Tässä koeteltavaa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Jumala RAKASTAA meitä!
Sinettisormus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyl Sinetti on niin ylivoimainen tässä hyvän mielen tuojana. Itse kun olen tällainen kurttuotsa välillä. Vaikka mullakin on aina sen pienen tilan tulleen pilke silmäkulmassa. Mutta vakavilla asioilla kun mennään, niin joudun kyl oleen periksiantamaton. Siitä anteeksi, jos joku loukkaantuu mutta taas en voi mennä perukmaan sanojani, jotka koen ylhäältä saaduiksi. Jokainen sitten punnitkoon, kuten jo teittekin... luin ja huomasin. Hyvä niin!

Tule Jeesus Kristus, palvelijasi on jo väsynyt vartiointiin.
olli

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja olli »

-jarmo- kirjoitti: Tule Jeesus Kristus, palvelijasi on jo väsynyt vartiointiin.
Luuk 18 kirjoitti:1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'.
4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'."
6 Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!
7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Jeesuksen vertauksessa "eräässä kaupungissa" oli eräs henkilö, joka ei peljännyt Jumalaa. Nyt lopun aikoina, niitä ihmisiä on niin paljon että etsimällä pitää etsiä niitä jotka pelkäävät Jumalaa ja haluavat tehdä Hänen pyhän tahtonsa.

Silti tämä vertaus ei koskaan vanhene. Jarmo, jos on vielä kymmenen jotka voivat kääntyä, jatkatko ? Jos viisi, jatkatko ? Entä jos vain kolme, jatkatko ?

Muista että jos vaikka vain kaksi tai yksi on jäljellä, sitä lähempänä on Herran tulo noutamaan meidät kotiin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

olli kirjoitti:Jarmo, jos on vielä kymmenen jotka voivat kääntyä, jatkatko ? Jos viisi, jatkatko ? Entä jos vain kolme, jatkatko ?
Muista että jos vaikka vain kaksi tai yksi on jäljellä, sitä lähempänä on Herran tulo noutamaan meidät kotiin.
...jatkan vaikka yhden vuoksi... Kiitos Herralle Jeesuskelle, jolla on aina antaa varaparisto meille väsyneille kulkijoille.
olli

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja olli »

-jarmo- kirjoitti: ...jatkan vaikka yhden vuoksi... Kiitos Herralle Jeesuskelle, jolla on aina antaa varaparisto meille väsyneille kulkijoille.
Juuri näin, veliseni.

Tiesin tämän varsin hyvin - sinä olet myös esimerkkinä ja majakkana meille muille. Vaikka joskus tuntuu että väsyttää, Hän antaa voimaa.
Sinettisormus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

sinä olet myös esimerkkinä ja majakkana meille muille. Vaikka joskus tuntuu että väsyttää, Hän antaa voimaa.
Amen, Olli!
olli

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja olli »

Joh 21 kirjoitti:15 Kun he olivat einehtineet, sanoi Jeesus Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Ruoki minun karitsoitani".
16 Hän sanoi hänelle taas toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Kaitse minun lampaitani".
17 Hän sanoi hänelle kolmannen kerran: "Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?" Pietari tuli murheelliseksi siitä, että hän kolmannen kerran sanoi hänelle: "Olenko minä sinulle rakas?" ja vastasi hänelle: "Herra, sinä tiedät kaikki; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Jeesus sanoi hänelle: "Ruoki minun lampaitani.
18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
Ja kuinka usein me tahdommekaan päästä kotiin Herran ja Iskän luo. Mutta vielä on työtä tehtävänä. Älkäämme siis jääkö "vain" odottamaan, sillä vielä on ihmisiä joiden pitää kuulla Jeesuksesta.

Jarmo on jaksanut tehdä tätä työtä päättäväisesti jo niin kauan. Minusta on hienoa että voimme tunnustaa avoimesti kaipaavamme kotiin, ja samalla sydämessä on kuitenkin hätä vielä niiden vuoksi jotka eivät ole päässeet kohtaamaan Jeesusta ja saamaan rauhaa sydämeensä.

Siellä missä on mielesi, siellä on sydämesi. Se on itsetutkiskelun avainlause meille jokaiselle.
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Hei, te jotka valvotte! :)
Tänään on Yom Kippur 12.10.2016 Suuri Sovituspäivä. Luin Wikipediasta, että päivä se on pyhistä Pyhin ja silloin luetaan usein Joonaan kirjaa ;)
Siunasta teille, että jaksatte jatkaa!
Samuli

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Hassu juttu minulle tuli kanssa tässä illalla mieleen kun olin jumpalla tuo Pietarin kohta ruoki minun karitsoitani ja Jarmo ja sitten yksi toinen läheinen seurakuntajohtaja. Siuanausta myös sinulle Pigeon ja kaikille Jumalan prinsseille ja prinsessoille myös.
Samuli

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tässä muutama lupaus ja muistutus Isältä meille.

Jes.
40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?
40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
41:1 Vaietkaa minun edessäni, te merensaaret. Kansat verestäkööt voimansa, astukoot esiin ja puhukoot sitten; käykäämme oikeutta keskenämme.
41:2 Kuka herätti päivänkoiton maasta hänet, jota vanhurskaus seuraa joka askeleella? Kuka antaa kansat hänen valtaansa, kukistaa kuninkaat hänen jalkoihinsa? Kuka muuttaa heidän miekkansa tomuksi, heidän jousensa lentäviksi oljenkorsiksi?
41:3 Hän ajaa heitä takaa, samoaa vammatonna polkua, hänen jalkainsa ennen kulkematonta.
41:4 Kuka on tämän tehnyt ja toimittanut? Hän, joka alusta asti kutsuu sukupolvet esiin: minä, Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama.
41:5 Merensaaret näkivät sen ja peljästyivät, maan ääret vapisivat. He lähestyivät, he tulivat,
41:6 he auttoivat toinen toistaan ja sanoivat toisillensa: "Ole luja!"
41:7 Valaja rohkaisee kultaseppää, levyn vasaroitsija alasimen iskijää; hän sanoo juotoksesta: "Se on hyvä", ja vahvistaa sen nauloilla, niin ettei se horju.
41:8 Mutta sinä Israel, minun palvelijani, sinä Jaakob, jonka minä olen valinnut, Aabrahamin, minun ystäväni, siemen,
41:9 jonka minä olen ottanut maan ääristä ja kutsunut maan kaukaisimmilta periltä, jolle minä sanoin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt",
41:10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi: minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.
41:11 Katso, häpeän ja pilkan saavat kaikki, jotka palavat vihasta sinua vastaan; tyhjiin raukeavat ja hukkuvat, jotka sinun kanssasi riitelevät.
41:12 Hakemallakaan et löydä niitä, jotka sinua vastaan taistelivat; tyhjiin raukeavat ja lopun saavat, jotka sinun kanssasi sotivat.
41:13 Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, minä sanon sinulle: "Älä pelkää, minä autan sinua."
41:14 Älä pelkää, Jaakob, sinä mato, sinä Israelin vähäinen väki: minä autan sinua, sanoo Herra, ja sinun lunastajasi on Israelin Pyhä.
41:15 Katso, minä panen sinut raastavaksi puimaäkeeksi, uudeksi, monihampaiseksi. Sinä puit ja rouhennat vuoret, muutat kukkulat akanoiksi;
41:16 sinä ne viskaat, ja tuuli ne vie ja myrsky ne hajottaa. Mutta sinä iloitset Herrassa, Israelin Pyhä on sinun kerskauksesi
VainYksinJeesus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Annoin Paavo Järviselle tuon sanoman koeteltavaksi. Hän sanoi että on oikea profetia.

Toki kukaan ei tiedä milloin meidät temmataan, mutta uskon että Herra antoi tuon sanoman.
Sinettisormus

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aivan on aloituksesi Sanoma, VainYksinJeesus, Raamatun sanoman mukaista!
Amen! Kaikki tulee tapahtumaan, minkä Herra on ilmoittanut!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tässä koeteltavaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Erityisen tärkeä viikkokin alkaa 17.10. Lehtimajanjuhla, joka on 7-päiväinen levon ja ilon juhla. Sekin kuvastaa 7-vuotisen levon ja ilon aikaa lehtimajoissa, Isän Jumalan puutarhassa. Tämä juhla alkaa maanantaina 17.10. ja se on Omerin lisäksi vertauskuvallisesti toinen erityisen huomattava päivä ylösotolle. Ollaan siis valmiita joka hetkessä!
Vastaa Viestiin