Näky - Vaatteita maassa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tuossa aamulla herätessäni, ennekuin kerkisin aloittaa edes rukoustani näin kuvan, joka oli selkeä piirteinen.
Silmieni eteen avautui kuvan täydeltä, maassa olevia erilaisia vaatteita, sikin sokin. Ne peittivät sen maan mihin ne oli jätetty/ jäänyt.
Sitten tuota kuvaa zuumattiin kauemmaksi ja se jäi minulle nääkyviin samanlaisena, mutta pienempänä kuvana jonka reunatkin näin, oli kuin olisin katsellut nyt noista vaatteista otettua valokuvaa ...

Kysyin Herralta mitä tämä tarkoitta: "Vahvista tämä minulle"!
Sitten näin himmeän kuvan Jeesuksesta ristillä ja tuokin näytti, että risti jossa Jeesus oli, makasi maassa ... ajattelin, että kun tuo kuva oli himmeä, Jeesuksesta ristillä, tarkoitti se sitä, että tämä on kauan sitten tapahtunut ja ilmoittaa meille tänäänkin: "Seon täytetty".

Ihmettelin mitä tämä on, sillä siitä ei avatunut mitään Raamatullista. Kohta kuitenkin mieleeni nousi ajatus, ehkä se annettiin minulle.
Nuo vaatteet maassa ovat niiden maalliset vaatteet, jotka Jeesus tulee PIAN hakemaan, ylös temmaten. Tuo kuva täytti terävästi katsanta alani, eli se voisi olla todella PIAN. Kohta näin sitten tuon jälkeen kuvaa zoomattii pieneksi valokuvaksi eteeni, joka voisi olla tuon ensimmäisen kuvan, jälkeinen hetki, kun jälkeen jäävät jäävät ihmettelemään tilannetta ja media täyttyy kuvista, joissa on nuo maahan jääneet vaatteet ...

koetelkaa ...

Siunausta päiväänne! Katsokaa vain Herramme kasvoja, Jeesuksen Kristuksen kasvoja!
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Marras 2017, 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mun kotini Taivaassa ihana on : https://www.youtube.com/watch?v=LfoPlMWyp54
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN AMEN AMEN!!!! HAlleluja, Jeesus... TULE HERRA JEESUS!!!
sisar

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja sisar »

Totisesti AAMEN!
Kiitos Herralle näystä ja kiitos Sinetille, kun jaoit sen meille rohkaisuksi!
sisar

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sinetti, mainitsit veljesi saaneen sananpaikat Jesaja 61 ja psalmi 24.
Näkyjä on viime aikoina ollut myös puista. Näihin liittyen otan tuosta Jesaja 61 muutaman jakeen tähän.

Jes 61: 1-3:
1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia, 3 panemaan Siionin murheellisten päähän-antamaan heille-juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.
Jes 61:10 Minä iloitsen suuresti Herrassa, minun sieluni riemuitsee minun Jumalassani, sillä hän pukee minun ylleni autuuden vaatteet ja verhoaa minut vanhurskauden viittaan, yljän kaltaiseksi, joka kantaa juhlapäähinettä niinkuin pappi, ja morsiamen kaltaiseksi, joka on koruillansa kaunistettu.

Maranata. Herramme tule!
Sinettisormus

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta sisar!
Tuo puu näkyni vähän aikaa sitten:

31.10.2017.
Tänään, rukouksessa ja Herran läsnä olossa, näin 2 kuvaa. Olivatko ne näkyjä, en tiedä, mutta koetellaan:
1. Näin paljon puiden latvustoja jotka huojuivat tuulessa. Ne olivat tuuheita ja terveitä latvustoja jotka olivat lehtipuita, täydessä lehdessä.
2. Näin jonkin puualustan, laudan. Oliko se lattiaa vaiko vanhaa siltaa, en tiedä, siitä näytettiin vain palanen. Tuo puu oli jo hyvin vanha. Siinä oli ammottava aukko ja aukon reunat olivat aivan lahot ja säleiset. Se oli aikansa elänyt.

Kristuksessa ja Pyhän hengen tuulessa olevat olevat ovat Eläviä, kun taas yksin ilman Jeesusta on kuin kuollut puu, jota synti turmelee.
Sinettisormus

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään aamu rukoukseni jälkeen näin kuvan, jossa oli 2 sellaista pientä, läpinäkyvää pussia, mitä kaupoista saa kassoilta. Molemmat oli täytetty jollain roskalla ja sitten heitetty pois, turhaksi käyneenä.
Koen että nämä ovat joillekkin tai jollekin.
Jokin turha poistuu jonkun elämästä.
Sinettisormus

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuohon äskeiseen näkyyni, sopii tämä tänään, minua vastaan tullut, Irene Asunmaan, Profetia/ näky : https://youtu.be/Y0lUWBB6iTQ
Amen!Halleluja Halleluja Halleluja !
Sinettisormus

Re: Näky - Vaatteita maassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilis aamun näkyni sopii hyvin tuohon kun Irene puhuu noista pois heitettävistä roskista ja jo aiemmin, eräässä rukoushetkessämme, näin näyt enkeleistä ja Jumalan käsistä valuvasta suuresta valosta, joka valutettiin taivaista maailman ylle. Kohta näin valtavan jalokiven Jumalan käsillä, tuon valon vuodatuksen jälkeen. Vahvistaa tuota Irenen näkyä.
Vastaa Viestiin