Tuore öljypuun lehti!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Tuore öljypuun lehti!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin näyssä ja sanassa kyyhkysen tuovan tuoreen öljypuun lehden. Minua puhutteli että vaikka jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, kyyhkynen tuo meille puhuttavaa. Koin Jeesuksen tulon olevan oven edessä!
Ilm 3:11 Minä tulen pian pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi.
Room
8:10 Ja hän odotti vielä toiset seitsemän päivää ja laski taas kyyhkysen arkista.
8:11 Ja kyyhkynen tuli hänen luoksensa EHTOOPUOLELLA, ja katso, sen suussa oli tuore öljypuun lehti. Niin Nooa ymmärsi, että vesi oli vähentynyt maan päältä

Markus 13:37
Mutta minkä minä sanon TEILLE sen minä sanon KAIKILLE valvokaa
Kiitos Jeesus Kristus että olet meille se pelastuksen arkki tästä maailmasta. Ylistys!
1.Pietarin kirje:
3:20 jotka muinoin eivät olleet KUULIAISET, kun Jumalan PITKÄMIELISYYS odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta

Ilmestyskirja:
7:9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään

Ps 52:10 Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Tuore öljypuun lehti!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Kuvittelen tilannetta. Lähes vuoden arkissaolo on varmaan käynyt tukalaksi, ja odotetaan, mitä seuraavaksi.

Sitten taivaan avarasta sinestä lehahti valkoinen kyyhkynen nokassaan tuore öljypuun lehti. Mikä raikas ja ihana viesti!
Kyyhkynen otettiin sisään ilon ja riemun vallassa.

Kohta alkaa uusi maailmanaika ja voimme aloittaa elämän uudestisyntyneessä maailmassa!
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Tuore öljypuun lehti!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin