"Suomen kartta ja Sormuksia"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Suomen kartta ja Sormuksia"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 23.2.2018.
Kun heräsin ja olin siinä rukoushetkessäni, sain kuvia/näkyjä. Näin Suomen kartan ja siitä näytettiin kohta tuota aluetta, joka olisi ehkä n. Jyväskylä - Tampere- Lahti keskiössä. Johonkin siihen keskelle, ilmestyi pieni kuva, jota harmittelin etten saanut siitä selvää. Oliko se kenties Kruunu vaiko kuva tulesta? Kuva oli niin pieni että harmittelin ja kyselin sitä Jumalalta, mitä siinä oli?
Mitä on tapahtumassa? Herätystä vaiko jotain muuta?
Sitten vähän ajan päästä näin kuvan, jossa oli kultainen sinettisormus, jossa oli sinettinä kultainen, kahdella jalalla seisova hevonen. Edelleen ihmettelin tuota karttaa ja kohta näytettiin toinen sinettisormusta, joka minulle oli annettu Herran toimesta, tuo kultainen sormus, jossa oli tuo salmiakkineliö sinettinä ja kivi keskellä.
Tyydyin tähän vastaukseen, mitä se tuokaan tullessaan. Tuo hevossormus, toi mieleeni Jeesuksen Kristuksen, joka tulee hakemaan omansa valkoisella hevosellaan ja siihen lisättynä tuo oma sormukseni, saan olla varma, että olen Hänen omansa.
Amen.

Siunausta teille kaikille.
Sinettisormus

Re: "Suomen kartta ja Sormuksia"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Profeetta Charlie Shampin Israelissa 25.12.2017 saama Suomea koskeva rohkaiseva profetia vuodelle 2018
“Hyvin aikaisin tänä aamuna minulle tuli Herran sana Suomen kansalle. Herra puhui minulle, että Suomen kansa on äkillisen Pyhän Hengen vuodatuksen partailla. Suomeen lasketaan (vapautetaan) sen historiassa ennenkokematon Pyhän Hengen herätys ja se tapahtuu yhtäkkiä! Näin hengessä kuinka Raamatun pyhä kirjoitus (Apt 2:2-4) roikkui kansakunnan yllä käden muotoisesta pilvestä: ”Yhtäkkiä kuului taivaalta humahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.”

Jumala lähetää uuden kohahduksen taivaasta, valtavan herätyksen kaatosateen, joka saa maan vapisemaan. Kuulin, kuinka Herra julisti Suomen ylle: "Laitan uuden laulun uskovieni suuhun, ylistyslaulu nousee kansan sydämen syvimmästä osasta. Monet näkevät Minut kasvoista kasvoihin ja he panevat luottamuksensa tähän uuteen Suomeen osoitettuun, annettuun armoon. ”Minä avaan heidän huulensa ylistämään kiitoksella nimeäni, ja he palvovat minua kuin muinaisina päivinä."

Minä näin, kuinka presidentti Sauli Niinistö valittiin uudelleen toiselle kaudelle johtamaan Suomen kansaa, koska Jumala on hänet siihen profeetallisesti asettanut. Hänen toisella kaudellaan tulee tapahtumaan voimakas Herran kohtaaminen, jonka johdosta hänen sydämensä palaa ilmiliekeissä Herran asioiden puolesta. Tämä asettaa Suomen kansaan voimakkaan halun tulla Herran luo.

Kuulin Herran sanovan: "Lapsen syntymä on merkkinä uuden päivän aamunkoitosta Suomessa ja siitä, että laajennan ja kasvatan valtani kunniaa kansan keskuudessa. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, Hänen hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.”

"Suomi laulaa laajasti ylistystä Poikani voimasta; kyllä, sinä iloiten laulaen ylistät Hänen rakkaudesta, kun kansa nousee kohti minun aamunkoittoani. Sillä Kristus on sinun linnoituksesi ja turvapaikkasi. Suomen kansalla on ollut näin ennenkin, menneinä ahdistuksen vuosina. Kuuntele minua Suomi, asun korkealla ja pyhällä paikalla mutta olen myös katuvien ja nöyrämielisten kanssa nostaakseni heidät ja uudistaakseni heidän katuvat sydämensä. Kutsun sinua Suomen kansa, turvaamaan minuun, syvempään suhteeseen kanssani. Minä lähetän kirkkaudestani valon ja sanani totuuden vetämään sinut minun lähelleni. Minä johdatan sinut pyhälle vuorelle ja asuinpaikalleni, jonka minä olen varannut sinulle. Rukouksen alttari täyttyy liekeistä ja väkevästi ylistävistä ihmisistä. Sinä poistat vieraat jumalat ja epäjumalan kuvat, niin kuin poistat kaikki väärät alttarit, jotka on rakennettu Herran huoneen pyhälle vuorelle, sinä heität ne alas. Sinä valmistat rukouksen ja ylistyksen alttarin tuleville sukupolville, jotta he voivat nähdä. Ihmiset kokoontuvat päiviksi koroittamaan nimeäni, myös öinä ja päivinä he kokoontuvaat yhteen.

Herätys, Hengen vuodatus, järisyttää maata ja tapahtuu paljon pelastumisia ja ihmeitä. Valmistaudu taivaan sateelle, sillä tulee herätys, joka pyyhkii pois kaikki aiemmat kivut. Herran voima on esillä ja moni todistaa, että kirkkaus lankeaa maahan kuin sade."
(Pihon sivulta)
Sinettisormus

Re: "Suomen kartta ja Sormuksia"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, aikaisemmin aamulla kun heräsin hetkeksi, näin silloinkin liikkuvan kuvan, mutta ajattelin, että oliko tuo mitään, mutta mikä olen sitä itselläni pidättelemään:
Tuossa kuvassa juoksenteli karhu metsässä, se näytti nuorelta karhulta ja kohta sen läheisyyteen tuli juoksentelemaan ja kuin leikkiä lyömään, 2 nuorta kettua ... sitten tuo kuva hävisi ja jatkoin untani.
Tuula1

Re: "Suomen kartta ja Sormuksia"

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minä luen aina näitä sivuja ennen töihin lähtöä, niinkuin nytkin. noista eläinaiheista itselläkin sen verran, mitä näin eilen aamulla myös. näin 2 leijonaa, jotka vetivät vanhanaikaisia kärryjä perässä. sitten ne lähtivät juoksemaan tuo vankkuri perässä kovaa vauhtia, niin että kipinät sinkoili tuon kärryn rattaista. liittyvätköhän yhteen jollakin lailla nämä näyt sinulla ja minulla Sinetti vai?
Sinettisormus

Re: "Suomen kartta ja Sormuksia"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllähän noissa yhtäläisyyksiä voisi olla. Molemissa juostiin!
Noista sinun leijonista nousi mieleen Israel ja Suomi, molemmilla on tuo leijona symboli. Karhu taas kuvastaa venäjää ja nuo ketutu, viekastelijoita.
Ja kohta alkaa tapahtumaan, kovaa vauhtia, kipinöitä lentää (sota)?
Tällaista näistä minulle nousee ....
Vastaa Viestiin