Jarmon Näky - Danielin kirjat

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Sinä Siunattu veljemme Jarmo!
Kävin tuolla lukemassa tuon päivittäisen ja siellä oli jotain ihmellistä. Oli pakko tuoda myös tänne, Jarmon kertomaa:
16.9.2017

En tajua, taidan nähdä nyt näkyjä

Nyt minä näen, on vaikeaa kirjoittaa, rakkaat ystävät. Näen danielin kirjat kuin edessäni avaututuneena.. ymmärrätehän mitä se tarkoittaa? Minun ei tarivitse kirjoittaa mitä se on, Kirjoitan nyt hengessä. Kotelekaa!

Näin yöllä sen mitä se on… se on kauheaa.. ihan hirveää, eikä sitä kannata kellekään kertoa.

En jaksa kirjoittaa enempää…
DANIEL 12
1. Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo
sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
2. Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
3. Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
4. Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
5. Ja minä, Daniel, näin, ja katso, siellä seisoi kaksi muuta, toinen virran tällä rannalla, toinen virran tuolla rannalla.
6. Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?"
7. Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
8. Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
9. Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
10. Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
11. Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
12. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
13. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

En ymmärtänyt mistä tässä ketjussa on oikein kyse ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anteeksi, jos kirjoitin epäselvästi, sillä innostuin tuosta Jarmon näystä niin kovin!
Kävin eilen illalla lukemassa Pelastussanoman etusivuilla ja löysin tuon Jarmon näyn sieltä päivittäistä seurantaa osiosta. Jarmo oli sen eilen sinne kirjoittanut Pyhän Hengen vaikutuksen alaisena, mutta tossa näyn omaisessa tilassaan oli hänelle avattu Danielin kirjat hänen eteensä.
Koin, että koska ne olivat kaikki avoinna, on aika valmis ja "täyttynyt". Tuo Daniel 12 on minusta tuossa hyvin kuvaava.
Innostuin tuosta näystä niin, että halusin sen heti jakoon tännekkin. Toivottavasti nyt olin ymmärettävämpi :roll:

Illalla ja aamulla rukoilin tuon asian puolesta, aivan itseni uneen asti. Pyysin että Herra tuota vahvistaisi. Antaisi jotain mikä vahvistaisi Jarmon näkyyn liittyen. Aamulla kun olin ylösnousemassa ja pettynein mielin ajattelin, että en nyt saanut mitään, niin juuri kun olin tekemässä lähtöä siitä rukoushetkestäni, sain näyn jossa minulle näytettiin tuollaista ommeltua, valkoista ristiä, joita tässä olen viimeaikoina tehnyt aivan urakalla.
Tämä näytetty valkoinen risti oli ommeltu, mutta siinä ei ollut vielä täytteitä sisällä, joten koin että se tarkoitti työn kesken jäämistä ja tuossa osassa ristiä missä oli tuo INRI kyltti, siihen oli piirretty valkoinen sydän jolla oli valkoiset siivet. Siis, näin tuo risti minulle puhui:
-" Ristin työ jää kesken ja Herramme tulee vanhurskaudessaan ja rakkaudessaan hakemaan meidät, omansa..."
Noin tuon ymmärsin ... Tämä oli minun vahva kokemukseni tästä kaikesta.
Olkaat Siunatut, pian lähdemme ...
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 17 Syys 2017, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
http://www.supercoloring.com/sites/defa ... g-page.png

Tuo piirretty sydän tuossa ommelussa ristissä oli tällainen ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No tässä se nyt on... voi voi... huokaa eksynyt ymmärtämätön maailma. Toinen ymmärtää ja toinen ei. Itkettää!
Käsittääkseni tehtäväni on tehty ja on enää jäljellä viimeiset päivät. Aikainvartijoita ei enää tarvita, vaan heistä tulee majoitusmestareita kun Taivaan kotiin saapuu sitten aikanaan suuri joukko jota on vaikea edes laskea ja joku kysyy, mistä nämä ovat tänne tulleet ja sitten hänelle sanotaan että he ovat tulleet siitä suuresta ahdistuksesta ja he ovat siihen jäätyään puhdistaneet ja pesseet vaattensa karitsan veressä. Sen sijaan aikain vartija, morsianta ei määrätä ahdistukseen, eikä häävieraitakaan vihaan, vaan olemaan yhdessä Kristuksessa Jeesuksessa.

Danielin kirjan nuo luvut oli kauheaa luettavaa kun sen sijoittaa näille päiville. Se joka sen joutuu kohtaamaan, tulee näkemään maailman historian hirvittävimmät ajat. Ojissa virtaa veri, ei vesi ja tuonelan suu on apposen auki!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kaunis kuva. Jumala on Rakkaus.

Toivottavasti Jarmo täsmentää tuota näkyään.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sitten tässä tulee ihmeellistä sanomaa lisää, Danielin kirjat ovat sinetillä lukittuna siihen päivään saakka, tähän päivään. Ne ovat avattu ja sinetti itse sen tietää ja ymmärsi. Uskon että on aika katsella noita Danielin kirjan ennustuksia ja sijoittaa ne, kuten siellä sanotaan, viimeisille päiville.

Jumala on Rakkaus ja Hän aikoo lunastaa voittonsa kirjaimellisesti! Kenenkään joka Hänen poikaansa uskoo ja veren voimaan, hän ei tule hukkumaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näen nääntyneen joukon kulkijoita siellä portilla. He ovat umpikyllästyneitä väkivaltaan, syntiin, vääryyksiin ja valheisiin.
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo!
Yhtään ristiä en enää saa tehtyä valmiiksi asti, aika on tässä ja se käy täytäntöön sen viimeiselle sekunnille asti ja se on pian ....
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Nyt on vahvat tuntemukset ja viestit, jotenkin tuntuu, että päiviä enään!

Tuossa eilen lueskelin "vaimo vaatetettu auringolla" merkistä ja siitä miksi lapsi on poikalapsi. No siihen oli yksinkertainen vastaus: "me olemme Kristuksen ruumis ja sehän on nimenomaan miespuolinen". Kohta mennään!!
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olisi kiva tuoda teille kuva noista risteistä tänne, etenkin tuosta "morsian rististä" , mutta olen niin valitettavan tumpelo tuossa asiassa. Yritin kerran tuoda, mutta eihän se onnistunut ... ei muuten, mutta Herra, Jeesus Kristus, on puhunut niin ihanasti niiden kautta. Hän antoi nekin työvälineiksi.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

auttaisiko nämä ohjeet:

Mene aijaa kuvapalveluun: http://aijaa.com/

Kuva

Kuva

Kuva

--
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Markku ... no, minulla ei ole nyt aikaakaan, täytyy valmistautua Rukousyhteys Hetkeemme ... mutta Jarmo on nuo kuvat nähnyt ja saanut Watsapin kautta, josko osaisi ja kerkiäisi? ... mutta ei mikään välttämättömyys ... :P ... kunhan heitin ilmaan tuollaisen ajatuksen, .. ehkä joskus voisi olla hiljaa ... :D :lol:
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Kiitos Markku ... no, minulla ei ole nyt aikaakaan, täytyy valmistautua Rukousyhteys Hetkeemme ... mutta Jarmo on nuo kuvat nähnyt ja saanut Watsapin kautta, josko osaisi ja kerkiäisi? ... mutta ei mikään välttämättömyys ... :P ... kunhan heitin ilmaan tuollaisen ajatuksen, .. ehkä joskus voisi olla hiljaa ... :D :lol:
Ei mitään hiljaisuutta, vaan just noin kovaan ääneen eteenpäin.

2. kirje Timot 4
2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ajan loppumiseen, eli samalla kristillisen seurakunnan ajassa oloaikaa, on vielä monta, monta vuotta. Ennemmin 19 vuotta kuin 19 päivää.

Joka kuulee Jumalan äänen, eikä siis kuvittele kuulevansa, kysyköön esim. monetko vaalit vielä on Suomessa, eduskuntavaalit, tms.

Se rauhoittaisi monien tuntoja, luulen niin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja olli »

En usko, että kukaan meistä on pätevä antamaan lausuntoa jäljellä olevan ajan pituudesta. Minusta kuitenkin oleellista on se, että kaikki odotamme Jeesusta, eikä kenelläkään varmaan ole epäilystä siitä että se päivä koittaa ennalta arvaamatta. Jokaisen arvaus on toki hänen omansa.

19 minuuttia, päivää, vuotta tai vuosituhatta... vain Hänellä on tieto, meillä arvaukset.
Juhani

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. 2.Tess.2
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 84
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; koorahilaisten
virsi.
2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela.
6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela.
10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja.
11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa.
12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!
Sinettisormus

Re: Jarmon Näky - Danielin kirjat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Syvyydestä minä huudan sinua, Herra. Herra, kuule minun ääneni, tarkatkoot sinun korvasi rukoustani.

Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit, Herra, kuka silloin kestää? Mutta sinun on armo, sinä annat anteeksi, että me eläisimme sinun pelossasi.

Minä odotan sinua, Herra, odotan sinua koko sielustani ja panen toivoni sinun sanaasi. Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua, hartaammin kuin vartijat aamua.

Israel, pane toivosi Herraan! Hänen armonsa on runsas, hän voi sinut lunastaa. Hän lunastaa Israelin kaikista sen synneistä."
Ps. 130 [kr92] [kr38]
Vastaa Viestiin