Lepoa Herran Läsnäolossa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, olessani levossa ja rukouksessa, Herrani kanssa, Hänen läsnäolossaan, sain nähdä kuvan, jossa nainen makasi selällään vuoteessaan, valkoisessa vaatteessaan, kuin morsian ja hänen kätensä oli kohotettuna ylös, Taivaaseen!

Kiitos Jeesus Kristus, sitä Sinä toivot meiltä, että olisimme Rukouksessa ja Hänen läsnäolossaan. Me olemme Hänen. Olemme Hänen morsian!

Kuva
https://esiru.files.wordpress.com/2016/07/morsian1.png
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun Raamattu kuvaa ihmiskunnan ja Jumalan välistä suhdetta se käyttää suhteen ilmaisemiseen kuvaa sulhasesta ja morsiamesta. Kyseessä on rakkaussuhde. Jumalan sormenjäljet näkyvät jokaisessa hänen luomassaan ihmisessä, olemme hänen omaisuuttaan, josta hän on palavasti kiinnostunut.

Salomo kuvailee Jumalan ja ihmisen välisen suhteen loppuvaiheita näin: ”Ihminen palaa tomuun ja henki palaa Jumalan tykö joka sen on antanut.” Tämä tulee kerran tapahtumaan kaikkien kohdalla. Elämämme on täysin Jumalan alullepanema ja hän tuntee kiinnostusta sitä kohtaan loppuun saakka. Jeesuksen veli Jaakob painottaa että ”Kateuteen asti hän halajaa sitä henkeä jonka hän pannut meihin asumaan.” Tuo sana ”kateuteen” merkitsee sanatarkasti ”mustasukkaisuudella”.

Olemme Jumalalle niin tärkeitä että hän rakastaa meitä mustasukkaisella rakkaudella. Mustasukkaisuus termi esiintyy siinä yhteydessä jolloin kahden rakastavaisen ihmisen rinnalle on nousemassa kolmas henkilö, joka yrittää varastaa toisen osapuolen rakkauden itselleen. Jumalan mustasukkaisuus on osoitus hänen aidosta rakkaudestaan ja se kiintymys ei voi hyväksyä mitään kolmatta osapuolta. Hänelle ei ole yhdentekevää että jokin hänen ja ihmisen väliin tunkeutuva vieras varastaa hänen morsiamensa sydämen.

Tiedämme ja tunnistamme tämän kolmannen osapuolen. Kyseessä on sielujemme vihollinen. Hän käyttää kaikkia mahdollisia keinoja houkutellakseen meidät pois Jumalan huolenpidon rakkaudesta. Hän käyttää aseinaan lihan himon voimaa, silmien halua ja elämän mahtailevaa tyyliä.

Tämä päivä jota elät nyt, on Jumalan lahja sinulle. Se on hänen rakkautensa osoitus. Hän välittää sinusta. Olet tärkeämpi hänelle kuin parhaimmassa mielikuvituksessasi voit kuvitellakaan. Luomistyössään hän antoi sinulle edellytykset löytää yhteys häneen joka synnyttää opetuslapsi Tuomaan kaltaisen aidon tunnustuksen, tämän tultua vakuuttuneeksi Jeesuksen ylösnousemuksesta: ”Minun Herrani ja minun Jumalani.” https://finskafiladelfia.se/viikon-sana ... en-jumala/
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://www.uskonkilpi.net/vanha/VS200726.htm
Mutta millä tavalla Jeesus näkee meidät? Hänen silmillään katsottuna seurakunta on morsian: liha hänen lihastaan, luu hänen luustaan (Ef.5:22-32). Hän ei pelastanut meitä sitä varten, että voisimme edelleen elää itsekkäästi - hän on pelastanut meidät itseään varten (Kol.1:16). Tosi pelastus on kihlaus. Hän puhdistaa meitä avioliittoa varten. Hänen näkökulmastaan on epäjumalanpalvelusta, jos toimimme hänestä riippumatta. Sellainen sytyttää hänen kiivautensa.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
http://s22.postimg.org/7j20h7rdd/1489327pb8l8e6rsn.gif

JESAJA 61
1. Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut
julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

2. julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
3. panemaan Siionin murheellisten päähän - antamaan heille - juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.
4. Ja he rakentavat jälleen ikivanhat rauniot, kohottavat ennalleen esi-isien autiot paikat; ja he uudistavat rauniokaupungit, jotka ovat olleet autiot polvesta polveen.
5. Vieraat ovat teidän laumojenne paimenina, muukalaiset teidän peltomiehinänne ja viinitarhureinanne.
6. Mutta teitä kutsutaan Herran papeiksi, sanotaan meidän Jumalamme palvelijoiksi; te saatte nauttia kansain rikkaudet ja periä heidän kunniansa.
7. Häpeänne hyvitetään teille kaksin kerroin, ja pilkatut saavat riemuita osastansa. Niin he saavat kaksinkertaisen perinnön maassansa; heillä on oleva iankaikkinen ilo.
8. Sillä minä, Herra, rakastan oikeutta, vihaan vääryyttä ja ryöstöä; ja minä annan heille palkan uskollisesti ja teen heidän kanssansa iankaikkisen liiton.
9. Heidän siemenensä tulee tunnetuksi kansain keskuudessa ja heidän jälkeläisensä kansakuntien keskellä; kaikki, jotka näkevät heitä, tuntevat heidät Herran siunaamaksi siemeneksi.
10. Minä iloitsen suuresti Herrassa, minun sieluni riemuitsee minun Jumalassani, sillä hän pukee minun ylleni autuuden vaatteet ja verhoaa minut vanhurskauden viittaan, yljän kaltaiseksi, joka kantaa juhlapäähinettä niinkuin pappi, ja morsiamen kaltaiseksi, joka on koruillansa kaunistettu.
11. Sillä niinkuin maa tuottaa kasvunsa ja niinkuin kasvitarha saa siemenkylvönsä versomaan, niin saattaa Herra, Herra versomaan vanhurskauden ja kiitoksen kaikkien kansojen nähden.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään,16.3.2018. herättyäni ja ollessani Herran läsnäolossa, näin kuvan/näyn, joka oli kyllä hieman epäselvä, mutta näin siinä taivaalla valtavan määrän valkopukuisia Enkeleitä ja ne soittivat pasuunoihinsa ja sitten syöksyivät valtavalla nopeudella kohti maata, jossa näkyi valkoisiin pukeutuneita ihmisiä odottamassa...
Lopusta en saanut kunnolla selvää, näin vain että kaikki oli kuin yhtä kaaosta.
Joko meidät Herran omat pian haetaan?

Rakas Jeesus Kristus, anna meidän kuulla tänään tuo rakas äänesi ja anna meidän nähdä rakkaat kasvosi.
”Kristittyinä olemme kaikessa riippuvaisia Pyhästä Hengestäsi. Sinä olet kolmiyhteisen Jumalan elävä persoona, joka puhuu meille pyhässä Raamatussa. Sinä rukoilet puolestamme Isää silloinkin, kun emme itse osaa tai jaksa (Room.8:26). Ilman Sinua ei ole pelastavaa uskoa, ei palvelevaa rakkautta. Nöyrä rukous ’lähetä meille Pyhä Henkesi!’ on kirkon sydänääni aina ja kaikkialla.”
Vuodata meidän yllemme vahva Pyhä Henkesi!
Amen.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Minä näin tänään myös herättyäni kuvan jossa näytettiin kannallista naulaa. Olen kerran enemmin nähnyt saman kun veljeni erosi ja oli hänen syntymäpäivä aamunsa. Silloin näin tuon naulan samanlailla seisoen kantansa varassa ja sanoin silloin veljelleni: " kaikki hyvin, tämä on sinun loppuelämäsi ensimmäinen päivä." Kaikki alkaa rakentua uudelleen, eheytyen.
Mutta mitä tuo naula tänään tarkoittaa?

Siunausta teille kaikille!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos näystäsi.

Miten tuo sinun puheesi veljellesi on toteutunut ? Onko hänelle käynyt hyvin, niin kuin hänelle näyssäsi sanoit ?
Vai, sanoitko veljellesi todellisessa elämässä noin, vai näyssäkö puhuit hänelle?

Ilmeisesti on "kipua" tulossa jollekkin palstalaiselle, joko omaan elämään tai jonkun läheisen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinetti kirjoitti:Shalom!
Minä näin tänään myös herättyäni kuvan jossa näytettiin kannallista naulaa. Olen kerran enemmin nähnyt saman kun veljeni erosi ja oli hänen syntymäpäivä aamunsa. Silloin näin tuon naulan samanlailla seisoen kantansa varassa ja sanoin silloin veljelleni: " kaikki hyvin, tämä on sinun loppuelämäsi ensimmäinen päivä." Kaikki alkaa rakentua uudelleen, eheytyen.
Mutta mitä tuo naula tänään tarkoittaa? Siunausta teille kaikille!
Nonnih... nimenomaan! Mitähän se tarkoittaisi, jos tuo naula oli veljesi loppuelämän ensimmäinen päivä :D Eiköhän tässä olla juuri siinä pisteessä että sunnuntaina klo 18:00 alkaa uusi aika.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Todellisessa elämässä sanoin. Kun veljeni erosi ja jäi yksin oli se valtava romahdus hänelle ja tuin häntä kaikin voimin, voiman jonka sain ylhäältä. Soitin heti veljelleni, kun tajusin samalla että on hänen syntymäpäivänsä ja koin tuon naulan lohdutukseksi Herralta, että kaikki rakentuu uudelleen, lähdetään kuin puhtaalta pöydältä.
Veljeni alkoi vahvistua ja joulukuussa kun tuon sain, niin tammikuun alussa veljeni lähti opiskelemaan Perheniemen opistoon ja on tänään sielunhoitaja. Tuona aikana hän tapasi tämän nykyisen, uskovan vaimonsakin. Kasvu on ollut vahvaa. Tämän uuden vaimon kanssa tekevät nykyään paljon hengellistä työtä kentällä. Todella alkoi uusi vaihe veljeni elämässä.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo, Jarmo! Ajattelin ensin, että onko tuo naula tähän päivään, viimeinen naula arkkuun? Vaiko juuri noin kuin kirjoitit, onko se uuden alku huomisesta alkaen? Veljelleni se tarkoitti uutta, uuden raketumista ja ehetymistä! Kaikki ennalleen asetetaan! Halleluja!

PS: HUOM!!! Veljenikin kohdalla vaihtui tuo vuosi! Ja niin tapahtuu nytkin ....!!!!
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, parin tunnin päästä, klo. 15. meillä on taas tuo Rukouyhteys Hetki, ja sielläkin tänään juhlimme kahden uskovan ystävän syntymäpäiviä, 70 ja 80 vuotta! Ja Israel täyttää 70!!!
Halleluja! Nyt on aihetta isompaan juhlaan!

... ja kaiken kukkuraksi ja suureksi riemuksi, EHKÄ, tänään tulee mukaan eräs Pelastussanomalainenkin, sitä toivon kaikesta sydämestäni, että tuo onnistuu. Saisimme tavata, KASVOISTA KASVOIHIN!!! Ja se onnistuu js tämä on Herran johdatus ja Hänen suunnitelmansa hyvässä tahdossa.
Amen.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se on ajan kello joka kumahtaa. Maailma ei sitä tajua yhtään sen paremmin kuin pimeys valkeutta. Mutta valkeuden lapset ymmärtävät.
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään kun heräsin ja kurkistin, mitä se klo. oli, niin se näytti aikaa: 07:07. Ja minä kiitin Herraani! Herraa, Jeesusta Kristusta!!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4813
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos tästä Sinetti ja varsinkin tuosta sulhasen ja morsiamen yhteydestä, se selittää niin paljon, mistä on kyse. Ja pitkänkin tekstin jaksaa lukea, kun huomaa sen olevan Jumalan Rakkauden täyteistä.

Pyydän rukousta itselleni ja kaikille meille, että jaksaisimme odottaa vaatteet puhtaana. Vain Herran ja Pyhän Hengen ansiosta tämä onnistuu, yksin emme mahtaisi mitään, mutta Herrassa on varmuus. Vihulainen lähettää jos jonkinmoista harhautusta, vaikka vaan arkipäiväistäkin. Herra on monta kertaa vannottanut, että "Pidä kiinni siitä mitä sinulla on, älä anna minkään harhauttaa, ja pidä kiinni Minun Sanastani, niin Minä pidän kiinni sinusta ja olen sinun kanssasi jokaisena päivänä, elämäsi loppuun asti. Minä pidän sinusta huolen, voit turvata täysin minuun.".

Oon tämän vuoden puolella huomannut sellaisen asian, niin kuin aika kiihtyisi koko ajan, ja tähän tuli varmistusta muualtakin: "Tuntuu, että olemme aivan viimeisessä hetkessä, mutta silti päivät vaihtuvat viikoiksi, viikot kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi. Mutta miksi tuntuu, että viime viikko oli kuin viime vuonna, viime vuosi kuin viime vuosisadalla? Tapahtumat tuntuvat nopeutuvan, mutta samaan aikaan eivät päädy mihinkään käsinkosketeltavaan".

Ajattelen, että tiedämme hetken olevan käsillä, niin kuin täälläkin on puhuttu, mutta seuraava suuri tapahtuma on meidän lähtömme. Siksi ei "mitään käsiinkosketeltavaa" ole vielä tapahtunut.

Toinen, mitä olen huomannut, on se, että ihan kuin ihmisten todelliset tarkoitusperät tulisivat selkeämmin esille nyt, maailmalla ja arkielämässäkin. Eli "ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi", ajattelen että sekin viittaa ajan loppumiseen.

Tule Herra Jeesus, minä pyydän! Sinusta saamme riemuita, tiedämme että saamme olla Sinun kanssasi ja nähdä Sinut, lopulta. Tule silti, Herramme! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen oli valtava Rukous hetki kokous. Jumalan johdatus oli valtavaa, oikein verkkomainen. Sieltä täältä sateli asioita, kuin palapeli.
Mutta tämä viesti oli upea, jonka tänä aamuna sain ja siitä sain vielä puhelunkin päivällä, jossa annettiin lupa levittää tätä ilosanomaa:

"Shalom ja Hallelujaa
Sain just kuulla Ilosanoman, liittyen eiliseen Rukkouskokkoukseen; Se Anneli, joka oli kanssani ja jonka tytärtä syöpä oli pahasti runnellut. Tapanaisen Jorma sai ilmeisesti tiedon Sanat ja Rukoili Annelin tytön puolesta nuhdellen sairautta. Äsken Anneli tuli pimputtaa ovikelloani ja oli yhtä hymyä, sillä hän oli saanut puhelun tyttäreltään, joka oli ilmoittanut syövän jättäneen hänet rauhaan, oli parantunut mokomasta kasvaimesta!

Kylläpä meillä on Interaktiivinen Herra tänäkin päivänä"

************************************************************************
Nyt täytyy vain sulatella tätä kaikkea, mitä tapahtui!!! Halleluja!!!
Siunaten : sinetti
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... niin, kerroin että EHKÄ, tulee yksi Pelastussanomalainenkin, mutta huomasimme yllätykseksi, että meitä olikin tuossa hetkessä siellä 4 !!!!
Sinettisormus

Re: Lepoa Herran Läsnäolossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Numerot myös profetoi koko illan, jos millä tavoin. Ensin kerroin aamulla katsovani herättyäni heti kelloa, ennen rukousta ja se 0li 07:07.
Sitten monessa kohtaa ilmaantui tuo numero 70!!!
Mutta koko ajan esiintyi jos missä muodossa nro: 17 !!!!! Se on VOITTAJAN numero! Halleluja!
Eräs meistä koki saavansa sanoman Sanan kautta, joka yllätys yllätys oli Jesaja 17!!!
Sitten tuli jakeita 17, ym. ym. olimme aivan ihmeissämme! Enkä vieläkään tuota kaikkea oikein osaa pukea sanoiksi ....

Kuva
https://www.h-y.fi/media/kuvat/siionin- ... -aanin.jpg
Vastaa Viestiin