- "uskonnollisuuden jumala"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
näkymätön ninni

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Niin kauan kuin joutuu asumaan tässä ruumiissa ei pääse vapaaksi sen synneistä, vaikkakin ne ovat Herrassa anteeksi annetut.
Syntiä vastaan taistelu on tehtävämme, mutta tämä tehtävä saa ihmisen myös katalasti siirtymään lakihenkisyydenpuolelle ja taas ajatus sumentuu omavoipaisuuteen.
Sieltä on ikään kuin tultava tarpeen tullen ryminällä alas ja todettava olevansa täysin kykenemätön mihinkään hyvään.
Hyvin kiteytit Jouko! Kiitos! :)
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje galatalaisille 5
1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
2. Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
3. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
5. Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
6. Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
7. Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?
8. Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.

9. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
10. Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.
11. Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi ristin pahennus poistettu.
12. Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!
13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
15. Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
16. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18. Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.
24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.


Meistä ei kukaan ole täydellinen ja kaikki me synnissä elämme, mutta jos uskossa olemme, pitäisi meidän vähässä olla kuuliaisia, vai ohjaako Sana meitä väärin ja myös Rakkautta se odottaa sydämiimme, muuten emme ole mitään .... 1.ko.13. .... raukeaako Sana siis kohdallamme tyhjiin?
Mutta Rakkaudessa kaikki tehkää, minkä teette lähimmäiselle , Matt.25
näkymätön ninni

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Erinomainen Sanan paikka sinetti.
Kirje galatalaisille 5
1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
2. Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
3. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
Galatalaiset olivat langenneet pois armosta. He olivat itse pystyttäneet omavoimaisuudellaan tietä Jumlan luo ja tahtoneet lain kautta saavuttaa vanhurskauden. Näin he olivat joutuneet pois Kristuksesta! Juuri tämä on sitä "uskonnollisuuden" jumalan etsimistä!
näkymätön ninni

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rovasti Olavi Peltola valaisee meille Galatalaiskirjeen sanomaa:

http://rovasti.fi/node/152
Väitän, ettemme yleensä tajua kuinka keskeinen kilvoituk­sessamme on uskon ja tekojen, armon ja ansion, lain ja evanke­liumin välinen suhde ja jännitys. Ne ovat meille vain oppikäsit­teitä. Emme tajua myöskään kuinka herkästi meidät houkutellaan pois armosta niin että kadotamme silmiemme eteen kuvatun ristiinnaulitun Jeesuksen Kristuk­sen ja sen, että voimme olla Jumalan edessä vanhurskaita vain yksin Jumalan armosta ja yksin uskoessamme evankeliumiin Kristuksesta.

Kenties alamme rakastaa Galatalaiskirjeen pääsanomaa Kristuksen rististä ja uskonvanhurskaudesta vasta sen jälkeen, kun joudumme ahdis­tukseen, missä uskomme ja ponnis­telumme tulokset sortuvat ja kaikki tähänas­tiset aikaansaan­noksemme ja hyvyy­tem­me osoittautu­vat roskaksi. Vasta omissa silmissään parantumattomasti jumalattomaksi tulleelle kelpaa tämän kirjeen sanoma uskonvanhurskaudesta.

Joka tapauksessa haluamme auttaa toisiamme iloitsemaan Galatalaiskirjeen äärellä Kristuk­sen armon evankeliumista. Sen ehdottoman riittävyyden, ainut­laatuisuuden ja muuttumattomuuden puolesta Paavali taistelee tässä kirjeessään tulisesti. Meidänkään ei tarvitse mennä "eteenpäin" Kristuk­sen evanke­liumista vaan meidän on päästävä juurtumaan entistä syvemmälle siihen. Emme tarvitse elämäämme jotain "täyttä evankeliumia", jotain, joka olisi lisää, joka olisi enemmän kuin mitä Galatalaiskirje Roomalaiskirjeen tukemana meille julistaa. Tarvitsemme vain sitä, että evankeliumissa oleva Jumalan voima (Room 1:16) pääsee kerta toisensa jälkeen vapauttamaan meidät "kaikista synneistä, kuolemasta ja Perkeleen vallasta" (Vähä Katekismus).
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Heillä on jumalisuuden ulkokuori mutta he KIELTÄVÄT SEN VOIMAN! Kun Pyhä Henki tulee teihin te saatte VOIMAN!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Jos vielä jaksatte lukea Peltolaa antaa hän hyvää pohdittavaa meille kaikille (ainakin minun mielestä):
Seurakunnassa ei kenellä tahansa voi olla todellista arvovaltaa. Kuitenkin liian usein se saavuttaa arvovaltaa, jonka persoona tekee ihmisiin vaikutuksen. ”Minä en kuule mitä sinä sanot, koska se mitä sinä olet huutaa niin kovasti.” Julistaja, jolla on kyky vaikuttaa ihmisiin, saa aina kuulijoita. Mitätön persoonallisuus taas tyhjentää seurakunnan kokoontumistilat. Jos vaikuttava persoona julistaa vielä sellaista, mikä miellyttää kuulijoita (Gal 1:10), on häntä erittäin vaikea käydä vastustamaan.

Perustava kysymys on tänäänkin Kristuksen seurakunnassa: Kenellä siinä on arvovalta ja mihin tämä arvovalta perustuu? Onko arvovalta hierarkkisella kirkolla ja sen asettamalla viralla kuten katolisissa ja ortodoksisissa kirkoissa? Onko arvovalta Raamatulla ja sen oikealla tulkinnalla kuten on haluttu uskonpuhdistuksen kirkoissa? Onko arvovalta kokemuksissa ja kyvyssä välittää niitä toisille kuten karismaattisissa ryhmissä nähdään? Muodostuuko käytännössä hengellisen johtajan todellinen arvovalta kaikista näistä kolmesta aineksesta?

Yksin Raamattuun sitoutuvien kristillisten ryhmien vaikeus on ollut siinä, kuka tulkitsee oikein ja arvovaltaisesti Raamattua. Siksi luterilaisuudessa on laadittu ja hyväksytty Tunnustuskirjat. Tällöin korkein auktoriteetti on Raamatulla ja siinä luottamuksessa, että Tunnustuskirjat tulkitsevat Raamattua luotettavalla tavalla. Yksittäisellä kirkon opettajalla eikä koko kirkollakaan ole valtaa yli Raamatun ja Tunnustuksen. Olemme tässä jatkuvaa selvittämistä ja kamppailua vaativan ongelman edessä.

Jos kokemus on arvovallan lähde, silloin tulee kyseeseen julistajan omat kokemukset ja kyky välittää samoja kokemuksia toisille. Miten voidaan mitata kokemusten aitous Pyhän Hengen työnä? Eikö käytännössä puhujan vaikuttavuus ja hänen ihmisissä aikaansaamat reaktiot ole enemmänkin sidoksissa hänen persoonaansa kuin hänen julistamaansa totuuteen? Omista kokemuksista kertominen nimenomaan vahvistaa persoonan vaikuttavuutta ja uskottavuutta.

Raamattu vaatii, että jokaista profeettaa on arvosteltava (1 Kor 14:29). Silloin arvostelun lähtökohtana tulee olla sanoman sisältö eikä sen muoto tai sen aiheuttama vaikutus kuulijoihin. Millä perusteella seurakunta yhteisönä voi suorittaa tätä arviointia (1 Joh 4:10)?

Riittääkö kristillisen seurakunnan julistajan ja opettajan arvovallaksi se, että hän asiallisella tavalla toistaa sitä, mitä Raamattu ja Tunnustuskirjat ovat ennen häntä sanoneet? Ei yli sen, mitä on kirjoitettu (1 Kor 4:6).
Paavalin kaltaiseen arvovaltaan ei yksikään aikamme evankeliumin julistaja voi vedota. Ensimmäisen sukupolven Kristuksen seurakunnan johtajat ovat ehdottomassa poikkeusasemassa. He olivat jumalallisen ilmoituksen välittäjiä ja uskomme perustuksen rakentajia (Ef 2:20). Kaikki heidän jälkeen tulleet evankeliumin julistajat ovat sidottuja näiden ensimmäisten apostolien todistukseen. Meillä on vain heiltä saamamme sanoma, joka nyt on kirjallisessa asussa. Kamppailumme on siinä, että pystyisimme muuttumattomalla ja tuoreella tavalla välittämään apostolien saaman sanoman oman aikamme ihmisille. Olemme parhaimmassakin tapauksessa vain apostolisen opetuksen uskollisia todistajia ja toistajia. Uskollisuus apostoliselle opetukselle antaa sitten sen arvovallan, minkä se antaa.
näkymätön ninni

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Löysin tämän kirjoituksen tietokoneeni uumenista ja unohduksista, mutta kylläpä se puhutteli tähänkin ketjuun liittyen:
Lahkohenki – sinä inha henki, sinä helvetistä nouseva demonihenki.
Sinä ihmisen omavanhurskaasta lihasta nouseva Kainin henki.
Sinä olet ainoa erehtymätön ja oikeaoppinen raamatuntuntija.
Sinä otat Raamatusta lempioppisi, jonka mukaan ihmisen on pelastuttava.
Sinä sanot, että ellei meikeläinen julista syntiselle synninpäästöä, ihminen on helvetin oma.
Sinä yksin tiedät, mikä on oikea pelastustekniikka, sinä mittaat mittatikulla tukan ja hameenhelman pituuden. Sinä määräät puseron värin.
Sinä määräät, että Jumalan valtakunnan on oltava kuin fingerpori, se ei saa ulottua sinun tunkkaisen joukkosi ulkopuolelle.
Sinä sidot lampaasi riimuilla karsinaansa ja varustat heidät sarvilla ja kuonokopalla.
Sinä vihaat kristittyjen yhteyttä ja teet kaikkesi, etteivät lampaasi kävisi vieraisilla toisella laitumella.
Sinä nimität harhaoppisiksi niitä, jotka eivät astu sisälle sinun kirkkoosi ja rukoushuoneeseesi, niitä, jotka eivät ole meikäläisiä, niitä joilla ei ole sama alttaripalvelus kuin sinulla, jotka eivät puhu samalla nuotilla Kaanaan kieltä kuin meikeläiset, joilla ei ole sama Halleluja ja jotka eivät sano Aamenta tarkalleen samalla kohdalla kuin meikeläiset.
Sinä puhut isien uskosta ja vanhurskautat sillä ihmisen ilman omakohtaista uskoa Jeesukseen.
Sinä olet mieltynyt perinnäissääntöihin, nöyryyteen, käsien ja jalkojen pesemisiin ja ruokasääntöihin.
Sinä olet saanut aikaan enemmän pahaa kuin kaikki kristittyjen vainot yhteensä, kuin inkivisitiotuomioistuimet ja polttoroviot.
Sinä olet hukuttanut enemmän uskovaisia ja kääntymättömiä helvettiin kuin synti, sillä sinä sokaiset ihmiset näkemästä kulmakiveä Kristusta, ymmärtämästä, että muuta perustusta ei ole pantu, kuin mikä pantu on ja se on Jeesus Kristus.
Sinä olet tehnyt uskovaiset sokeiksi, niin että he eivät osaa lukea Raamattua ja unohtavat Raamatun sanat, jotka sanovat: ”Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää.”
Sinä teet heistä epäjohdonmukaisia omavanhurskastelijoita, sillä he unohtavat tämän Raamatun sanan: ”Jos joku sanoo: ”Minä rakastan Jumalaa”, mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valehtelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, ei se voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.”
Sinä inha henki, sinä helvetin henki, Apollyon, sinä väkevin eksytys, kavala demonihenki,
Sinä teet uskovaiset sokeiksi ja estät heitä näkemästä, että taivaaseen on vain yksi tie, Jeesus-tie.
Sinä estät meitä pitkämielisesti rakastamasta ja sietämästä toisiamme ja vaeltamasta samalla tiellä, mihin saakka kukin olemme ehtineetkin.
(Kirjoitus on Tapio Nousiaisen kirjasta: Leipää ja suolaa)
Tuula1

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kiitos näkymätön ninni. tähän pitää sanoa iso AAMEN
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Raamattu sanoo Raamatun tueksi tärkeän viestin:
Jaakob 1:22 Älkää olko vain sanan kuulijoita, pettäen sillä tavoin itsenne, vaan olkaa myös sen tekijöitä.
Sanoin tämä omin sanoin kopioimatta sitä Raamatusta mutta siinä oli tärkein viesti tallella, joka on JUMALAN SUOJELUKSESSA!
Raamattu on universaali ja me olemme sen tulkkeja ja samoin kirjoittajia Pyhässä Hengessä.
Uskon että minäkin olen kijoittanut enemmän kuin puolet kirjoituksistani perustuen suoraan Raamatun sanan pohjaan ja siksi en ymmärrä miksi Raamattua pitää verrata ihmismielen tuotoksiin saman päivänä edes.

Ollikin saivarteli kirjoittaessaan että:
En puhunut Raamatusta. Luepa uudelleen mitä sanoin:
"Ihminen, joka pitää ihmisten kirjoittamia ja ihmisten valitsemia oppeja ja kirjoituksia Jumalan erehtymättömänä totuutena, on valinnut uskonnollisuuden jumalakseen." Puhuin ihmisen tekemistä opeista....
Tulin murheelliseksi koska Olli antoi SELVÄÄKIN SELVEMMIN ymmärtää että tarkoitti juuri Raamattua! Ja se minua sapettaa!

Olli puhui juuri sitä ennen pitkiä pätkiä kritisoiden Raamatun kirjoitustaustaa, eli kun tuo liitetään kontekstiin, niin siinä Olli puhuu näin:
Se, että elämme sellaisen konseptin mukaan, joka ei lähennä meitä Jumalaan ja toisaalta estää meitä löytämästä Hänen totuuttaan, on lakihenkisyyttä ja uskonnollisuutta. Esimerkiksi se, että nykyisen UT:n kirjat valittiin useita vuosisatoja Jeesuksen ajan jälkeen, on mielestäni verrattavissa siihen, että etsitään opettajia omaan korvasyyhyyn. Tuolloinhan kirjat valittiin sen opin mukaan, joka aiemmin 300-luvulla oli äänestetty oikeaksi, mutta joka oli varsin erilainen kuin se mitä Jeesus saarnasi. Vain lakihenkinen tai uskonnollinen ihminen voi pitää Jeesuksen omien opetusten etsimistä ja tutkimista vääränä
Raamatun kunnoitus putoaa kuin syvään ojaan.

Mä ymmärrän Ninnin kannan ja itsekin etsimällä etsin joskus niitä jotka eksyttää puhumalla että tämä on Pyhän Raamatun sanomaa... Se on nimenomaan niin että ihmiset ajavat Raamatun kustannuksella omia etujaan ja kutsuvat sanomaansa Pyhäksi Raamatun sanomaksi, jota se ei ole.

Minä puhun Raamatun halveksunnasta ja sen alentamisesta! En ihmiskirjoituksista millään tavalla, jotka tulkitsevat Raamattua hyvin monin eri tavoin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että Raamattu on Pyhä Jumalan Sana Raamattu ja se mikä siitä on pois kirjoitettu, se on ihmisen tuomaa. Minä olen valmis laittamaan sieluni pantiksi tässä asiassa. Raamatun sanoma puhuu Jeesuksesta Kristuksesta ja ihmispolon lunastussuunnitelmasta ja kaikki muu mikä siinä on, niin varokaa sanojanne ettette tuomitsisi tai vääristelisi Jumalan sanaa.
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo! Olen kanssasi täysin samaa mieltä ! Amen!!!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jumalan totien ja pyhä sana.
Rakkani en minä kirjoita teille uutta käskyä vaan vanhan käskyn joka teilläm on ollut ALUSTA tämä vanha käsky on se SANA JONKA OLETTE KUULLEET
amen Jarmon kirjoitukselle. Pitäkäämme raamattua rintaamme vastaan kuin rakasta!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Luitko sinä Jarmo oikeasti nuo Ollin tuomat kirjoitukset?
En voi mitenkään huutaa nyt aamenta tuohon Jarmon purkaukseen!

Olen Ollin kanssa samaa mieltä
Vain lakihenkinen tai uskonnollinen ihminen voi pitää Jeesuksen omien opetusten etsimistä ja tutkimista vääränä
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Korjaan omalta kohdalta sen verran, että sanoin Jarmon viimeiseen kommenttiin tuon aamenen ja ymmärrän täysin Jarmon huolen, oli se väärin ymmärretty tai ei. Itse olen huolissani samaisesta asiasta ja tuo näkyy jo luopumisen ja kylmettymisenä täälläkin. Valitan ... mutta alkaa jo tulla rukouspyyntöjä että monella on täällä usko katoamassa. Mitä se kertoo hengestä, rakentaa ko se vaiko hajoittaa? Siitä tunnistaa lähteen joka tässä tapauksessa ei ole hyvä.
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos olette Herran, Jeesuksen Kristuksen omia, kehoitan teitä jokaista polvistumaan nöyränä Jeesuksen Kristuksen kasvojen eteen, polvirukoukseen, enkä koe tätä liioittelua. Se jolla on ymmärrys, ymmärtää tämän vakavuuden.
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täällä todella on nyt HENKIVALTOJEN TAISTELU!
Sinettisormus

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Efes. 6.
Tuula1

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Totta joka sana, mitä kirjoitat sinetti. olen nykyään huomannut, kuinka pahat henget yrittävät sekoittaa ajatuksiakin, että en enää ajattelisi Herran sanaa. mieleen pulppuaa kokoajan mitä erilaisimpia höpötyksiä ja huuhaa lauluja, jotka eivät ole Herrasta. Toisinaan minun pitää ihan sanoa ääneen, että "lopeta". ja alan rukoilemaan Herraa ääneen, jolloin ajatuksenäänet katoavat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Luopumuksesta nimenomaan on kyse!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: - "uskonnollisuuden jumala"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Saatana haluaa meidän mielemme viisaudella horjuttaa Jumalan sanaa ja valitettavasti se tapahtuu juuri noin kuin täällä siitä on pitkin syksyä puhuttu. Hedelmät tästä ovat piikikkäitä ja nuori uskova lopuksi sanoo, uskoni horjuu! Joten miksi te jotkut epäilette ettekä näe mitä täällä tapahtui?
Vastaa Viestiin