Ylöstempaus-kokemus 90-luvulta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Ylöstempaus-kokemus 90-luvulta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Etsin Googlesta mitä tempauksesta tai ylöstempauksesta on kirjoitettu suomeksi ja tuli vastaan tämä näky tai uni ilmeisesti vuoden 1996 paikkeilta. Kirjoitus on Anna-lehden keskustelupalstalta, enkä ollut aikaisemmin tähän törmännyt. Tulee mieleen Tukholman profetia (suurikokoinen sotilas) ja muutkin kuvaukset Suomen poikkeusoloista. Kirjoittaja sanoo, ettei ollut uskossa näyn saadessaan ja onpa vielä kirjoittanut tämän itsenäisyyspäivänä vuonna 2006:
Noin kymmenen vuotta sitten koin ihmeellisen kokemuksen. Nukuin ja näin EHKÄ unta. Olin jossakin suurehkossa suomalaisessa kaupungissa (ehkä Oulu). Olin kapakassa, jossa ihmiset olivat hyvin varattomia. He pummasivat toisiltaan tupakan tumppeja ja tarjoilijat myivät itseään.

Kapakan ulkopuolella kaupunki näytti lamaantuneelta, rakennusnosturit olivat tyhjän panttina ja erilaisten rakennusten rakentaminen oli jäänyt kesken. Oli syvä lama ja köyhyys.

Kuljin pois kaupungista ja tulin eräänlaiseen Y:n muotoiseen tienristeykseen, jossa minun tuli valita kumpaa haaraan jatkan - menin oikean puoloista haaraa pitkin.

Matkatessani eteenpäin tietä kohtasin ruman ja pelottavan noidan tai shamaanin. Kuljin hänen ohitseen laulaen JEESUS -laulua. Sitten pian olinkin tarkkailijana jossakin sotatilanteessa, jossa kaksi pienen armeijan tapaista kävi jonkinlaista rajoitettua sotaa (vähän kuin Balkanilla joku vuosi sitten). Oli helikoptereita ja nopean toiminnan joukkoja, olin Suomen maaperällä kuitenkin.

Pian olin itse joidenkin muiden kanssa piilossa ja nyt äskeiset sotivat osapuolet etsivät meitä vimmatusti. Olimme kuin kätkössä jonkin suojapeitteen alla. Kaikki tuntuí synkältä, olimme kuin horroksessa ja peloissamme - meitä etsittiin.

Aikaa meni kauan ja ihmettelin, kun meitä ei löydetty. Olimme horroksessa, melkein puolikuolleita. Yht'äkkiä suojapeite vedettiin yltämme ja meidät löydettiin. Näin löytäjien olevan sotilaita, ehkä venäläisiä. He olivat kuitenkin ystävällisiä ja tajusin heidän olevan uskoon tulleita.

Samassa näin taivaan peittävän suunnattoman (ehkä satoja metrejä korkean) suuren sotilaan, jonka kädessä oli käsikranaatti ja käsi oli kohotettu kuin kranaatin heittämiseen. Näky sotilaasta oli pelottava ja mahtava.

Yht'äkkiä kranaattia kiinnipitävästä kädestä kranaatti irtosi kohoten kohtisuoraa ylöspäin. Lähes samalla hetkellä minäkin aloin kohota ylöspäin kohti taivasta kranaatin tavoin.

Suustani purkautui aivan valtavan voimakas ylistys taivaallisilla kielillä ja tajusin, että tämä on Raamatussa ennustettu seurakunnan ylösotto Herran luo. Pyhän Hengen voima nosti minua ylöspäin vauhdilla ja samalla Pyhän Hengen antamin yliluonnollisin kielin ylistin JEESUSTA!

Heräsin tai en tiedä oliko se edes uni vai jokin muu. Pitkään aikaan en tiennyt kumpi on totta - se jota juuri koin vai vuode, jossa silloin olin! Ihmettelin juuri kokemiani ylistyskieliä, koska en ollut edes uskossa!

Noin 1,5 vuoden kuluttua tulin uskoon Herraan Jeesukseen!

https://keskustelu.anna.fi/threads/yloe ... s.1560567/
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Ylöstempaus-kokemus 90-luvulta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tällainen jännä juttukin löytyi.... :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ylöstempaus-kokemus 90-luvulta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oho, olipas uni. Vissiin eka noin selkeä uni häävieraitten poisotosta. Niin minä tuon täysin ymmärrän.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ylöstempaus-kokemus 90-luvulta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

On siis kaksi ylösottoa, toinen on se jossa kaikki on hyvin, ei mitään hätää ja toinen on se missä kaikki on kauhealla tolalla, kuten tässä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ylöstempaus-kokemus 90-luvulta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aivan, olisiko tässä tosiaan jo kuvaus Morsiamen katoamisen jälkeisestä ajasta. Sen unohtaa usein, että siitähän tapahtumat vasta käynnistyvät ja monet nytkin saatavat sanomat ja profetiat toteutuvat vasta sen jälkeen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin