Näky; Koira

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä "PURTAVAA"; Mitä haluamme elämältämme?
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja katso7 »

onhan se hyväkun ei tarvi suutanasa ava ta ettei vain kukkaan loukkaannu onkohon mulla väärä räämatunkäänös. lauletaan 2 tuntiA OOT MUN KaikkeniI JA SE JÄÄ SIIHEN MISTÄKÖ mINÄ SEN TIEDÄN KADUILTA! näkyyn päivänselvästi. kohta koirille laitetaan kori selkään ja lähetetäään kaupunkeihin korissa on traktaatteja rakasta lähimmäsitäsi niinkuinn itseäsi miksi <jeesus ei parantanut koko Israelia kaukorukouksella sen tähdn että hän rakasti lähimmäistään niinkuinnitseänsä. kauhistus mitä opetusta kuulee-kilometrin joutuu kulkee helkikoptertilla lähimmäsien avuksi niin siitä jo nousee hirvee meteli kertokaaa vanhansta testamenstisä esimerkki millä pelkällä rukousels ksikki olis toiminu. <<<<<<<<<<jeesus käski rukoils työntekijöitä elonkorkuusseen koska loppuu tää Herra Sebaoatin juoksuttaminen kyllä uskovaiset on sokeita.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Koirat evankelistoina kori vaan selkään ja kaupungille kai se evankeliumi niinkin levivää jos ei ite uskalla ja häpeää todistaa!korissa koirilla rakasta lähimmäsitäsi niin kuin itseäsi siinä todistusta tarpeeksi!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Lähetääkää nyt vielä vanhuksia lohduttaan koirat ja kissat kyl on rakkaus kylmenny ei tarvi ihmetelllä miksi maailmamme on täs tilas!Miten uskiovat voi olla tajuttomuusils!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei koirilla varmasti evankeliumi edisty, mutta meidän Herramme alentui karitsaksi ja saarnasi, joten ei sitä pidä väheksymän! Jokaisella uskovalla on paikkansa, toinen on huutava ääni erämaassa ja tekee työnsä, toinen pesee toisen jalkoja. Jumalan työtä molemmat.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomenta ja Rauhaa teille!

Olen juuri töihin lähdössä, mutta ajattelin heittää tällaisen hauskan (mielestäni) aloituksen. Tuli vähän sellanen sarkastinen olo. Sillä vilasin tonne suomi24:lle ja näin siellä tämän pari päivää siellä jo pyörineen uuden ketjun, joka osuu tähänkin aiheeseen: "Rakkikoiran oma profetia ketju." : http://keskustelu.suomi24.fi/t/14681155 ... etia-ketju Eipä tämä aiheeltaan ole kummonenkaan, mutta nauratti ajatus, että "samoista" asioista täälläkin (suomi24) tunnutaan puhuttavan ... :D Nyt töihin ja sinne kadulle ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hahaa, toi oli kyl piristävän sarkastinen ketju.
Samuli

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Katso 7 Jos se vain ois meistä kiinni, miten sitä evankeliumia julistetaan...Mutta ei meidän tahdon mukaaan vaan Isämme. Jos joku löytää pelastuksen Jeesuksessa luonnon tai eläimien välityksellä, niin halleluja se on voitto ja taas yksi lapsi on löytänyt Isänsä luo.
Onko jotain luotua mitä Luoja ei vois käyttää tarkoituksiinsa. En vähättelisi mitään näistä, koska se on mielestäni myös Luojan vähättelyä. Enkä usko, että tätä tarkoitit, vaan olet ilmeisen huolissasi evankeliumin eteenpäin viemisestä ja sielujen pelastamisesta, mikä on aito Kristuksen seuraajan merkki. Yhdyn kyllä tältä osin ajatuksiisi. Rukoilen myös, että keskuudestamme nousisi monia rohkeita todistajia, jotka vievät sanomaa eteenpäin. Olkaa siunatut, sen minkä Isä on nähnyt, Hänen Poikansa tekee.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Samuli. Joskus huumorilla on suuri rooli vapauttaa näitä paineita joita kohdistuu omavoimeisuutena ihmisiin joilla on kilpiä suojanaan jotta heikkous ei näkyisi. Sarkastisuus on se keino jolla moni tällainen kovapintainenkin itseonnistuja lakkaa pitämästä kilpeä suojanaan ja sinne pääsee silloin ehkä pieni siemen kasvamaan.
sisar

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja sisar »

Samuli kirjoitti:...
Onko jotain luotua mitä Luoja ei vois käyttää tarkoituksiinsa...
Luuk 19:
39.Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi".
40. Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".

Rukoilkaamme, että saisimme suumme auki sopivalla ja sopimattomalla hetkellä. Antakoon Pyhä Henki meille voimaa ja rohkeutta sekä oikeat sanat.

Siunatkoon teitä Ikiaikojen Jumala!
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään tapahtui taas ihana asia tuolla "työmaalla". Näiden vammaisten asiakkaiden kanssa käymme lukemassa vanhuksille ja tänään minulla oli pari runokirjaa mukanani. Otin ne summamutikassa kaapista ennen lähtöämme. Kun olimme perillä ja aloimme lukea, toinen kirja joutui heti pannaan kun asiakas piti sitä vaikeana luettavana ja sitten oli vielä tuo toinen kirja, jonka toivoin olevan sopiva. Meitä oli kome lukijaa, asiakas, minä ja eräs toinen "ohjaaja", joka ei halunnut ottaa osaa lukuun, oli vain taustalla. Tämän puolesta olen rukoillut, sillä tiedän hänen elämänsä aika rajuksi, jota alkoholismi varjostaa. Aloin lukea kirjaa, ja yllätyin, sillä olin valinnut kirjan jossa oli todella kauniita hengellisiä runoja ja niissä puhuttiin Jeesuksesta ja Jumalasta pelastavina elämässämme.
Ensin pelästyin, oliko tämä sopiva kirja, sillä näitä aina vältellään hoitopaikoissa, mutta sitten kohotin ääntäni, että tuo kaunis sanoma kuuluisi kaikille.
Mielessäni hymyilin takana olevan "ohjaajan" puolesta, että nyt hänkin sai kuulla tämän Sanoman Runojen muodossa. Yksi hoitajista tuli myös pöydän ääreen kuuntelemaan jota ennen ei ollut tapahtunut. Eräs vanha pappa ja mummu aivan itki kun luin niitä ja kehuivat ääneen kuinka kauniita ne olivat: "KIITOS". Ne oli sanoja joita lukuhetki sai ja tämä "ohjaajakin" oli tyytyväinen runoihin... ehkä pieni siemen olisi kylvetty, kuka tietää, näin usein kysyn ja vastauksen tietää vain Herra, Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Hieno juttu.Olipas kiva "sattuma".Siunatkoon Herra tuonkin kylvösiemenen.
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon vakaasti, ETTÄ MIKÄÄN EI OLE SATTUMAA, vaan Herran ihmeellistä suunnitelmaa! :P
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Totta,siksi laitoinkin tuon sattuma sanan sitaatteihin.
Sinettisormus

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensin meinasin pitää tämänpäivän tapahtumat vain itselläni, mutta sisaren sanat sai minut avautumaan teille:
että saisimme suumme auki sopivalla ja sopimattomalla hetkellä.
... koin että jotain tuollaista tapahtui tänään, tuossa lukuhetkessä... :roll:
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, olen miettinyt, että pitäisikö sitä alkaa "kiusallaan" levittämään sanaa sopimattomissakin paikoissa. Pohdin, että olisin töissä aloittanut palaverin sanomalla, että "tänään voisimme puhua Jeesuksesta". Jätin kuitenkin tekemättä, koska vitsinähän sen olisivat kaikki ymmärtäneet, enkä halua loukata Herraa.

Nyt on muuten muilla palstoilla aika kova odotus päällä. Jossain puhuttiin rukouspiiristä, jonka normaali sanallinen rukous oli keskeytynyt ja siirtynyt vain Herran Tahdon ja paluun ympärille. Itse olen myös huomannut että ihan kuin arkipäiväisten asioiden läpikäynti olisi nyt "toissijaista". Myös "kolme päivää" on pyörinyt mielessäni, ei välttämättä laskenta, vaan ajanjakso.

Herra tule, hae meidät Kotiin, vain Sinua tarvitsemme enää, ylistetty olkoon Sinun nimesi Taivaassa ja maan päällä! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Hannah

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoillaan että Herra muokkaa maan hedelmälliseksi ja antaa sataa ja ravitsevaa lannoitetta myös. Sinäkin teet Sinetti arvokasta työtä; kuten meistä jokainen tiätty. ;) Kun rukouksessa kulkee ja pyytää Herran johdatusta jokaiselle päivälle erikseen niin saa parhaimmillaan todella yllätyä niistä kohtaamisista ihmisten parissa.

Minun täytyy tunnustaa nyt syntini teillekin, että poden aikamoista ihmispelkoa vaikka olen erittäin ihmisläheisessä työssä hoitoalalla :oops: Siksikin rukoilen Herralta johdatusta ja voimia jaksaa jokainen tunti töissä. Hauskinta on sittemmin ollut ajella kotiin valtaisassa kiitoksen hengessä. Minulla on ollut nyt tapana pitää työtakin taskussa pieni Uusitestamentti ja psalmit kirja mukana. Mikäli en tauolla ehdi sitä lukea niin ainakin se muistuttaa painollaan Herran läsnäolosta ja taas on turvallisempi olo.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Koira

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hienoa, ehkä se tulisi käyttöön vielä :) Minulla taas on "Kutsu"-traktaatti povarissa, joka oli jätetty minulle viime syksynä bussin takapenkille. Uskon tosissaan, että se oli siellä minua varten ja aina välillä muistutan itseäni ja luen sen läpi, jos olen ollut epäileväinen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin