinä yötä päivää että läsnäoloni olisi syvempää? Tavoitteletko kiivaasti ja intohimoisesti Minun läsnäoloani?
Oletko valmis antamaan periksi omasta tahdostasi ja luopumaan omista toimintatavoistasi ja järjen päätelmistäsi?

Suomi, oletko täysin antautunut Minun tarkoitusperilleni? taivutko Minun tahtooni, Minun teihini? Oletko valmis etenemään tämän pysähtyneisyyden ja tyhjyyden ohi, oletko valmis liikkumaan mukavuusalueeltasi?

Suomi, oletko valmis maksamaan hieman jotta Henkeni voi liikkua? Oletko nälkäinen ja janoinen vai oletko tullut kylläiseksi, syötkö vanhaa leipää ja vanhaa viiniä?
Oletko niin kylläinen että sinulle riittää jo puoli mitallista ja hyväksyt haalean ja laimennetun evankeliumin joka pitää sinut kahlehdittuna menneeseen ja ihmisten perinteisiin?

"Katso ja avaa silmäsi Suomi sillä monet keskuudessanne ovat kuolemaisillaan! Totisesti sanon sinulle: Monet sydämet ovat käyneet tyhjiksi ja koviksi. Kuulen monien kysyvän: Missä ovat ihmeet ja merkit tässä maassa, mutta Minä sanon sinulle rakastettu Suomeni; kun Minä katson, näen sukupolven joka on katselija. Näen poikia ja tyttäriä jotka ylistävät Minua vain huulillaan mutta heidän sydämensä on Minusta kaukana.
Kuuntele, sillä Minun Sanani nälänhätä on tulossa!
Te etsitte, monet tulevat ja etsivät totuutta. Monet juoksevat sinne ja tänne etsien rauhaa eivätkä löydä.
Monia johtaa väärä todistus ja monet johdetaan ikuisen tuhon tielle.
Enkö Minä ole sanonut, enkö ole varoittanut, että ne jotka ovat haaleita Minä oksennan suustani."

Rakkaani Suomessa: ottakaa vaari tästä ajasta ja herätkää syvästä unesta. Nouse ja ole kirkas!Ole valpas ennenkuin on liian myöhäistä.
Kuuntele Suomi: Minä kutsun sinua! Minä vedän sinua, Minä kolkutan ovellesi. Päästätkö Minut sisälle, mutta ei sinun ehdoillasi, vaan Minun."
Sinettisormus

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Voimme oppia tuntemaan Jumalan syvällisesti vain ja ainoastaan Hänen Sanansa kautta! Mitä enemmän luemme ja tutkimme Sanaa, sitä syvällisemmin ja lähemmin tunnemme Jumalan.
Amen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2200
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tunteeko joku tätä Veronica Westiä tarkemmin ? Missä ja milloin tämä profetia on saatu ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2200
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Katselin hieman netistä tämän henkilön kirjoituksia.....tuntuu hieman epäaidolta ja teennäiseltä, ikään kuin yrittäisi olla profeetta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En tiedä tuosta enempää. Sain tuon profetian eilen viestinä veljeltäni.
Sinettisormus

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

What's Up Veronika West: Tärkeä profetia Suomen uskoville 01.09. 2018 https://www.youtube.com/watch?v=whdYt53hxpU

http://www.viinitarha.net/xprofetia.html
Näky Suomelle
Profeetta Veronika West, Helsingissä 1.9.2018

“Suomen yllä käydään taistelua. Se on taistelu Suomen kohtalosta ja syntymäoikeudesta.” Kuullessani nämä Herran sanat, enkeli ilmestyi minulle. Enkeli oli pukeutunut viittaan, jossa oli sateenkaaren värit. Tiesin heti, että tämä oli Jumalan seitsemän hengen enkeli, joka on Herran valtaistuinsalissa. Aiemmilla kahdella kerralla, kun olen nähnyt tämän enkelin, hän on tuonut minulle sanoman ennalleenasettamisesta ja reformaatiosta. Kun katsoin enkeliä, hän nosti ylös vaa´an. Vaa´an kupit alkoivat liikkua. Ja kuulin Herran sanovan: ”Suomen kansa on äärirajalla.” Ja jälleen näin, että Suomen yllä oli taistelu. Yhtäkkiä enkeli lähti pois.

Aloin rukoilla Hengessä, ja hyvin voimakas näky avautui eteeni. Herra näytti minulle Suomen kansan, Kristuksen seurakunnan Suomessa. Näin Helsingin, ja näin, että Herran käsi tarttui kansaan. Näin, kuinka Herra laittoi Suomen kansan tuleen, ahjoon. Katsoin, kuinka Herran käsi lisäsi ahjon kuumuutta. Kuulin Herran sanovan minulle: ”Suomi tullaan tuntemaan kansana, joka on taottu minun kunniani tulessa.” Sitten Herra otti kansan tulesta, toi sen lähelle kasvojaan, katseli ja tarkasteli sitä. Sitten hän laittoi sen takaisin tuleen. Ja taas hän kuumensi ahjoa lisää. Herra toisti tämän kaiken seitsemän kertaa. Joka kerta, kun hän laittoi kansan tuleen, hän lisäsi kuumuutta. Joka kerta kun hän otti kansan tulesta, näin kuinka hän otti vasaran ja takoi kuumana hehkuvaa kansaa. Seitsemännellä kerralla hän laittoi kansan öljyyn. Kun kansa upotettiin öljyyn, liekit nousivat ylös. Herran käsi teki tämän kolme kertaa.

Kysyin Herralta: “Mitä Sinä teet?” Hän sanoi minulle: “Muotoilen kansan uudelleen ja uudistan sen.” Katsoin kuinka Herra vasaroi metallinpalaa, joka laitettiin ahjoon. Katsoin, kun Hän muotoili siitä miekan. Herra sanoi: ”Minä teen Suomen kansasta voimakkaan sota-aseen.”

Seuraavana yönä Herra vei minut takaisin samaan näkyyn. Kysyin, mitä hän oli katsonut ja tarkastellut kansassa. Hän näytti minulle, että seitsemännellä kerralla, kun hän otti miekan, ja tarkasteli sitä, hän pystyi näkemään oman kuvansa heijastuksen siitä. Kuulin Herran sanovan: “Suomen kansa ei ainoastaan kanna enemmän kunniaani, voimaani ja auktoriteettiäni, vaan se myös heijastaa minua.“

Herra näytti minulle lisää. Hän otti kansan, joka oli nyt muotoiltu voimakkaaksi, ja hyvin kiiltäväksi ja teräväksi miekaksi, ja Hän lävisti sillä pimeyden. Herra lävisti miekalla vihollisen sydämen. Herra sanoi: “Seuraavan seitsemän vuoden aikana teen taivaallista uudistustyötä. Uudistan ja puhdistan. Ja minun Sanastani tulee vasara, joka uudelleen muotoilee kansan. Ja Hengen öljy tulee yhteen minun Sanani kanssa. Kansa tulee menemään eteenpäin kuin mahtava sota-ase, joka lävistää vihollisen sydämen. Minä teen uutta ruumiissani.”

Herra näytti, kuinka monet Kristuksen ruumiissa olivat tulleet tylsiksi ja tylpiksi. Hän sanoi: “En ainoastaan tee puhdistustyötä seitsemän vuoden ajan, vaan sen jälkeen tulee seitsenkertainen ennalleenasetus.” Herra näytti, että Hän on lähettämässä apostoleitaan ja profeettojaan Suomeen tällä hetkellä. Nämä tuovat puhdistuksen ja katumuksen sanomaa, ja he tulevat mukanaan Herran Sana, joka on kuin vasara. Öljy tulee virtaamaan kuin joki. Herra sanoi: “Jo nyt, kun kuuntelet tätä sanaa, minä uudelleen muotoilen sinua. Minä puhdistan sinua. Sanani tulee vasaroimaan sydämesi kovuutta. Otan pois kivisydämen ja annan sinulle lihasydämen.”
Tämä oli se näky, jonka Herra näyttti minulle.

Seuraavana seitsemän vuotena Herra tekee uutta tässä kansassa. Mutta tulee olemaan monia, jotka yrittävät vastustaa sitä, mitä Herra on tekemässä. Puhdistustyö ei tule olemaan mukavaa, eikä miellyttävän tuntuista. Mutta Herra tulee murtamaan tämän kansan ylpeyden.

Aamulla Herra sanoi minulle: “Rukoile Suomen puolesta.” Rukoilin, ja näin Raamatun huoneessa. Herra sanoi:” Ota Raamattu, minun sanani vasara.” Otin sen, ja laitoin sen rinnalleni. Välittömästi näky aukeni eteeni, ja näin, kuinka Jeesus itki tämän kansan ihmisten tähden. Ja Herra sanoi: “ Minä lähetän itkevät profeettani ja itkevät apostolini tähän maahan.” Vaivuin maahan, ja aloin itkeä Suomen seurakuntien tilan tähden. Ja Herra sanoi: “Jo nyt minä alan liikkua tässä maassa ja kansani yllä. Ja minä liikun sellaisella tavalla, että se saa monet nousemaan ja itkemään tämän kansan puolesta.” Kun ihmiset itkivät, ja Jeesus itki Suomen seurakuntaruumiin tähden, näin, kuinka suuri ja kirkasvetinen joki alkoi virrata maan halki. Kysyin Jumalalta: “Mitä tämä on, mitä näen?” Hän vastasi: “Tämä on kyynelten joki.” Katsellessani sitä, joki alkoi muodostaa valtatietä maan halki. Kysyin: “Mitä joki nyt tekee?” ja kuulin: “Se tekee tietä herätyksen virroille.”

“Kerro Suomelle, kerro seurakunnalleni, että olen pitkään koputtanut Suomen ovelle. Päästätkö minut sisään? En aio murtaa ovea, vaan odotan, että minun seurakuntani vastaa. Odotan, että seurakuntani nöyrtyy, katuu ja uudelleen järjestää itsensä. Odotan, että seurakuntani antaa minun tulla sisään. Jos saan tulla sisälle, pyörremyrskyni tulee tähän maahan. Suuri herätys tulee tähän maahan. Suuri ennallistaminen ja uudistus tulevat. Mutta monet johtajat Suomessa ovat jäykkäniskaisia. He ovat enemmän huolissaan omista agendoistaan. He eivät etsi kasvojani. He tavoittelevat kuuluisuutta. Kerro Suomelle, että aika on lyhyt, sillä olen laittanut heidät päätöksenteon laaksoon. Ja jo nyt maailman kansojen keskuudessa on käynnissä taivaallinen erottelu. Kansat ovat puimapaikalla, ja minun seitsemän hengen pyörremyrskyni on tulossa puimatantereen ylle. Erottelen lampaat vuohista. Mutta valinta on Suomella. Tuleeko siitä lammas- vai vuohikansa? Suomi on ystäväni. Minä itken maan tähden.”
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Veronica Westin näky Suomelle 31.8 2018

Viesti Kirjoittaja Eero »

En tiedä tästä Veronikasta tarkemmin, mutta ehkä lievä teennäisyys johtuu käännöksestä ja siitä että hän tulee toisesta kulttuurista, perusviestihän tuntuu olevan sitä mitä Suomelle on aikaisemminkin profetoitu. Toisaalta oon myös miettinyt, että tässä Herra puhuttelee Suomea nimenomaan kansakuntana, eikä esimerkiksi näkynä yhden ihmisen näkökulmasta ja silloin sävyssä on varmasti eronsa, niin kuin Raamatussakin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin