" Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

" Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 5.7.2018. Olin herättyäni ollut Herran rukouksessa ja läsnäolossa ja juuri nousemassa ylös vuoteeltani, kun näin kuvan, liekkö näky, mutta aihe vahvisti sitä ja kohta myös Herra vahvisti sen Sanallaan:

Näin ensin himmeän ristin ja kohta näin sen tarkemmin, se oli kivinen hautaristi. Ristin muotoon valmistettu hautakivi. Sen edessä oli pieni kivinen kukkakaukalo, jossa oli muistokukkia. Mutta kohta nuo kukat muuttuivat sormukseksi ja tuossa ristin edessä, sen juurella, sen kukka kaukalossa oli sormus, joka täytti sen kaukalon kokonaan ...

Nousin ylös kiittäen ja ihmettelin siinä hetken, mitä tuo kuva tarkoitti ja sitten kuin annettuna, minulle nousi Raamatun Sanat:

51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
54. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".

1. Korint.15.


Kuva
http://endtime.net/images/oppstandelsen.jpg
Sinettisormus

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.” (1. Joh. 3:2) Vastaavasti apostoli Paavali kirjoittaa: ”kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.” (Kol. 3:4)
Sinettisormus

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Because He Lives (Amen) | West Coast Choir https://www.youtube.com/watch?v=-LwBqG7uXbY


Kuva
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinetti kirjoitti:Tänään, 5.7.2018. Olin herättyäni ollut Herran rukouksessa ja läsnäolossa ja juuri nousemassa ylös vuoteeltani, kun näin kuvan, liekkö näky, mutta aihe vahvisti sitä ja kohta myös Herra vahvisti sen Sanallaan:

Näin ensin himmeän ristin ja kohta näin sen tarkemmin, se oli kivinen hautaristi. Ristin muotoon valmistettu hautakivi. Sen edessä oli pieni kivinen kukkakaukalo, jossa oli muistokukkia. Mutta kohta nuo kukat muuttuivat sormukseksi ja tuossa ristin edessä, sen juurella, sen kukka kaukalossa oli sormus, joka täytti sen kaukalon kokonaan ...
Kiitos sinetti, kun jaoit tämän innostavan näyn. Näinhän se Raamatun mukaan pitää mennäkin, että kuolleet ensin,
sitten on meidän elävien vuoro.

--
Sinettisormus

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
https://i.pinimg.com/originals/39/8b/46 ... f05c07.jpg


Kiitos, kunnia ja ylistys, vain yksin sinulle, Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, Nasaretilaiselle, että vuodatit sovintoveresi Golgatan ristillä, meidän, vähäisten vuoksi!
Amen.
Sinettisormus

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä iloitsen, nöyränä iloitsen ja sydämeni riemuitsee, sillä todellakin, todellakin Herra käyttää kauttani tuota sormusta, se on niin monessa näyssäni mukana, jonka Hän jakaa, niin tälläkin kertaa ....

Kuva
http://www.reinosav.net/sormus-kult.jpg

Ester on myös ollut Jeshuan "morsiamen" esikuva. Morsian on kätkettynä muiden neitsyiden joukossa, mutta valittu. Hän on kulkenut usein kärsien nöyränä ja ...
Sinettisormus

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... niin ja kiitos, rakas Markku veljeni. Siunausta toivotan ja rukoilen teille kaikille, .. olette rakkaat!
Sinettisormus

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen kuullut on kaupunki tuolla: https://www.youtube.com/watch?v=kycdX2dOCJ8

Kuva
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinetti kirjoitti:... niin ja kiitos, rakas Markku veljeni. Siunausta toivotan ja rukoilen teille kaikille, .. olette rakkaat!
Kiitos sinetti, siunausta myös sinulle!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: " Emme kaikki kuolemaan nuku ..."

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulle tuli ikäänkuin tässä tänään sellainen sanoma että "mahtaneeko Herra löytää uskoa maanpäältä kun hän palaa häistä". Tietenkin löytää, eihän Luukas 12:35-36 muuten kehoita kenenkään odottaa Herraansa palaavan häistään kupeet vyötettyinä. Mutta kuinka paljon niitä odottajia loppujenlopuksi on? Se aika jolloin on lavea portti avoin, eikä tarvitse kuin huutaa Herran nimeä, niin pelastuu tuhatvuotiskaudelle. Nimittäin vain se jolla on ollut osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa, heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa.

Nuo kun pelastaa noita thaimaalaisia poikia, siinä on myös tätä samaa... kuka pelastuu, toivottavasti kaikki! Muttemme tiedä.
Vastaa Viestiin