"Majapaikka"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään,18.2.2018.

kun heräsin, näin kuvan/näyn, suuresta, harmaasta hirsi rakennuksesta, joka oli metsän reunassa, rinteessä.
Sain katsella sitä avaralta paikalta.

Se oli jotenkin hyvin kirkkomainen, mutta ristiä siinä en nähnyt. Olinhan jo jonkun aikaa rukoillut Jumalalta Rukousyhteys Hetkeemme, majapaikkaa/ ilmestysmajaa, jossa tuo toimintamme voisi laajentua, kun sitä oli meille profetoitu, kera herätyksen.

Pyysin Herralta, että Hän vahvistaisi näkyäni ja siinä rukoillessani, näin tuon rakennuksen, himmeänä kuvana uudelleen, mutta nyt sitä näytettii sinne tulevalta pihatieltä, joka tuli aivan sen sisään tulo ovelle ja näin samalla, siinä oven päällä olevalla katon harjalla pienen ristin.

Kiitin Jumalaani. Saan luottaa Häneen, että Hänellä on kyllä suunnitelmat meille, vaikka itse emme niitä aina näekkään.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: "Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Olemme varmaan kaikki odottaneet merkkinä viimeisistä päivistä (neitsytvertauksen vuoksi) herätyksen alkamista. Milloin tullaan kyelemään öljyä. Itsehän mä oon tulkinnu tuon ajan tarkoittavan aivan eri tilannetta, koska neitsyitä on 5+5 elikkä kysehän ei ole morsiamen ahtaasta portista, vaan pääsadosta, jossa 10 neitsyttä odottaa ylkää JA MORSIANTA palaamasta häistään (Luukas 12:35-36) ja kutsusta hääjuhlaan. Vihkiminen ja hääjuhla kun ovat tosiaan kaksi eri asiaa.
Mutta silti minä odotan että joku tulee kysymään ennen yllättävää ylösottoa... vai tuleeko sittenkään koska mikäs yllätys/varkain se sellainen olisi?
Sinettisormus

Re: "Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Häntä me odotamme ja alkaa jo peloittaa tuo odotus, jossa kokee vähän väliä pettymyksen: "EI vieläkään!"
Mutta silti, ei voi päästtää irti tuosta ODOTUKSESTA, se on vain niin suurta kaipuuta ja ikävää!
Tule Jeesus pian - MARANATA!!!
Sinettisormus

Re: "Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: "Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se on yksi asia mikä on minut laittanu niin voimattomaksi, on se ettei nämä asiat ole jo toteutuneet. Mutta kun tätä ajattelee tarkemmin, niin, niihän sen taitaa pitääkin mennä. Eihän muuten Matteus 24 lopussa lukisi että Herran viipyessä monelle tuli kyllästyminen ja alkoivat syödä ja juoda väärissä pöydissä ja siitä päihtyneinä alkoivat lyödä niitä jotka jaksoivat vielä väsyneinäkin odottaa.
Sinettisormus

Re: "Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Siinä tulee tuo koettelemuksen hetki ja monet luopuu, joka on jo nähtävissä, valitettavasti. Mutta meille, jotka jaksamme silti oottaa, tämä kertoo ... että ... PIAN!!!
Geokala

Re: "Majapaikka"

Viesti Kirjoittaja Geokala »

Herätys on alkanut jo tapahtumaan, vielä jonkinaikaa se kytee ja kytee, henkilökohtaisella tasolla sitä ei vielä läheskään kaikki aisti, ja se tapahtuu eri sykleissä mutta se on hyvin lähellä. Siis se, kun oikeamieliset, vanhurskaat, ottaa ohjat käsiin maailmassa!
Sinetti kirjoitti: Mutta silti, ei voi päästtää irti tuosta ODOTUKSESTA, se on vain niin suurta kaipuuta ja ikävää!
Upeaa, että on suuri kaipuu ja ikävä. Hyvä asia, vaikkei ehkä hyvältä tunnu.

Olkaa kärsivällisiä toverit! Älkää vaipuko epätoivoon, vaan luottakaa Kristukseen!
Paastotkaa!
Vastaa Viestiin