"LAPSIVESI TULI JO!!!"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Näitä raskaus unia on kuulunut viime päivinä paljon ja minäkin niitä olen nähnyt monta. Tänään aamuyöstä näin taas raskaus unen, jossa olin hyvin viimeisilläni. Kuljeksin jossain, olisiko ollut jotain koulun käytäviä. Eräs tumma hiuksinen nainen tarttui minua puseron hihaan ja vei väkisin minua johonkin huoneeseen, selittäen, että siellä jaetaan kutsuja johonkin tapahtumaan. Sanoin hänelle, etten voi ottaa sitä vastaan ja olin itse lähdössä jollekkin matkalle ....
Sitten näin itseni makuulla ja minun allani oli kosteus suoja ja näin että se oli täysin märkä: LAPSIVESI oli tullut!!!
Yritin siitä puhua eräälle hoitajalle, mutta hän ei siitä liioin välittänyt, vaan hyssytteli ja käski minun olemaan hiljempaa, ettei muut kuulisi.
Nousin ylös ja lähdin kävelemään synnytyshuonetta kohti. Vierelläni kulki tukien joitakin minulle läheisiä ... sitten uni loppui.

Kun kunnolla heräsin ja rukoilin ja olin ylös nousemassa, näin aivan siinä yläpuolellani kuvan valkopukuisista, jotka marssivat yhtenä isona rintamana. Nousin ylös ja kiitin kaikesta Herraani, Jeesusta Kristusta, joka on minulle elävämpää kuin mikään muu maailmassa.

Teitä kaikkia siunaten
sinetti
Sinettisormus

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä 12 tähteä. Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli 7 päätä ja 10 sarvea, ja sen päissä 7 kruunua; ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.” – Ilmestyskirja 12:1-4
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tässä on pohdittavaa rukouksessa! Jeesuksen Kristuksen henki on profetian henki.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinetti kirjoitti:Shalom!
Näitä raskaus unia on kuulunut viime päivinä paljon ja minäkin niitä olen nähnyt monta. Tänään aamuyöstä näin taas raskaus unen, jossa olin hyvin viimeisilläni. Kuljeksin jossain, olisiko ollut jotain koulun käytäviä. Eräs tumma hiuksinen nainen tarttui minua puseron hihaan ja vei väkisin minua johonkin huoneeseen, selittäen, että siellä jaetaan kutsuja johonkin tapahtumaan. Sanoin hänelle, etten voi ottaa sitä vastaan ja olin itse lähdössä jollekkin matkalle ....
Sitten näin itseni makuulla ja minun allani oli kosteus suoja ja näin että se oli täysin märkä: LAPSIVESI oli tullut!!!
Yritin siitä puhua eräälle hoitajalle, mutta hän ei siitä liioin välittänyt, vaan hyssytteli ja käski minun olemaan hiljempaa, ettei muut kuulisi.
Nousin ylös ja lähdin kävelemään synnytyshuonetta kohti. Vierelläni kulki tukien joitakin minulle läheisiä ... sitten uni loppui.

Kun kunnolla heräsin ja rukoilin ja olin ylös nousemassa, näin aivan siinä yläpuolellani kuvan valkopukuisista, jotka marssivat yhtenä isona rintamana. Nousin ylös ja kiitin kaikesta Herraani, Jeesusta Kristusta, joka on minulle elävämpää kuin mikään muu maailmassa.

Teitä kaikkia siunaten
sinetti
Nyt on vahvaa viestiä sinetti, lähdön hetki on lähellä!

Tule Herra Jeesus!

siunausta sinulle sinetti

--
Sinettisormus

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuula1

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

AAMEN. Hieno ja siunattu näky. Tule Herra Jeesus.
Sinettisormus

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sitten näin itseni makuulla ja minun allani oli kosteus suoja ja näin että se oli täysin märkä: LAPSIVESI oli tullut!!!
Yritin siitä puhua eräälle hoitajalle, mutta hän ei siitä liioin välittänyt, vaan hyssytteli ja käski minun olemaan hiljempaa, ettei muut kuulisi.
... tuo hoitaja, oli saatanan työllinen ja se käski olemaan minua hiljaa, ettei maailma kuulisi, mitä sanottavaa minulla olisi Herralta. Nuo "muut" oli "maailma". Tämä nousi minulle juuri äsken sydämelleni.
Sinettisormus

Re: "LAPSIVESI TULI JO!!!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä katsoin vain tuota "hoitajaa", sen enempää välittämättä olkapääni yli ja lähdin etsimään synnytyshuonetta .. lähimpieni kanssa.
Vastaa Viestiin