Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.youtube.com/watch?v=0T1qb5jLUUk

Julkaistu 1.9.2015. Barbara sai profetian edellisellä viikolla,ja kertoo, ettei koskaan aiemmin ollut saanut tälläisestä aiheesta profetiaa.

THE COMING OF THE ANGELS OF REBELLION, THE WATCHERS = KAPINALLISTEN ENKELEIDEN TULEMUS, TARKKAILIJAT.

Raamatun kohdat ; 1.Moos.6:1-5 , ja Juud.1:6-7

Profetia; " Minä kaadan nurin vaakamaljan. Nuo, jotka menneisyydestä, palaavat tulevaisuudessa. Nuo, jotka ovat heitetty alas taivaista, koska kapinoivat. Nuo, jotka opettivat maan asukkaille sodankäynnin, tähdistä ennustamista, tekniikkaa, aseiden valmistusta.

Valmistautukaa, sillä mitä teidän silmänne tulevat näkemään ei ole tästä maailmasta eikä maastasi.

Puhu tytär muutoksen ajasta, Tarkkailijoiden ajasta, julmien tekojen tai suuren pahuuden ajasta. Minä lyhennän tuon ajan, niin kuin sinä ymmärrät, ettivät nämä asiat ole ylhäältä vaan alhaalta.

Älä pelkää, Minä olen sinun kanssasi ".


-----------------------------------------------------

Keskusteluketjussa Paula Hartman kertoi unestaan, jossa kerrottiin samoista henkiolennoista, jotka eivät halunneet palata enää vamkeuteen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen joskus lukenut jotain vastaavaa, noista enkeleistä ja ne on niitä kadotettuja, langenneita enkeleitä, heitä jotka olivat menneisyydessä , mutta palaavat ...
Ei meillä ole mitään verta ja lihaa vastaan vaan avaruuden henkivaltoja vastaan. Ef.6.
Ja he tulevat tekemään "ihmeitä" ja moni menee niissä halpaan.
Sinettisormus

Re: Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 6
1. Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,

2. huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
3. Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."
4. Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
5. Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
6. niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
7. Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".
8. Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.
9. Tämä on kertomus Nooan suvusta. Nooa oli aikalaistensa keskuudessa hurskas ja nuhteeton mies ja vaelsi Jumalan yhteydessä.
10. Ja Nooalle syntyi kolme poikaa, Seem, Haam ja Jaafet.
11. Mutta maa turmeltui Jumalan edessä, ja maa tuli täyteen väkivaltaa.
12. Niin Jumala näki, että maa oli turmeltunut; sillä kaikki liha oli turmellut vaelluksensa maan päällä.
13. Silloin Jumala sanoi Nooalle: "Minä olen päättänyt tehdä lopun kaikesta lihasta, sillä maa on heidän tähtensä täynnä väkivaltaa; katso, minä hävitän heidät ynnä maan.
14. Tee itsellesi arkki honkapuista, rakenna arkki täyteen kammioita, ja tervaa se sisältä ja ulkoa.
15. Ja näin on sinun se rakennettava: kolmesataa kyynärää olkoon arkin pituus, viisikymmentä kyynärää sen leveys ja kolmekymmentä kyynärää sen korkeus.
16. Tee arkkiin valoaukko, ja tee se kyynärän korkuiseksi, ja sijoita arkin ovi sen kylkeen; rakenna siihen kolme kerrosta, alimmainen, keskimmäinen ja ylimmäinen.
17. Sillä katso, minä annan vedenpaisumuksen tulla yli maan hävittämään taivaan alta kaiken lihan, kaiken, jossa on elämän henki; kaikki, mikä on maan päällä, on hukkuva.
18. Mutta sinun kanssasi minä teen liiton, ja sinun on mentävä arkkiin, sinun ja sinun poikiesi, vaimosi ja miniäisi sinun kanssasi.
19. Ja kaikista eläimistä, kaikesta lihasta, sinun on vietävä arkkiin kaksi kutakin lajia säilyttääksesi ne hengissä kanssasi; niitä olkoon koiras ja naaras.
20. Lintuja lajiensa mukaan, karjaeläimiä lajiensa mukaan ja kaikkia maan matelijoita lajiensa mukaan tulkoon kaksi kutakin lajia sinun luoksesi, säilyttääksesi ne hengissä.
21. Ja hanki itsellesi kaikkinaista ravintoa, syötäväksi kelpaavaa, ja kokoa sitä talteesi, että se olisi ruuaksi sinulle ja heille."
22. Ja Nooa teki näin; aivan niin kuin Jumala hänen käski tehdä, niin hän teki.
Sinettisormus

Re: Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://www.tv7.fi/vod/player/30061/

Vieraina Tom Horn ja Cris Putnam 2/2
Ihmeet ja merkit > Yliluonnollista
Vieraat kertovat lopunaikojen harhautuksesta liittyen mm. langenneisiin enkeleihin ja pelastusoppiin.

Tom Horn ja Cris Putnam ovat tutkineet Vatikaanin kiehtovaa sisäistä maailmaa. Tulokset ovat hämmästyttäviä!
Sinettisormus

Re: Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://www.tv7.fi/vod/player/10684/

Vieraana Chuck Missler
Ihmeet ja merkit > Yliluonnollista
Onko UFOja olemassa? Liikemies, tiedemies ja raamatuntutkija Chuck Missler pohtii asiaa Raamatun näkökulmasta.

Missler ottaa esiin muun muassa klassisen Roswellin tapauksen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Barbaran saama profetia "enkeli-vitsauksesta"

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Paula Hartman sai unen 30.8.2015 samasta aiheesta josta Barbara sai profetian. Hän kirjoitti unensa tuohon kommentointiketjuun koskien Barbaran kertomaa profetiaa.

Uni ; " Olin vieraassa talossa, ja huomasin kahden nuoren miehen yrittävän murtautua pariovisen lasioven läpi. Avasin ovet, ja nuhtelin heitä heidän typeryydestään, ja kerroin heille että he olisivat voineet tulleet ammutuksi hiiviskellessään tuolla tavoin !

No, he tulivat sisään ja menivät pimeään huoneeseen. Kun katsoin sisälle tähän huoneeseen, ymmärsin että lattia oli peittynyt nukkuvilla nuorilla miehillä, jotka olivat piilossa peittojen alla, näin pelkästään heidän kasvonsa.

Kuitenkin, kun minä puhuin vieressä olevalleni henkilölle ( en tiedä kuka ), muistin niiden paljastavan sen tosiasian, etteivät ne olleet halunneet palata takaisin vankilaan. Ne tekivät sen selväksi, että ne olivat kiinnostuneet ihmisnaisista, ja olivat kapinassa isäänsä vastaan.

Käänsin pääni uudestaan katsomaan, miettien mitä oikein näin, ja ilmassa, minun oikealla puolellani, nämä miehet ilmestyivät näkymättöman portaalin läpi, nopeasti hyppien, niiden ylävartalo oli ihmisten ja niiden alavartalo oli sorkkaeläinten.- niin kuin faunit.

Tiesin niiden olevan vapautettu, missä sitten olivat olleetkin, ollessaan sidottuna suurimman osan ajastaan."
------------------------------
Se oli ahdistavaa. Minun oli hyvin vaikeaa toimia seuraavana päivänä, kun tiesin täydellä varmuudella mitä tulisi tapahtumaan maan päällä, ja mitä on tulossa syvyydestä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin