Kirkkauteen tie käy

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
https://youtu.be/qkaN6DTadMM
Maanantaina 30.7. Näin herätessäni kuvan joka sopii tähän lauluun. Iltapäivällä kuulin tämän laulun kuin vastauksena tuohon näkyyn.
Koin että siinäpä onkin aika hengelliset sanat.
Näin lehvästön jonka läpi paistoi aurinko kauniisti ja niiden puiden alla kulki ylämäkeen vanha hiekkatie joka päättyi mäen nyppylälle. Mietin lähtikö tie siintä alas vaiko oliko tuo tien pää ... taivaisiin.. kuva oli hyvin kaunis ja seesteinen.

Terveiset Ristijärveltä
Siunaten teitä

Sinetti
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lisä selvityksenä vielä:
Löysin vain tuon katrin laulamana tuon. Kun kuulin tuon laulun oli se jonkun miehen laulama ja koin sen näkyyn sopivaksi. Itse myös mietin oliko oikein tuoda se Katrin esityksenä? Mutta tarkoitin vain tuota kappaletta näkyyn nähden. Olisko ollut Kari Tapio tai joku joka sen lauloi. Olin jo kippaamassa tuon näyn mielestäni kun tuo laulu kertoi sen vielä kuin vahvistaen. Ajattelin, että tiemme käy kirkkauteen.
https://youtu.be/y3xj3aJRvyw
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos viestistäsi. Minulle tuomasi näky ja etenkin juuri tuo ensimmäinen, Katri Helenan, video "puhui", mutta siitä ei enempää......

Kiitos.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Viime yönä, heräsin hetkeksi ja näin kuvan, jossa risti makasi hiekka rannalla, aivan veden rajalla ja vesi melkein huuhtoi sen vasenta kylkeä. Sitten taas nukuin.
Aamulla tuota mietin ja nousi tämä ajatus: Herra haluaa kastaa nuo vasemmalla puolella olevat.
Vesi ei aivan osunut joten tarkoittaa että ei Hän sitä väkipakolla tee, vaan sen täytyy tapahtua omasta tahdosta.
Amen.
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Terveiset täältä Kainuun maisemista.
Sanotaan että mänty on kainuulaisten puu.
Liekö tämän aamun kuvani herättyäni liittynyt siihen, mutta näin kuvan jossa oli kaunis oksaton mänty.
Tuossa männyssä oli sellainen ristikko ikkuna ja se avautui siinä silmieni edessä ...

Ehkä jollain on pian tarvetta avautua, sillä tuo ikkuna avoimena voisi kertoa avoimuudesta.

Siunaten

Sinetti
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herramme Siunausta Sinetti!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Siunausta Sinetti myös minun puolestani lomallesi!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mänty kuvaa Uskoa.

Kuusi kuvaa kuolemaa.

" Oksaton mänty", eli ei ole mitään "ylimääräistä", kaikki turha on karsittu/karsiutunut tästä ihmisestä pois.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja hän on avoin uskossaan.
Kiitos AO.
Amen.
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja kiitos Siunauksista, niitä aina tarvitaan.
Olette rakkaat ja sydämessäni.
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalomia täältä Kainuun korvesta.
Tänään näin herättyäni kuvan linnun jaloista, joka oli tiukasti kiinni puunlatvassa, tai jonkin muun kepin nokassa. En nähnyt mikä lintu tuo oli vain nuo jalat jotka oli yhdessä sumpussa, pitäen kiinni noilla kynsillään.
Tätä täällä olen tänä aamun miettinyt. Herättääkö ajatuksia. Kotka nousee lentoon kallion kielekkeiltä. Haukan olen nähnyt tuollaisen kepin nokassa kun sitä käytetään metsästykseen.

Siunaavin terveisin
Sinetti
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. Tuon nämä terveiseni tähän samaan ketjuun ...
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Eilen kun heräsin, näin kuvan maantiestä. Se oli asfalttitie, eli julkinen tie ja tuon tien keskellä, keskiviivalla, oli kolmiokyltti, Tietyö ...

Että tämmöiset terveiset täältä Ristijärven maisemista.
Siunaten

Sinetti
Sinettisormus

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom ja terveiset täältä Kainuun korvesta.
Tänään herätessäni näin kuvan kapeasta hiekka tiestä jonka vasemmalla reunalla oli kaatuneita ja poikki menneitä mänty puita ...

Siunaten
Sinetti
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Sinetti vahvistavasta näystäsi. Siunattua lomaa sinne Kainuun korpeen :)

PSALMIT 91

1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

1.Tim.1:19

" säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet ".

Kaatuneet männyt olivat niitä, jotka ovat uskostaan langenneet.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
sisar

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja sisar »

AOAOAOAOAO kirjoitti:1.Tim.1:19

" säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet ".

Kaatuneet männyt olivat niitä, jotka ovat uskostaan langenneet.
Minä ajattelin vähän samoin. Sinetin näyssä oli myös kapea (hiekka)tie. "Tie on kaita ja harvat sen löytävät"

Matt 7:
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
(liittyy vähän tuohon Sinetin asfalttitie näkyynkin)

Ne, jotka eivät löydä ahdasta porttia ja kaitaa tietä, kuolevat (kaatuneet/katkenneet männyt)
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sinetti kirjoitti:Shalom!
https://youtu.be/qkaN6DTadMM
Maanantaina 30.7. Näin herätessäni kuvan joka sopii tähän lauluun. Iltapäivällä kuulin tämän laulun kuin vastauksena tuohon näkyyn.
Koin että siinäpä onkin aika hengelliset sanat.
Näin lehvästön jonka läpi paistoi aurinko kauniisti ja niiden puiden alla kulki ylämäkeen vanha hiekkatie joka päättyi mäen nyppylälle. Mietin lähtikö tie siintä alas vaiko oliko tuo tien pää ... taivaisiin.. kuva oli hyvin kaunis ja seesteinen.

Terveiset Ristijärveltä
Siunaten teitä

Sinetti
Asutko Ristijärvellä? Minun esisetäni Frans Fredrik Lönnrot (1830-1907) oli siellä kappalaisena 47 vuotta. Että on luterilaista perintöä, vaikka itse olen vapaan suunnan kristitty..
Viimeksi muokannut Magda-sisko, 20 Elo 2018, 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kirkkauteen tie käy

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa Magda-sisko joukkoomme :D
Vastaa Viestiin