Näky; Sormus

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te ystäväni. Kaunista ja Siunattua päivää teille!
Eilen aamuna, ennen ylösnousua ja töihin lähtöä, sain näky kuvan sormuksesta. Se ei ollut sama näky tuosta sinettisormuksesta, josta myös muutaman näyn olen aikanani saanut.
Tämä sormus oli kultainen sormus, pyöreässä kultaisessa kannassaan jalokivi, jonka väri oli tummansininen. Kävin tuolla tunnistamassa erijalokiviä, ja tämä osoittautui sinisafiiriksi, joka täällä maallisestikin on suosittu kivi hääsormukseen.Kuva
Sormus oli aivan tarjolla edessäni, sitä aivan kuin nostettiin eteeni. Sitten huomasin, että tuon sormuksen takana, himmeänä kuvana näin jonon samanlaisia sormuksia, odottamassa omaansa, mutta tämä yksilö oli vedetty kuin korttipakasta tarjolle.
Ymmärsin että sormusta tarjottiin minulle, mutta en ollut ainut sen saaja, vaan niitä oli jonossa tarjolla muillekkin. Yljänsormus, jolla hän kihlaa morsiammensa.
Illalla olin niin puhkiväsynyt, etten enää jaksanut tätä täällä kertoa, vaan keskityin lepoon. Tänä aamuna sitten Herran läsnäolossa jutustelin tuosta sormuksesta, sain nähdä sen uudelleen, mutta nyt se oli asetettu sormeen. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 28 Heinä 2016, 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sormus oli väriltään ja malliltaan, melkosamanlainen kuin tässä kuvassa oleva kultainen, sinisafirinen sormus, mutta ilman timantteja: Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 28 Heinä 2016, 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kultaan puettu kuningatar!
(The Queen in Gold, the Bride of Christ!)

David Wilkerson
Maaliskuu 13, 1995
__________

Psalmi 45 antaa meille kauniin kuvan Kristuksesta ja Hänen morsiamestaan.

Suuret häät ovat tulossa, ja kirjoittaja "kiehuu yli" hurmioituneena ja jännittyneenä: "Minun sydämeni tulvii ihania sanoja..." (Ps. 45:2.) Psalminkirjoittaja pystyy hädin tuskin hillitsemään itseään. Hän yrittää kuvata jotain, jonka hän näkee sielunsa silmillä - uskomattoman seremonian, suurenmoisen ja loistokkaan sulhasen ja kultaan puetun, kauniin morsiamen.

Lue lisää: http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts950313.htm
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

22. Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
Luuk. 15.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
Joh.14.

Häähuone on pian morsiammelle valmistettu ja sulhanen saapuu noutamaan morsiantaan. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Halleluja! Halleluja! Halleluja!
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jes. 61:10 Minä iloitsen suuresti Herrassa, minun sieluni riemuitsee minun Jumalassani, sillä hän pukee minun ylleni autuuden vaatteet ja verhoaa minut vanhurskauden viittaan, yljän kaltaiseksi, joka kantaa juhlapäähinettä niinkuin pappi, ja morsiamen kaltaiseksi, joka on koruillansa kaunistettu.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Sinä morsian korkeimman Herran kuninkaitten Kuninkaan.
Hinnan maksoi Hän kalleimman kerran
Älä pelkää sä nyt ollenkaan.

:,:YLKÄ SAAPUU, YLKÄ SAAPUU! HUUTO KIIRII PIAN YMPÄRI MAAN.
MARAN'ATTA!, MARAN'ATTA! SEURAKUNTA JO SUA ODOTTAA:,:

Sijaa nyt Hän on valmistamassa, paikan taivaassa saat omistaa.
Isän käskyn Hän kuullessansa, Saapuu pilvissä sua noutamaan.
YLKÄ SAAPUU!...

Oota hetkinen, Pian Jeesus saapuu! Lupaukseensa luottaa sä saat.
Pysy puhtaana, muista, ett' kerran, päähäs morsiuskruunun sä saat.
YLKÄ SAAPUU!....

Ylkä saapuu! huuto kun kuuluu, Silloin sydämes riemuita saa.
Karitsan hääjuhla kun alkaa, Karitsan virteen yhtyä saat.
YLKÄ SAAPUU!...

Täälä alhoissa vieläsä kuljet, kesken matkaa et uupua saa.
Nosta katseesi, Saapuu Hän kerran, Morsiantaan Hän niin rakastaa.
Ylkä saapuu!...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näitä vihkisormus näkyjä ja unia on aika moni nykyään saanut ja itsellekin on häämarssi monesti yhtäkkiä alkanut soida päässä. Kyllä se tuo sellasen pelastusvarmuus fiiliksen ja on hyvä olo sen jälkeen.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo! Tässä olis tällainen fiilistelykappale ja siinäkin puhutaan sormuksesta: Morsian - https://www.youtube.com/watch?v=1EcbAX2_pXw
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siis tossa Lauri Tähkä biisissä on nini profetaaliset sanat että oikeen puistattaa. Sitten kun vielä miehen sukunimi on TÄHKÄ! ...ja bändin nimikin Elonkerjuu! En vaan tiedä onko tämän biisin takana tuo bändi.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pihon sivulta, tämä näky jäi minua puhuttamaan, -elokuu?
17.7.2016

Juha Saaren toukokuussa 2016 näkemä uninäky

Näin tämän uninäyn elonkorjaajista toukokuussa 2016. Unessa olin sukuni vanhassa asuinpaikassa, jossa meitä on asunut jo 1500-luvulla perimätietojen mukaan. Tämä näky on vaivannut minua ja nyt se täytyy kertoa.

Näyssä olin yksin Kelottijärven saaressa Käsivarressa, oli alkukesä. Istuin laattakiven päällä ikivanhan sukuasuinrakennukseni ja tallin välissä. Näin minusta itäänpäin kaksi enkeliä kasaavan vanhoja puunjuuria ja sitten he kantoivat ne kivelle, jossa istuin. Juurista oli muodostunut pitkä neliömäinen kaunis kasa kuin mestariteos. Enkelit sanoivat minulle, että he tulevat takaisin elokuussa, johon kysyin heiltä, että hillan kokoamisaikaanko, ja he vastasivat: ”Kyllä.”

Matteus 13:38-39—43

Pelto on maailma. Hyvä siemen tarkoittaa niitä, jotka kuuluvat taivasten valtakuntaan, rikkavilja niitä, jotka ovat paholaisen vallassa.

Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä.
... ja tämä sopii tähän: -" Isäni talossa on monta asuinsijaa..." Samuli tuosta näystä tekikin jo oman aloituksen , mutta koen että nämä liittyy nyt yksi yhteen, kuin myös tuo tuleva Elian aika ja ennalleenasettaminen, näystä, Mooses, Jeesus ja Elia.
tuula

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo-o. just tuosta kappaleesta eräs ateisti minulta tänään kysyi, että tiedänkö tuota lauri tähkän musiikkikappaletta "morsian" ja että sen on kaunis kappale.no en tietenkään sitä tiennyt, mutta aika jännä yhteen sattuma, kun täälläkin siitä puhutaan. nyt taidan sen kyllä kuunnella.
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, ystäväiseni ja Siunausta tähän päivään!
Tänäaamunakin rukoillessani kiittelin tuosta sormusnäystä ja samalla tuota sormusta näytettiin edessäni pikaisesti ja se oli sormessa ....
Sinettisormus

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä Marita Taavitsaisen kappale; Sormus, se ei ole hengellinen, mutta niitä piirteitä siitä löytyy, kaunis laulu: https://www.youtube.com/watch?v=oLFZizSaTJ8
Samuli

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Olipas kaunis ja rohkaiseva näky. Minua on viehättänyt aina ametisti, ehkä johtuen siitä kun papallani oli muutama iso kaunis halkaistu ja osittain hiottu ametistikivi. Oliskohan löytänyt joltain lapin vaellus retkeltään joskus aikoinaan. About tälläiset.
Kuva

-Näitä kiviähän on 12 erilaista kuten on heimojakin.
-Itseasiassa heimoilla on vielä omat tunnuskuvat. Esim Juuda = leijona
Ymmärtääkseni myös
-omat tähdistöt, leijonatähdistö taivaalla
-omat kuukaudet. Av on 5 kuukausi juudaan/leijonan kuukausi.

2 Moos.
39:10 Ja sen pintaan kiinnitettiin kiviä yliyltään, neljään riviin: ensimmäiseen riviin karneoli, topaasi ja smaragdi;
39:11 toiseen riviin rubiini, safiiri ja jaspis;
39:12 kolmanteen riviin hyasintti, akaatti ja ametisti;
39:13 ja neljänteen riviin krysoliitti, onyks ja berylli. Kultapalmikoimilla kehystettyinä ne kiinnitettiin paikoilleen.
39:14 Kiviä oli Israelin poikien nimien mukaan kaksitoista, yksi kutakin nimeä kohti; kussakin kivessä oli yksi kahdentoista sukukunnan nimistä, kaiverrettuna samalla tavalla, kuin kaiverretaan sinettisormuksia.

Ilm.
21:17 Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.
21:18 Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
21:19 Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
21:20 viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
Samuli

Re: Näky; Sormus

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jos tulevana suvena sä olisit mun morsian. Katselin tätä melkein kyyneleet silmäkulmassa.

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-ela ... rakastunut
Vastaa Viestiin