tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Keskustele eskatologisista asioista
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Trumppi paljasti suunnitelmat: "olemme vihdoin saaneet biometrisen seuranta järjestelmän, tarvitsemme epätoivoisesti sitä, sitä on vastustettu tähän asti mm. clinton, mutta nyt se saatiin läpi"
viittasi ilmeisesti käteen laitettavaan siruun...

Jäi ilmeisesti monelta kuulematta tämä kohta puheessa, videon tekijä muistutti asiasta.

https://www.youtube.com/watch?v=5WLRZbRllKo
olli

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja olli »

Ei jäänyt kuulematta, asiallehan suorastaan hurrattiin.

Monelta on sen sijaan jäänyt lukematta tarkemmin kyseinen Raamatunkohta. 1992 käännös puhuu pakottamisesta, mutta -38 käännös sanoo "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,"... ei siis pakottamista.

Kreikan verbi ei nyt oikein puhu mistään väkipakosta, vaan tuo "saa ottamaan" on ihan hyvä käännös.
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Niin, ja jo pelkästään pedon ja sen kuvan kumartaminen riittää kadotustumioon, on sitten kyseessä mikrosiru tai Islamin merkki tai ei.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ajatella että kun tästä puhuttiin ensimmäisiä kertoja jo pian 15 vuotta sitten ja vasta nyt tämä alkaa olla monin paikoin jo hyväksyttävä tapa verifioida henkilöiden identiteetti, kuten juuri pankkiasiat. Kuitenkin monissa maissa on voinut saada jo kauan aikaa lähilusirun ihon alle. Nythän se on meidän pankkikortissa, eikä se kummoinen härveli ole. Vaan kovin myrkyllinen se silti on.

Eräs lukijani lähetti juuri mulle mailin aiheesta, muutama päivä taaksepäin:
Hei taas
http://www.iltalehti.fi/omaguru/2017072 ... 5_og.shtml
näyttäisi, että olemme lähempänä sim-kortti/siruimplanttitunnistautumista, kuten mainos komppaa näkemääsi unta... käykö kohta VR:llekin?
Näitä lähettelen ja ihmisiä varoittelen, koska tämä pedonmerkkiasia on sellainen mitä seuraan ja se tuleekin pelottavan kavalasti. Arvioin, että ihmiset tulevat jonottamaan sitä 5-7 vuoden kuluessa! "Älä ota sitä" on ajankohtaisempi, kuin koskaan!
Siunaten: ****
olli

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja olli »

Minua itseäni kiinnostaisi kovasti, miten Palstan kirjoittelijat itse ajattelevat tästä asiasta. Tässähän meillä on vasta kommentteja muutamalta, mutta varmaan monella on jokin mielipide asiaan. Tai jos ei ole, senkin toki voi sanoa ;)

Tässä Markun lainaamassa videossahan nyt tosin tartutaan vain yhteen Trumpin lausumaan, joka ei vielä välttämättä täyttäisi pedon merkin kriteerejä, mutta se saattaisi tietysti olla ensi askel matkalla kohti jokaisen kansalaisen merkkiä otsassa tai oikeassa kädessä.

Toki tähän nyt liittyy sekin, että ei jokin siru itsessään ole mitenkään Jumalaa vastaan... kyse onkin juuri siitä, miten jokin asia saatetaan toimimaan Jumalan valtakuntaa vastaan.

Ajatuksia ?
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Tuli mieleeni, mitä Raamattu sanoo epäjumalan palvonnasta kymmenessä käskyssä ja sen kumartamisesta. Miten on pedon ja sen kuvan palvonta ja sen kumartaminen?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luulen, että asia on jota kuinkin noin niin kuin Olli sanot, että tässä ollaan matkalla siihen mitä pedon merkiksi kutsutaan, vaikka merkki itse olisikin lopulta jotain muuta kuin mikrosiru. Ajattelen että merkin "on oltava" valmiina käyttöön kaikkina aikoina, koska vihulainen ei itsekään tarkkaan tiedä milloin valtansa saa. Tarkoitan sitä, että jos antikristus saisi valtansa nyt, niin tästäkin voitaisiin tehdä lopullinen merkki, aikaisemmin se olisi voinut olla jotain muuta, esimerkiksi tatuointi.

Mutta kuinka pitkällä sitten ollaan? Sirumaksaminen yhdistettynä käteisettömyyteen on varmasti aika tehokas keino saada suurin osa ottamaan merkki, mutta varmasti vaatii myös jonkinlaisen yhteiskuntarakenteen murtumisen, ettei muuta vaihtoehtoa todella ole.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuohon Juhanin kommenttiin liittyen, oon myös miettinyt miten merkki lopulta esitellään ihmisille? Onko se jokin vaivihkainen sivuhuomautus "käyttöehdoissa", että myyt kaikki oikeutesi esimerkiksi jollekin yritykselle vai tietävätkö ihmiset oikeasti mitä ovat tekemässä. Että pitää vannoa uskollisuutta pedolle tai sen edustamalle järjestelmälle?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja olli »

HerranNimessä kirjoitti:Ajattelen että merkin "on oltava" valmiina käyttöön kaikkina aikoina, koska vihulainen ei itsekään tarkkaan tiedä milloin valtansa saa. Tarkoitan sitä, että jos antikristus saisi valtansa nyt, niin tästäkin voitaisiin tehdä lopullinen merkki, aikaisemmin se olisi voinut olla jotain muuta, esimerkiksi tatuointi.
En toki voi väittää tällaista ajattelua ehdottomasti vääräksi, mutta minusta se ei ole loogisesti kestävää.

Minusta meillä on hyvä syy olettaa, ettei peto toteuttaisi merkkiään, jos voisi olla sitä toteuttamatta, koska peto itsekin tietää, että se on hänen loppunsa alkua.

Menee varmaan hieman liian syvälliseksi kuitenkin, tällainen. Mutta siis periaatteessa, pedolle sopisi kai oikein hyvin että islam valtaa länsimaat ihan ilman pedon merkkiä... ?

Mutta esittäisin väitteen, että kyllä se peto oman merkkinsä tietää, ja tietäessään myös aikansa olevan vähissä, pyrkii toteuttamaan tahtonsa niin totaalisesti kuin pystyy, eli "eksyttämään, jos mahdollista, valitutkin".
näkymätön ninni

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Joskus on tullut pohdiskeltua tuota Pedon merkkiäkin; Mikä se sitten mahtaneekaan olla? Varsinkin uskoni alkutaipaleella kun törmäsin Ellen G Whiten kirjaan: Suuri Taistelu. Siinähän väitettiin mm. sunnuntain pyhittämisen olevan pedon merkki tai jotain vastaavaa... Puppua sanon minä!

Myös Petri Paavola on kirjoittanut ihan mielenkiintoisen pohdinnan aiheesta:

http://www.kotipetripaavola.com/pedonme ... ulmia.html
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

No joo. Sunnuntai- merkki käteen tai yhden jonkun muun kymmenen käskyn rikkomisen jälkeen joku muu pedon- merkki otsaan. Valitettavasti meillä uskovilla ei ole pedon merkkiä, vaan pyhän Hengen sinetti otsassa. Ovatko nämä muut niitä pelastuskysymyksiä vai ...
Kuten jo kerroin edellä, mielestäni pedon "hengen" kumartaminen ja sen hyväksyminen eksyttää jo monia ihmisiä, koska he eivät seuraa Raamatun sanan opastamaa totuutta, vaan sen ulkopuolisia arvailuja ja tarinoita.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luulen, että peto ei tiedä milloin hänen valtakautensa alkaa eli hänen täytyy olla koko ajan valmiina merkkeinensä. Niinhän se taisi olla, että hänelle "annettiin valta". Eli Herra määrää tahdin missä asiat tapahtuvat.

Noin muuten siis ajattelen, että pedon valta ei ole mikään "täydellinen" utopia, vaan tapahtuu tässä reaalimaailmassa niin kuin muutkin uskonasiat. Että se on vihulaisen lopullinen yritys jäljentää Jumalan valtakunta täällä maan päällä. Mutta koska hänellä ei ole samanlaista luonnollisra keinoa pitää jokaiseen ihmiseen henkilökohtaista yhteyttä kuin Herralla, niin hänen täytyy väärentää tämä luomalla mahdollisimman kattava (valvonta)järjestelmä. Saatana on siis ikuisesti kateellinen Jumalalle, koska ei voi olla kuten Hän.

Mutta joo, nämä nyt vaan mun omia ajatuksiani... :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Toiset rakentavat elämänsä myös vajavaisten profetioiden varaan, eivätkä Jumalan sanan vahvalle kalliolle.
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Juhani! Se ei ole lopulta merkityksellistä miten tuo aika tulee toteutumaan, vaan se että tiedämme sen olevan tulossa että osa ihmisistä ottaa tuon merkin. Se mikä on merkityksellisintä, että me emme ole sitä uskomme kautta toivon mukaan todistamassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

... kyse onkin juuri siitä, miten jokin asia saatetaan toimimaan Jumalan valtakuntaa vastaan.

Hyvä huomio Olli!
Olen itsekin ihmetellyt tässä viime aikoina, miten saatana on onnustunut kääntämään monia lähimmäisen rakkaudella varustettuja kristittyjä toisiansa vastaan.

Yksi tapa on ollut erottaa uskovat toisistaan, kieltämällä että on vain yksi seurakunta Jumalan seurakunta (morsiusseurakunta). Erottamalla kristityt toisistaan eriseuroiksi ja lahkoiksi.

Toinen on Jumalan sanan "väärentäminen" ja väännöksien teko. Kristityt eivät edes huomaa, kun he hukkaavat evankeliumin julistamisen ja ihmisten pelastamisen jonnin joutavaan opinkappaleiden kiistelyyn ja muiden ihmisten syyllistämiseen.

Kolmas on kai ihmisten eksytys. Luvataan vaikka mitä kun itse halutaan, ei Raamatun sanan mukaisesti, ilman Jumalan tahtoa. Luvataan "supervoitelua" ylhäältä, omissa nimissä, ilman Herran siunausta.

Tämä on kai jo sitä "pedon henkeä" kö?
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Yksi eksytys tuntuu olevan myös se, että kun vaan EIVÄT OTA SITÄ merkkiä (mikrosiru, tatuointi, islam jne), niin pelastuvat ja ajattelevat että sillä selvä.
Mutta ne jotka ovat jo KUMARTANEET petoa ja sen kuvaa, niin eivät virkoa eloon ja eivät hallitse kristuksen kanssa seuraavaa tuhatta vuotta.
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Kristittyjä (pyhiä) on vielä maan päällä pedon ja antikristuksen aikana, pedon kuvaa kumartamattomia marttyyrejäkin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luulen, että tempauksen tai mahdollisesti tempauksien jälkeen tänne jääneille ihmisille ei anneta vaihtoehtoa, joko he kumartavat petoa tai tulevat pedon voittamiksi ja ovat sitten siellä Alttarin alla odottamassa milloin kaikkien heidän luku tulee täydeksi. Tietenkin on varmasti niitä, joita Herra suojelee ja ehkä pystyvät välttämään merkin ottamista, mutta tämäkin on vain omaa spekulaatiota. Luulen, että kaikille vihan aikaan jääneille tulee hetki, jolloin he joutuvat selvästi päättämään, kenen puolella ovat.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: tarvitsemme biometrisen seuranta järjestelmän

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Nänä ovat ne uskovat, jotka eivät kumartaneet petoa:

Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Viimeksi muokannut Juhani, 29 Heinä 2017, 02:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin