Kolme päivää?

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
sisar

Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja sisar »

Shalom!

En ala asettelemaan päiviä enkä ennustamaan.

Halusin vain tuoda tänne osan unestani, jonka näin toissa yönä (eli tiistai-keskiviikko). Unessa olin todella ahdistavassa tilanteessa, josta halusin epätoivoisesti pois. Unessa sain tietää, että ahdistusta kestää kolme päivää ja sen jälkeen on mahdollisuus vapauteen.

En siis tosiaan tiedä, tapahtuuko kolmen (nyt enää kahden) päivän päästä jotain...enkä sitä, tapahtuuko jotain vain omassa elämässäni tai suuremmassa mittakaavassa.
Koin vain että nyt täytyy oikeasti puhdistautua ja olla valmiina.

Olkaa siunatut!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sisar kirjoitti:Shalom!

En ala asettelemaan päiviä enkä ennustamaan.

Halusin vain tuoda tänne osan unestani, jonka näin toissa yönä (eli tiistai-keskiviikko). Unessa olin todella ahdistavassa tilanteessa, josta halusin epätoivoisesti pois. Unessa sain tietää, että ahdistusta kestää kolme päivää ja sen jälkeen on mahdollisuus vapauteen.

En siis tosiaan tiedä, tapahtuuko kolmen (nyt enää kahden) päivän päästä jotain...enkä sitä, tapahtuuko jotain vain omassa elämässäni tai suuremmassa mittakaavassa.
Koin vain että nyt täytyy oikeasti puhdistautua ja olla valmiina.

Olkaa siunatut!
Kiitos kun jaoit tämän!

Siunausta!
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sain äsken profetian e mailiini. 24h tästä Herra vierailee kodissasi.Käski valmistaa kuten Mooses telttamajan jossa Herran kunnia ilmestyy.Myöskin kodissa erityisen paikan joka on Herran läsnäolon paikka ylistyksessä rukouksessa ja Hänen kuulemisessaan.
Siunausta
2ms 33:8
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen tälle! Odotan Herraa tulevaksi, Herra minun kotini, on Sinun kotisi. Herra on keskellämme, en osaa muuta sanoa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä tuli mieleen:

20. Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
21. Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
Jesaja 26
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja sisar »

Unohdin eilen mainita vielä yhdestä kokemuksestani.
Uskon, että se liittyy jollain tavalla tuohon näkemääni uneen. Mietin koko päivän, että mainitsenko unestani täällä ollenkaan. Toisaalta koin vahvaa kehoitusta siihen, mutta toisaalta en halunnut pelotella ketään enkä myöskään antaa turhia toiveita. En siis laittanut tänne mitään.

Illalla, kun asetuin sängylle selälleni, tunsin kaksi lyhyttä järistystä. Sänky tärisi, taukosi, ja tärisi uudestaan. Ihan vain parin kolmen sekunnin verran (Olin yksin, mieheni katsoi vielä televisiota toisessa huonessa). Odotin jo, että iskeekö maanjäristys, mutta sen jälkeen ei tullut enää mitään. Tämän koin siis unta seuraavana iltana (eli toissa iltana )
Mietin että varoittiko Herra, että enää 2 päivää ja samalla muistutti että saamani uni pitää jakaa...
Eilen sitten tosiaan laitoin tuon uneni ja illalla ei tapahtunut mitään.

Mutta kuten sanottua, en profetoi, ennustele, enkä asettele päiviä. Toin vain sen, minkä olen kokenut.

Olkaa siunatut ja varjellut!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos todistuksestasi.

Voisiko olla ihan niin yksinkertainen selitys tuolle sinun "järistys-kokemukselle", että Jumala vinkkkasi sinulle tulevasta maanjäristyksestä, Suomessa ?

Se olisi ainakin jotain sellaista, mitä kukaan ei Suomessa odottaisi tapahtuvan, siis jos suuruudeltaan on useita richterin asteita.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Mielenkiintoinen ajatus. Näin jokunen viikko sitten erikoisen uninäyn(miksi sitä kutsuisin) meidän pihaan repesi iso railo ja järven vesi läikkyi niinkuin vesi lasissa..maanjäristys. Siihen se sopisi.
Ja jokunen aika, kun näin erikoisen unen, jossa taivaanranta kiemurteli punaisena laitoin siitä tännekin.. niin näin seuraavana yönä toisen, jossa toisesta suunnasta nousi valtava myrskypilvi. kun havahduin siihen näkyyn lähdin kokoamaan läheisiäni pihalta ja piharakennuksista yhteen, mutta tajusin, etten ehdin ja minun on valittava kumpaan rakennukseen ja seurueeseen jään.. paljon symboliikkaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Pigeon kun kerroit unestasi.

Jos saisi esittää "toiveen" minne järistys kohdistuisi, ... niin silloin rikottaisiin palstan sääntöjä.

Vielä....sinä Pigeon kirjoitit ; " niinkuin vesi lasissa."

Kirjoitin perjantaina erääseen kirjoitukseen oman kommenttini ja käytin siinä yhteydessä mm. termiä; "myrsky vesilasissa".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
sisar

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Pigeon, kun toit uninäkysi ja kiitos AOAOAOAOAO kommenteistasi.

Joku on joskus linkittänyt tänne sivuston tultataivaasta ( http://tultataivaasta.omasivu.fi/) ja itse olen silloin tällöin siellä vieraillut. En tiedä tästä kirjoittajasta mitään, mutta mielenkiintoisia kirjoituksia sieltä löytyy.

Sivuston kirjoittaja mainitsee viimeisimmässä kirjoituksessaan (5.10.2017) :
"Näin ilmestyksen tänä aamuna: Koin maanjäristyksen hengessä."

Suunnilleen vuosi sitten (31.10.2016) on myös kirjoitettu saadusta ilmestyksestä (ilmestys saatu 27.10.2016), jossa maanjäristys iskisi Salpausselällä.
http://tultataivaasta.omasivu.fi/180/ma ... tys-27-10/

Herra yksin tietää.
Jesaja 55:
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Laitan nyt tähän kaksi unta, eivät liity maanjäristykseen, mutta aiheeseen ainakin jollain tavalla:

Näin viime yönä unta, että että jossakin pohjoisella merellä oli tapahtunut kaksi ydinräjähdystä, ilmeisesti meren pinnan alapuolella. Sanottiin että sen tunnistaa merkeistä ilmassa ja että aurinko näkyi valkoisena. Sitten näin presidentti Trumpin ja naisen, jonka henkilöllisyyden tiesin unessa, mutta en enää herätessäni. He olivat sukellusveneessä, joka täyttyi vedellä kun se vajosi (tai laskeutui) pinnan alle.

Sitten vaimoni kertoi nähneensä unta viime viikolla, jossa hän oli juhlissa ja hänelle sanottiin että juhlitaan vaan aamuun asti, sillä sitten "se ydinkärki tulee tänne".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä haluan ja odotan joka päivä pääsyä pois tästä synnin happojen polttamasta ruumiista ja maasta joka syntiä rakastaa.
Juhani

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Aamen!
Kuka pelastaisi minut tästä kuoleman ruumiista joka rakastaa syntiä ja aina vaan uudelleen lankeaa?
Hei! Se on Herramme Jeesus Kristus! Älä ole murheellinen veljeni, vaan iloitse tulevasta ikuisesta elämästä taivaassa! Ja muista, me emme unohda myöskään sinua.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Jarmo ja Juhani.

"Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla." 1. Tess 4:18
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jouko

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja jouko »

Amen myös minunkin puolesta rakkaat veljet.
Jaan kyllä täysin nuo samat tuntemukset kanssanne.
Vaikka harvemmin kirjoittelen, mutta rukouksissani muistan Jarmoa ja kaikkia teitä jotka täällä kirjoitatte.
Voimia Herran Jeesuksen odotukseen.
Minussa ei ole mitään hyvää, ainoastaan Herran armo ja sekin on Herrasta ei minusta.
sisar

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja sisar »

Aamen rakkaat veljet Kristuksessa!

Niin raastavaa kuin tämä odotus onkin, on ihana tietää, että jaamme saman tunteen.

Herra antakoon meille kaikille voimia jaksaa vielä viimeiset metrit.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Koitetaan siasaret ja veljet vaan nyt jaksaa! Mä olen varma että se päivä jolloin kokoonnumme Hänen tykönsä on niin lähellä että se on vain päivien kysymys. Luopumus on tapahtunut ja laiton on mitä on... jos sen pitää ilmestyä niin se me sitten tuskin ees huomataan tai sitten huomataan. Saas nähdä. Tästä on myös kaksi koulukuntaa eskatologiassa, koska juttu on vaan niin että maailma ei osaa käsittää mikä on antikristus ja mikä laittomuuden ihminen. Niistä on kahta eri sanomaa.
Olematon

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Käy kuten on sanottu. Ette te uskosi kuitenkaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tänään ja huomenna on muuten Lehtimajanjuhlan 7. päivä eli Pelastuksen päivä, jolloin Herra langetti Tuomionsa. Ylihuomenna on sitten Pyhä Kokous, joka päättää syksyn juhla-ajan, kuten Helluntai keväällä.

Tuli mieleen Jeesus Lehtimajanjuhlilla salaa, kuten Tempauksessa, ei julkisesti vielä:

"Mutta kun hänen veljensä olivat menneet juhlille, silloin hänkin meni sinne, ei julki, vaan ikäänkuin salaa." Joh. 7:10
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Kolme päivää?

Viesti Kirjoittaja sisar »

HerranNimessä kirjoitti:Tänään ja huomenna on muuten Lehtimajanjuhlan 7. päivä eli Pelastuksen päivä, jolloin Herra langetti Tuomionsa. Ylihuomenna on sitten Pyhä Kokous, joka päättää syksyn juhla-ajan, kuten Helluntai keväällä.

Tuli mieleen Jeesus Lehtimajanjuhlilla salaa, kuten Tempauksessa, ei julkisesti vielä:

"Mutta kun hänen veljensä olivat menneet juhlille, silloin hänkin meni sinne, ei julki, vaan ikäänkuin salaa." Joh. 7:10
Minulla on ollut koko tämän Lehtimajajuhlan ajan mielessä tuo jae. Nimen omaan tuo kohta salaa.
Vastaa Viestiin