Profetia; BABYLONIN TUHO.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2200
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia; BABYLONIN TUHO.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://www.youtube.com/watch?v=V_T33-0pPis

2.5.2018 BABYLON WILL BE DESTROYED AND THE SMOKE WILL RISE TO THE HEAVENS = BABYLON HÄVITETÄÄN JA SAVU NOUSEE TAIVAISIIN.

Raamatun paikka; Luuk.21:20 " Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä."


Profetia ; " Kenen luokse sinä menet ? Ketä sinä kutsut ? Ketä sinä huudat kun sinä yksinäsi sodit Minun valittua kansaani vastaan, heidän puolustaessaan maata, jonka Minä annoin heidän isilleen ?

Sinun omat liittolaisesi kääntävät selkänsä sinulle ja liittyvät viholliseen. Sinut heikennetään,ja silti sinun johtasi kerskuvat sinun voimastasi.

Tulkaa, Minun lapseni. Seisokaa yhdessä veljienne ja sisartanne kanssa. Heidän taistelunsa on teidän taistelunne, niin kuin heitä vainottiin vihollistensa toimesta, myös te tulette kärsimään ja olemaan vainottuna. Ei ole suojaa minne paeta. Kaupungit poltetaan,rakennukset tuhoutuvat äkisti.

Eräät liittoutuvat yhteen pyrkimyksessä hävittää sinut. He ovat sijoittaneet vakoojia sinun keskuuteesi, odottaen tilaisuutta hyökätä kimppuusi sinun omassa maassasi, kun olet häiriintynyt muiden huolista/tarpeista.

Kokoontukaa yhteen, ja huutakaaa Minun Nimeäni. Minun Voimani suojelee teitä, teidän pakonne hetkeen saakka.

Babylon hävitetään. Savu nousee taivaisiin.

Kenellä on korva, kuulkoon mitä Henki sanoo. "


------------------------------------------------

Oma tulkintani profetiasta; 1.kappale minun ymmärtääkseni puhuu Yhdysvalloista, joka on myös Babylon, ja joka sotii Israelin valtiota vastaan.
Kuulostaa uskomattomalta, mutta jos antikristus on Yhdysvaltain johdossa, sen kohdattua Jumalan antamat suuret luonnonmullistukset, niin silloin tämäkin on hyvin mahdollista.

2.lyhyt kappale kertoo Yhdysvaltojen liittolaisten hylkäävän sen, ja myös Yhdysvaltojen voiman heikkenemisen.

3.kappale puhuu Jumalan ilmoituksesta erityisesti Hänen omilleen Yhdysvalloissa, ja mitä Yhdysvallat tulevat kokemaan omassa maassaan.

4.kappale kertoo Yhdysvaltojen vihollisten sijoittaneen agentteja, tms. maan sisälle, vahingoittaakseen sitä sisältäpäin. Yhdysvaltojen huomio on tuollon kiintynyt joidekin, ilmeisesti silloisten liittolaisten/ystävien avuntarpeisiin/ongelmiin, ja tätä Yhdysvaltojen tarkkaavaisuuden herpaantumista sen viholliset sitten käyttävät hyväksi, maan rajojen sisäpuolella.

5.kappale. Jumala rohkaisee omiaan. Niin kuin Egyptissä, Israelin kansa eli erillään muista, suojattuna niiltä vitsauksilta jotka kohtasivat silloista suurvaltaa, Egyptiä, joka samalla kuvasi maailmaa, eli Babylonia. "Paon hetki" tässä kappaleessa muistuttaa siitä "paon hetkestä" jonka israelilaiset tekivät Mooseksen johdolla omasta vankeudestaan. "Paon hetki" on siis seurakunnan ylösotto Kirkkauteen. Ajan loppuminen. (Ymmärrän tämän olevan kehoitus kristityille kantamaan toisten kristittyjen taakkoja, niin Yhdysvalloissa kuin muuallakin).

6.kappale kertoo Babylonian lopullisesta tuhoutumisesta,Babylonian tarkoittaen tässä kappaleessa ei pelkästään Yhdysvaltoja vaan koko maailmaa.

( 2.Piet.3:10 "Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat / 3:12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat").

7.kappale. Pyhän Hengen Sinetti. Jumalan Sana. Ilm.2:7,11,17,29, 3:6,13,22

Näin minä ymmärsin tämän Barbaran saaman profetian. Alla on vielä erään Barbaran ja Danielin profetioita englanniksi kirjoittavan henkilön käännös, jos joku haluaa lukea sen alkuperäisessä muodossaan, jollaisena Jumala sen Barbaralle anrtoi.

-------------------------------------------------



Viestiketjussa ollut englanninkielinen tekstitys profetiasta ;

"Who will you come to? Who will you call? Who will you call on when you are alone fighting for My chosen people and protecting the land I gave their fathers? Your own allies will turn their backs on you and join the enemy. You will be weakened and yet your leaders will boast of your strength. Come, My children. Take a stand with your brothers and sisters. Their fight is your fight. As they were persecuted by their enemies, you too shall suffer and be persecuted. There is nowhere to hide. The cities will be burned, the buildings destroyed suddenly. Others will band together in an effort to annihilate you. They have planted spies among you, waiting for the opportunity to attack you in your own country, as you are distracted by the needs of others. Band together and call on My Name. My power will protect you until the time of your escape. Babylon will be destroyed. The smoke will rise to the heavens. He who has an ear, listen to what the Spirit says."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro