venäläinen tulee

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Tuula1

venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kuulun uskoviin, jotka eivät usko venäläisen tuloon ennenkuin morsian otetaan poissa.(tai sitten morsiamen otto on hyvin lähellä). Näin viime yönä unen, joka on hyvin todentuntuinen. Olin tilaisuudessa, jossa oli maamme elossa olevat presidentitkin paikalla. Alueelle alkoi vyörymään venäläisiä sotilaita aseineen. He antoivat ymmärtää puhein, että tämä olisi kolmen kuukauden koeaika(valtausko vai?). Poistuin tuolta tilaisuudesta teltan ovesta, joka oli perällä, josta nuo sotilaat eivät nähneet minun lähtevän ulos.Uni oli todentuntuinen ja on vieläkin sitä kun muistelen unta viimeyöltä.
Viimeksi muokannut Tuula1, 06 Kesä 2018, 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuula1

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

vielä tarkennan tuota unta. siis täytyi olla kesäaika, koska tilaisuudessa oli pystytetty teltat sateiden varalta. ja oli muutenkin vihreä luonto.Tunnelmasta sanon, mikä vallitsi unessa oli se,että ihmisten keskuudessa vallitsi yllättynyt ilmapiiri tilanteesta.
Tuula1

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minulla on koko päivän ollut kumma tunne tuosta viimeöisestä unesta. ehkäpä jossakin valmistellaan suomen valtaamista?mutta jos menisin joitakin päättäjiä tästä unesta saamasta viestistä kertomaan, niin he pitäisivät minua hulluna.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Tuula tästä, Tukholman profetian tapahtumassa oli muistaakseni kesä? Ja nythän taitaa olla Naton kokous käynnissä Brysselissä, jonka aiheena on käsittääkseni varautuminen sotaan Euroopassa. Myös meidän puolustusministerimme on siellä ja oon miettinyt, että kuinka lähellä itse asiassa olemme tuota Natoa jo ja miten pitkälle itänaapurimme antaa tuon lähentymisen mennä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli muuten tämä eilen kun luin Kultaranta-keskusteluista, nehän ovat nyt ja siellä on elossa olevista presidenteistä ainakin Ahtisaari paikalla ja tilaisuus järjestetään kaiketi teltoissa. Voisiko tästä kolmen kuukauden sisällä tai kuluttua tapahtua jotakin ratkaisevaa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Halosen muistan erityisesti tuosta unesta ja nuo teltat olivat valkoiset, niinkuin ne yleensä ovat. noissakin helluntai tilaisuuksien yhteydessä muistan aina valkoiset isot teltat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä olen myös täysin varma että morsian lähtee juuri ennen kuin Venäjä tulee. Sitä tukee Niilo Ylivainion viljapeltonäkykin.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... 201056.htm
Tuula1

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ja se morsian näkykin jonka sain tuolla lyhkäsellä matkalla. Kuva oli niin elävä ja selvä. jospa se olikin Jarmo nyt sitten juhannuksena se lähtö, niinkuin olet puhunut palstallasi.
Sinettisormus

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja tuossa Ylivainion näyssä puhuttiin vanhanaikaisista vankkureista, niin kuin Tuula puhuit matkalla nähdystäsi morsian näystä .
Tuula1

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

niin. tuolla morsian parilla joka seisoi juhlavasti tuossa vanhan aikaisten vankkureiden päällä. minusta ne muistutti ainakin muodoltaan sellaisia gladiaattori vaunuja. olen joskus katsonut jonkin leffan siitä Mooseksen egyptistä lähdöstä, jossa ne faaraon sotilaat ajattivat Moosesta ja sitä juutalaisväkeä takaa, niin siinä elokuvassa oli sellaset hevosen takana olevat gladiaattorivaunut sotilailla. ne vain oli kuvattuna yhdelle ihmiselle, mutta tuossa näyssä ne olivat tarkoitettu kahden ihmisen seisottavaksi.ja niitä veti hevonen siinäkin näyssä.
Sinettisormus

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja tuossa vähän aika sitten lauloimme sitä häämatka laulua.
Tuula1

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

niin ajattele Sinetti. näin ne asiat alkavat loksahtelemaan paikoilleen. uskon, että varmasti kohta on lähtö.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: venäläinen tulee

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin, tuo että unessasi poistuit teltasta "takaoven kautta", sotilaitten huomaamatta, viittaa siihen että Morsian lähtee ennen kuin tämä tapahtuu. Uskon siis myös itse, että emme ole sitä näkemässä.

Ja kun miettii kaikkia näitä näkyjä ja profetioita niin selvää on, että "onnettomuus murtautuu" ja tulee ihmisille täytenä yllätyksenä. Ja vielä kun miettii, niin kukaan ei odota, että se onnettomuus voisi alkaa Suomesta.

Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin