Tukholman profetian profeetta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Buddy

Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Buddy »

Ajattelin että tänne voisi kerätä tietoa Tukholman profetian profeetasta.

Tässä linkki niille jotka eivät siitä viellä oikeen mitään tiedä: http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm
Buddy

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Buddy »

Tässä olisi nyt joitakin mitä äkiseltä keräsin netistä

Rik Hanskin sanoma tulevasta Suomen profeetasta
Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.
Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.
Luin jotain, että joku kutsuu jo itseään, että hän on se profeetta, mutta ei ole.

Uskovan naisen saamasta sanomasta 7.8.2008
Sitä ei kuitenkaan tämä kansa tiedä eikä myöskään karhu tiedä, että tämän kansan keskellä asuu leijona, joka on kruunattu Juudan kuninkaan kruunulla, jonka suonissa virtaa Jumalan omaisuuskansan veri ja joka on pyhitetty Herra Sebaotille.

Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006
Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"
Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.
Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.
Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."

Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978
Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

Aino Kassinen
Menen nyt pääasiaani eli Suomen tulevaan kohtaloon, joka ei ole vielä toteutunut. Aino Kassinen sanoi em. kirjassa sivulla 144: “Aikanaan valo nousee kuitenkin pohjolasta kansoille ja kansakunnille. Silloin Suomella on tärkeä asema, koska se alkaa Suomesta: Suomi on valittu maa ja myöhemmin tulevat muut pohjoismaat mukaan.
Tämä profetia koskee tuota miestä.
Muuta merkkiä hänestä ei ole annettu kuin, viestit joidenkin ihmisten kautta.

Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012
Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni. Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

Hilja Aaltonen
Minulle on näytetty kaksi miestä - en ole nähnyt kasvoja, vaan niskat - jotka Jumala ottaa huutavan ääneksi Suomessa.
Se on ihana aika, ei pitkä mutta väkevä ja raitis. Odotan, että se alkaa armolahjojen kentästä. Ei hurmosliikkeenä, vaan hiljaisena ja jykevänä, Jumalan sanan mukaisena. Sairas paranee kesken evankeliumin saarnan pyhässä vakavuudessa ja me näemme ihmeitä.
- Odotan, että se alkaa kirkon, kansanlähetyksen piiristä. Silloin olisi se väärän pelko pois ja ihmiset uskaltaisivat tulla. Kun siellä alkaa elävä evankeliumi kuulua ja kaikua, se kokoaa koko Jumalan lauman. Ei siinä elävässä uskossa ole minkään kirkon leimaa, Golgatan leima vaan.

Joku jossakin kirjoitti 27.2.2013 12:19
"Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!
Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.
Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."

Tauno Rantalan saamasta sanomasta 2.4.2003
Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.

Moderaatio: koostin hieman hajalla ollutta materiaalia
Sinettisormus

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:idea: Kiitos Buddy!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä voin kertoo myös erään profetian joka tähän asiaan liittyy profeetan alkuvaiheista, jolloin hän "kaatuu sokeana" kuin Saul Tarsolainen, josta tuli Paavali. Sekin on tullut yhtäkkiä ulkopuolisen ihmisen minulle tuomana ja kun tiedän tämä tapauksen, niin osaan hyvin kuvitella.
Tuossa yllä kerrotaan millaiseksi tämä itsensä kokee, astioista halvin, kovan koulun käynyt jne. ja tosiaan tuo on täysin totta. Tämän miehen vaimo on kuollut hänen käsivarsilleen, joka syykin on selvä miksi näin kävi. Siellä on ollut muuta kaikkea syyllisyyttä jne. joka liittyy mm. hyvin likaisiin aviorikos asioihin. Tämä mies on asunut erämaassa tosi kauan, yli 20 vuotta ihan fyysisestikin ja hänestä piti tulla joskus luonnonsuojelupuistonvartija tms.

Profetia menee näin: Tämä kaveri oli mennyt hissin jossa tämä syyllisyyttä poteva mies oli mukana ja kolmas oli joku pitkä sotilaspukuinen suoraselkäinen mies. Tämä ko. profeetta seisoi pää painuksissa ja selkä köyryssä kuin odottaen tuomiota. He ajoivat yhdessä kolmanteen kerrokseen, jossa oli iso pylvässali, jossa jokaisen pylvään kohdalla oli joku tuomari. Salissa käsiteltiin aviorikoksia ja muita rikoksia. Lopulta kaikki totesivat että tapauksessa on syyllinen olemassa mutteivät osoittaneet sormella ketään varsinaisesti.
Sitten he palasivat hissiin, takaisin alas, jolloin tämä itseään häpeilevä mies romahti, hän valahti ihan harmaan valkoiseksi ja oli hädin tuskin hampaiden välistä saanut sanotuksi, minä olen se syyllinen ja samassa hänen koko suolistonsa petti ja kaikki uloste tuli housuun ja polvet notkahtivat ja hän putosi tämän unennäkijän jalkojen juureen.
Sitten nämä sotilapukuinne pitkä mies ja tämä unennäkijä kahdestaan auttoi miehen haisevasta hissistä alakerrasta ulos. Tähän uni päättyi.

Älkää kysykö miksi tämä uni kohdistuu tuohon mieheen!?! Mutta kun tarkemmin asiaa kuulin ja sitä puntaroin, niin varmaan tuo on täysin totta. Kaiken lisäksi kun katsoo sitä miten Saul Tarsolainen itsensä koki sen jälkeen mitä hän oli tehnyt, niin voin sanoa että ei ollu kivaa.

Lisään vielä sen että yleisesti kun sanotaan Pohjolan Suuri profeetta, suuri Jumalan mies ja Elian ja Mooseksen hengessä, niin siitä saa hurskaan ja hirmuisen ylevän vaikutelman. Tämä on harhainen ansa ihmiselle. Nöyryys tulee kun toteaa itsensä astioista halvimmaksi, kuten yllä profetia kertoo. Tuo suuruus tulee vasta kun ihmiset hänet korottaa sellaiseksi.
Tämä on kauhea ansa näille posttribulationismiin uskoville, jotka aikovat jäädä Jeesuksen tuloon asti. He luulevat että tämä Pohjilan profeetta on joku suuri Jumalan mies jo tänään ja monesti katsovat vielä kunnianhimoisena peiliin, että olenko se minä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tukholman profetiassa tarkoitettu profeetta on tänä päivänä sellainen, ettei hän tiedä uskooko Jumalaan, Jeesukseen tuskinpa koska hän ilmesiesti vihaa tänä päivänä kaikkia meitä ns. "fundiksia". Hänen vaimonsa kuoli tämän syliin, jonka kanssa he kävivät vielä jossain vapaakirkon rukoustilaisuuksissa mutta kun kaikki oli ohi, niin tämä mies katkeroitui. Näin olen asiasta kuullut ja osin oletan sen menneen.
Sen jälkeen tämä henkilö on heittäytynyt enemmän tai vähemmän huonoon elämään, vaihtanut naisia tuon tuosta, jopa niin ettei mennyt kuolleen vaimon kuolemasta kuin pari viikkoa, niin uusi oli jo kierrossa.
Ehkä tämä menee liian henkilökohtaisuuksiin, mutta tästä voitte saada käsityksen siitä, ettei täm äpohjolan profeetta todellakaan ole uskova tällä hetkellä, puhumattakaan rukoilevasta uskovasta, kaikenhuipuksi puhumattakaan että olisi jo nyt joku tunnettu siveellinen sananjulistaja.
Näistä syistä tiedän että tämä mies on tosiaan astioista halvin, vaan vasta sitten kun tämä eskaloituu.

Kirjoitin hänelle osapuilleen näin että elä elämääsi nyt siihen peäivään asti, kun näet näiden asioiden alkavan tapahtua, mistä sinulle nyt olen kertonut mutta kun huomaat että se päivä on tullut, kun kuulet uutisista että kaikki tosiuskovat ovat kadonneet ja kaikki kehitysvammaiset ym viattomat lapset, niin silloin sinun aikasi on tullut. Mene sinä päivänä metsään, ota Raamattusi ja nämä kirjoitukset ja mene eräkämpällesi ja eristäysy. Lue ja rukoile paljon, äläkä välitä miten maailma makaa, vaan tee näin. Sitten kun on noin 40 päivää kulunut, hyökkää koko saastainen henkimaailma kimppuusi, voitat ne rukouksin ja silloin tiedät että olet valmis. Mene, ala julistaa lähimmästä kylästä ja omaisistasi alkaen ja ala kastaa heitä ISän Pojan ja Pyhäne hengen nimeen ja kerro heille, ettei Jumalan armo ole vielä ohi, vaan uusi tempaus on tulossa muuataman rankan vuoden päästä.
Buddy

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Buddy »

Pystytkö Jarmo kertoo miten Ari sana tuli sulle mieleen tästä profeetasta ? Koitko sen jotenkin jne jne
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siksi että tiedän kuka hän on... olen, eli tunnen hänet. En kovin hyvin mutta tunnen. Sana Ari on vieläpä Hebreaksi leijona.
Olisi aika vaikeaa uskoa ja lähettää jollekin oudolle intuitiopohjalta sellaista tekstiä, jollei siinä ole jotain sellaista, joka hänetkin laittaa tallettamaan tuon nipiun. Hän tallettaa sen koska hänkin tuntee minut, kun taas jos sen olisi lähettänyt "joku hörhö" niin se menisi heti roskiin.
Kyllä lähtökohta on se että kumpikin tietää että toinen on olemassa ja on muistikuva siitä, millainen hän oli, vaikken ole nähnyt Aria vuoden 2005 erään hautajasiseremonian jälkeen, jossa molemmat olimme.
Minulla ja Arilla on jopa erityisen voimakas keskinäinen kokemus uhkatilanteesta, jonka me klaarattiin hienosti yhdessä. Vuosi oli varmaan jotain -89 tai sellasta. Asuin nimittäin Lapissa 12 vuotta ja olin naimisissa, jossa tämä henkilö tuli sen kautta tutuksi. Emme me olleet mitään kavereita, vaan tunsimme toisemme ex. vaimoni siskon kautta.

Mutta yhtä kaikki, voitte olla varmoja että epäilen itseänikin yhtä paljon kuin joku muukin. Tämä on raskasta miunulle, enkä minä ole tätä halunnut taakakseni. Uskokaa minua edes tämän verran ja ehkä ymmärrättekin täällä minua kun ei ole nämä pilkkaajat keittämässä omaa soppaa.
Buddy

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Buddy »

Kyllä mä uskon jollakin tavalla, mutta aina sitä astian makua mietin kaikissa asioissa miten se on vaikuttanut jumalan ilmoitukseen. Saa nähdä millainen kokonais kuva tulee lopulta kaikesta ja mitä olet kokenut jne jne, kun profeetta ilmestyy.
Uskon että silloin asiat tulee loksahtamaan paikalleen ja kaikki ymmärtää vasta sen jälkeen kokonaiskuvan kaikista profetioista
liityen suomen profeetaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No sen astianmaku ei voi olla mahdollista jos kyseessä on joko/tai eli onko tämä vai eikö ole. Katsos kun minun tehtävä ei ole kehua häntä maasta taivaaseen minään, eikä oikeestaan mitään sen erikoisempaa muutakaan. Tehtäväni oli vain antaa parametrit, kuka mitä ja milloin. Eli kun hän ilmestyy pystymetsästä, niin hänen ei tarvitse tulla kuin pystymetsästä. Ymmärrät mitä tarkoitan. Itseasiassa tuossa oli yllä hineo profetia:

"...mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä...."
Buddy

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Buddy »

Joo, sen näkee sitten kaikki
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Buddy kirjoitti:Joo, sen näkee sitten kaikki
Heh joo... en oo katsomassa :) onneks.
Buddy

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Buddy »

miks et ?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uskon posttribulationismiin joka tarkoittaa Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. 1. Tess. 5:6-10 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit. Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat. Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

Herätys alkaa vasta tempauksen jälkeen, jossa aion vahvasti olla mukana. Ilman tempausta ei herätys koskaan voisi alkaa. Se on kuin katalyytti jota ilman ei mitään tapahdu.
Pyros

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Pyros »

-jarmo- kirjoitti: 14 Maalis 2016, 10:53 Uskon posttribulationismiin joka tarkoittaa Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. 1. Tess. 5:6-10 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit. Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat. Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

Herätys alkaa vasta tempauksen jälkeen, jossa aion vahvasti olla mukana. Ilman tempausta ei herätys koskaan voisi alkaa. Se on kuin katalyytti jota ilman ei mitään tapahdu.

Itsekin halusin pitkään uskoa prettribulationismiin juurikin tuon Ilm. 3:10 johdosta, mutta nyt täytyy Jarmoakin palautella sen verran maan pinnalle ja kysyä, että onko tullut huomattua ristiriitaa itse profetian suhteen, sillä profetiassa selkeästi sanotaan seuraavasti: "Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani ja morsian ottaa vastaan Sanan kuuleviin korviinsa." Eikö tämä selkeästi ilmoita, että morsian olisi edelleen maan päällä, kun profeetta toimii? Tällöin morsiammen ylösotto ei voisi tapahtua ennen suurta herätystä.

Onko nyt siis kyseessä Sanan tulkintavirhe yleisemminkin vai onko kyseessä mahdollisesti väärä profetia? Kumpi on todennäköisempää?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pyros kirjoitti: 16 Marras 2019, 20:00 Itsekin halusin pitkään uskoa prettribulationismiin juurikin tuon Ilm. 3:10 johdosta, mutta nyt täytyy Jarmoakin palautella sen verran maan pinnalle ja kysyä, että onko tullut huomattua ristiriitaa itse profetian suhteen, sillä profetiassa selkeästi sanotaan seuraavasti: "Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani ja morsian ottaa vastaan Sanan kuuleviin korviinsa." Eikö tämä selkeästi ilmoita, että morsian olisi edelleen maan päällä, kun profeetta toimii? Tällöin morsiammen ylösotto ei voisi tapahtua ennen suurta herätystä.

Onko nyt siis kyseessä Sanan tulkintavirhe yleisemminkin vai onko kyseessä mahdollisesti väärä profetia? Kumpi on todennäköisempää?
Aika hyvä huomio mutta ongelma on siinä, että profetia on aina vajavaista, eikä termit varsinkaan ole ne, joissa profeetta tajuaa puhua oikeista asioista. Nimittäin Ilm. 3:10 ei suinkaan puhu Suomesta nousevasta profeetasta, sen enempää kuin että morsian ottaa tämän lopunajan sanoman vastaan. Vaan morsian on ollut maan päällä siitä saakka, kun Jeesus lähti. Mutta lopunajan häävieraat ottavat sen sanoman vastaan. Tämä on jopa hyvin loogista siksikin, koska mehän kaikki tiedämme jo nyt, että meitä ei loipunajan herätys ole edelleenkään koskenut.
Pyros

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Niin, mitä sitten voimme itse profetiasta ammentaa lisää lopunajan herätykseen liittyen, jos siis uskomme sen olevan oikea. Profetiassa mainitaan myös kolmas maailmansota ja tätähän ei ole vielä tapahtunut, mutta voidaan olettaa, että tuollainen kuvailtu miehitys tapahtuisi sellaisen syttyessä tai sen aikana. Yksi merkittävä kiinnekohta Raamattuun on; Koiniks-mitta nisuja tulee maksamaan denarin ja kolme koiniksia ohria denarin, mutta öljyä ja viiniä ei turmella. Sama ilmoitus löytyy Ilm. 6: 5-6 kolmannen sinetin avaamisen ja mustan hevosen lähdön yhteydessä. Tämän perusteella mainitun profeetan toiminta-aika ajoittuisi johonkin toisen ja seitsemännen sinetin välille olettaen, että toinen sinetti ja tulipunainen hevonen kuvaavat kolmanteen maailmansotaan johtavaa tapahtumaketjua.

Itse uskon, että profetiassa mainittu "morsiamen merkki" on se varsinainen ylösotto, mikäli siis uskomme profetian termistön olevan totuuden mukainen. Tämä tapahtuisi kuudennen sinetin jälkeen ja päättäisi oman käsitykseni mukaan myöskin seurakunta-ajan käynnistäen samalla Danielin viimeisen vuosiviikon 7-vuotisen ajanjakson.

Kuten profetia mainitsee; aika on lyhyt, joten kaikki sinetit tapahtuisivat tämän perusteella varsin nopealla aikataululla. Kysymys kuuluukin, voisiko tällainen suuri herätys koskaan edes tapahtua ilman suurta ahdistusta ja mikä olisi kristityksi itseään kutsuvien rooli sellaisen ahdistuksen aikana? Sekö on tärkeintä, että oma nahka pelastuu vai se mitä saa aikaan leivisköillään? "Minä otan teistä paljon, paljon. Minä halajan paljon enemmän morsiameen, kuin mitä siellä nyt on. Sillä ei ole Minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra Herra."
Pyros

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Ilmestyskirjan 15 luvun 2 jakeessa viitataan uskoakseni sitten häävieraisiin, jotka otetaan ennen vihanmaljojen vuodatusta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tukholman "profetia" on sielullista huuhaata.

Linkin takaa löytyvät YouTube-videot 2kpl, yhteensä yli tunti. Sekin jo kertoo että kysessä on ihmisten omia tuntemuksia eikä Jumalan antama ilmoitus.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 17 Marras 2019, 10:59 Tukholman "profetia" on sielullista huuhaata.

Linkin takaa löytyvät YouTube-videot 2kpl, yhteensä yli tunti. Sekin jo kertoo että kysessä on ihmisten omia tuntemuksia eikä Jumalan antama ilmoitus.
Pahoin pelkään ja kaikella kunnioituksella hyvä AO, että kaikesta voi tehdä tällaisen mielipiteen. Ei ole olemassa teoriaa, joka on selvästi faktaa. Siksipä meille Raamattu opettaa, että uskosta te myös profetoitte. Uskosta me myös uskomme ja Raamattu kehottaa punnitsemaan ja pitämään mikä hyvää on. En minä haluaisi alkaa tuomitsemaan, koska jonain päivänä huomaat ehkä tuominneesi Pyhän Hengen ilmoituksen. Et todellakaan haluaisi niin käyvän. Siksi kannattaa profetoihin ottaa kunnitus, aivan kuten Raamattu senkin opettaa. Älkää halvekusuko mitään profetiaa!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tukholman profetian profeetta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Siis syytät minua " vaivihkaa" Pyhän Hengen pilkasta ! Kiitos paljon.

Vastaat itse sanoistasi Jumalalle.

Ps. En todellakaan usko Jumalan, eli Pyhän Hengen, ilmoittaneen tuota " tukholman profetiaa ".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin