Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Kesäkuun 15. päivä 1976 Herra antoi minulle näyn. Menin vuoteeseen vähän ennen puoltayötä. Olin hyvin väsynyt, sillä olin paastonnut ja rukoillut jonkin aikaa. Mennessäni vuoteeseen halusin nukkua. Noin tunnin ajan makasin valveilla ja kääntyilin puolelta toiselle, edestakaisin. Ja sitten aloin taas rukoilla. (sinun kannattaa rukoilla, ellet saa unta.) Aloin puhua Hyvän Jumalan kanssa ja tunsin Hänen voimakkaan läsnäolonsa huoneessa. Äkkiä Herra alkoi näyttää minulle näkyä. Tuntui kun suuri väri - tv olisi tuotu huoneeseen. Ja Herra näytti minulle siinä asioita, joiden kanssa taistelin sydämessäni. Aluksi näin kartan, joka kuvasi koko Eurooppaa – Iso-Britanniasta Neuvostoliittoon ja Norjasta Lähi-itään. Katselin karttaa jonkin aikaa, ja samalla alkoi tapahtua jotain merkillistä. Pohjoisnorjan väri alkoi muuttua punaiseksi. Ja punainen väri ulottui pohjoisesta aina Norjan keskiosiin asti. Herra mitä haluat näyttää minulle? Sanoin silloin. Herra antoi minun lähestyä tuota kartan osaa. Ja rukoillessani Hän näytti minulle, mitä tapahtuisi. Punainen väri merkitsi kahta asiaa. Ensinnäkin se merkitsi ihmisten hengellistä uudistumista, ja toiseksi vieraan sotajoukon tunkeutumista maahan. Ja minä näin tuolla alueella tuhansia kommunistien sotilaita, osan Neuvostoarmeijan joukoista. Sitten Herra sanoi minulle, että tämä tulee tapahtumaan hyvin pian. Neuvostoliitto valtaa ja miehittää Norjan pohjoisosat. Miehityksestä tullaan antamaan Euroopassa useita julkilausumia. Se tulee nostattamaan vilkasta poliittista keskustelua, mutta Jumala näytti minulle, ettei tilanteessa ryhdytä mihinkään toimenpiteisiin. Neuvostoliitto ottaa vallan Norjassa samoin, kuin se otti vallan Tšekkoslovakiassakin.

Sitten näky muuttui ja jouduin keskelle Eurooppaa. Seisoin, katsellen korkeaa muuria ja aloin vapista. Näin miten muuri alkoi horjua ja murentua. Luulin sen sortuvan päälleni, mutta Henki vei minut vähän kauemmaksi. Katsellessani muuria Herra ilmoitti minulle, että muuri edusti Itä-Saksan ja Länsi-Saksan välistä rajaa. Minä näin muurin kaatuvan, ja useiden tuhansien sotilaiden juoksevan kiväärit käsissään sen yli. Heitä seurasivat panssarivaunut ja motorisoidut joukot. Herra näytti hyvin selvästi, että kommunistit murtautuisivat muurin läpi ja miehittäisivät koko Saksan. Sitten kuulin kiväärien laukauksia ja rakettien räjähdyksiä. Jotkut näkemistäni ja kuulemistani asioista olivat pelottavia.

Herra näytti minulle myös, että Euroopassa syttyisi sota ja että Saksa olisi jonkin aikaa neuvostoliittolaisten miehittämänä. Näin myös, että muutkin kommunistiset maat tällä kertaa olivat mukana. Jumalan lapsia alettiin vainota. Tämä vaino ei ollut ainoastaan fyysistä kidutusta vaan myös henkistä. Jumalan kansaa ivattiin televisiossa samaan aikaan, kun Euroopassa puhkesi sota. Jumalan palvelijoista levitettiin valheita. Herra ilmoitti minulle näyssä, että Euroopassa syntyisi pula elintarvikkeista ja vedestä. Monista sellaisista tarvikkeista, joita meillä on nyt runsaasti, tulee jonkin ajan kuluttua olemaan pulaa.

Kun sota puhkeaa Euroopassa, tunnustetaan Brysselissä myös, ettei EEC (EU) voi enää toimia ja se lakkautetaan. Tämänkin Herra näytti minulle.

Herra ilmoitti myös, että sodan puhjetessa Euroopassa brittiläiset joukot vedetään Irlannista ja siirretään manner Eurooppaan. Herra sanoi, että kommunistit pääsevät valtaan. Kaikki Euroopan maat joutuvat mukaan tähän sotaan, mutta vain Saksa ja Norja miehitetään.

Euroopan sodasta ei tule kuitenkaan pitkä, sillä näin jotakin muuta alkavan tapahtua. Näin Neuvostoliitosta tulevan toisen sotajoukon, joka kulki kohti etelää Israelin vuorille. Tässä joukossa oli paljon ratsastajia ja heidän lisäkseen ja muita motorisoituja joukkoja. Se oli hyvin väkevä armeija. Jumala osoitti minulle, että Neuvostoliitto lähettäisi nämä joukot Israeliin. Juuri kun tuntui siltä, että joukot olisivat valmiit miehittämään Israelin, näin taivaan avautuvan ja valtavan suuren käden laskeutuvan alas. Se lankesi mahtavien Neuvostojoukkojen ylle lamaannuttaen ne täysin. Ja tuon käden, mahtavan Jumalan käden iskulla tuhottiin koko voimakas Neuvostoarmeija. Jumala on osoittanut suuren Rakkautensa Israelia, omaa kansaansa kohtaan. Jumala taistelee kansansa puolesta.

Tämän tapahtuessa näin, miten Euroopassa olleet venäläisten joukot siirrettiin nopeasti pois. Kysyin silloin: ”Miksi Herra?” Sitten minä näin näyssä kiinalaisten joukkojen murtautuvan Neuvostoliittoon rajojen läpi, heidän tunkeutuen syvälle maahan ryöstäen, tappaen ja hävittäen. Neuvostojoukot vedettiin Euroopasta pois taistelemaan kiinalaisia vastaan ja voittamaan ne.

Samalla alkoi Euroopassa tapahtua jotakin muuta. Elintarvikepula paheni ja veden tarve kasvoi kasvamistaan (onko käytetty atomiaseita?) Näin koko manner Eurooppa joutui suurten ongelmien eteen. Kun kysyin syytä Herralta, Hän sanoi: ”Tämä on minun tuomioni käsi, ja käytän parhaillaan näitä asioita vetääkseni ihmiset takaisin yhteyteeni. Aion painaa nämä kansat taas polvilleen.”

Näin kaikkivaltias Jumala aikoi tehdä.

Ja minä näin miten ihmeellisiä asioita alkoi tapahtua kaikkialla Euroopassa. Minä näin miesten ja naisten lankeavan polvilleen. Kaduilla, kodeissa, kaikkialla ihmiset huusivat Jumalan puoleen pyytäen apua ja laupeutta. Sain nähdä miten Jumala alkoi vastata ihmisten rukouksiin. Silloin sydämeni alkoi vapista ja henkeni laulaa ilosta.

Minä näin liekkien laskeutuvan alas taivaasta ja lankeavan kaikkialle Eurooppaan, jokaiseen maahan ja jokaiseen kansakuntaan. Jumala vastasi ihmisten rukouksiin.

Hän sanoi minulle, että Euroopan kansojen keskuudessa syntyisi ennen näkemättömän laaja herätyksen aalto. Mutta se ei syntynyt ihmisten voimasta vaan Pyhän Hengen työn ansiosta. Olemme puhuneet paljon tulevasta herätyksestä. Olemme ajatelleet siitä paljon ja kuvitelleet millainen se tulee olemaan. Mutta minä sanon teille, että kun Jumalan Hengen tuuli alkaa puhaltaa kansojen keskuudessa tapahtuu paljon sellaista, josta emme osaa edes uneksia. Jumala on kirjaimellisesti antava tämän ajan suurimman herätyksen aallon liikkua kansojen yli myrskytuulen lailla.

Näin tulen lankeavan maamme ylle. Tuli kuvasi sitä siunausta, jolla Jumala siunaa kansaa, joka vastaa Jumalan kansan rukouksiin. Herra näytti minulle myös jotain, joka järkytti minua syvästi. Kuvittelin nimittäin, että tämä herätys jatkuisi pitkän aikaa. Niin ei tule käymään. Herätys jatkuu aivan lyhyen ajan, ja katoaa yhtä nopeasti, kuin se on syntynytkin. Viimeisinä aikoina Jumala toimii nopeasti, ja siksi herätyskin on lyhytaikainen. Herätyksen saavuttaessa huippunsa näin jotakin, joka vaikutti lähtemättömästi sydämeeni. Taivaat alkoivat järkkyä ja aueta. Näin Herran Jeesuksen astuvan alas taivaasta (ei tule vielä maan päälle), ja samanaikaisesti tuhannet ja taas tuhannet ihmiset temmattiin yläilmoihin Herraa vastaan. Heidät temmattiin taivaaseen Herran yhteyteen, mutta monet jäivät jäljelle. – Jumala osoitti että tämä herätys merkitsi monien luopioiden kääntymistä uudelleen Jumalan luo, halleluja!

Seurakunnan ylöstempaamisen jälkeen – silloin ja vasta silloin – alkaa EEC (EU) toimia. Se uudistetaan ja sen toiminta aloitetaan uudelleen.

Sain nähdä jotain aivan erityistä, joka koskee EEC:tä. Jumala näytti minulle, että EEC ja Israel ovat erityisen hyvissä väleissä, ja tämän yhteisön piiristä nousee Antikristus. Hän joka hallitsee rautaisella otteella hetken aikaa (vaivan aika 42 kk ja vihan aika 42 kk).

En kuitenkaan toivo, että jäät todistamaan tämän ajan tapahtumia. Soisin sen sijaan, että jokainen teistä selvittäisi välinsä Jumalan kanssa juuri nyt, ollakseen valmis seuraamaan Jeesusta.

Älä siis odota, että tämä tapahtuu, vaan valmistaudu jo nyt sitä hetkeä varten jolloin Hän tulee. Ja odotus ajan voit viettää toimimalla siten, kuin Jumala haluaa sinun toimivan. Hän haluaa käyttää jokaista lastaan.

Jumalan lapsien on oltava jatkuvasti valmiit hengelliseen sodankäyntiin. Aina löytyy ihmisiä, jotka meidän on johdettava Jumalan luo. Tämän viimeisen herätyksen tullessa on jokaisen oltava valmis astumaan Jumalan palvelemiseen, johtaakseen kaikki pelastusta etsivät sielut pelastuksen omakohtaiseen kokemiseen.

David Wilkerson
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuosta näystä on jo paljon toteutunut ...
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen Johanneksen kirje 2
1. Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
2. Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
3. Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
4. Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5. Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
6. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
7. Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet.
8. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa.
9. Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
10. Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta.
11. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
12. Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.
13. Minä kirjoitan teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä kirjoitan teille, nuorukaiset, sillä te olette voittaneet sen, joka on paha. Minä olen kirjoittanut teille, lapsukaiset, sillä te olette oppineet tuntemaan Isän.
14. Minä olen kirjoittanut teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä olen kirjoittanut teille, nuorukaiset, sillä te olette väkevät, ja Jumalan sana pysyy teissä, ja te olette voittaneet sen, joka on paha.
15. Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
16. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
17. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
18. Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
19. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
20. Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.
21. En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.
22. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
23. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
24. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
25. Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
26. Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
27. Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
28. Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
29. Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä.

Pitäkää varanne, olkaa valveilla, sillä te ette tiedä milloin se aika tulee." (Mark. 13:31-33)
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ihana lukea Jumalan sanaa ilman selityksiä!
Leonard Ravenhill sanoi että näemme vielä ihmisen joka lukee Jumalan sanaa niin kuin se on kirjoitettu ja uskoo siihen julistaa sitä silloin uskonnollinen maailma hämmästyy" kIITOS SAARA!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuula1

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

voi kun kiva nähdä sinetin kirjoittelevan. tämä palsta ollut viimeaikoina niin hiljanen
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos!
Seurasin hiljaa tuskissani ja näin täällä tämän hädän ja ahdistuksen. Koin luovutuksen hengen ja näin kuinka foorumi teki hiljaista näivettymistä kohti kuolemaa. Minun oli pakko tulla ja yrittää vielä.
Äsken tuossa laitoin kaalilaatikkoa uuniin ja höpöttelin Jeesukselle näitä samoja asioita ja lauloin välillä tuota Bo Ruach Elohimiä Hänelle, korkeelta ja lujaa :)
Huomasin ja sanoin Hänelle ääneen, että kaikista oleellinen on täällä jäänyt unohtumaan, eli ihmisten hätä, rukoukset joita jotkut yrittivät väsyneinä tänne kantaa, mutta kukaan ei nähnyt ei kuullut, kun oli muuta "tärkeämpää".... Voi Herra, puhista tämä Foorumi, laitetaan puhdas liina pöydälle, sellainen puhtaan valkea, aloitetaan alusta ja nähdään se mikä täällä pitäisi olla se olennainen, Lähimmäisen Rakkaus! Herra sydämeni itkee Riemusta Sinun edessäsi, kuin Sefanjan sanoissa Sinä Riemuitset meistä ja Rakastat meitä, vielä enemmän kuin mihin me kyetään!!! Sinä olet RAKKAUS!!!
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
http://www.pelastussanoma.fi/Jeesuksen% ... 50x500.jpg

17. Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Sefanja 3.

Rakkaudesta sinuun: http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2003-11-17
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 23 Tammi 2018, 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... siksi tässä nyt kirjoittelen Pyhää Hengeä täynnä! :D
Sinettisormus

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuosta sanasta; RUACH, on tullut minulle voima sana; se tarkoittaa Jumalan Pyhää Hengeä.
Pari vuotta sitten, eräänä kesä aamuna kun heräsin, kuulin mies äänen laulavan minulle tuota Sanaa, niin kaunista Sanaa! Silloin en ollut koskaan sitä enemmin kuulut enkä nähnyt, enkä tiennyt mitä se tarkoittaa, eikä kukaan osannut sitä minulle suomentaa.
Vääriä yrityksiä kyllä tuli. Vasta noin reilu vuosi sitte sain ymmärtää mitä tuo sana tarkoittaa ja sain todeta siinä samalla, että Jumalan Henki oli laulanut minulle. Samoihin aikoihin näin tuon kirjoitus merkin näkynä, joka tuossa yllä on; JUMALAN PYHÄ HENKI!
Käytän nykyään sitä rukouksissani ja saatan laulaa sitä, niin kuin minulle laulettiin.
Joulun alla kun suruissani lähdin täältä, oli se niin rankka isku, että taisin saada jonkin asteisen pienen sydärin. Olimme mieheni kanssa kauppa matkalla, kun tuo tunne tuli autossa. Kirvelevä kipu levisi kaulasta päälaelle ja samalla rinnasta puristi, stressin aiheuttama paine sai sen aikaan. Istuin autossa hiljaa, enkä puhunut miehelleni siitä, vaan ajattelin: että joko nyt lähdettään?"
Hoin mielessäni apua Jeesuksen Kristuksen nimeen , mutta tuntui ettei apua tullut, mutta sitten hiljaa mielessäni aloin laulaa tuota RUACH sanaa ja en kerinnyt sitä ajatella kuin pari kertaa ja puristus lakkasi.
Joten, tänään se on minun voima Sanani, jota tänäänkin olen tässä laulellut .... :D
Tuula1

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tämä wilkerson, jonka näyt toit tässä esille, on kyllä ainut jenkki profeetta, jota arvostan. puhuu puhdasta Raamatun sanaa, eikä hapuile ylimääräistä ja tee omia tulkintoja.maailma pimenee kokoajan lisää ja lisää.huomaatteko tämän pimeyden ympärillä? Jeesus on ilmestynyt minulle monasti nykyään. töissä yhtenä yönä näin että eteeni levitettiin sellanen niinkuin kukkakesämekon kaavalla oleva häävaate. se oli minun häämekko. kohta viereeni tuli Jeesus, jonka melkein sain omin korvin kuulla, kun Hän sanoi minun nimeni. odotan enää sulhaseni saapuvaksi. en silti ole heittänyt kinttaita nurkkaan, sillä lutherkin sanoi, että vaikka huomenna olisi maailman loppu, niin tänään istuttaisin omenapuun.
Tuula1

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jeesus ompi meidän kaikkien uskovien Herra ja sitä jaksan ylistää tuollakin Facebookissa kaiken muun ohella. hyvä, ettei sinulle huonommin käynyt Sinetti siskoseni. Jeesus auttaa oli hätä mikä tahansa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4805
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Wilkerson =Pohjolasta alkaa muutos =Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos tästä Wilkersonin sanasta, erittäin voimallista, enkä epäile hetkeäkään etteikö tämä tulisi tapahtumaan. Ja pimeys on todella ympärillä, niin kuin Tuula sanot, minusta se on viime vuoden aikana päässyt valloilleen, tuo tunne.

Kuinka kauan Herra? Tule silti, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin