"Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään,11.2.2017. Näin hetkeksi herätessäni näyn, jossa oli kuin hämärä sininen hetki ja edessäni oli aava vesi, oliko se iso järvi vaiko merta, en tiedä, mutta syvissä vesissä olin.
Tuo veden pinta oli virtaavaa ja sen sinisyys yhdistyi taivaan sinisyyteen ja oli hämärää ...

Kuva
https://im.mtv.fi/image/4277088/landsca ... pilvet.jpg

7. Niin tuli eräs Samarian nainen ammentamaan vettä. Jeesus sanoi hänelle: "Anna minulle juoda".
8. Sillä hänen opetuslapsensa olivat lähteneet kaupunkiin ruokaa ostamaan.
9. Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.
10. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
11. Nainen sanoi hänelle: "Herra, eipä sinulla ole ammennusastiaa, ja kaivo on syvä; mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
12. Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
13. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
14. mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
15. Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa".
Joh.4.

Sitten nukahdin ja kun heräsin sain uuden näky kuvan.
Näin kaksi miestä sivuttain, katseet toisiaan kohti, rukouksessa. Sitten huomasin heidän keskeltä, taustalla suuren vanhan taulun, jossa oli samanlailla kaksi miestä, pöydän ääressä rukouksessa. Näytti että toinen oli ehkä jokin munkkis mies ja toinen tummemmissa vaatteissa, ehkä pappi. Ja heidän välillään olevalla pöydällä oli Suuri Raamattu Avoinna .... He luottivat Jumalan Sanaan rukouksissaan!
Amen!

Kuva
http://s22.postimg.org/pphzy4ooh/PUUTAULU_265.jpg

Luuk 18:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: ‘Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.’
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: ‘Jumala, ole minulle syntiselle armollinen’.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Sinettisormus

Re: "Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Matteuksen evankeliumi:
4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
4:3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."
4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
4:5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
4:6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"
4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"
4:8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
4:9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua."
4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'"
4:11 Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
4:12 Mutta kun Jeesus kuuli, että Johannes oli pantu vankeuteen, poistui hän Galileaan.
4:13 Ja hän jätti Nasaretin ja meni asumaan Kapernaumiin, joka on meren rannalla, Sebulonin ja Naftalin alueella;
4:14 että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta, joka sanoo:
4:15 "Sebulonin maa ja Naftalin maa, meren tie, Jordanin tuonpuoleinen maa, pakanain Galilea -
4:16 kansa, joka pimeydessä istui, näki suuren valkeuden, ja jotka istuivat kuoleman maassa ja varjossa, niille koitti valkeus."
4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."
4:18 Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki kaksi veljestä, Simonin, jota kutsutaan Pietariksi, ja Andreaan, hänen veljensä, heittämässä verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia.
4:19 Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia."
4:20 Niin he jättivät kohta verkot ja seurasivat häntä.

4:21 Ja käydessään siitä eteenpäin hän näki toiset kaksi veljestä, Jaakobin, Sebedeuksen pojan, ja Johanneksen, hänen veljensä, venheessä isänsä Sebedeuksen kanssa laittamassa verkkojaan kuntoon; ja hän kutsui heidät.
4:22 Niin he jättivät kohta venheen ja isänsä ja seurasivat häntä.
4:23 Ja hän kierteli kautta koko Galilean ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta, mitä kansassa oli.
4:24 Ja maine hänestä levisi koko Syyriaan, ja hänen luoksensa tuotiin kaikki sairastavaiset, monenlaisten tautien ja vaivojen rasittamat, riivatut, kuunvaihetautiset ja halvatut; ja hän paransi heidät.
4:25 Ja häntä seurasi suuri kansan paljous Galileasta ja Dekapolista ja Jerusalemista ja Juudeasta ja Jordanin tuolta puolen.
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: "Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mulla on pyörinyt mielessä sininen väri tuli mieleen sen meren tai järven sinisyyys.Vettä syntilisille ja myös raamatun usko rukouksen voimaan. Elia oli yhtä vajavainen kuin mekin. Kiitos Jeesukselle näistä sanoista. Rohkaisi! Mä näin aikoja sitten näyn astiassa veden seassa olevasta scorpioinista. olen sitä mieittinyt mitä se tarkoittaa. Koen sen jotenkin olevan syntiä meidän saviastoissa jakaantunutta sydäntä kun Jumala haluaisi meidän juovan vain elävää vettä.
San 18:4 Syviä vesiä ovat sanat miehen suussa ovat virtaava puri ja viisauden lähde
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: "Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti viestin tuomisesta.

Yhtä ihmistä kuvataan kahdella miehellä.

" Edessäni aava vesi", voi tarkoittaa aukealle paikalle tulemista, eli esiin tulemista, jostakin "ei aukealta-ei näkyvistä ".

" Tuo veden pinta oli virtaavaa ", on hyvä asia, sillä vesi ei liiku ellei tuuli puhalla, eli Jumalan Henki liikuta. Tuolla aukealla paikalle saapuminen on Hengen Tahto. Ja, aika.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: "Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Olisiko tuo vastausta ja vahvistusta eiliseen, saamaani profetiaan?
Eilen meillä oli taas Rukouyhteys Hetki.
Rukous hetki meni todella upeasti. Nyt ei voi kuin kiittää ...
Tapanaisen Jormakin tuli ja tilaisuus oli Pyhää Hengeä täynnä.
Jorma sanoi tai profetoi minulle, että kun tuo toimintamme tulee laajenemaan ja herätystä tulee, työni tulee siinä samalla lisääntymään vahvasti.
Yksi antoi itsensä Jeesukselle.
Sitten kysyin tuota atack sanaa siellä ja muutama siellä oli sitä mieltä että se voisi olla tuo hyökkäys. Siinä oli vain yksi T kirjain, mutta tuosta C kirjaimista en ole varma. Veljeni antoi minulle tämän sivun ja laitan sen kirjan merkkeihin. http://gamma.nic.fi/~cobrat/nimiensuomennos.html
Sieltä löytyi heprean kielen sana; atak = majapaikka.
Olenhan rukoillut meille Rukousyhteys Hetki ryhmään omaa ilmestysmajaa . Sillä jos toimintamme lisääntyy, tarvitsemme tilavamman ja puolueettoman paikan, majapaikan, ilmestysmajan. Tämä jää nähtäväksi.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: "Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuosta atack-sanasta vielä...

Jos näkemäsi sana tarkoittaisi "hyökätä" (=attack), ja siitä silti puuttui tuo yksi t-kirjain, niin sekin tällöin tarkoittaisi jotakin.

Eli, tuo sana ei olisi vielä "valmis", eli ei vielä ajankohtainen, ei juuri nyt/heti tapahtuva. Vasta kun puuttuva viimeinen kirjain tulisi, niin silloin tuo näkysikin toteutuisi, eli hyökkäys.

Tämä tuli minullle mieleeni, onko se niin, en tiedä. Toivottavasti Jumala antaisi sinulle selvennyksen tuohon näkyyn ja sanaan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: "Syvissä Vesissä ja Rukouksessa"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään kun heräsin, jo valmiiksi väsyneenä (liekö flunssa iskemässä), olin rukouksessa ja nukahtelin vähän väliä, mutta minulle näytettiin kuvaa, oliko se näkyä, mene ja tiedä, mutta siinä oli erilaisia ristejä, eli ristikoruja, joita kannamme mukanamme, kuka mistäkin syystä, mutta minulle se ilmentää minun uskoani, Jeesukseen Kristukseen ...

Tällaista tänään ...
Siunatut olkaat, Jeesuksen Kristuksen Nimeen!
Vastaa Viestiin