Sanoma sinulle. Rakkaani!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viesti:

Re: Sanoma sinulle. Rakkaani!

Viesti Kirjoittaja katso7 » 07 Maalis 2019, 13:35

Rakkaani kun olet ahdistuksessa olen kanssasi mikään tässä maailmassa ei voi repiä sinua irti minun kädestäni pidän huolen taivaan linnuista pidän huolen myös sinusta vaikka olet syvässä ahdistuksessa olen sitä suurempi olen kallis Vapahtajasi Jeesus Kristus kaiken kuoleman vallan voittaja vihollisella on kiire sillä se joutuu pian tuomiolle kaikki lopun ajan tapahtumat tulevat pian mutta kansani Älä pelkää minä olen sinun kanssani aivan kuin Israelin lapset Egyptistä lähtiessä olin heidän kanssaan ja avasin punaisen meren tulen ja olen kanssasi juuri nyt Älä pelkää sillä Kaikkivaltiaan olet ottanut suojaksesi olen suurempi kun kaikki pahan valta rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella ja armolla tiedätkö armoni on kuin kilpi joka sinua suojaa minun kilpeni on suuri se on yhtä laaja sitä ei voi käsittää kilpeni on laajempi kuin itä on lännestä se on minun armoni kilpi se ylittää kaiken ymmärryksen arvosta ja kätke se sydämeesi niin se sinut korottaa saat iloita jo nyt suuri Vapahtajasi Jeesus on sinussa hypi ilosta ainakin sydämessäsi nyt on juhlan aika sillä hääjuhlat ovat pian te saatte jo nyt iloita ja ammentaa pelastuksen lähteistä rakkaani rakastan teitä antakaa rakkautenne minulle iloitsen siitä minä annan teille toivon ja pelastuksen riemun kuinka suuri juhla se onkaan kun olette luonani iankaikkisesti
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 07 Maalis 2019, 13:49

Amen, tämän kaiken olen tänään saanut kokea. klo. 12, minut valtasi aivan VALTAVA Rakkaus, sitä ei voi pieni ihminen edes kuvitella. Se tuli kuin suuri tulva ja se virtasi ylitseni, sellaisella voimalla, että minä taas vain itkin, mutta tänään kyneleeni ovat iloa ja Rakkautta, Rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa!
Tämä nosti minulle mieleen, eilisen ystäväni unen minusta jonka jaoin teille illalla.
Hän kertoi siinä tuosta Rakkaudesta, joka on kutsumukseni. Tämä Sanoma vahvistaa tätä kaikkea.

UNI:
"Moi! Mä näin susta unta sä seisoit puhujan pöntössä ja puhuit suurelle määrälle ihmisiä.Sua alkoi itkettää kesken puheen niin Jeesus käveli pitkin harppauksin jostain sun takaa ja laittoi käden sun olkapäälle.Katoitte toisianne silmiin ja sitte itkin minä.Se katse oli niin täynnä rakkautta ,että kukaan ei pysty edes kuvittelemaan.Tää toistui 3 kertaa,että Jeesus tuli ja sen valkoisen viitan helmat vaan lepatti.Sitte en muista millään mitä siinä välillä tapahtui,mutta saatana siinä häiriköi kovasti.Se loppui niin,että sinä ja minä istuttiin Jeesuksen jalkojen juuressa ja Jeesus puhui meille.Yhtäkkiä Jeesus levitti kätensä niin kun alkais halaamaan jotain ja se rakkauden katse loisti sen silmistä.Katottiin sun kanssa taakse ja sieltä tuli Sanna juoksujalkaa.Heräsin kun Jeesuksen sanat kaikui niinkuin käytävässä.Jeesus sanoi RAKAS LAPSI!"
(Ps.katso7,tällä hetkellä sinun Sanomiasi on luettu 250 x, tuolla blogissani) :P
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 07 Maalis 2019, 13:59

Mietin tuota, kun tuossa unessa, tuo toistui 3 kertaa ... siis olisiko siinä Joonaan merkki?

Kuva
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 07 Maalis 2019, 14:08

Kiitos Sinetti rakas että jaoit sanomani sivuillasi. Kiitos syntymäpäivälahjasta rohkaisit minua suuresti. Kiitos raamatunpaikasta 5Ms31:8 Kiitos rakas Jeesus

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 07 Maalis 2019, 14:11

Mielelläni sen kaiken tein ja teen, Siunattuja vuosia sinulle lisää, Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa, olet minulle hyvin RAKAS veli ja tiedän, että sillä RAKKAUDELLA myös Jeesus Rakastaa sinua. Kiitos että olet elämässäni.

Ja todella:
Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."
5.Ms.31:8.

Kuva

Pi_O

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 07 Maalis 2019, 14:55

Kiitos näistäkin viesteistä Mr. katso7.
Nämä ovat osuneet aina niin kohdilleen.
Matteus 3:8 Tehkää hedelmää, jossa kääntymyksenne näkyy!

Atsalea

Viesti Kirjoittaja Atsalea » 07 Maalis 2019, 17:14

Kuva Kuva: https://www.notonthehighstreet.com/lil3 ... o-you-card

Onnittelut Katso7 myös minunkin puolestani.

Kiitos sanomasta.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 07 Maalis 2019, 17:18

Kiitos Atsalea paljon ja siunausta!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 10 Maalis 2019, 02:09

Oi katsohan lintua oksalla puun... Rakkaani tule linnun kaltaiseksi joka ylistää minua yöllä sekä päivällä valossa ja pimeässä kiitä minua kaikissa tilanteissa se on Jumalan tahto mielistyn kiitokseen olen kunnioittava niitä jotka minua kunnioittavat saat rauhassa lähestyä minun valtaistuintani kun tulet sinne avoimin sydämin jätä rakkaani taakkasi minun harteilleni pidän sinusta huolen ei ole semmosta tilannetta jota minä Herra sinun Jumalasi Jeesus ei voisi selvittää jätä asiasi minun haltuuni pidän sinusta huolen mitä enemmän minulle antaudut sitä enemmän saat lahjojani toisten hyväksi vihollinen linnoittautuu sinua vastaan kuljet vastavirtaan mutta älä huolehdi olen Voittaja Jeesus Kristus Golgatalla mursin kaiken saatana vallan jätä murheesi Herran huomaan hän pitää sinusta huolen anna valoni loistaa pimeässä yössä monet sen saavat nähdä kun et kätke sitä vakan alle ole luja ja rohkea Älä pelkää äläkä säikähdyksellä sillä Herra sinun Jumalasi on sinun kanssasi ole tyttäreni ja poikani turvallisella mielellä sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi niin että me turvallisin mielin sanomme Herra on minun auttajani en minä pelkää mitä ihminen voi minulle tehdä tule rakkaani isän syliin olet minun lapseni turvaa minuun kunnioita ja pelkää mitä minua niin saat kokea taivaan maan päällä Minä Jeesus Kristus olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 10 Maalis 2019, 14:50

Aamen!
Herraa Me Tahdomme Kiittää:
https://www.youtube.com/watch?v=q9U3zZXNPlo

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 10 Maalis 2019, 14:54

Amen! Oi katsohan lintua oksalla puun : https://www.youtube.com/watch?v=gcRJZUPlJlA

311 Oi katsohan lintua oksalla puun

1. Oi katsohan lintua oksalla puun, / se laulaa niin kauniisti aina. / Se Korkeimman kiitokseen aukaisee suun, / kun huolet sen mieltä ei paina. / Se laulaen Luojaansa kiittää.

2. Ei kylvä, ei niitä, ei aittaansa tuo / se seuraavan päivänkään ruokaa. / Ei murheiden painaa se mieltänsä suo, / ei huomisen huolia huokaa, / vaan silti ei puutetta kärsi.

3. Jo aamulla alkaa se laulaen työt / ja päättää ne laululla illoin. / Niin rauhassa oksalla nukkuu se yöt, / kuin vuode ois peitetty villoin, / ja kattona sillä on taivas.

4. Oi jospa kuin lintunen laulaen vain / myös lähteä päivääni voisin. / Kun eilenkin Herralta hoitoa sain, / niin nytkö hän toimisi toisin? / Ei lapsensa tarvitse surra.

5. Hän autuudellansa on vaatettanut / ja lapseksi ottanut kerran. / Hän kasteessa on minut armahtanut / ja vieläkin antaa sen verran / kuin tarvitsen päivästä päivään.

6. Kai kaikilla päivillä murheensa on, / vaan Herra ei liiaksi anna. / Kun vain Isän armo on muuttumaton, / en huomisen huolia kanna – / mä kalliimpi lintuja taivaan.

Kuva

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 11 Maalis 2019, 12:43

Rakkaani anna toivon kynttilöiden listaa sydämessäsi älä kätke sitä vakan alle. Se sammuu silloin pikkuhiljaa. Ota peite pois sydämestäsi niin saat taivaan valoa yltäkyllin. En mielisty siihen että kätket sanani itselläsi. Tahdon että julistat sitä niille jotka sitä tarvitsevat. Annan siihen minun voimani Älä tee sitä väkisin sillä minun valtakuntani ei tunne sanaa pakko. Ole kärsivällinen itsesi kanssa. Jumalasi Jeesus Kristus on samoin kärsivällinen sinun kanssasi.Ota valtakunnan sana vastaan kuin lapsi jos olet kokenut että Hera on hyvä. Luottamuksesi kasvaa paljon minä ole tie totuus ja elämä. Anna totuuteni joka on minun sanani vaikuttaa sydämessäsi. Poista jo kivet sydämestäsi teen sen kun sitä pyydät. Älä epäile minun sanojani sillä olen Kaikkivaltias. Olen laittanut ja perustanut maan auringon ja kuun ja maan paikoilleen. Palvelet suurta Jumalaa minä tulen pian pidä mitä sinulla on. Älä kätke sitä sillä tunnustan ne omikseni jotka minut tunnustavat ihmisten edessä. Vaella rakkaudessa minä olen se suuri rakkaus Jeesus Kristus. Kuolin tähtesi Golgatalla siis iloitse ja riemuitse syntisi on anteeksi annettu Jeesuksen uhrin kautta. Palvele minua ilolla sillä minä olen sinut kutsunut. Lisääntyköön teille Jumalan armo ja rakkaus Jeesuksessa Kristuksessa

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 11 Maalis 2019, 12:46

AAMEN!

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 11 Maalis 2019, 18:47

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 11 Maalis 2019, 19:16

Elä rakkaani minulle sille yhdelle ainoalle joka sinut on lunastanut Jeesukselle Kristukselle tahdon koko sinun elämäsi antauduthan minulle silloin saat elämän ja yltäkylläisyydelle se joka luopuu minun tahteni kaikesta on saava 100 kertaisesti kaiken takaisin jo tässä ajassa kuinka seurakuntani nouseekan kun ihmiset antautuisivat minulle kokonaan ja rakastaisivat toisistaan puhtaasta sydämestä avaa sydämesi minulle johdan ja tuen sinua kaikessa Älä jätä kertomatta minulle mikä sinua painaa Älä väsy rukoilemaan sillä sinnikkyydellä saat sen mitä anot ano uskossa niin saat nähdä taivaan avautuvan ole rakkaani minun kädessäni Älä pelkää älkää arkaile sillä Herra Sebaot on itse sinun kanssasi rohkaise itsesi ja ole yli onnellinen Jumalassasi sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi iloitse vaikka maailma on pimeä sinä. Elät valtakunnasta ja valosta se on sinun sydämessäsi iloitse siitä anna valosi loistaa ihmisten edessä näytä värisi ole minulle kuuliainen niin saat niittää jo tässä ajassa tule rohkeasti minun eteeni ja rukoile itsellesi oikeita välineitä siinä. niitossa joka pian alkaa Älä epäile etten sinua käyttäsi sillä työmiehiä on vähän siksi antaudu minulle et elä itsellesi vaan taivaan Kuninkaalle Jeesukselle Kristukselle kaikki tulee häneltä

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 12 Maalis 2019, 00:14

Aamen, Herra ohjaa meitä, kuin pikkulapsia, kädestä pitäen, että kuulisimme Sinun äänesi ja seuraisimme Sinun perässäsi luottavaisin mielin, Sinuun aina kaikissa tapauksissa turvaten. Herra, me tiedämme, että Sinuun voi turvata, vaikka painaisi mikä tahansa murhe tai olisi raskasta, niin sydämemme iloitsee joka päivästä, niissä näkyy Sinun kättesi jälki. Aamuin illoin, kiitä Herraa! Aamen.

Herra, puhdista meidät pois kaikesta pahasta, saastaisuudesta, keskinäisesti kilpailusta, ylpeilystä, ja ota meidät käyttöösi. Herra, me olemme Sinun ja me olemme Sinussa ja Sinä meissä! Voitele meidät Sinun Pyhällä Hengelläsi ja lähetä meidät matkaan, kukin oman lahjakkuutensa mukaan, niin kuin Sinä teetkin. Aamen.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 19 Maalis 2019, 12:38

Rakkaani kaikissa taisteluissasi turvaa minuun mikään helvetin valta ei voi sinua voittaa kun olet ja elät minussa Herrassasi Jeesuksessa Kristuksessa olen sinut kalliisti ostanut siksi pidä vaelluksestasi vaarin niin pidän sinusta vaarin kaikessa sinun hädässä sitten oli minullakin hätä mutta kasvojen enkeli vapahtaa sinut lepää ihanilla ruokaisilla pelloilla saat syödä ja levätä minussa tulen pian pidä mitä sinulla ettei kukaan riistäsi voittopalkintoa kuinka suuri onkaan palkintosi kun olet uskollinen minulle taivas on totta ja helvetin siksi tuo minun eteeni hankkeesi niin menestyt teilläsi virtaa Pyhän Hengen lahjoilla jonka olen antanut jokaiselle rohkaise itsesi Jumalassasi Jeesuksessa Kristuksessa tuo esiin hänen tuntemisensa tuoksun niin saat jo kohta niittää satoa vainiot ovat valjenneet leikattaviksi vilja jo tippuu rohkaise itsesi ja lähde sadonkorjuuseen minä pidän huolen siitä mitä tarvitset sinun tulee ottaa uskon askeleita ja minä siunaamalla siunaan olet ottanut taivaan ja maan Herran ystäväksesi sinulla ei tule puuttumaan mistään varsinkaan sanani rikkauksista Älä tuhlaa aikaasi huomaatko missä tilassa ihmiset ovat he käyvät kuolinkamppailua tarjoa heille elämää Jeesuksessa silloin tulet näkemään voittoja voitossa tahdon sinua kuljettaa Älä pelkää äläkä arkaile muurit murtuvat edessäsi sillä kuljen sinun edelläsi ja murran kaikki pronssiovet ja muurit rakkaani olet minun rakkaani pidä kiinni todistuksestasi Jeesuksesta niin saat levon ja rauhan voitto on Herran hallussa tunnusta sitä niin saat kulkea minun valmistamissa teoissa lihavat ruokamaat tulevat olemaan sinun siellä saat vaeltaa ja syödä kyliiksesibavaa vain sanani rikkaudet niitä saat kokea tarpeellisia on vain yksi ainoa minun sanani kuuntele pidä siitä niin se ympyröi ja varjelee sinua

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 19 Maalis 2019, 16:57

Aamen.

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon » 20 Maalis 2019, 09:03

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 20 Maalis 2019, 13:31

Rakkaani sinä olet minun ja minä olen sinun. Olet elämäsi minulle luovuttanut nyt on luottamuksen aika vaikka maailma on sysimusta .Haluan rakkaani sinun luottavan minuun kaikisssa tilanteissa. Sinä et saa pelätä vaikka vihollinen hyökkää. Kun ymmärrät mitä tapahatui Golgatalla saat siitä suuren Hengen voiman jota ei voi kukaan sinulta pois ottaa. Aika tulee pimenemään mutta sinun ylitsesi koittaa Herra ja sinun ylläsi näkyy Hänen kirkkautensa. Maailma tulee hämmästymään omieni kirkkautta joka tulee ylhäältä valkeuksien Isältä siis älä pelkää äläkä murehdi . Se tuottaa minulle murhetta kun murehdit asioista jotka vain minä voin ratkaista. Rakkaani olet minun tahdothan sinäkin olla minun, Ylitse vuorten käy minun tieni mutta kuljethan perässäni sillä saat kokea minun voimaani rakkauttani ja kirkkauttani. Tule uskossa minun jäljessäni sillä olen tie totuus ja elämä, Johdatan sinua kun kuljet rukoillen. Tarpeellisia on vain yksi ainoa olla minun Sanani äärellä. Taivas riemuitsee kohta alkavat hääjuhlat saleissa taivaan oi se tulee olemaan suuri hetki jota on kaivattu sitten maan perustamisen. Iloitse sillä sinut on jo asetettu taivaallisiin. Minä olen Herra sinun Jumalasi älä pidä muita jumalia. Luota minuun kaikessa niin saat onnen ja siunauksen tällä tiellä joka vain vie elämään. Olen avannut sinulle elämän tien.
Elämän tie on kaita tie jota harvat vain kulkea tahtoo on tiellä laaksoja on tiellä keitaita on surua ja iloa. Käyt elämän tielle käy kaidalle tielle ET TULE KATUMAAN JOS LUOTAT JEESUKSEEN....

Vastaa Viestiin