Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tälläinen sanoma ja näky tulivat äsken kun luin Jeremian kirjaa 51, joka kertoo Baabelin tuhosta:

“Näet taivaan halkeavan molemmin puolin,
sen keskeltä laskeutuu lokki (lintu), joka
repii maan kuoren. Sitten tulee loppu (maalle).”

Tähän liittyi näky linnusta, joka on kaappaamassa kynsillään saalista ja repäisee samalla palan maata mukaansa niin, että laavakerros paljastuu. Tämä oli vähän kuin jatkoa näylleni halkeavasta kultaisesta kotkasta.

En nyt tiedä onko omaa mielikuvistusta, mutta Hengessä ainakin olin. Jeremia 51:stä alku:

1. Näin sanoo Herra: "Katso, minä herätän Baabelia vastaan, Leeb-Kaamain
asukkaita vastaan hävittäjän hengen.
2. Ja minä lähetän Baabeliin muukalaisia, jotka hajottavat sen ja tyhjentävät sen maan, sillä joka taholta he tulevat sitä vastaan onnettomuuden päivänä.
3. Jousimies jännittäköön jousensa sitä vastaan, joka jousen jännittää, ja sitä vastaan, joka uljastelee rintahaarniskassaan. Älkää säälikö sen nuorukaisia, vihkikää tuhon omaksi koko sen sotajoukko.
4. Haavoitettuja kaatuu kaldealaisten maassa ja lävistettyjä sen kaduilla.
5. Sillä ei Israel eikä Juuda ole Jumalansa, Herran Sebaotin, hylkäämä, vaan noiden maa on täynnä syntivelkaa Israelin Pyhän edessä.
6. Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin. Sillä tämä on Herran koston aika, hän maksaa sille, mitä se on ansainnut.
7. Baabel oli Herran kädessä kultainen malja, joka juovutti kaiken maan. Sen viinistä joivat kansat; sentähden kansat tulivat mielettömiksi.
8. Äkisti on Baabel kaatunut ja murskaantunut. Valittakaa hänen tähtensä! Hakekaa balsamia hänen kipuunsa, ehkä hän paranee.
9. 'Me olemme koettaneet parantaa Baabelia, mutta ei hän ole parantunut. Jättäkää hänet ja menkäämme pois, kukin omaan maahansa; sillä hänen tuomionsa ulottuu taivaaseen asti, kohoaa pilviin saakka.
10. Herra on tuonut ilmi meidän vanhurskautemme; tulkaa, julistakaamme Siionissa Herran, meidän Jumalamme, tekoja.'
11. Teroittakaa nuolet, täyttäkää viinet! Herra on herättänyt Meedian kuningasten hengen, sillä hänen ajatuksensa käy Baabelia vastaan, sen hävittämiseksi. Tämä on Herran kosto, kosto hänen temppelinsä puolesta.
12. Kohottakaa lippu Baabelin muureja vastaan, vahvistakaa vartiosto, asettakaa vartijat, valmistakaa väijytykset; sillä mitä Herra on ajatellut, sen hän tekeekin, sen minkä hän on puhunut Baabelin asukkaita vastaan.
13. Sinä, joka asut suurten vetten partailla, joka olet aarteista rikas, sinun loppusi on tullut, sinun väärän voittosi raja.
14. Herra Sebaot on vannonut itse kauttansa: Totisesti, minä täytän sinut ihmisillä niinkuin heinäsirkoilla, ja he virittävät sinusta viininkorjuulaulun.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tuli tuohon aloituksen näkyyn liittyen eteen tämä:

http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... 20aika.htm
Juhani

Re: Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Mulla on pyörinyt mielessä sana "Lähi-itä".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Ninni tuosta linkistä, oon sen joskus käynyt lukemassa, mutta en ole jostain syystä pitänyt sitä merkittävänä. Nyt se kuitenkin tuntui avautuvan eri tavalla. Ehkä tämä oli sotanäky, mikä on jo aika selvää muutenkin että jotain tulee tapahtumaan.

Itselleni tuli mieleen Pohjois-Korea, mutta onko se vain "harhautusta" ja todellinen näyttämö on tosiaan Lähi-idässä, Syyriassa, Iranissa, Israelissa. Jos uutisten mukaan "peli" alkaa Syyrian osalta olla selvä, niin mikä on sitten lopputulos? Käyvätkö voimat seuraavaksi Israelin kimppuun.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Sitä on vaikea sanoa, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tiedämme, mutta "aikaa ja hetkeä emme tiedä" ja kronologista järjestystä emme (en ainakaan minä).
Kuitenkin Syyrian sota on tuonut "suuren haavan" ja emme tiedä mitä tulee jatkossa ja ehkä maan rajoja myös "siirretään" tai voi olla että "halkeaa" jaetaan, kuten kerroit.
No, ehkä tämä on vain ihmisviisautta. Rukoilen Herraa että se näyttäisi meille ainoastaan sen, mikä rakentaisi seurakuntaa ja johdattaisi ihmisiä pelastukseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma/näky: Hävittäjä tulee pohjoisesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä ainakin jonkin näköinen varmistus tälle sanomalle Z3News-sivulta. Jutun alussa kirjoittaja kertoo saaneensa rukouksessa näyn kotkasta, joka sukelsi ilman halki valtavalla nopeudella, kuin avaruusalus joka saapuu ilmakehään. Tällaisen vaikutelman minäkin näyssäni sain.

Sitten kirjoittaja kertoo monista muista kotka-aiheisista näyistä viime aikoina. Hänen tulkintansa on, että Jumala on voimistamassa vaikutustaan Häneen uskovien keskuudessa ja valmistaa heitä "lopunajan tehtäviinsä". Olisiko tämä Pyhän Hengen vuodatus? Mainitsee myös Ilm. 12 "kotkan siivet".

"Now is the time for the eagles."
https://z3news.com/w/now-time-for-eagles/
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin