Sinetti - Uni; Identiteetti

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, teille RAKKAT ystäväni, siskoni ja veljeni!
Tänään, aamuyöstä näin unta, jossa olin tällä Pelastussanomien "hoitokodissa". Näin kun joku teistä veljistäni, nojaili Infotiskillä. Tämä oli pieni tummahko mies, eikä enää niin kovin nuori, ehkä n. 50-60?
Ajattelin mielessäni, että kukahan tuo teistä on? Kiitosvirsi, katso7 ... jne?
Menin hänen luokseen ja aloin juttelemaan hänelle, mutta huomasin hänen olevan sokea, niinpä uskaltauduin esittelemään itseni tällä nimimerkilläni, että olen Sinettisormus, eli tuttavallisesti sinetti vaan. Kyselin mieheltä, muistaako hän mitä olen kertonut itsestäni? En saanut vastausta, mutta mainitsin ensimmäisenä pitkät hiukseni. Mies tuli lähemmäksi ja tunnusteli hiuksiani sokeilla silmillään. Mies muuttui tästä kovin iloiseksi ja otti minut riemulla vastaan.
Mietin hänelle ääneen, että pian olisi Pelastussanomien haastattelu/paneeli keskustelu tilaisuus ja minut oli kutsuttu siihen, mutta en ollut vielä vastannut ja jos menisinkin, minun varmaan täytyisi pukea ylleni aurinkolasit ja jokin hattu tai liina päähän, ettei minua tunnistettaisi, kerroin tämän miehelle leikkisästi hymyillen :D .
Sitten uni loppui, mutta siihen loppuun näytettiin kuvaa, jossa seisoi kaksi ihmistä vieretysten, mutta sen enempää heistä ei tiedetty.
Koin tämän unen liittyvän jotenkin identiteettiimme, mitä meistä tiedetään?
Herättääkö ajatuksia? :idea:

Siunattua päivää ja viikkoa kaikille!
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Identiteetti, kuka olen - itse pohdintaa


Kuva
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskovan todellinen identiteetti Raamatun mukaan (Pelastus kuin linnoitettu kaupunki -opetuslapseuskirja)
•Luotu Jumalan kuvaksi I Moos 1; 26 – 27.
Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat." Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
II Kor 3; 18.
Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Pyhästä Hengestä uudesti syntynyt Jumalan lapsi, etuoikeuksineen
Room 8; 14 – 17.
Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette
saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan
kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.

Jumalan perillinen
Gal 4; 4 – 7.
Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan. Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!" Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.

Jumalan lupausten ja siunausten omistaja
Gal 3; 14.
että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.
29.
Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.

Pyhän Hengen temppeli
I Kor 3; 16.
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

Nykyinen Jumalan palvelija ja tuleva hallitsija Kristuksen kanssa
I Tim 1; 12.
Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
Ilm 20; 4.
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

Jumalan liittoystävänä Hänen rakastama ja suojelema
Joh 15; 14 – 15.
Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Jaak 2; 23.
ja niin toteutui Raamatun sana: "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi.

Seurakunnan - Kristuksen ruumiin jäsen
I Kor 12; 12 – 13.
Sillä niin kuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sil
lä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

Kristuksen nykyinen morsian ja tuleva vaimo
II Kor 11; 2.
2. Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen
Ilm 19; 7 – 9.
Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen:
se liina on pyhien vanhurskautus." Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan
hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

Jeesuksen, universumin kuningasten Kuninkaan, motiivi kuolla
Ilm 1; 5.
ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maankuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
http://www.yhteyspaikka.fi/Identiteetti ... ksessa.pdf
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Who Am I - Casting Crowns (w/ lyrics) : https://www.youtube.com/watch?v=mBcqria2wmg
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti unestasi. Tuntui olevan ainakin minulle kovin peiteltyä sanomaa unessasi. Ilmeisesti Jumala halusi vihjata tulevista asioista, tarkemmin kertomatta. Ajattelen tämän olevan henkilökohtaista jollekin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Sinetti. Luettuani minulle tuli olo, että uni oli positiivinen, mutta oliko?
Voisi tosiaan kuvastaa, jotain tulevasta, joka koskee tätä palstaa ja meitä palstalaisia.. ??
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllä, ... kyllä uni oli positiivinen, ... en tiedä mitä tarkoittanee, mutta tuo identiteetti, jotenkin nousi siinä pintaan? Keitä olemme? Sitten mietin, liittyykö tuohon Jarmon aiemmin mainitsemiin Pelsatussanomien 10 vuotis juhliin? ... jää nähtäväksi ... :)
Ja josko, tuo uni tarkoittanee yhtään mitään, ei pidä ottaa liian vakavasti, kunhan toin koeteltavaksi.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 13 Maalis 2017, 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

SINETTISORMUS TUMMAT AURINKOLASIT SUORAAN JUMALALTA. Kerron:
Perjantaina näin näyssä miehen jolla oli silmälasit hän kulki lehtimyynnin ohi. Kohta näin pienen pojan bussin perällä sillä oli TUMMAT AURINKOLASIT PÄÄSSÄ. No kävin katsomassa äitiäni ja kun kävelin keskustaan vastaan tuli uskova nainen. Kysyin oletko ollut hell.srk hän sanoi että olen. No sanoin voisit käydä häntä katsomassa. no hän rupes kirjottaan älypuhelimeen osotetta ja sanoi sitten eihän näiden aurinkolasien läpi edes näe lukea ja otti ne pois. No eilen sattu keittiössä vahinko ruokapurkki hajosi ja sitä lensi joka paikkaan myös kirjahyllyyn.no ajattelin siivotessani nois kuvis täytyy olla jotain. katseli kuvat läpi ja siellä oli LAPSUUTENI YSTÄVÄ 12 v AURINKOLASIT PÄÄSSÄ TELTASSA. Asiat mitä olen rukoillut pitkään koin että silmät jotka on olleet sokeat eräissä asioissa niin TUMMAT AURINKOLASIT on otettu pois ja kun näin sen miehen kävelevän oikeat silmälasit päässä ajattelin että heidän silmät on avattu. että he tajuavat nyt asiat(SEMMNEN OLO TULI MULLE NÄYSTÄ) En nyt ymmärrä onko silmät avattu asioille (ASIA JONKA PUOLESTA OLEN RUKOILLUT PITKÄÄN) vai ei. Voitteko rukoilla MITÄ MINUN PITÄÄ NYT TEHDÄ ONKO TÄMÄ HYVÄÄ VAI PAHAA. JUMALASTA VAI PAHOLAISESTA: Voitteko rukoilla nyt puolestani!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Herra tekee meissä työtään...
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Onko ne tummat aurinkolasit päässä vai ei . Onko Jumala avannut näiden kahden miehen(OIKEA TILANNE JONKA OLEN KOKENUT) vai ei.Rukoilkaa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kutsutaanko minut! Vai miten pääsen sinne infotiskille....
olen tänään nähnyt numerot 2222 ja ajattelin että se on myös 8 ja kun menin hissillä sairaalaan painoin vahingos kerroksen 8 kun piti mennä 9 ja siinä hissin seinässä luki hälytysnumero. numero oli en muista alkua mutta loppuosa oli kirjotettu tosi isolla siinä luki 2222!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7, veljeni. Ehkä tuo uneni oli vertauskuvallista, joten sen varmaan ymmärsitkin. Siinä kerrottiin hengellisestä sokeudesta. Herra tulee johdattamaan sinua tässä asiassasi ja hedelmästä näet, että se on Häneltä. Kulje kuuliaisesti Hänen johdatuksessaan, askel kerrallaan, Hän kulkee edelläsi ja samalla varoen raottaen näyttää sinulle, mihin tuo asia on vievä. Muista, että Hänen hedelmänsä on hyvää, se toinen vain hajottaa, sille polulle älä lähde.
Amen.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

....mutta en ollut vielä vastannut.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ei ole vertauskuvallista. Minulle ainakaan kysymys on nyt askelten ottamisesta tai ei. En voi liikkua hengessä kysymys on nyt askelista omista jaloistani asia on minulle päivänselvä.Ei voi kulkea johdatuksesa jos ei koskaan ota omin jaloin askeleita en ole enkeli
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo uni oli sinulle, jos niin koet ja siinä viitattiin myös tänne pelastussanomiin ja täällä oleviin, eli sinä olet yksi täällä olevista, meistä. Jos tämä on sinulle, se tulee avautumaan. Ota vastaan! Tulet tilanteisiin, jotka vie sinua tässä eteenpäin. Amen.
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7, olet rukouksessani! Amen.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

http://www.aamulehti.fi/
jännä juttú aamulehdessä halla aholta kannattajilleen messiaaninen ilmoitus!
Viimeksi muokannut katso7, 13 Maalis 2017, 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Katso7! Näin minäkin Herralle rukoilin, että Hän tietää, mistä on kyse ja voi olla apusi.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sinettisormus! Näitkö infotiskiä paremmin tai muistatko siitä vielä jotain. Oliko infotiski suojattu lasilla?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Sinetti - Uni; Identiteetti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, tuo tiski, minkä ääressä tuo mies seisoi, oli tuollainen lasitoimisto, kuin hoitolaitoksissa ja sairaaloissa olevat hoitajien pienet lasitoimistot, eli etuseinä oli jonkinmoista lasia tai läpinäkyvää muovia, juuri sellainen se oli ja minun piti siitä mainitakkin, mutta sitten unohdin ...
Vastaa Viestiin