Näky; Kuningaskunnan logo

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... sittenhän minunkin kommenttini voi siirtää sinne, ja miksi "päivittäistä ketju" kysymystä, voitu myös esittää siellä, vaan pilattiin tämä ketju, jossa oli Herran Sanomaa?
olli

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja olli »

sittenhän minunkin kommenttini voi siirtää sinne...
Siirretty.
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vielä, kolmannen kerran, laitan tuon eilisen näkyni, muistuttamaan sitä, mikä tässä ketjussa oli Sanoma:
Tänään, sain juuri ennen ylösnousuani, kuvan, jossa oli tämmöinen keskustelu sivu täältä ja minulle näytettiin tuota paikkaa, jossa on tuo minun avattareni: Sinettisormus ja sen ylle/yläpuolelle ilmestyi, pyöreähkö kuvio, joka oli piirtynyt, sinisestä väristä, aivan samaa väriä kuin noissa linkeissä". En saanut kuviosta selvää, kun kuva oli niin pieni ja kyselin siitä Herralta ja samassa muistin tuon logon, jonka näin täysin avoimin silmin, tuon joka oli piirtynyt sinisellä valolla, näyksi, jossa oli tuo kruunu .... (tämän ketjun aloituksen näky).
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!


... en tehnyt tuosta, tämän aamun näystä, omaa aloitusta, sillä se selkeästi kuuluu jatkoksi aloituksen näkyyn.
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen, aloitus näky oli tämä:
16.2. 2017. Tämän koin jotenkin erityiseksi näyksi. Illalla kun kävin nukkumaan, muutama minuutti vailla 24, näin pimeässä huoneessani näyn. Se ilmestyi huoneen pimeään nurkkaan. Näin sen avoimin silmin. Se oli kuin tv:ssä oleva valkoinen tekstivalo, mutta näyssäni se oli taivaansininen ja se muodosti ympyrän, jonka sisällä oli Kuninkaan Kruunu. Se oli kuin logo ja mieleeni nousikin ajatus, "kuningaskunnan logo".
Tiedän sen liittyvän tulevaan ... koetelkaa.
Kiitos ja kunnia Herrallemme ja Kuninkaallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Amen!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Vielä, kolmannen kerran, laitan tuon eilisen näkyni, muistuttamaan sitä, mikä tässä ketjussa oli Sanoma:
Tänään, sain juuri ennen ylösnousuani, kuvan, jossa oli tämmöinen keskustelu sivu täältä ja minulle näytettiin tuota paikkaa, jossa on tuo minun avattareni: Sinettisormus ja sen ylle/yläpuolelle ilmestyi, pyöreähkö kuvio, joka oli piirtynyt, sinisestä väristä, aivan samaa väriä kuin noissa linkeissä". En saanut kuviosta selvää, kun kuva oli niin pieni ja kyselin siitä Herralta ja samassa muistin tuon logon, jonka näin täysin avoimin silmin, tuon joka oli piirtynyt sinisellä valolla, näyksi, jossa oli tuo kruunu .... (tämän ketjun aloituksen näky).
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!


... en tehnyt tuosta, tämän aamun näystä, omaa aloitusta, sillä se selkeästi kuuluu jatkoksi aloituksen näkyyn.
Pirkko Vesavaara puhui jossain videossa, että tuhlaajapoika sai sormeensa "sinettisormuksen".
Tuon sormuksen antoi pojan Isä, mikä voisi olla vertauskuva taivaan kuninkaasta Jeesuksesta. Näyssäsi oli tuo sormus ja yllä Kuninkaan kruunu..... Kuningas antaa meille sormukset.
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Markku lohduttavasta tulkinnastasi. Olet Siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo Sinettisormus, on minulle aikoinani vahvistettu, niin näkyjen kuin Sanankin kautta. Kiitosvirsi kerran antoi nämä Sanat, Haggai 2:23 ja Herra vahvisti ne minulle mökillä olessamme, kun sain olla Hänen levossaan. En tiedä, vieläkö kiitosvirsi muistaa tämän, se tapahtui suomi24 ajalla, niillää viimeisillä hetkilläni siellä ... Siksi pyysin Jarmoa laittamaan tuon sanan paikankin tuohon avattareen.

23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."
Haggai 2:23
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä sain juuri äsken näyn, tai sanan pari vaihtaa Pyhän Hengen kosketuksessa. Puhuin Herralle uskovine keskinäisistä ongelmista ja mm. menestysteologian ja karismaattisuuden dilemmoista ja kiitin hiljaa Herraa että olen saanut olla poissa niistä ja saanut niistä omakohtaisen rauhallisen käsitykseni johon mikään ulkopuolinen ei ole päässyt vaikuttamaan. Sanoin että Rakastan sinua Henki, koska ohjaat minua. Siihen henki vastasi, että Rakas poikani, voi kun tietäisit enemmän.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Minä sain juuri äsken näyn, tai sanan pari vaihtaa Pyhän Hengen kosketuksessa. Puhuin Herralle uskovine keskinäisistä ongelmista ja mm. menestysteologian ja karismaattisuuden dilemmoista ja kiitin hiljaa Herraa että olen saanut olla poissa niistä ja saanut niistä omakohtaisen rauhallisen käsitykseni johon mikään ulkopuolinen ei ole päässyt vaikuttamaan. Sanoin että Rakastan sinua Henki, koska ohjaat minua. Siihen henki vastasi, että Rakas poikani, voi kun tietäisit enemmän.
Oi kuinka vahvistava näky, kiitos kun jaoit!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Kiitos Markku lohduttavasta tulkinnastasi. Olet Siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Kiitos sinetti, olet myös Siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Kyllä muistan Sinetti.Kun luin jotain Sinun kirjoitustasi suomi24 palstalla,koin siinä että tuo sisar on saanut nimimerkkinsä Sinettisormus Herralta.Ja Herra antoi sanastaan sille vahvistuksen.Itsekkin koin ne hetket suurena siunauksena.Siunausta teille kaikille rakkaat sisaret ja veljet.
Sinettisormus

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos että olet vielä täällä, kiitosvirsi! Koen että meillä on erityinen yhteys, ole Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa!
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Näky; Kuningaskunnan logo

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Täällähän minä.Aivan rakas sisar Kristuksessa.Samoin olen itsekkin kokenut.
Vastaa Viestiin