Tempauksesta pilkkaa

Keskustele eskatologisista asioista
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Voin paljastaa täällä nyt että tuo verikuun Eeli poika on minun esikoistyttäreni Sinin esikoispoika, jonka sinäkin T-vieras hyvin tunnet. Hän täyttää nyt 9kk tasan huomenna (yhdeksäös hetki) ja Tukholman profetia ilmestyi 1984 ja minä kävin armeijan tuona samana vuonna.

Minulle tuli täytenä yllätyksenä että Sini antaa pojalleen nimeksi Eeli ja suuni oli aika muikea kun hän meni Joonan kanssa naimisiin. Kaikki jotka ymmärtää tämänkaltaista symboliikkaa, niin tietää kyllä mistä on kyse. Tämä vaan vaatii älyttömäösti nöyryyttä! Me emme ole mitään eskikuvia, emmekä mitään sen kummemnpaa, kuin Jumalan tahdon palveliojoita. Jumala voi antaa merkkejä kauttamme joista voimme päätellä missä ajassa mennään. Itsekin olen sen verran monta kertaa saanut pettyä, ettei enää ole oikeastaan mitään väliä, kunhan jossain kohtaa pääsisin Isän luo karitsan häihin.

Ja koko pelastussanoma avautu sanoista Eeli, Eeli lama sabaktani... joka on Joonaan merkki lopulta.

Merkillisiä "yhteensattuamia"... yhteensattumia ja vahinkoja ei ole.
mielenkiintoinen profeita löytyi tuolta kun etsiskelen muutamia profetioita tuolta...

---------

Paavi Leo XIII:n näky 13.10.1884

Paavi Leo XIII oli juuri lopettanut messun 13.10.1884 yksityisessä Vatikaanin kappelissaan, kun hän pysähtyi yhtäkkiä 10 minuutiksi alttarille. Paavin kasvot olivat tuhkan harmaat ja hän oli kuin transsissa.

Myöhemmin paavi kertoi, että hän oli kuullut alttarilla kaksi ääntä, toinen oli lempeä ja ystävällinen, toinen oli karkean käheä kurkkuääni.

Paavi kuuli seuraavan keskustelun.

Saatana kerskasi kurkkuäänellään Herrallemme: "Minä voin tuhota kirkkosi."
Herra sanoi lempeästi: "Sinä voit? Mene ja tee sitten niin."
Saatana: "Voidakseni tehdä niin tarvitsen enemmän aikaa ja voimaa."
Herramme: "Kuinka paljon aikaa? Kuinka paljon voimaa?"
Saatana: "75-100 vuotta, ja suurempi voima niille, jotka antautuvat minun palvelukseeni."
Herramme: "Saat ajan ja saat voiman. Tee mitä haluat."

_ _ _ _ _ _ _

Jouko Pihon kommentti 30.8.2009

Saatanan pyytämät 75 vuotta täyttyi v. 1959 ja 100 vuotta tuli täyteen v. 1984 eikä kristillistä kirkkoa ja seurakuntaa ole vieläkään tuhottu.

Saatanan kerskailu ei siis ole toteutunut. Jumalan seurakuntaa voidaan vainota, mutta sitä ei pystytä kokonaan tuhoamaan.

Tulee mieleen kommunismin tavoite Neuvostoliitossa, että uskonto hävitetään pian ateistisesta Neuvostoliitosta kokonaan. Toisin kävi. Uskonto ei hävinnyt minnekään, mutta kommunistinen Neuvostoliitto romahti ja hajosi osiinsa. Nyt Venäjän johtajat tekevät ristinmerkkejä ortodoksikirkoissa.
Sinettisormus

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Vieras, tuosta Paavi Leon näystä, se oli pysäyttävä. Ehkä voisit kirjautua, jollain kotoisamalla nimellä tänne, sillä en halua, että olet enää meille vain vieras, vaan liityt meidän ihanaan perhekuntaamme täällä, siskoihin ja veljiin :roll:
Vieras

Re: Tempauksesta pilkkaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

piholta aiheeseen liittyen...

Anne Colling-Rautiaisen uni 5.10.2010
Kyselin Herralta, että välillä tuntuu, että toinen sanoo toista ja toinen toista, niin mikä on sinun aikataulusi missä mennään? Ja pyysin että näyttäisitkö sen minulle unessa.

Unohdin asian ja meni useita viikkoja asiasta, mutta 5.10. olen päiväkirjaani kirjoittanut seuraavaa:

"Viime yönä näin unessa 3 aikajaksoa peräkkäin. Ikään kuin piirretyllä aikajanalla. 1. jakso oli 0 vuodesta nykypäivään, jota nyt elämme. Tässä jaksossa katastrofit ja maanjäristykset lisääntyivät jakson loppua kohti merkittävästi.

Sitten tuli 2. lyhyt ikään kuin liukuma-aikajakso. Tämä 2. aikajakso on aivan lyhyt, kuin liukuma, jolloin tapahtuu suuria tuhoja, tiuhaan ja paljon kaikkialla, mutta ei ole mitään siihen verrattuna, mitä 3. jaksolla on tulossa.

3. jakso oli nimetty janalla Rooman uudeksi valtakunnaksi.

Unesta ja sen tapahtumista tuli esille se, että olemme nyt astumassa 2. jaksolle."

Heräsin ja pohdin unta. Mietin, mitä se nyt sitten tarkoitti. Tulin siihen tulokseen, että 2. jakso kuvasti ahdistuksen ajan alkuosaa, sekä se että 3. jakso aikajanalla on ahdistuksen viimeinen puolikas eli varmaankin se antikristuksen vallan aika.
Korjasin lainauksen - lainattava teksti laitetaan niiden quote-tunnusten väliin, eli:
...lainausta... [/quote ]

Lisäys: oikeastaan tämäkin olisi pitänyt poistaa, koska ei liity ketjun aiheeseen.

Ketjun aihe on: TEMPAUKSESTA PILKKAA
Vastaa Viestiin