Tukholman profetian profeetta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Pyros

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Mat.7:13-14,21
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. "

Mark. 13:7-8
"Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua. "

Luk.21:28
"Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

Mat.7:24-27
"Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."

Minun tieni, eivät ole teidän teitänne, mutta joka turvaa Minuun ja pysyy Minun Sanassani, hänellä on leipää ahdistuksen keskellä ja hänellä on lepo minun Sanassani, sanoo Jumala, sillä eikö teidän päivänne ole minun kädessäni sanoo Herra. Enkö Minä ole Jumala ahdistuksen päivinäkin?
Uusiluomus

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Minä uskon että tämä Tukholma profetia toteutuu ja ihan lähiaikoina
Uusiluomus

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Jotain tapahtuu USAssa ja sen seurauksena Venäjä lähtee liikkeelle ja Suomi toimii kauttakulku maana ja puskuri vyöhykkeenä, lähteekö Venäjä ryöstämään Israelin öljyjä ja kuolleen meren mineraaleja vai mitä sitä en tiedä, mutta amerikka ei tule apuun ei Suomelle eikä Israelille sillä siellä on omat ongelmansa sillä hetkellä
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Suomessa on löydetty alkuaineita, jotka ovat kaikkien maiden himoitsemia, mm. Lithium. Venäjä varmasti haluaisi ne itselleen, jos uskaltaa Naton takia tulla Suomeen. Suomeahan se ei sinänsä pelkää, vaan seurauksia. Mutta jos USA kyykkää pahemman kerran, niin mikä estää enää, ei mikään. Siinä kohtaa maamme on todellakin vaarassa.
Vastaa Viestiin