Corona - kruunu

Keskustele eskatologisista asioista
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Hei kaikille, löysin tällaisen kirjoituksen, lopussa linkki tekstiin;

Ilmestyskirja 6:1-2. Corona = Korona on kerrottu Raamatussa.

1.Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!" 2. Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

Tässä oleva sana "seppele" on monissa eri kielissä käännöksissä ”kruunu".

Kruunu on latinaksi Corona, samoin seppele on vanhassa kreikassa Corona.

Laitan malliksi lainauksen italiankielisestä Raamatusta.

2. E vidi, ed ecco un cavallo bianco; e colui che lo cavalcava aveva un arco; e gli fu data una corona, ed egli uscì fuori da vincitore, e per vincere.

Siinnäkin on tämä kuuluisa Corona.

Olipa kyse kruunusta, tai seppeleestä, niin sana on Corona.

Tuo valkealla hevosella ratsastaja, ei aivan varmasti ole Jeesus.

Siihen on 7 hyvää perustetta, mutta en selitä niitä tässä.

Ratsastajaa ei kruunattu, eikä seppelöity, mutta hän sai Coronan mukaansa.

Jätän nyt teille ajateltavaa.

Onko tässä ns. pandemiassa sittenkin kyse Jumalan merkistä ihmiskunnalle, että ensimmäinen sinetti on Taivaassa avattu, ja valkealla hevosella ratsastaja on lähtenyt liikkeelle.

https://kangasalanhelluntaiseurakunta.f ... raamatussa



30DFEED0-DFD0-4A1F-B529-39395445D67C.jpeg
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sen verran tiedän coronasta, että sitä on monta tyyppiä, ja sitä on luonnossa, jopa ihmisen elimistössä hyödyllisenäkin tyyppinä. Että kruunattuja ollaan kaikin tavoin muulloinkin.

Tuo valkoinen ratsu, jonka otit Ilmestyksestä, on perinteisen selitysmallin mukaan antikristus tai sen airut. Vasta 19. luvussa ratsastaa esiin se oikea hevonen, joka tuo Messiaan lopullisena voittajana.

Ajat varmaan takaa, mitä tämä "kruunattu" pandemia merkitsee lopun aikojen kannalta, vastatkaa siihen viisaammat täällä.

Tällaisia tuli minun mieleeni.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Maaret

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Maaret »

En ensin keksinyt mitään sanottavaa mutta tuo Magdan teksti toi mieleeni että todellikin näyttää siltä että peto käyttää tätä korona-pandemiaa nyt valtansa rakentamiseen loppuunsa. Saadaan lisää valvontaa, pakollisia karanteeneja, pakollisia rokotuksia, pakkolakia ja poliisivalvontaa, rajojen sulkemista ei suinkaan terroristeilta vaan toisilta kansalaisiltamme.

Nyt tuomitaan niitä jotka ei tottele diktatuurisia määräyksiä. eli ollaan otollisia diktatuurille. Huomasitteko miten viha tuli uutisiin kun näytettiin TVssä jumalanpalvelus täynnä ihmisiä. viha tulee ennen järjen käyttöä. jos olisi ollut ymmärrystä niin olisi toki tajuttu että ohjelma on nauhoitettu. mutta viha on rakkaampaa varsinkin kirkkoa kohtaan, jos tilaisuus olisi ollut konsertti tai bileet niin kapinallisia olisi ihailtu.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Maaret kirjoitti: 13 Huhti 2020, 11:09 En ensin keksinyt mitään sanottavaa mutta tuo Magdan teksti toi mieleeni että todellikin näyttää siltä että peto käyttää tätä korona-pandemiaa nyt valtansa rakentamiseen loppuunsa. Saadaan lisää valvontaa, pakollisia karanteeneja, pakollisia rokotuksia, pakkolakia ja poliisivalvontaa, rajojen sulkemista ei suinkaan terroristeilta vaan toisilta kansalaisiltamme.

Nyt tuomitaan niitä jotka ei tottele diktatuurisia määräyksiä. eli ollaan otollisia diktatuurille. Huomasitteko miten viha tuli uutisiin kun näytettiin TVssä jumalanpalvelus täynnä ihmisiä. viha tulee ennen järjen käyttöä. jos olisi ollut ymmärrystä niin olisi toki tajuttu että ohjelma on nauhoitettu. mutta viha on rakkaampaa varsinkin kirkkoa kohtaan, jos tilaisuus olisi ollut konsertti tai bileet niin kapinallisia olisi ihailtu.
Aamen, siskoni. Meitä jallitetaan ja totutetaan erilaiseen maailmaan askel kerrallaan, jotta vältetään suuremmat mellakat. Luodaan sotavoimin tie diktatuurille, joka vihaa kirkkoja ja kristillisyyttä. Luodaan ekumeeninen yksi uskonto ihmisen hengelliseen tarpeeseen. Hurmaavan kaunis musiikki tulee suureen osaan tässä.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Hei ja kiitos vastauksistanne. Jos kuitenkin on ensimmäinen näistä sineteistä nyt avattu, jatko sinettien avaamisessa ( Ilm.6 alla) näyttää aivan ilmeisiltä seuraamuksilta tämän hetkiseen tilanteeseen maailmassa, jos näin.

Ilm.6
1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
Sinettisormus

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Spring82 aloituksesta. Tätä kaikkea sopii miettiä. Samat on olleet ajatukset myös täällä ja toitte jo hyviä ajatuksia tästä esiin. Noihin ajatuksiin on helppo yhtyä. Elämme muutoksen aikaa, mitä kaikkea se tuokaan tullessaan? Mutta Raamatun ennustukset käyvät nyt kovaa vauhtia toteen. Sen näkee ja kuulee kuinka maailma pauhaa.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

1Tess.4:16 - Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
1 Tess.5
1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
11 Sentähden kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niinkuin teettekin.
12 Mutta me pyydämme teitä, veljet, antamaan tunnustuksenne niille, jotka tekevät työtä teidän keskuudessanne ja ovat teidän johtajanne Herrassa ja neuvovat teitä,
13 sekä pitämään heitä erinomaisen rakkaina heidän työnsä tähden. Eläkää rauhassa keskenänne.
14 Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan.
15 Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.
16 Olkaa aina iloiset.
17 Rukoilkaa lakkaamatta.
18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
19 Henkeä älkää sammuttako,
20 profetoimista älkää halveksuko,
21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
24 Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.
25 Veljet, rukoilkaa meidän edestämme.
26 Tervehtikää kaikkia veljiä pyhällä suunannolla.
27 Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille veljille.
28 Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne.eet nousevat ylös ensin;
17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
Sinettisormus

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Amen! Amen! 💖👑💖👑💖👑💖
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

https://vastavalkea.fi/2020/04/08/who-s ... titeettia/

Korona on vain verho paljon suuremmalle saastaisuudelle vallanpitäjissä. Nyt on aika valvoa, rukoilla ja herätellä nukkuvat.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

"Olkoon Jumalan nimi kiitetty iankaikkisesta iankaikkiseen, sillä hänen on viisaus ja voima. Hän muuttaa ajat ja hetket, hän syöksee kuninkaat vallasta ja korottaa kuninkaat valtaan, hän antaa viisaille viisauden ja taidollisille ymmärryksen. Hän paljastaa syvät ja salatut asiat, hän tietää, mitä pimeydessä on, ja valkeus asuu hänen tykönänsä" (Dan. 2:20-22).
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Laitan tähän loppuun vielä viime yön uneni;
Näin kuin isosta seinästä tai alueesta, isoja kuutioita alkoi tippumaan pois, järjestys muuttui. Värejä alkoi tippumaan pois, ja ne muuttuivat. Tuli yksinkertaisempaa, rauhallisempaa. Lopuksi jäljellä oli tasainen valkoinen alue, rauha ja hiljaisuus. Näin myös että Herra teki tätä työtä.

Tuli mieleeni kohta John W. Matutisin profetiasta, lainaan tähän (alla kokonaan);
Kuulin Herran äänen sanovan: ”Turvaan lapseni omalla tavallani. Tulet näkemään kaiken, mitä tulen tekemään maailmalle. Maailma kokee kaikki Egyptin vitsaukset ennen kuin otan lapseni luokseni, ennen kuin faarao vapauttaa teidät ainiaaksi. Kansani, pysykää yhdessä! Seiskää rinta rinnan, rohkaiskaa toisianne. Pian olette tehneet sen!”




Pastori Jonh W. Matutisin saama näky lopunajasta

Kun rukoilin aamulla, Jumala antoi minulle näyn.

Hän näytti minulle valtavan maailmanlaajuisen liikehdinnän.

Näin itseni kävelemässä rannalla. Yhtäkkiä kuulin voimakkaan boom boom äänen, joka voimistui voimistumistaan.

Se ei ollut meren eikä tuulen ääni, kaikkialla ulkona oli hiljaista, meri oli täysin tyyni. Syvä jylinä kuulosti siltä kuin vuoret olisivat sortumaisillaan. Väkivaltainen ääni, jota en ollut koskaan ennen tätä kuullut, tuli valtameren takaa, erittäin kaukaa. Ääni voimistui niin vahvaksi ja voimakkaaksi, että maa alkoi täristä. Se kuulosti matalalta bassotrumpetin ääneltä. En ole koskaan kuullut sen kaltaista matalaa bassoääntä niin kaukaa. Ilma väreili. Kaivoin kuopan hiekkadyyniin ja odotin kasvot maahan pain nähdäkseni, mitä tästä luonnonnäytelmästä seuraa.

Koska värähtely ei loppunut vaan voimistui, näin itseni alkavan rukoilla ja puhua Jumalan kanssa. Kuulin äänen sanovan: ” Älä pelkää, lapseni. Tämä on kutsuni toimintaan, merkkiääni toisesta maailmasta. Kutsun kansaani tulemaan esiin. Minä tärisytän maata ja merta. Syntiset ja jumalattomat kuolevat pelosta ja tulevien tapahtumien odotuksen pelosta. Ymmärrä, lapseni, että taloudellinen kriisi oli näiden asioiden alku. Se oli vasta tuhon alkua. Tämän hetken yhteiskunnan perustukset tulevat järisemään niin, että ihmiset menettävät kaiken, mitä ovat tähän mennessä saavuttaneet ja säästäneet. Kaikki yhdyskunnan perusrakenteet ja suojaukset tulevat romahtamaan. Monen ihmisen elämästä tulee erittäin vaikeaa. Yleinen turvallisuus katoaa ja rikollisuus lisääntyy niin paljon, että elämä maapallolla on uhattuna. Mutta sinut, joka pelkäät nimeäni, pelastan tuholta. Pidän suojaavan käteni ympärilläsi.”

Vaikka ei tuntunut tuulen henkäystäkään eikä meressä näkynyt pienintäkään aaltoa, jyrinä oli niin voimakasta, että sydämeni meinasi pysähtyä. Sitten ajattelin, että minäkin kuolen nyt. Mutta Herra sanoi minulle: ”Lapseni, älä pelkää. Sinä saat elää ja jatkaa töistäni julistamista. Nouse ylös, mene kotiin ja puhu rakkaillesi. Kerro heille, että poikani tulo on lähellä, hän on jo ovella. Laitan kaiken liikkeelle hakeakseni kansani kotiin. Ja nyt irrotan heidät kaikesta, mikä pidättelee tai estää heitä.”

Kun nousin ylös totellakseni Jumalan ääntä, aloitellessani kotimatkaa, näin useita ihmisiä makaamassa dyyneissä. He olivat lähteneet taloistaan juosseet kohti merta nähdäkseen ja kokeakseen tämän erikoisen luonnonnäytelmän. He makasivat mahallaan, kuin halvaantuneina, aivan niin kuin minäkin muutamaa minuuttia aiemmin. Kun ohitin heidät mennäkseni kotiin, huolimatta jatkuvasta etäisestä jyrinästä, nämä ihmiset kutsuivat minua ja sanoivat: ” Olet hullu, et voi mennä kotiin tässä tilanteessa, se on liian vaarallista.” Sitten he hautasivat päänsä vielä syvemmälle hiekkaan, koska he pelkäsivät, mitä seuraavaksi tapahtuisi. He eivät halunneet enää kuulla tai tietää mitään.

Sitten Jumala sanoi minulle: ”Teille, lapseni, jotka pelkäätte nimeäni, tämä on liikekannallepanon päivä. Teille nousee pelastukseni aurinko, jonka avulla kokoan todelliset lapseni ja yhdistän heidät uudelleen. Mene, poikani, ja kerro tästä niin monelle kuin mahdollista.”

Kysyin Herralta: ”Mitä minun pitäisi kertoa heille?”

Hän sanoi: “Kerro lapsilleni, että heidän ei pidä enää huolehtia katoavasta, vaan päinvastoin heidän pitäisi huolehtia kuolemattomista ja ikuisista asioista. Heidän tulee etsiä minua ja opiskella sanaani. Heidän pitäisi antaa toisilleen anteeksi niin kauan kun on vielä aikaa, ja heidän tulisi solmia rauha keskenään. Heidän ei pitäisi kadehtia toisiaan tai osoittaa toisiaan sormella. Heidän ei myöskään pitäisi syyttää tai epäillä toisiaan. Kaikkien tulisi tehdä se, mitä heidän oletetaan tekevän ja mitä pystyvät tekemään. Neuvo heitä vapauttamaan itsensä kaikesta turhasta ja lopettamaan ajoittaisen oikeuksiensa puolesta taistelun. Tästä eteenpäin minä takaan teidän oikeutenne ja tarjoan teille oikeudenmukaisuutta. Maailmassa tulee tapahtumaan suuria muutoksia, jokaisella elämän alueella. Siksi sopeudu ja ole valmis. Mikään ei tule olemaan ennallaan.”

Mitä pidemmälle menin rannasta sitä vähemmän kuulin jyrinää, vaikka mielestäni ääni voimistui voimistumistaan. Minusta tuntui kuin minut olisi laitettu turvaan korttikoteloon.

Kuulin Herran äänen sanovan: ”Turvaan lapseni omalla tavallani. Tulet näkemään kaiken, mitä tulen tekemään maailmalle. Maailma kokee kaikki Egyptin vitsaukset ennen kuin otan lapseni luokseni, ennen kuin faarao vapauttaa teidät ainiaaksi. Kansani, pysykää yhdessä! Seiskää rinta rinnan, rohkaiskaa toisianne. Pian olette tehneet sen!”

Se on viimeinen asia, jonka tuon näystäni mukanani.

Ajatellessani kaikkea näkemääni, ja mitä minun pitäisi tehdä, Herra sanoi minulle: ”Levitä kansalleni tätä ilmestystä, jonka annoin sinulle aamulla koskien liikekannallepanoani ja rohkaise heitä tekemään samoin, koska olen jo ovella (tulen pian). Ja kerro heille, erityisesti kansalleni, että heidän tulisi olla vakavissaan suhteessaan Jumalaan, ennen kuin on liian myöhäistä.”

Kun sain tämän viestin, tunsin, että raamatulliset ”tuskat” ovat alkamassa.

Katso Ilm. 8:13/9:12/11:14, 2. Moos. 19:14-19, Sakarja 9:14, Jesaja 18:3, Sefanja 1:14-16, Ilm. 8:9.

Auta minua levittämään tätä viestiä maailmanlaajuisesti. Lähetä se ystävillesi ja tuttavillesi. Levitä sitä naapurustossasi, kirkossasi ja seurakunnassasi. Käännä sitä muille kielille.

Herramme hengellinen maihinnousu on lähellä, ja meidän tulee olla valmiita.

Maranatha! Herramme on tulossa.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

..”Lapseni, älä pelkää. Sinä saat elää ja jatkaa töistäni julistamista. Nouse ylös, mene kotiin ja puhu rakkaillesi. Kerro heille, että poikani tulo on lähellä, hän on jo ovella. Laitan kaiken liikkeelle hakeakseni kansani kotiin. Ja nyt IRROTAN heidät kaikesta, mikä pidättelee tai estää heitä.”..
Sinettisormus

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Tämä puhuttelee minua. Ehkä kirjoitit tämän juuri tänään, vastaukseksi ja vahvistukseksi aamuiseen näkyyni jolle vaadin Herralta vahvistusta että voisin käyttää sitä.
Lapseni, älä pelkää. Sinä saat elää ja jatkaa töistäni julistamista. Nouse ylös, mene kotiin ja puhu rakkaillesi. Kerro heille, että poikani tulo on lähellä, hän on jo ovella. Laitan kaiken liikkeelle hakeakseni kansani kotiin. Ja nyt IRROTAN heidät kaikesta, mikä pidättelee tai estää heitä.”..
Nuo sanat : " Nouse ylös", kertovat aamuisesta näystäni, jossa katselin ylöstulevaa tietä sen korkeimmalta kohdalta. Se oli ehkä joku vuoristo tie ja tuo tie oli luminen. Näin ihmisen juoksevan sitä ylös kiireellä ja viimeisillä voimillaan.
Kuvaa alettiin näyttää kun tämä ihminen oli jo melkein ylhäällä.
Kun hän juuri saavutti laen .. hän kaatui väsyneenä maahan. Hän kilvoitteli vaikean juoksunsa loppuun saakka.

Sitten sanat: " .. nyt IRROTAN heidät kaikesta, mikä pidättelee tai estää heitä.”..
Ne kertovat aikaisemmasta näystäni, jossa naula oli pahasti takertuneena johonkin pehmeään alustaansa, mutta tuli jokin näkymätön joka irroitti sen siitä vaivattomasti.
Todellakin, meidät irroitetaan pala palalta alustastaan/ seinästä, joka niin sotkuiseksi ja moniväriseksi oli käynyt ja tullaan ennalleen asettamaan, että vanhurskaus/ tuo valkoinen väri tulisi taas kaikessa puhtaudessaan elämäämme.. ikuiseen elämään.
Amen.
Sinettisormus

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vonko käyttää näkyäsi ja kommenttiasi päivän blogi tekstiini?
Nämä vahvistavat toisiaan ja on Herran vahvistus ja vastaus minulle.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Sinettisormus kyllä saat käyttää, ja minäkin luen blogiasi ❤️
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Aamen ❤️ Sinettisormus!
Huomasin vasta jälkeen tuon näkysi, tekstisi! Kiitos että jaoit. Olen kokenut tätä samaa .. vuosia, hiljalleen, pikkuhiljaa korjataan, riisutaan.. eri asioita, tekemisiä jää pois.. siivotaan, puhdistetaan..
Sinettisormus

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos Spring82!
Huomaan, että Herra puhuu meille samalla tavalla.
https://sinettisormus.blogspot.com/2020 ... tajat.html
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

🙏🏻 "Minun sieluni suuresti ylistää Herraa, ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani;
sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen.Sillä Voimallinen on tehnyt minulle suuria, ja hänen nimensä on pyhä,
ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät.”
Sinettisormus

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oletko siskoni vaiko veljeni? Kysyn tuota blogitekstiäni varten. Koen, että siskoni! <3
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Corona - kruunu

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Sinettisormus siskosi 😌
Vastaa Viestiin