Lopunajat mediassa 4

Keskustele eskatologisista asioista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 20 Touko 2020, 21:24

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/706 ... aea67726ce

USA:ssa kristityillä, siis herännäiskristityillä tulee olemaan kauheat ajat edessä. Meillä Suomessakin maalataan meistä kauheita kuvia ja etsimällä etsitään lauseet "sekin oli uskovainen" jos jotain tapahtuu, vaikka moni uskovaiseksi itsensä ilmoittava ei todellakaan ole uskossa. Kristityksi muille julistaminen, nimittäin avaa ovia kalastamaan helppoa rahaa oikeilta kristityiltä. Olen itse nähnyt seurakunnissa, jossa joku tulee luokse ja alkaa kertomaan kuinka hänellä menee huonosti ja tarvitsisi rahaa, eikä tätä kiinnosta vähääkään uskonelämä, kun sivusta seuraa. He vain etsivät seuraavaa helppoa huijattavaa.

Jossain kauheassa mielessä siis he ovat oikeassa mutta ei se silti ole syy syyttää uskovia.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 23 Touko 2020, 20:26

RAAMATULLISTA, sanoo media. Onko jotenkin kuvaavaa jo sekin?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e07 ... 32efc9e0bd

Tänään kun kuuntelin biisiä, joka nousi täs keväällä listaykköseks, joka tehtiin valtavan suurella joukolla suomalaisia artisteja. Sanoissa kuuluu lauseet, ollaan yhdessä, päivien pidentyessä, jonkin uuden edessä. Kuuntele sanoja... profetaalista!

https://www.youtube.com/watch?v=z8U9NY5EEzI

Spring82

Viesti Kirjoittaja Spring82 » 26 Touko 2020, 09:16

Tässä lukemisen arvoinen linkki, sivut muutenkin hyvät ;

https://ajankohtainen.wordpress.com/202 ... -ennustaa/

Atsalea

Viesti Kirjoittaja Atsalea » 28 Touko 2020, 20:10

Jotain profeetallista (?) näissä sanoissa on...

Elastisen ja Jenni Vartiaisen kappale "Epäröimättä hetkeekään"

Haluun vaan et sä tiedät
Mä heittäsin tän kaiken menemään
Epäröimättä hetkeekään

Synkimpänä yönä
Sun käsiin luottasin mun elämän
Epäröimättä hetkeekään

Jee, palatseissa vietin yksin öitä
Se kaikki oli merkityksetöntä
Vasta kun sain jonkun kenen kans sen voisi jakaa
Löysin mun onneni sun onnesi takaa
Voit luottaa siihen
Ei oo mua, on vaan me
Ja vaik kaikki mun menis susta luovu mä en

Paha maailma ei maha meille kun mennään yhessä
Oon aina sun, myös tuulten kääntyessä

...

Sä oot
Kaikki mitä mul on
Kaikki mitä jää
Kun kaikki turha riisutaan
Haluun vaan et sä tiedät
Mä heittäsin tän kaiken menemään
Epäröimättä hetkeekään

Jee, täs on mun elämä
Jos tahot niin saat sen

Tilanteen tullen en kattoisi taakse
Korkeimmalt huipulta syvimpään monttuun
Jaan mun matkaani sun kaa niin se helpottuu

......

Nää on kuin sanat mun Rakkaalle Herralle, Herra Jeesus tule, tule rakkain hakemaan kotiin. Haluun vaan et sä tiedät, mä heittäsin tän kaiken menemään, epäröimättä hetkeekään. Sinä riität Jeesus mulle, tule Herra Rakkain, Rakastan Sua ISÄ!

Atsalea

Viesti Kirjoittaja Atsalea » 28 Touko 2020, 20:13

Vähän lyhensin noita kopsattuja sanoja, ettei tuu kilometripostausta. Mut rakkauskirje Herralle, sen pituus kyllä voisi ja saisi kiertää maailman ympäri.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 28 Touko 2020, 20:27

Aamen Atsalea! Tule Herra Jeesus, nosta meidät luoksesi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Kesä 2020, 08:51

Mitäs olette mieltä tuosta USA:n tilanteesta, aika kurjalta vaikuttaa. Nyt leviää Suomessakin Facebookissa ”tukikampanja” Black Lives Matter -liikkeelle (mustien elämällä on väliä), mutta tietävätkö ihmiset todella mitä kannattavat? Ja ovatko nuo mellakat aivan spontaaneja, vai onko siellä taustalla järjestäytynyt yritys yhteiskunnan horjuttamiseksi, niin kuin väitetään?

Toisaalta sanotaan, että mellakoitsijoiden joukossa olisi poliiseja, jotka agitoivat yhä pahempiin tekoihin ja toisaalta, että mellakoitsijoita tuodaan paikalle siisteissä tilausbusseissa.

Tulee mieleen, että onko tuo kaikki vaan näytelmää, jota ei loppujen lopuksi edes kannata yrittää ymmärtää? Eilen tuli myös mieleen, että miksei kukaan sano että ”All lives matter” eli kaikella elämällä on väliä.

Atsalea

Viesti Kirjoittaja Atsalea » 02 Kesä 2020, 12:17

En osaa sanoa, en ole perehtynyt asiaan tarkemmin..mutta kiinnitin huomiota tuohon "onko tuo kaikki vaan näytelmää" lauseeseen,...
tästä covid-19:sta tilanteestakin on monenlaista teoriaa..

onko tässä nyt sitten jotain isompaa keissiä taustalla, kuka näistä varmaksi tietää, kummallista kyllä kaikki tyynni.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Kesä 2020, 12:32

Niinpä, USA:ssa on tietenkin presidentin vaalit tulossa ja sen myötä on varmasti ”kähmintää” menossa kovasti.

Kyllä tuossa maassa on jotakin pahasti pielessä, Venäjälläkin taitaa olla nykyisin vakaammat olot. Ehkä se on se, että ovat hyljänneet kristilliset arvot joiden varaan maa on perustettu. Tai ainakin osa on hyljännyt, maa on todella ”halkeamassa kahtia”.

AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 02 Kesä 2020, 13:17

Eero kirjoitti:
02 Kesä 2020, 08:51
Mitäs olette mieltä tuosta USA:n tilanteesta, aika kurjalta vaikuttaa. Nyt leviää Suomessakin Facebookissa ”tukikampanja” Black Lives Matter -liikkeelle (mustien elämällä on väliä), mutta tietävätkö ihmiset todella mitä kannattavat? Ja ovatko nuo mellakat aivan spontaaneja, vai onko siellä taustalla järjestäytynyt yritys yhteiskunnan horjuttamiseksi, niin kuin väitetään?

Toisaalta sanotaan, että mellakoitsijoiden joukossa olisi poliiseja, jotka agitoivat yhä pahempiin tekoihin ja toisaalta, että mellakoitsijoita tuodaan paikalle siisteissä tilausbusseissa.

Tulee mieleen, että onko tuo kaikki vaan näytelmää, jota ei loppujen lopuksi edes kannata yrittää ymmärtää? Eilen tuli myös mieleen, että miksei kukaan sano että ”All lives matter” eli kaikella elämällä on väliä.
Muutama päivä sitten Ylen toimittaja Yhdysvalloissa, Paula Vilen, mainitsi että osa näistä mellakoitsijoista vaikuttaa toiminnaltaan ja varustukseltaan tietoiselta riitelyhalukkuudelta. Että osallistuvat sen takia että pääsevät purkamaan omaa raivoaan.
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 02 Kesä 2020, 13:50

Maksettu paikalle niinkuin Ukrainassakin. Follow the money.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Kesä 2020, 16:21

Niinpä, vähän niin kuin Helsingissä Itsenäisyyspäivänä, mutta maanlaajuisessa mittakaavassa. Ja Ukraina tuli tosiaan mieleen myös. Sitä mä oon joskus ihmetellyt, että mikä on äärivasemmiston tai anarkistien päämäärä lopulta.

Muistan, että Kokkolassa on ammuttu kirkkoa kranaatinheittimellä Kansalaissodan aikana ja se kyllä herätti tajuamaan, että se on antikristillistä toimintaa.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 05 Kesä 2020, 21:34

Aikamoinen uutinen, mihinköhän kaikkeen tämä "koronahuijaus" on vaikuttanut:

"Tieteellinen skandaali: WHO:n politiikkaa ohjanneet koronatutkimukset perustuvat epämääräisen pikkufirman kyseenalaiseen dataan"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6f6 ... a95ebefa88

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 08 Kesä 2020, 10:45

Luin tuossa uutisen, ettei thaimaalaiset marjanpoimijat tule kesällä Suomeen. Mietin tätä Covid19 asiaa ja tuli mieleen, että tää Coronahan on ajanut kaikkien maailman maiden asukkaita kotimaihinsa, joten syy-yhteys ylösoton ajankohtaan olisi tätä peilaten selvä. Kun Corona taas hälvenee, niin ihmiset taas hajaantuu ympärinsä, elikkä olisi korkea aika tapahtua tämä ylösotto.

Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus » 08 Kesä 2020, 10:52

Eihän sillä ole merkitystä missä me olemme kun tempaus tapahtuu nousemme ylös jos on Pyhän hengen sinetti sydämessä vaikka olisimme kuinka hajallaan.. toki ymmärrän tämän täysin että polte on kova itselläkin päästä jo tuuliin ja pilviin ei tässä maailmassa ole sydän enää kiinni

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 08 Kesä 2020, 13:30

Uusiluomus kirjoitti:
08 Kesä 2020, 10:52
Eihän sillä ole merkitystä missä me olemme kun tempaus tapahtuu nousemme ylös jos on Pyhän hengen sinetti sydämessä vaikka olisimme kuinka hajallaan.. toki ymmärrän tämän täysin että polte on kova itselläkin päästä jo tuuliin ja pilviin ei tässä maailmassa ole sydän enää kiinni
Ei sillä olekaan merkitystä, missä temmattavat on, vaan sen jälkeen, mitä tapahtuu tänne jääneille jotka alkaa etsiä ja ihmetellä. Elämä koko planeetalla saa aivan täysin erilaisen arvomaaliman ja siksi moni, esim. ulkomailla asunut jää Suomeen tajutessaan, että nyt maailma muuttuu ja maamme on siksi turvallinen.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 10 Kesä 2020, 12:55

-jarmo- kirjoitti:
08 Kesä 2020, 10:45
Luin tuossa uutisen, ettei thaimaalaiset marjanpoimijat tule kesällä Suomeen. Mietin tätä Covid19 asiaa ja tuli mieleen, että tää Coronahan on ajanut kaikkien maailman maiden asukkaita kotimaihinsa, joten syy-yhteys ylösoton ajankohtaan olisi tätä peilaten selvä. Kun Corona taas hälvenee, niin ihmiset taas hajaantuu ympärinsä, elikkä olisi korkea aika tapahtua tämä ylösotto.
Tuo on varmaan totta; lisäksi oletan, että Jumala tahtoo kansallisten vaitioitten pysyvän olemassa; vastoin siis
globalisaatiohankkeita. Mikähän oli tuo 10 päivä idea? Ainakin tuo ns. lockdown on vangitseva; pandemian mukana
eksytetään ihmiset vapaaehtoiseen linnoittaumiseen, vaikka ulkoilu ja ihmisten tapaaminen pitää terveenä. Toisaalta
voiko oletettu Islamin nousu johtaa kristittyjen vainoamiseen tai vangitsemiseen.

Uskon Jeesukseen

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 16 Kesä 2020, 17:17

Norjalaisnaisen profetia WW3:n alkamimesta yllättävälltä suunnalta tavallisena sotana, voisi hyvin olla Intian ja Kiinan välille syttyvä:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006542720.html

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 16 Kesä 2020, 18:56

-jarmo- kirjoitti:
16 Kesä 2020, 17:17
Norjalaisnaisen profetia WW3:n alkamimesta yllättävälltä suunnalta tavallisena sotana, voisi hyvin olla Intian ja Kiinan välille syttyvä:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006542720.html
Uutisissa oli, että P-Korea on räjäyttänyt Koreoitten rajalla olevan yhteystoimiston. Aiemmin Jordania on
on uhannat Israelia sodalla, jos Israel liittää Länsi-Rannan itseensä.

Oletteko seuranneet Usan tilannetta; tulneekohan sisällissota. Muistaakseni Wilkersonin näyssä yhdistyi
tulipalot ym. Usassa ja talousromahdus siten, että maailmanlaajuinen (?) talousromahdus tulisi päivässä.

Jos ja kun Usa käy heikoksi, niin Venäjän olisi helpompi tulla Suomeen. Vielä on sellainen "ei mitään hätää"
oikein missään asiassa. Esim. Suomessa suurin osa ihmisistä on aivan unessa; valitettavasti mukaanlukien
monet uskovat, jotka ovat menneet tähän koronapetokseen mukaan.

Lisäksi on tietysti tämä ns. kybersota, joka varmaan on jo alkanut.

Kaipaan " turvallista" 70-lukua, jolloin oli vaan muutama tv-kanava, eikä tietoakaan maailmansodasta.

Mitä Kekkonen sanoi Leonid Brežneville saunassa, kun tämä ehdotti maan välisen rajan poistamista?
Vastaus:"Mitä Suomi tekee niin suurella alueella kuin Neuvostoliitto"? Mahdollisesti tuo on todellakin
keskustelu, joka on tapahtunut.

Siunataan nyt erityisesti Israelia ja toivotetaan rauhaa Jerusalemiin.

Hevenu shalom alehem/Jerusalem Academy flashmob for taglit at Ben Gurion Airport - Youtube

Luuk 21:6-36; erityisesti 21:28 "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa
päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.

Uskon Jeesukseen

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 16 Kesä 2020, 20:25

Juu, kyllä "Uskon Jeesukseen", puhut asiaa. Minäkin olen ymmärtänyt Danielin ennustuksta, että nimenomaan USA hajoaa sisältäkäsin neljään osaan ja nythän siellä ollaan siihen menossa, että emomaa hajoaa kahteen osaan ja siitä aina luonnollisena seurauksena Alaska ja Hawaji omikseen.

Vastaa Viestiin