Herran puhetta, koeteltavaksi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
VainYksinJeesus

Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Älkää pelätkö sitä, mitä on tulossa. Tämän pitää tapahtua, jotta ihmiset tekisivät parannuksen.
Tämän maan synnin mitta on tullut täyteen, se ulottuu taivaaseen asti. Sen tähden Minä vuodatan vihani tähän maahan.
Tuomiot tulevat, sitä ei enää peruuteta.
Älkää pelätkö, Minun valittuni, te tulette viemään pelastuksen sanomaa ihmisten keskuuteen.
Silloin heidän sydämensä kääntyvät Minun puoleeni.
Vilja on kypsää ja te keräätte satoa Taivaaseen. Erottautukaa tästä maailmasta. Laittakaa pois kaikki mikä vielä sitoo tähän maailmaan, niin te saatte tulla näkemään vielä valtavia ihmeitä.
Sinettisormus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kuulen Herran puheen!
VainYksinJeesus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kiitos Herralle että Hän vahvistaa tuon oikeaksi. Siunausta ja rauhaa Sinetti sulle :)
Sinettisormus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuossa on sanontoja joita ei vihollinen sanoisi. Siunausta ja Rauhaa myös sinulle, siskoni ja siunattua Pyhäinpäivää!
Pyhä Henki laskeutukoot yllesi!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4843
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos VainYksinJeesus, uskon tuon viestin olevan Herralta ja tämä sanoma on sitä mitä muualtakin kuulee nyt kokoajan, aina vain kiihtyvällä tahdilla. Rukoilen ihmisille voimaa pitää kiinni siitä mitä heillä on ja kääntymään täysin Herraan, itseni mukaan lukien. Nyt on varmasti hyvä hetki ottaa Jeesus sydämeensä.

Hyvää Pyhäinpäivää myös minun puolestani!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eräs uskova sisko lähetti minulle unensa ja koki sen tähän ketjun aloitus sanomaan:
"Shalom! Näin yöllä unta, jossa joku katsoi kotiimme vähän matkan päästä.Menin heti sulkemaan verhot ja näin TODELLA pelottavat kasvot kiinni ikkunassa. Vieläkin tunnen sen kauhun kun ajattelen unta.Joku uhka tulossa nopeasti? Minä olin valossa, mut kasvot edusti pimeyttä.Tulee mieleen vainYksinJeesuksen saama sanoma. "
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sinetin ystävän näkemästä unesta tulee mieleen omani, kaksi unta, jotka näin..
Ensimmäisessä taivaanranta oli punaisen kirjava, kiemurteleva ja sieltä lähti horisontista tulemaan "tulipalloja" jotka ikäänkuin juoksivat minua kohti ja sitten havaitsin niillä silmät ja lähdin kiireesti sisälle..en meinannut saada ovea kiinni, kun tämä jokin "demoni" yritti tunkeutua sisälle.
Toisessa unessa olin samassa paikkaa, mutta nyt sisällä ja verhot kiinni(kiinnitin huomiota Sinetin ystävä oli myös sulkemassa unessa verhoja) ja kun sitten avasin verhot katsoakseni ulos, taivaanranta olikin nyt(eri suunnasta)pelottavan tumma kuin valtava "pahailma" olisi nousemassa. Minulle tuli kiire koota ystävät ja tutut yhteen, mutta tiesin, etten ehdi. Tämä pahailma tuli todella nopeasti.
Näitä samansuuntaisia unia on nyt tullut muillakin sivustoilla minua vastaan..
Ja niihin tuntuu myös liittyvän sisällä olo, verhot kiinni jonkin aikaa?

Koetellaan!
Siunausta kaikille mukana kulkijoille!
sisar

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Pigeon kirjoitti: Näitä samansuuntaisia unia on nyt tullut muillakin sivustoilla minua vastaan..
Ja niihin tuntuu myös liittyvän sisällä olo, verhot kiinni jonkin aikaa?

Koetellaan!
Siunausta kaikille mukana kulkijoille!
Kolmen päivän pimeys?
VainYksinJeesus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Koin aamulla, että Herra antoi tämän kohdan Raamatusta, Jeremia 5: 20-31..
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Kiitos Sananpaikasta VainYksinJeesus.

Näkemistäni unista koin jotenkin myös, että ensimmäisessä vihulaiselle annetaan valta maanpäällä ja toisesta, että Isän tuomiot tulevat.
Sinettisormus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen minulle avautui Rukousyhteys hetkessämme, Saman paikka; Jooel 2. Koimme sen vahvaksi Sanaksi tähän hetkeen.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Reväiskää rikki sydämenne ÄLKÄÄ VAATTEITANNE (stockmannilta ostettuja)
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
VainYksinJeesus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tähän tuli yllättäen vahvistusta, kun samassa seurakunnassa nyt viime kokouksessa, henkilö joka ei ole kuullut kirjoittamastani profetiasta, puhui kielillä ja sai ite myös selityksen, niin oli aika samanlaista profetiaa kuin olin lukenut aiemmin tuolle seurakunnalle..
VainYksinJeesus

Re: Herran puhetta, koeteltavaksi

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Olin eräässä seurakunnassa, ensimmäistä kertaa. Siellä oli vain muutama ihminen, mutta todella valtava Jeesuksen läsnäolo.
Pastori rukoili kielillä ja selitti samalla, en kaikkea muista mitä hän puhui mutta tälläsiä asioita:

Pimeys peittää maan, me emme tule kestämään sitä aikaa ilman Pyhää Henkeä. Monet uskovat nukkuvat. Mutta meidät jotka haluamme seurata Jeesusta, Hän tulee täyttämään Hengellä ja tulella, niin että sen pimeyden keskellä tulee muut näkemään Jumalan kirkkauden.

Ei ehkä ihan sanatarkasti mennyt näin, mutta kuitenkin, tuli mieleen se näky minkä sain v. 2016, kun taivaalla oli kuunsirppi pomppimassa ja yhtäkkiä alhaalta nousi musta seinä mikä peitti kaiken.
Vastaa Viestiin