Profetia 14.10.2014

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Juhani

Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Tämä on mielestäni totta ja hyvä profetia. Kiitos ja kunnia Jumalalle!

https://youtu.be/wPH7zucwoRE
Juhani

Re: Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Markus Esan profetia 14.10.2014
Katso Minä luon uutta, Minun taivas ja maa tulee järkkymään. Kaikki tulee tapahtumaan Minun voimastani. Kaikki tämä on hyvin lähellä. Siksi on valmistauduttava.
On asetettava asioita tärkeys järjestykseen. Tiedän että toiset nauravat ja pilkkaavat, mutta monet odottavat. Älkää tuhlatko aikaanne turhuuksiin, vaan taistelkaa loppuun asti lujina ja olkaa raittiit.
Pian koittaa aika jolloin monet omani kompuroivan ja kaatuvat. Kaikki näyttää nyt hyvältä, mutta se tapahtuu yhtäkkiä. Tulette näkemään paljon pahaa, pimeyttä, tuskaa ja pelottavia asioita.
Minä teen paljon ihmeitä ja suuria voimatekoja kauttanne, kun kuljette Minun teitäni. Eläkää, uudistukaa, vahvistukaa ja olkaa raittiit. Katkokaa kaikki synnit ja tuokaa ne valoon.
Vahvistan jokaista ja uudistan jokaisen, joka tahtoo olla nöyrä edessäni. Tuokaa rukouksessa asioita eteeni, niin Minä autan. Älkää pelätkö, sillä Minä olen voittanut maailman ja Minä olen teidän turvaamme ja tukenne.
Rakkaudessa ei ole pelkoa, sillä täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelko on vihollisen ase numero 1. Hylätkää asiat jotka sitä aiheuttaa. Riisukaa kaikki pahat ajatukset, sanat ja teot jotka aiheuttaa pelkoa. Rakkaus voittaa pelon.
Pukeutukaa vilpittömään rakkauteen ja hylätkää entinen. Minä puen teidät uudestaan ja riisun entiset pois. Annan teille uuden puvun ja luon uutta teissä. Hylätkää katkeruus ja viha ja olkaa yhtä.
Minä tunnen teidät ja kipunne ja murheenne. Annan teille uuden voiman ja ilon kun hylkäätte menneet. Älkää enää katsoko taaksenne vaan eteen, Minuun.
Katson kullekin oman tehtävän, ja varustan jokaisen sen mukaan. Lahjani ovat minun jotka vaikuttavat teissä. Älkää kerskatko niillä, älkää laittako niitä eri arvoon.
Kääntäkää uusi lehti elämässänne ja ottakaa sanani todesta. Kantakaa toistenne kuormia ja vahvistamaan toisianne. Olkaa iloisia ja pyrkikää elämään sovussa. Minun tielläni on monia vaaroja ja esteitä, mutta opetan jokaisen omani kiertämään ja pääsemään niiden ohi.
Joskus väkisinkin kuitenkin kompastutaan ja kaadutaan. Silloin nostakaa toisenne ylös. Minun apuni tulee ajoissa, mutta ihminen ei sitä aina halua, ymmärrä tai huomaa. Tahtoni on ettei yksikään kaatuisi, vaan vaikka hoiperrellen kulkisi eteenpäin.
Kääntäkää kasvonne minun puoleeni, niin minä annan teille levon. Pitäkää mielenne valppaana ja nöyränä. Älkää pitäkö mitään omananne, vaan luopukaa kaikesta. Sotikaa pimeyden voimia vastaan uskossa lujina.
Monet peljästyvät ja kaatuvat. Se on kauhea, paha ja pelottava asia. Se tulee arvaamatta kuin onnettomuus. Annan monille tämän tiedon ja se leviää ihmisten keskuudessa, mutta silti se yllättää.
Täyttykää Minun voimallani ja rakkaudellani jotta kestätte. Nostakaa päänne ja vahvistukaa. Kaikki on minun kädessäni ja sallin asioita tapahtuvan. Mitään ei tapahdu ilman sallimustani.
Kuljetan teidät sinne minne tahdon jos tahdotte. Olen apunne ja turvananne, eikä kukaan voi teitä vahingoittaa. Tahdon että valmistauduttu ja olette valmiina. Kaikki tapahtuu nopeasti, ja silloin ei enää ole aikaa valmistautua. Nyt on sen aika.
Anna tämä sanoma jokaiselle tiedoksi. Levittäkää sitä ahkerasti. Käykää eteeni ja puhdistautukaa.
Maaret

Re: Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tämä on toteutunut ainakin siltä osin, että pahuus saapui Suomeen syksyllä 2015, alla vuosi sen jälkeen kun tämä sana on tullut.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kyllä tämä Markuksen profetia puhuu ihan jostain muusta kuin vuoden 2015 maahanmuutto tulvasta. Ennemminkin se viittaisi johonkin megaluokan luonnonkatastrofiin, tai sodan alkamiseen vihollisen yhtään etukäteen varoittamatta.

Itse pidän todennäköisempänä esim. meteoriitin, tai useidenkin, maahan iskeytymistä tai sitten suuren luokan maanjäristystä. Mutta, tämä ainoastaan omaa ajattelua, tuntemuksia, ei etukäteistietoa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja Maaret »

niin jos ei näe kauheana sitä että lapsia raiskataan ja naisia tapetaan kadulla niin toki sitä ei koe että "se tapahtuu yhtäkkiä. Tulette näkemään paljon pahaa, pimeyttä, tuskaa ja pelottavia asioita."
Mun mielestä on erittäin karmeaa, että lapsi raiskataan oman kerrostalonsa pihalla. Se yksin riittää minulle toteamaan että "se pahuus saapui yhtäkkiä ja koettelee uskoa".

Mutta toki se voi tarkoittaa jotain vielä kamalampaa jota on odotettu jo ainakin 40 vuotta....
Maaret

Re: Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Oikeastaan tuo AOn kommentti selittää hyvin miksi uskovatkaan ei tee parannusta mistään pahuuksistaan. Ei yksinkertaisesti koeta mitenkään kauheaksi näitäkään tuomioita mitä jo nyt maahamme on tullut.... :(

Kuinka kova on kansan sydän joka nöyrtyy vasta kun pommit putoaa taivaalta?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia 14.10.2014

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

"Minun taivas ja maa tulee järkkymään. Kaikki tulee tapahtumaan Minun voimastani."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin