KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oli pakko nostaa tämä Jarmon Sanoma tuolta päivittäisestä.
Olen nyt kuunnellen kuunnellut uudelleen Jeremiaa. Jeremia ja Jeesus itkivät Jerusalemin puolesta, mutta kumpaakaan ei kansa halunnut kuulla, mutta silti he lupasivat vielä palata takaisin ...
Sama tapahtuu nyt, me julistamalla julistamme, mutta kukaan ei halua enää kuulla, aika on täysi ....


JARMO:
7.9.2018

Hengen sanomaa

Sain tosiaan eilen illalla eteeni tiensä ja etsikkoaikansa ohi kävelleen ihmisen kumaran häpeän jonka olemus annettiin takaa päin, kuin hän olisi kulkenut ohitseni jo monta kertaa.

Tämän jälkeen minun eteeni tuli eriskummallinen Y-kirjain, jossa vasemmalle pääsi helposti laveaa tietä mutta sitten oikealle taas oli haarautumia useita mutta ne eivät menneet perille, vaan jotenkin kiemurtelivat ja palasivat takaisin vasemmalle, kunnes jälleen oikealle oli ahdas ja mutkainen reitti, joka ei välttämättä päätynyt sinne.

Sitten lopuksi sanottiin sanat: TIET OVAT PÄÄTTYNEET!

Koetelkaa tämä!

Sitten tänään autossa minulle muistutettiin tämän sanoman kautta sanoma, että turha enää julistaa Suomessa!

Kun rupesin kelaamaan sanomaa, niin sehän sotisi lähetyskäskyä vastaan mutta hetken oltuani siinä hengen puhuttelussa, sain kysymyksen. Sanoppas yksikin henkilö koko läntisellä pallonpuoliskolla, joka ei tiedä kuka Jeesus on. Te vain julistatte, eikä kukaan halua enää kuulla.

Lähetyskäsky on saatettu loppuun ja nyt tulee loppu!
Sinettisormus

Re: KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain syntymäpäivä lahjaksi cd:n: Paluu Jerusalemiin. Se on musiikki cd, ja kertoo Jeesuksen ja Jeremian itkusta ja siitä ettei heitä haluttu kuulla vaan lähetettiin pois ... ja minäkin itkin, Jeesuksen ja Jeremian kanssa. Koen että tämä kaikki on ollut tarkoituksen mukaista, mikään ei ole sattumaa, ne Raamatun kuuntelut ja tuo lahja, ja nyt, ... tämä Jarmon saama ja jakama Sanoma!!! Vahvaa Sanomaa!!!
Siunausta Jarmo ja te kaikki.

sinetti
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen samaa mieltä Jer 15 luku.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tämä on varsin totta, sen näkee ihmisten ilmeistä jos yrittää puhua uskonasioista, ei ole vastaanottoa.

"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen." (2. Tess 2)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

JARMO:
7.9.2018

"Hengen sanomaa

Sain tosiaan eilen illalla eteeni tiensä ja etsikkoaikansa ohi kävelleen ihmisen kumaran häpeän jonka olemus annettiin takaa päin, kuin hän olisi kulkenut ohitseni jo monta kertaa."
Jarmo, saanko laittaa näystäsi lyhennelmän FB-sivustolleni? En mainitse nimeäsi.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä laitoin tämän blogiini tänään. https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... uulla.html
Jarmo on joskus ilmoittanut minulle ja muille julkisesti täällä, että hänen tekstit ovat vapaasti käytettävissä, ... kuin myös omani.
Tänään siis laitoin sinne 2 tekstiä, oman päivän tekstini; https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... jassa.html
ja tuon Jarmon tekstin ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: KUKAAN EI HALUA KUULLA!!!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Magda-sisko kirjoitti:JARMO:
7.9.2018

"Hengen sanomaa

Sain tosiaan eilen illalla eteeni tiensä ja etsikkoaikansa ohi kävelleen ihmisen kumaran häpeän jonka olemus annettiin takaa päin, kuin hän olisi kulkenut ohitseni jo monta kertaa."
Jarmo, saanko laittaa näystäsi lyhennelmän FB-sivustolleni? En mainitse nimeäsi.
Joo, siis kaikki mun tekstit saa vapaasti kopioida. Jumalalta saatua sanomaa ei saa omia!
Vastaa Viestiin