Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinetti kirjoitti 5.2.2018 näkemästään "hertta-kuningas pelikortista" ;

Kuin näkynä eteeni avautui kuva, jossa iso käsi, uitti virtaavassa vedessä, pelikorttia pysty asennossa. Tuo kortti oli taas, tuo hertta kuningas.
Kun tuo käsi uitti tuota korttia, kuulin samalla hyvin rauhallisen mies äänen sanovan: - " uskonnollisuuden jumala."
Sitten näky katosi ja aloin rukoilla ....

Sinetti kirjoitti myös aiemmin 29.1.2018 ;

Presidentti on taas sitten valittu ja istuva jatkaa ... Tässä tuli vastaan jotain hassua, josta minulle ilmoiteltiin ehkä jo joulukuun lopulla. Silloin näin kuvan/näyn Hertta Kuninkaasta, juuri tuosta pelikortista. Muutama päivä sen jälkeen näin taas pelikortin ja nyt se oli pata/risti Kuningas. Se näytti ensin padalle, mutta sitten alkoi muuttua kuin ristiksi, joksikin niiden yhteiseksi välimuodoksi .... jaaa -a ...
Mutta tänään tuli tämä uutinen: https://www.is.fi/presidentinvaalit2018 ... 43583.html :D

Minulle tuli tuolloin mieleeni eräs tapahtuma jo vuosia sitten ja ajattelin sen tänne kirjoittaa mutta se sitten jäi kun ketjussa jotkut alkoivat arvostella Sinettiä, jos muistatte tuonkin debatin....

-----------------------------------------------------

Tästä tapahtumasta on ehkä noin 8-12 vuotta aikaa, Sauli Niinistö ei ollut tuolloin presidenttinä.

Olin tulossa eräästä Israel-tilaisuudesta ajaen kotia kohti, ja siinä itseksekseni puhuen niitä näitä, sanoin aika voimakkaalla äänellä, ja samalla tehden sellaisen käsiliikkeen kuin tulenjohtaja antaa, nostaen oikean kätensä ylös ja vetäen sen sitten nopeasti alas, ja sanoen"tulta", tms.

Sanoin siis näin ; " Saul oli viimeinen kuningas joka voideltiin ", ja tuon lauseen sanoessani tein tuon liikkeen oikealla kädelläni vetäen sen nopeasti ja voimakkaasti ylhäältä alas, ja kun juuri täsmälleen tuon käteniliikkeen aikaisesti alkoi kaukanan edessäni, n.3-500 metriä todellaiso kuusi kaatua tien oikeassa reunassa kohti tietä. Se oli muita sen verran korkeampi että sen kaatumaan lähtemisen huomasi selvästi kaukaakin.

Ihmeellistä oli myös se, että tuo iso kuusi kaatui kuin se olisi vedetty maahan, paljon normaalia kaatumisvauhtia nopeammin, aivan kuin seuraten käteni alasvetoa. Kuusi ei aivan yltänyt tielle saakka kaaduttuaan, mutta ei paljon puuttunut.


Ja, josssain vaiheessa , en enää muista milloin, ajattelin sanomaanilausetta,ja totesin ; " etteihän Saul ollut viimeinen kuningas joka voideltiin"....(vaan ensimmäinen).

Mietin, miksiköhän sanoin noin.

En tuolloin ajatellut "Saulia" presidentti-Saulina, vaan tietenkin benjamin-heimosta tulleena Israelin 1.kuninkaana.

Ehkä Sauli Niinistö oli tuolloin hävinnyt Tarja Haloselle, en muista, ja saatoin silloin myös täten tulkita että Saul joskus voideltaisiin.....siis presidentiksi, mutta se ei selitä sitä lauseen "outoutta", että "viimeinen kuningas joka voideltiin".


----------> En itse pidä tapahtunutta "sattumana".

-----------> Voisiko tarkoittaa, että Sauli Niinistö olisi viimeinen Suomen presidentti, joka valittaisiin perinteisellä, "normaalilla" valintaprosessilla ?
Ja, kuusen nopea kaatuminen/ alas vetäminen, tarkoittaisi Niinistön nopeaa/äkillistä vallasta pois siirtämistä.

Mene, ja tiedä.

Haluan lisätä sen, että ne Jumalan minulle antamat erilaiset unet, antavat ymmärtää ettei tämä miedän maallinen vaelluksemme ihan vielä lopu, mutta kohta kylläkin. Itse ymmärrän, että vielä olemme täällä Sauli Niinistönkin jälkeen, kuinka kauan tai vähän, niin en tiedä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

WAU! AOAOAO... sä oot tulkinnu ihan oikeen asian. AMEN! HAlleluja!
Sinettisormus

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mäkin olen täällä aivan mykistyneenä ........ !!! Kiitos kunnia ja Ylistys Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ajatelkaas SYMBOLISESTI SITÄ että MINÄ OLEN A ja O Alku ja loppu... ja verratkaa Suomen kansaa Israelin kansanana sen annettujen profetioiden mukaan. USA:han korotsaa olevansa Israelin jatke, muttei ole. ME OLEMME! JA viimeinen voideltu kuningas on sama kuin eka... SAUL, jonka poika on Joonatan... Saas nähdä minkä nimen Sauli antaa?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joona oli kolme päivää kalan vatsassa!
Sinettisormus

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAAAAMEN!!!!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

-jarmo- kirjoitti:...USA:han korotsaa olevansa Israelin jatke, muttei ole....
He sanovat olevansa muttei ole... Muistatteko mikä Raamatun kohta?
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

http://raamattu.fi/1933,38/Ilm.3.html

Tässä on sen suuntainen lause, tarkoititko Jarmo tätä?

7. Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
8. Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
9. Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin oli joo, mutta toi on hiukan eri kontekstissa vaan...
Sinettisormus

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

9. Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
Ilm.3.

Alaviitteet:
Jes. 45:14 Näin sanoo Herra: Egyptin työansio ja Etiopian kauppavoitto ja sebalaiset, suurikasvuiset miehet, tulevat sinun tykösi, tulevat sinun omiksesi. Sinun perässäsi he käyvät, kulkevat kahleissa, sinua kumartavat, sinua rukoilevat: Ainoastaan sinun tykönäsi on Jumala, ei ole toista, ei yhtään muuta jumalaa.
Jes. 49:23 Kuninkaista tulee sinulle lastenhoitajat, heidän ruhtinattaristaan sinulle imettäjät. Sinun edessäsi he kumartuvat maahan kasvoillensa ja nuolevat tomun sinun jaloistasi. Silloin sinä tiedät, että minä olen Herra ja että ne, jotka minua odottavat, eivät häpeään joudu.
Jes. 60:14 Ja kumarassa käyden tulevat sinun tykösi sinun sortajaisi pojat, ja kaikki sinun pilkkaajasi heittäytyvät sinun jalkaisi juureen. He nimittävät sinut Herran kaupungiksi, Israelin Pyhän Siioniksi.
Jes. 66:23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
Room. 2:28 Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
1Kor. 14:25 hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.
http://www.finbible.fi/38alaviite/Ilmes ... estys3.htm
Sinettisormus

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No AO, nää oudot jatkuu ... tuolla kun penkasin tonne blogiini tekstiä tälle päivälle, löysin 2012 vuoden näyn:
18.11.2012. illalla kävin kirkossa jossa oli Sana soi tapahtuma. Ihmiset istuivat jäykkinä ja kuuntelivat puheita.
Ilkka Rytilahti todisti uskoaan ja minun olisi mieli tehnyt aina välillä huutaa Aamenta! Mutta minun täytyi vain malttaa ja leikkiä samanlaista patsasta kuin muut ympärilläni edustivat. Olin oppinut sisar seurakunnissa vieraillessani siihen ihanaan elävään ylistykseen ja mukana oloon. Oli vaikeaa vain olla hiljaa penkissä. Lopuksi sai jäädä puhumaan tai rukoiltavaksi eteen.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin häipyi kirkon ovesta ulos ja vain muutama meistä jäi eteen. Odotin vuoroani ja lopulta Anne Pohtamo-Hietanen tuli kysymään halusinko puhua jostain? Kerroin että halusin rukousta. Kerroin hieman itsestäni ja elämästäni Jumalan kanssa. Pyysin Annea rukoilemaan että Jumala näyttäisi eläväksi tien jota minun tulisi kulkea jos hänellä on vielä jotain varalleni. Pyysin myös puolisolleni uskoa.
Anne kohotti kätensä oikean olkapääni ylle ja alkoi rukoilemaan ja siunaamaan. Tunsin ihanan lämmön leviävän olkapäälleni ja se kohosi ylemmäs poskelleni ja ohimolle. Kun rukous loppui kerroin tästä lämmöstä ja että meidät oli varmasti kuultu. Anne sanoi iloisena:
- “Sinun poskesi on aivan punainen, vasen poski ei ole mutta oikea on…”
Poskeani todella kuumotti. Kiitimme Jumalaa iloisina. Anne sanoi:
- “ Jumala käyttää sinua vahvasti ja olet saanut valtavan profetoimisen armolahjan.”
Lopuksi Anne pyysi vielä että saako halata minua ja totta kai halusin. Iloitsimme ja Anne vilkutti pois lähtiessään, hän on todella lämminsydäminen ihminen.
Illalla kotona kun kävin nukkumaan sain näkyjä; näin ristin jonka yläosassa oli ympyrän muotoinen kehä kuin koristeena. Iankaikkisuus? Sitten näin miehen jolla oli kruunu päässä. Hän tuli ja otti käsiinsä toisen ristin ja sillä ristillä oli Jeesus. Hän alkoi laskea sitä johonkin alas… Kysyin kuka hän on? Jumala? Minulle näytettiin pelikorttia jossa oli Kuninkaan Kuva.
- “SIIS KUNINGASTEN KUNINGAS!”

Sitten näytettiin kuninkaallinen kruunu joka oli tarkoitettu naiselle…
- “ SIIS MORSIUS SEURAKUNNALLE!”
... eli näin jo tuolloin tuon pelikortin ensimmäisen kerran!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuo "alas laskeminen", onko se hyvä vai huono asia,en ole varma, koska en itse ole unta kokenut. Ensimmäinen tuntemus ei kuitenkaan ollut hyvä.

Ilmestyskirjassa maan kuninkaat ovat Jumalan vastustajia, kuin monessa muussakin Raamatun kohdassa, esim. Ps.2:2 " Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessa neuvottelevat Herraa ja Hänen Voideltuansa vastaan."

Ilm.19:19 " Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan."

Myös Ilm.16:12,14, 17:12

Dan.11:36 " Ja kuningas tekee, mitä hän tahtoo, ja korottaa itsensä ja uhittelee jokaista jumalaa, itse jumalien Jumalaa vastaan hän puhuu kauheita. Ja hän menestyy, kunnes vihan aika on lopussa; sillä mikä on säädetty, se tapahtuu."

Asiayhteys tietenkin ratkaisee erityisesti noissa eri Raamatun jakeissa onko kysymyksessä ns. "hyvä vai huono asia".

Noissa herttakuningas ja pata-/ristikuningaskorteissa, joista kerroit, on minusta kysymys jostakin "väärästä".

Tuo Jeesuksen ristin alaslaskeminen on huono asia, mielstäni, ja koen siihen sopivaksi UT:n seuraavat jakeet ;

1.Kor.21 " Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,.....

1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,"

2:2 " Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja Hänet ristiinnaulittuna."

Gal.5:11 "Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi RISTIN PAHENNUS POISTETTU."

-----> Ajattelen tuon näyssäsi olevan Jeesuksen ristin alaslaskemisen kuvaavan tuota Galatalaiskirjeen asiaa, josta Paavali kirjoitti.

Tämä on oma tulkintani, en tiedä miltä sinusta "tuntui" kun unen näit. Monesti tulee myös jonkinlainen ymmärrys ilmestyksessä saatuihn kuviin/asioihin, ei tietenkään aina.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo oli näky vuodelta 2012. En muista enää sen tuntemuksia, mutta se tuli minua tuossa eräänä päivänä tuolta arkistoistani vastaan ja huomasin että siinäkin oli tuo pelikortti teema . Tosin, onko sillä merkitystä noihin meidän aiempiin, ei voi tietää, mutta toin tämän kuitenkin myös tähän ...
Maaret

Re: Outo tapahtumaketju vuosia sitten.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tähän liittyen voisin kertoa mitä koin kun Mauno Koivisto haudattiin.
Koin että suomalaisuus haudattiin hänen mukanaan. Siis se muinainen suomalaisuus johon me olemme tottuneet ja jonka olemme tunteneet.
Sitä kun mietin niin muistin ne monet profetiat, joissa kuvattiin arkkua ja sen päälle oli laitettu Suomen lippu. Niitä on tuolla jossain Pihon sivuilla.

Tämä globalismi ja Illuminaatti pyrkii todella tuhoamaan Suomen ja suomalaisuuden, mutta en tiedä lieneekö se siinä jo onnistunut.
Ei hyvältä näytä sekään, että "vain" 20 % äänesti suomalaisuutta eli Perussuomalaisia ja nytkään se ei silti päässyt hallitukseen.

Mutta kuten tuolla toisessa profetiassa sanottiin niin kaikki tapahtuu Jumalan tahdosta ja jos se on tuomio niin Suomi on sen itse vetänyt päälleen.
Vastaa Viestiin