Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://www.youtube.com/watch?v=zPnSCG82H5o

19.8.2017 THIS MAN CARRIES THE NAME FALSE PROPHET = TÄMÄ MIES KANTAA VÄÄRÄN PROFEETAN NIMEÄ.

Raamatun paikka; Ilm.13:13 " Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden."


Profetia ; " Teidän uskonnollinen ihmisenne, mies, jota kutsutaan Paaviksi. Tätä miestä koroitetaan ja kutsutaan pyhäksi. Hän on kätkenyt monia asioita sydämeensä.Hän janoaa valtaa.

Hän tulee näyttämään teille mistä hänen valtansa tulee, valheellisilla sanoilla ja suurenmoisilla merkeillä ja ihmeillä.

Nyt hän istuu pimeässä, ja valmistaa suunnitelmaansa.

Katsokaa hänen silmiinsä, petoksen silmiin. Petoksen silmistä ovat profetoineet Minun sanansaattajani ja profeettani.

Kuinka niin paljon pahuutta voi ollakkaan ?

Abberra/Barbara ; monet lampaat seuraavat tätä miestä, kumartaen ja palvoen epäjumalia.Heidän täytyy kääntyä pois ja katua.

Ovi avataan, ja MINÄ-OLEN astuu sisään.

Vain nuo, joilla on puhdas sydän, voivat vastustaa sellaista pahuutta, sillä tämä mies kantaa nimeä, VÄÄRÄ PROFEETTA. "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä aiempi profetia, jossa paavi mainitaan, yhdessä antikristuksen kanssa:

Ketjusta; viewtopic.php?f=4&t=1176

Suomenkielinen käännös profetiasta 17.3.2018 ANTIKRISTUS, SEN VERENHIMO ON SAMMUMATON.

" Kadotuksen Poika odottaa varjoissa- Laittomuuden Ihminen. Hän on tehnyt valmistelut tätä aikaa varten. Hän laittaa pelon niiden sydämiin, jotka jätetään/jäävät jälkeen. Kun hän oli vallassa, hän teki valmisteluita toteuttaakseen pahan suunnitelmansa.

Tämä pahuus on nähty aiemminkin, niin kuin Hitler eräässä toisessa historian ajankohdassa.Hän yrittää hävittää kaikin mahdollisin keinoin jäljellä olevat sielut. Sanoinkuvaamaton vaino; hänen verenhimonsa on sammumaton. Hänen merkkinsä on laillistettu.

Hän pakottaa monet kumartamaan häntä ja ottamaan hänen merkkinsä, tai muuten heidät surmataan. Leirit ovat paikoillaan. Hänen armeijansa odottaa häntä pimeydessä.

Lapseni, tulkaa Luokseni, maailman Valkeuteen. Koettelemus on alkanut. Teidän profeettanne ja sanansaattajanne puhuivat Laittomuuden Ihmisestä.
Hän uskoo olevansa jumala, heitetty alas Taivaista, "AKHENATEN". ( = egyptiläinen faarao). Hän on tunnustanut tämän väkijoukoille. Tunnustusta pidettiin huumorina.

Nämä ovat viimeiset päivät. Minä pidän kirjakääröä kädessäni. MINÄ-OLEN Karitsa, joka teurastettiin. Minä annoin Elämäni teidän puolestanne. MINÄ-OLEN Hyvä Paimen, Minun lampaani tuntevat Minun Ääneni. Tulkaa luokseni, maailan Valkeuteen. Kuulkaa, ja toimikaa.

Antikristus ja mies, jolla on mustat silmät, teidän Paavinne, ovat valmiina."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Antikristus on sellainen joka KIELTÄÄ ISÄN ja POJAN... Paavi ei kiellä kumpaakaan, elikkä siitä suunnasta ei sitä hahmoa kannata etsiä.

Raamattu ja sen sanoma ko. henkilöstä on oltava aina etusijalla kun haluaa etsiä mikä on...

Toiseksi täytyy sanassa ymmrtää myös mihin mikäkin termi kuuluu, ettei käy niin että monta kuvausta kilpistyy yhteen ja samaan. Nimittäin mä en ole nähnyt vielä yhtään lopuaikoja tutkivaa, joka olisi pilkkonut Joh.ilm. 13. luvun kahteen osaan ja tajunnut että HEI NIITÄHÄN ON KAKSI. Kaikki puhuu aina vaan siitä antikristuksesta, vaikka kyse ei ole edes mistään antikristuksesta, vaan pedosta ja väärästä profeetasta.
Kaiken huipuksi peto ja väärä profeetta eivät ilemstyessään ole peto ja väärä profeetta, vaan heillä on kyllä ihan oikeat nimet ja elämäntilanne päällä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuo kieltäminen tapahtuu ensisijaisesti ihmisen omassa mielessä, sydämessä. Sillä ihminen voi valheellisesti tunnustautua Jeesukseen vaikka ei uskoisikaan Jeesukseen. Ihmisten teot paljastavat hänen arvomaailmansa, niin kuin Jeesus Matt.7:15-23 opettaa

15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Eihän Juudas Iskariotkaan kieltänyt sanallisesti Jeesusta, vaan päinvastoin pysyi Jeesuksen seurassa melkein loppuun saakka, vasta Jeesuksen viimeisenä elinpäivänä, eli pääsiäisenä, paljastui tuon ajan "laiton", eli Juudas, johon saatana oli mennyt sisälle.

Mutta, myös Pietarikin kielsi Jeesuksen, vaikka ei sisimmässään, sillä kyllähän Pietari uskoi Jeesukseen, mutta hän vain pelkäsi vallanpitäjiä, ja väkivaltaista asejoukkoa.

Mutta hyvin vahva esikuva on tuo Pietari, koska hän ensin tunnustaa Jeesuksen, mutta pian nuhtelee Jeesusta, jolloin Jeesus sanoo Pietarille, Matt.16:23 " "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"."

Itse luen tuota Luukas 16 lukua myös niin, että siinä on esikuva mitä "Pietarin seuraaja", eli paavi, tulee tekemään/toimimaan, ja ehkä jopa sanomaankin.

Sillä onhan paavin eräs tittelikin "Vicarius filii dei", "Jumalan Pojan sijainen". Ja, toinen titteli, "Vicarius Christi", "Kristuksen sijainen".

"Väärä profeetta"-nimike kertoo sisällön....henkilö on valheen puhuja.

Ihminen voi suullaan "tunnustaa" mitä tahansa, vaikka olisi sisimmässään aivan toista mieltä, tällainen henkilö on valehtelija.

Itse pidän Barbaran ja Danielin kautta tulleita profetioita luotettavina.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä linkki kirjasuosituksiin, jossa on mm. Jussi Hanskan kirjoittama; "Kristuksen sijaiset maan päällä".

viewtopic.php?f=1&t=340&p=4602&hilit=JUSSI+HANSKA#p4602

Olen lukenut kirjan 2-3 kertaa. Kirja on loistava. Suosittelen ostamista, jos löytyy esim. divareista, tai lainaa. Kertoo paaveista ja paaviudesta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Profetia; VÄÄRÄ PROFEETTA.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olen myös seurannut Barbaran ja Danielin profetioita kaksi vuotta ja koen myös luotettavina. Kiitos AOAOAO, kun olet tuonut niitä tänne suomennettuina.
Vastaa Viestiin