Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

kettu_temmataan.jpg
Sinettisormus

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllä!!! Valmiina lähtöön!! Voi kuinka sitä odotan!!!
Sinettisormus

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuka tuo piirtäjä on? Näyttää että hän on uskova .... :roll:

Odotuksen tuskaa!!!



Kuva

... sydän pakahtuu odotuksen tuskasta ...
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus! Tule Herra Jeesus!

Pidä minusta kiinni, kunnes kasvosi nään!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä Herra Jeesus, ota mukaasi kun tulet, sitä hartaimmin rukoilen!

Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tänään muuten alkoi "Helatorstai" eli Jeesuksen Taivaaseenastumisen Päivä vähän riippuen siitä mikä Pääsiäisen oikea ajankohta tänä vuonna on ollut, siinäkin on mahdollisuutensa, oli sitten nyt tai vasta torstaina:

9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Ap.t. 1

17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
1. Tess. 4

Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Youtubessa nimimerkki Godshealer7 oli saanut seuraavan viestin:


"Sinun ruumiisi on Herran Temppeli. Minä puhdistan Temppeliäni. Tunnustakaa syntinne toisillenne. Valmistaudu Morsiameni! Ihana tapaaminen odottaa sinua. Minä valmistelen kaikkia asioita, Minä Olen valmis ilmestymään pilvissä. Mikä loistava päivä! Siitä on kirjoitettu, sinulle on kerrottu ja nyt se on yhtäkkiä tullut. Aika on lyhyt. Pahan vallassa olevat toimivat myöhään iltaan asti. Ei enää kyyneleitä, ei enää itkua. Pedon järjestelmä on perustettu. Maan päälle tulee aika, jota ei koskaan aikaisemmin ole nähty ihmiskunnan historiassa. Huudon ja lähdön jälkeen jäljelle jääneet itkevät polvillaan ja pyytävät armoa. Kun heidän silmänsä näkevät pedon, itkua ja hampaiden kiristelyä. Odota vähän vielä, pian olet kanssani Isäni talossa!"

https://www.youtube.com/watch?v=drzkiIYC148
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Ella »

Daniel 12:1 - 21 Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.

Jes:26:20 Mene kansani kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuomas näki vuonna 2007 profetaalisen unen, varas liikkeellä hellehattu päässä ja t-paita päällä ja aurinkolasit päässä, kulki talosta taloon sorkkaraudan kanssa vaivattomasti availlen ovia. Varas oli hänen mukaansa unessa naisiin menevän näköinen nuori ja komea. Sopii morsiamen hakuun siis...
Laulujen laulussa sanotaan, että talvi on väistynyt, kesä on tullut, nouse sinä kaunokaiseni ja tule. Omer päättyy 31.5. klo 18 ja kestää siitä 24h
kesätulee.jpg
Solissa

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Solissa »

En ole valitettavasta:(
Sinettisormus

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Solissa, ehkäpä sinulla on vielä aikaa?
Jumala tietää.
💗👑💗
Solissa

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Sinettisormus kirjoitti: 28 Loka 2020, 13:19 Solissa, ehkäpä sinulla on vielä aikaa?
Jumala tietää.
💗👑💗

Niin, kukapa meistä tietää onko sitä aikaa vai ei, toivon että olisi,, olen huolissani ja murheellinen, stressi on kova töissäkin :( tempaus tosin voi tapahtua milloinka vain, pelkään jo siksi jos en itse ole tullut silloin uskoon et menetän ainoan ja hyvän ystäväni joka taas on uskossa, en halua että vielä lähtee 😭😭😭😭
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Solissa kirjoitti: 28 Loka 2020, 19:15 Niin, kukapa meistä tietää onko sitä aikaa vai ei, toivon että olisi,, olen huolissani ja murheellinen, stressi on kova töissäkin :( tempaus tosin voi tapahtua milloinka vain, pelkään jo siksi jos en itse ole tullut silloin uskoon et menetän ainoan ja hyvän ystäväni joka taas on uskossa, en halua että vielä lähtee 😭😭😭😭
Itse en usko viimeisen päivän olevan vielä useampaan vuoteen käsillä. Tulee tapahtumaan paljon TODELLA ihmeellisiä asioita ennen Jeesuksen ilmestymistä hakeakseen seurakunnan Kirkkauteensa.

Mutta, ihmisen oma ajallinen elämä voi päättyä vaikka jo ensi yönä, tai seuraavana. Kukaan ei sitä tiedä etukäteen. Joten tärkeintä on olla asiat kunnossa Jeesuksen kanssa nyt, viipyi se maailman viimeinen päivä sitten kuinka kauan tahansa.

Solissa, jos olet elossa, niin tulet näkemään suurlaman maailmassa, etenkin Yhdysvalloissa, tulet näkemään maailman mahtivaltiot sotivan keskenään. Tulet näkemään kolmen päivän pimeyden, nälänhätää rikkaissakin valtioissa, ja todella voimakkaita luonnonmullistuksia.

Tulet näkemään ihmeellisiä merkkejä/ilmestyksiä taivaalla, joita ei osata tieteellisesti selittää.

Solissa, pyydä Jumalalta ilmestyksiä unissa, ja ymmärrystä saamiisi uniin. Muista myös kiittää kun Jumala niitä sinulle antaa. Pyydä Jumalaa todistamaan itsestään sinulle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onneks asia ei ole meidän käsissä, eikä tämä ennen kaikkea ole pelastuskysymyksen keskiö. Meidän on hyvä keskustella avoimesti ja rauhallisetsi, luottaen Jumalaan, joka sitten asiat laittaa etenemään, kuten laittaa. Profetia on siitä ihanaa, että siten me vahvistamme muita ja elämme hetkessä, emmekä hyydy tai laiskistu odottamisessamme. Kun jatkuvasti odotamme, niin elämä pysyy kurssissa kohti Taivaskotia.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Joo, eihän se varmasti "ketään haittaisi", jos saisi olla Herran luona vaikka heti!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Solissa

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Solissa »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 28 Loka 2020, 22:18
Solissa kirjoitti: 28 Loka 2020, 19:15 Niin, kukapa meistä tietää onko sitä aikaa vai ei, toivon että olisi,, olen huolissani ja murheellinen, stressi on kova töissäkin :( tempaus tosin voi tapahtua milloinka vain, pelkään jo siksi jos en itse ole tullut silloin uskoon et menetän ainoan ja hyvän ystäväni joka taas on uskossa, en halua että vielä lähtee 😭😭😭😭
Itse en usko viimeisen päivän olevan vielä useampaan vuoteen käsillä. Tulee tapahtumaan paljon TODELLA ihmeellisiä asioita ennen Jeesuksen ilmestymistä hakeakseen seurakunnan Kirkkauteensa.

Mutta, ihmisen oma ajallinen elämä voi päättyä vaikka jo ensi yönä, tai seuraavana. Kukaan ei sitä tiedä etukäteen. Joten tärkeintä on olla asiat kunnossa Jeesuksen kanssa nyt, viipyi se maailman viimeinen päivä sitten kuinka kauan tahansa.

Solissa, jos olet elossa, niin tulet näkemään suurlaman maailmassa, etenkin Yhdysvalloissa, tulet näkemään maailman mahtivaltiot sotivan keskenään. Tulet näkemään kolmen päivän pimeyden, nälänhätää rikkaissakin valtioissa, ja todella voimakkaita luonnonmullistuksia.

Tulet näkemään ihmeellisiä merkkejä/ilmestyksiä taivaalla, joita ei osata tieteellisesti selittää.

Solissa, pyydä Jumalalta ilmestyksiä unissa, ja ymmärrystä saamiisi uniin. Muista myös kiittää kun Jumala niitä sinulle antaa. Pyydä Jumalaa todistamaan itsestään sinulle.
Kunhan Jumala vastaisi, monta kertaa huutanut Jumalan puoleen, mut mitään ei ole tapahtunut :( niin, eihän tuota tiedä mitä itselle tapahtuu, kiitollinen olen toki et terveenä pysynyt
kasvua edistävä
Viestit: 39
Liittynyt: 06 Loka 2020, 23:52

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja kasvua edistävä »

En voi olla kommentoimatta tätä AOAO;n vastausta Solissalle:
”….. Solissa, pyydä Jumalalta ilmestyksiä unissa, ja ymmärrystä saamiisi uniin. Muista myös kiittää kun Jumala niitä sinulle antaa. Pyydä Jumalaa todistamaan itsestään sinulle”

Itse olen ymmärtänyt raamatusta, että Jumala puhuu ja todistaa meille lähinnä Sanansa kautta, silloin kun PH vetää meitä etsimään Jumalaa.
Ei se pois sulje unia tai ilmestyksiä, mutta useammat eivät koskaan tai vain harvoin näkevät niitä.

On aivan eri asia niissä maissa joissa ei raamattuja tai julistusta ole. Esimerkiksi islam valtaisissa maissa tai vanhan testamentin aikana, jolloin ei Uutta Testamenttia ollut. Niissä Jumala ilmestyy monille Häntä etsiville unissa, ilmestyksissä ja profetioissa. Se on heille ainoa mahdollisuus kuulla Jumallan ääni ja evankeliumi.

Kyllähän uskoontulo on kaikenkaikkineen Jumalan vaikuttama, mutta meillä kullakin on oma vastuu miten suhtaudumme kutsuun.
Selvästi Solissaakin Jeesus kutsuu omakseen.
Sanan mukaan meidän tulee uskoa evankeliumi, eli Jeesuksen sovitus työ. Sitten tunnustaa syntimme ja pyytää niitä snteeksi. Sitten tehdä parannus ja kääntyä menneen elämän tavoista.
Silloin saamme syntimme anteeksi ja PH antaa meille ymmärrystä Sanaan ja voimaa aloitaa vaellus uskon tiellä.

Tuttuja asioitahan nämä ovat kaikille, mutta muistutin vaan.
Solissa

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Kunhan olisi uskoa niin voisn uskoa, en usko että kaikki saavat näkyjä ja ilmestyksiä, usko on tärkein asia ja tietää että pelastuu, toivon, toivon ja toivon ja odotan
kasvua edistävä
Viestit: 39
Liittynyt: 06 Loka 2020, 23:52

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja kasvua edistävä »

Kuule Solissa, ei toivominen mitään auta.
Mutta usko on tärkeää. Sitä ei tosin paljon vaadita . Raamattu sanoo, että "jos uskoa on sinapinsiemenen verran, niin voi vuoria siirtää". Kun etsii yhteyttä Jumalaan, tarvitsee paljon paljon vähemmän ja sen verran sinulla tuntuu olevan. Mistä niin päättelen, siitä koska etsit Jumalaa. Eihän sellainen ihminen, joka ei usko Jumalaan, todellakaan etsi häntä mihin ei usko, päin vastoin. Nyt voit lopettaa toivomisen ja käydä toimeen, niinkuin edellisessä viestissä kertasin.

Toivomisen sijaan on käänyttävä suoraan Jumalan puoleen rukouksessa. (tai pyytää jotain toista mukaan esirukoilemaan)
Ei niin väliä mitä sanoja käyttää, kun puhuu Jumalalle ja Jeesukselle. Kyllä Jumala tuntee sinun kuin minunkin sydämen tilan ja ajatukset.

Esim. voit sanoa Jumalalle, että "kuule minua Jumala, haluan löytää sinut, auta minua"
Tai tunnustaa: "Jumala uskoni on vähäinen, anna minulle uskoa"

Tämän jälkeen on tärkeää tunnustaa, että on olet syntinen ja vain Jeesuksen sovitus ristillä voi sinun synnit poistaa.
Sitten pyydät "anna Jeesus minun syntini anteeksi ja ota minut omaksesi."

Nämä ohjeethan ovat suuntaa antavia ja sanamuodot ovat vapaat.
Tärkeintä on syntien tunnustaminen ja niiden anteeksi pyytäminen.

Voit toimia näin vaikka heti ja turhaan hermoilematta. Jos koet ettei mitään tapahtunut, ei väristyksiä, eikä voimakkaita mielen liikutuksia tms. Ei ole syytä huoleen, Jumala on kuullut rukouksesi ja prosessi on alkanut. Sitten rukoilet uudelleen ja uudelleen ja sitten saat varmuuden, että olet saanut syntisi anteeksi ja olet Jumalan lapsi. Voi olla ettei se tapahdu samana päivänä. Toisilla se tapahtuu heti, toisilla siihen menee aikaa.

On vähän rumasti sanottu, mutta sanon kuitenkin, että jos et tähän armon pyytämiseen nyörry, niin turhaan valitat.
Jumala edellyttää meiltä aloitteen, ei Hän tee sitä meidän puolesta. Hän kyllä kutsuu, kehoittaa ja sitten odottaa meidän vastausta.
kasvua edistävä
Viestit: 39
Liittynyt: 06 Loka 2020, 23:52

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja kasvua edistävä »

Solissa kirjoitti: 01 Marras 2020, 19:42 Kunhan olisi uskoa niin voisn uskoa, en usko että kaikki saavat näkyjä ja ilmestyksiä, usko on tärkein asia ja tietää että pelastuu, toivon, toivon ja toivon ja odotan

En kuule minäkään usko, että kaikki saavat ilmestyksiä ja näkyjä. Minä olen ollut kymmeniä vuosia varmasti uskossa ja en ole saanut mitään tälläisiä kokemuksia uskon vaelluksen aikana. Ainoastaan sen näyn olen saanut, kun kerran rukoilin ja kysyin Jumalalta, mikä autossa on vikana, kun ei lähde käyntiin. Silloin näin sieluni silmin puhe kuplan, jossa luki mistä vika löytyy. Ja todellakin vika oli siellä ja auto toimi muutaman minuutin päästä.
Vastaa Viestiin