valkoisiin puettu

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Tuula1

valkoisiin puettu

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

koin viime yönä erittäin todentuntuisen näyn. iltayöstä olin nukahtanut tuohon olohuoneen sohvalle ja sitä ennen muistan kun laitoin säleverhot kiinni viereiseltä ikkunalta. olin nukahtanut ja muistan kun näin uni näyn, että yhtäkkiä aloin kohota maasta ja minun seurassa olevat koirat jäivät ihmettelemään kun nousin ylös. se oli siis ylöstempaus kyseessä. tuossa unessa luulin, että lähdin lentoon lentokoneella, mutta ei se sitä ollut, koska nousin kohtisuoraan ylöspäin. no. heräsin tuosta unesta ja huomasin, että joku oli aukaissut säleverhot. kysyin mieheltäni, että oliko se aukaissut verhot auki, jota hän ihmetteli ja sanoi, että ei ollut aukaissut. muistin myös erään uskovan sanoneen, että Jeesus tulee idästä päin. kysyin mieheltäni, mikä ilman suunta noiden ikkunoiden takana on, johon hän sanoi, että itähän siellä on.se vahvisti minua, että enkeli oli avannut nuo säleverhot.no sitten minua väsytti jo niin paljon, että menin nukkumaan samantien. olinhan nukkunut 2-3 tuntia tuossa sohvalla. yöllä heräsin, kun koin liikettä ympärilläni pimeässä. katon rajassa näin vain kultaisia hippuja jotka liikkui. koin että nuo hiput olivat jostakin isommasta kohteesta näkyviä, esim vaikkapa enkelin siivistä lähteviä näkyjä. tunsin pelkoa,mitä ne olivat, jolloin sain sanat, että kiitä vain Jeesusta. no aloin kiittämään, oska niinhän sana sanoo, että kiittää joka mutkassa Jeesusta. tunsin, kuinka päälleni puettiin hengessä valkoiset vaatteet ja sain kruunun päähäni. toisakseen koin, että silmäni ei noiden vaatteiden loistetta kestä, koska niin kirkas se oli. kiitin Jeesusta noista vaatteista ja todella luulin, että ylöstempaus on siis nyt sillä hetkellä. ei kuitenkaan mitään tapahtunut ja olinkin jo nukahtanut. aamulla heräsin ja netistä jo luinkin, että putin käskee maansa yrityksiä valmistautua sotakalusto tuotantoon.Raamattu sanoo, että Jumala ottaa poissa vanhurskaan pahaa näkemästä. olemme ylöstempausta lähempänä kuin koskaan aiemmin.olikohan tuo tammikuu, josta Jarmo puhui kerran mahdollisena ylöstempaus kuukautena.
Sinettisormus

Re: valkoisiin puettu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula siskoni , että jaoit tämän, se lohduttaa Herraa odottavaa!
Tule Jeesus pian! Maranata!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: valkoisiin puettu

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Tuula unestasi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin