Verhot asetettiin paikoilleen!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Nöin näyn jossa verhot asetettin paikoilleen ja kuuli heidän sanovan tule auttamaan!
Jes 4:4 silloin kun Herra on pessyt pois Siionin tytätren saastan ja huuhtonut Jerusalemin sen verenviat tuomion ja puhdisuksen hengellä
Ja Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokouksen ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi sillä kaiken kirkkaudenn yllä on oleva PEITE
ja VERHON varjoamassa päivän helteeltä sekä verhoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa rajuilmalta ja sateelta
Tämä kertoo minulle että Ps 91on meille kaikille Herra pitää omistaan huolta hän laittaa pilviverhon ympärillemme.
,,,hän verhouti valoon niinkuin viittaan.
Rukoillan että verhonamme oli kirkkaus silloin se säteilee uskosta osattomille.
4 Ms 33:3 ..pääsiäiäisen jälkeisenä päivänä israelilaiset lähtivät matkan voimallisen käden suojassa kaikkien egyptiläisten nähden!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen tuossa näyssä ; Ennalleen asettamisen ...
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh 17:
17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
18 Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;
19 ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.
20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä-
23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Israelin ennalleen asettaminen

Kuva

Enkeli Mikael
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tähän samaan nousi tuon löytämäni kuvan myötä, viesti uskovalta siskolta ja keskustelimme näin:
Uskova siskoni kirjoitteli minulle 2017 vuoden lopulla:
".... Mies oli tänään vapaalla ja lähdettiin aamusta käymään vähän kauempana ostoksilla. Tosiaan oltiin liikkeellä jo kahdeksan jälkeen ja ulkona oli vielä pimeää. Autossa oli meteliä enkä pystynyt oikein keskittymään mihinkään. Rukoilin kuitenkin että Herra puhuisi ja itse asiassa minä mietin, että tullaankohan me enää takaisin kotiin ollenkaan. (Mutta tultiinhan me). Olin koko ajan silmät auki, mutta näin tosiaan mielessäni enkelin (en osaa sitä sen tarkemmin kuvailla, tiesin sen olevan enkeli ja itse asiassa, minä harvemmin "näen" yhtään mitään) ja tällä enkelillä oli suuri miekka kohotettuna valmiina iskemään.

Vastasin:
"Koin tuon näkysi Daniel 12 kohtaan Raamatusta ...
...
Äsken sitten koin vähän samanlailla kuin sinä. Silmäni oli auki kun huusin mielessäni Herralle. En tiedä oliko mieleni tepposia, mutta kun katselin samalla ikkunasta, ylös pimeyteen. Näin pimeässä taivaan kannen päällä, valtavan avatun kirjan. Se oli keskeltä auki ja tiesin sen olevan Jumalan Sanaa. Avoimen kirjan yläpuolella oli valo ja kirjan alla pimeys. Näin avoimen kirjan päällä taivaan valtakunnan väkeä ....
Tekikö mieli tepposen... en tiedä. Lohdutusta ja vahvistusta täällä tuskissani huudan Herralta.

Tule Jeesus pian! Ei enää yhtään tätä maailmaa. "
Samana iltana näin tuon näyn tuosta avoimesta kirjasta, Taivaan kannella ...
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

DANIEL 12
1. Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo
sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
2. Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
3. Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
4. Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
5. Ja minä, Daniel, näin, ja katso, siellä seisoi kaksi muuta, toinen virran tällä rannalla, toinen virran tuolla rannalla.
6. Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?"
7. Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
8. Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
9. Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
10. Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
11. Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
12. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
13. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
Tuula1

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no mutta Aaamen Sinetti. tuohan oli ihan noihin näkyihin liittyvä tuo Daniel 12
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja nämä vahvistavat katso7, aloitus näkyä ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4811
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tarkoittaisiko verhojen asettaminen paikoilleen myös sitä, että jotakin ollaan paljastamassa? Tämä nyt vain on tunne, mutta viime vuosi oli kaikkine tapahtumineen sen verran ”pimeä”, että en ihmettele jos ”verho ratkeaa kahtia”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4811
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Eilen illalla tuli muuten Herran läsnäolossa tällainen sana:

”En ole enää kulman takana, en oven takana, vaan ovella. Tulkaa sisään, älkää jääkö hamuamaan mitään takananne.”
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Daniel 4:29 ...KUNNES TULET TUNTEMAAN ETTÄ KORKEIN hallitsee IHMISTEN VALTAKUNTAA ja antaa sen kenelle tahtoo
Luukas 17:21 eikö voida sanoa Katso se on täällä tai tuolla sillä katso Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos HerranNimessä, tuosta Herralta saadusta lohduttavasta Sanasta, kuin myös sinulle katso7, kiitos että tuotte lohtua Herrassa!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Verhot asetettiin paikoilleen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sen KIRKKAUDEN JONKA SINÄ OLET ANTANUT MINULLE MINÄ OLEN ANTANUT HEILLE ETTÄ HE OLISIVAT YHTÄ!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin